Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090601/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090601/84595-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Łódź: Drobne roboty remontowo - budowlane i konserwacyjne w zakresie instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania i gazowej, bieżąca konserwacja instalacji wewnętrznej co i cwu oraz awaryjne naprawy instalacji wod-kan, co i gazowych w ramach całodobowego pogotowia mieszkaniowego w nieruchomościach administrowanych przez zamawiającego, a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych, Współwłasność Osób Fizycznych i Gminy oraz w nieruchomościach objętych Wspólnotami Mieszkaniowymi w odniesieniu do lokali gminnych administrowanych przez Zamawiającego</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 84595 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" , ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.centrum2.com3.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Drobne roboty remontowo - budowlane i konserwacyjne w zakresie instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania i gazowej, bieżąca konserwacja instalacji wewnętrznej co i cwu oraz awaryjne naprawy instalacji wod-kan, co i gazowych w ramach całodobowego pogotowia mieszkaniowego w nieruchomościach administrowanych przez zamawiającego, a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych, Współwłasność Osób Fizycznych i Gminy oraz w nieruchomościach objętych Wspólnotami Mieszkaniowymi w odniesieniu do lokali gminnych administrowanych przez Zamawiającego.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są : 1. Drobne roboty remontowo-budowlane i konserwacyjne w zakresie instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania i gazowej -CPV :45330000-9 , 45332200-5 2. Bieżąca konserwacja instalacji wewnętrznej c.o. i c.w.u. CPV 50721000-5 3. Awaryjne naprawy instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania i gazowej w ramach całodobowego pogotowia mieszkaniowego CPV 50700000-2 w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego, a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych, współwłasność Gminy i Osób Fizycznych oraz w nieruchomościach objętych Wspólnotami Mieszkaniowymi w odniesieniu do lokali gminnych administrowanych przez Zamawiającego CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne CPV 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne CPV 50700000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Zakres prac obejmuje: 1.1. Drobne roboty remontowo-budowlane i konserwacyjne w zakresie instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania i gazowej - szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 3 do siwz 1.2. Bieżąca konserwacja instalacji wewnętrznej c.o. i c.w.u. szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 6 1.3. Awaryjne naprawy instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania i gazowej w ramach całodobowego pogotowia mieszkaniowego - szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 4 do (formularz wyceny) Wszystkie wyszczególnione prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do siwz 1.4.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę 1.5.Zamawiający informuje, iż nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. 1.6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 1.7.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wielkości zasobów w trakcie realizacji przyszłej umowy spowodowanych między innymi: zmianą zarządcy nieruchomości, przejęciem nieruchomości przez właścicieli, przyjęciem w zarząd dodatkowych nieruchomości, oraz zmianę powierzchni grzewczej co będzie stanowiło podstawę do stosownej zmiany umowy..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-9, 45.33.22.00-5, 50.70.00.00-2.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> <p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 SIWZ.</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę 3.oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy , zał nr 7 do siwz 4. oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 8 do siwz 5. wykaz minimum dwóch kontraktów odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia( całości lub części) o wartości każdego kontraktu nie mniejszej niż 50000,00złotych w okresie ostatnich pięciu lat tj. do terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 9 do siwz - oryginał oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz posiadać datę ich wystawienia. 6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakim dysponuje wykonawca w tym:- maszynę do usuwania niedrożności przewodów kanalizacyjnych, - kamerę do ustalania miejsc i przyczyn awarii,- metanomierz ,- pompę pływakową o wydajności do 12m3/h,- pompę nurnikową min 6m3/h,- komplet sprzętu do prowadzenia prac spawalniczych elektrycznych i gazowych w formie oryginału zał. nr 10 do siwz 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności i kwalifikacji zał. nr 11 do siwz - w formie oryginału oraz kserokopiami posiadanych aktualnych uprawnień poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego wykonawcę w tym: - aktualne świadectwa kwalifikacyjne E w zakresie sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi, urządzenia i instalacje gazowe ( minimum jedna osoba) - aktualne świadectwa kwalifikacyjne dozoru D w zakresie sieci i instalacji cieplnych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w pełnym lub ograniczonym zakresie - zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r, Nr 83 poz.578 ) wraz z aktualnym wpisem na Okręgową Listę Inżynierów i Techników Budownictwa - ( jedna osoba, może być właściciel ). 8. polisę a w przypadku jej braku dołączenie innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 100.000 zł -oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę. W przypadku gdy okres ważności polisy jest krótszy od terminu związania ofertą -do polisy należy dołączyć zobowiązanie Wykonawcy do przedłużenia ważności ubezpieczenia na czas realizacji zamówienia.</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br> <li>1 - Cena - 40</li> <li>2 - stawka brutto - 60</li> </ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.centrum2.com3.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM II 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pokój nr 15.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM II 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pokój nr 19 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>